Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salutare baieti.

mai am o mare dilema.

unde boala gasesc si eu sa zica exact ce bujii am nevoie la un vfr750 rc36 din `92 ?

am tot gasit pe net ba CR9EHIX-9 ba CR8EHIX-9 nu mai inteleg nimic.

Ba bate gandul sa cumpar bujii iridium. este vreo diferenta intre cele clasice si cele iridium? ma refer vizibila ca la bani este detul de mare :)

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie mai exacta : ce bujii trebuie si daca merita sa iau iridium ori ba.

va multumesc.

In manual

 

CR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In manualCR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium.

In manualCR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium.

Ioi merci pentru raspuns.este vreo diferenta intre cele iridium si cele normale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ioi merci pentru raspuns.este vreo diferenta intre cele iridium si cele normale?

Multi zic ca se ineaca usor pe carburatie si ca nu-s indicate, din propria experienta iti spun ca nu au nici o treaba. Diferente mari nu-s, parca merge un pic mai bine motorul, dar nu-s diferente foarte mari, ca durata de viata sunt ceva mai bune iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi zic ca se ineaca usor pe carburatie si ca nu-s indicate, din propria experienta iti spun ca nu au nici o treaba. Diferente mari nu-s, parca merge un pic mai bine motorul, dar nu-s diferente foarte mari, ca durata de viata sunt ceva mai bune iridium.

Sa incerc oare un cr9 ?? Nu merg sport cu ea..5-6000 ture.ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am venit primul drum cu vfr-ul ,de la Cluj-Reghin-Toplita-Gheorgheni-Miercurea Ciuc-Comanesti-Adjud-Tecuci-Galati=540 km in care am facut cunostinta si am incercat sa ne acomodam impreuna,concluzii,

 

pai nu prea e de oras deloc,ii place mult afara peste suta unde e foarte stabila,franele ingheata de intorc asfaltul,farurile aprind drumul,pozitia este aerodinamica si cu protectie buna la vant dar din cauza de drum prost ma cam dor incheieturile la miini ,sigur nu stiu sa stau relaxat inca,

 

am de reglat suspensia mai moale si trebuie sa imi aranjez manetele si comenzile dupa mine...ii place si la peco,5-6 la suta zic eu, dar nu am tras mai mult de 6000 de ture ca e primul drum, vroiam sa ajung acasa sanatos ,sa o inmatriculez si dupa mai vedem,oricum nu ma pasioneaza latura sportiva mai mult touring-ul,de aia am luat-o cu side-uri,

 

sunt foarte incantat de potentialul ei,as intreba pe forjatorii mai cu experienta ce se intimpla cu consumul atunci ,cind ai unde si poti sa o exploatezi in gama de turatii mai mari ,adica sa schimbi trepte intre 7 si 9-10 mii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul este pe masura cand tragi de ea.

Cel mai mult am reusit sa fac vreo 360km cu un plin, iar cel mai putin vreo 200 si ceva marunt. Ma rog, n-am lasat-o niciodata sa ajunga pe rosu', da' nici mult nu mai avea :)

S-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Pilot Road 4

Nu merg foarte mult pe distante lungi ci mai degraba sportiv, cel putin din punctul meu de vedere :D , din aceasta cauza as prefera ceva cu mai multa aderenta chiar daca asta inseamna viata mai scurta pentru cauciucuri ...

 

noi sau sh?

Intre cele enumerate de mine e si Pilot Road 4 care doar ce au aparut, deci noi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merg foarte mult pe distante lungi ci mai degraba sportiv, cel putin din punctul meu de vedere :D , din aceasta cauza as prefera ceva cu mai multa aderenta chiar daca asta inseamna viata mai scurta pentru cauciucuri ...

 

 

Intre cele enumerate de mine e si Pilot Road 4 care doar ce au aparut, deci noi.

Pilot Road 4 de la Michelin sunt de touring, iar accentul este pus pe distante lungi.

De asemenea sunt foarte aderente (a se vedea si modelul precedent).

Pentru ceva "foarte" tourig sunt Michelin Pilot Road 4 GT care echipeaza noul model de BMW R1200 RT si alte modele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai facut cu ST-urile ?

 

 

Cu angel ST am facut arpoximativ 9-10k si inca aratau chiar bine. Cu mentiunea ca nu am abuzat de ele, mers frumos...pe urma am vandut mobra respectiva, noul proprietar mai foloseste gumele inca.

 

M-am dat si cu gume sport dar astea au aderenta mai buna pe strada si mai ales ploaie.

 

GT-urile cica tin cu pana la 25% mai mult.

 

Nu stiu cati km faci pe an, dar ar trebui sa te tina lejer 2 sezoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte faceam in jur la 8-10 mii de km, acum din pacate lipsa de timp cred ca nu o sa imi mai permita. Anul trecut spre exemplu am facut doar 200 de km cu motorul, initial a fost in tara, apoi cand l-am avut avea problema pe electrica asa ca nu m-am bucurat deloc de el. Legat de cauciucuri, in ultima perioada nu prea le mai menajez, e clar totusi ca nu or sa aibe aderenta buna cat is reci si ca aderenta pe ud scade drastic, indiferent ce cauciucuri ai. Anul asta am facut sambata primii 50 de km un pic morcovit, pe langa faptul ca trebuie sa ma acomodez iar cu limitele motocicletei mi-a mai fugit si spatele de cateva ori, lucru nu foarte placut, mai ales cand nu te astepti la asta. Momentam motocicleta e echipata cu Metzeler Roadtec Z6 din 2010 sau 2011, oricum niste mizerii, nu recomand nimanui. Nici cand erau noi nu erau cine stie ce, nu stiu cum se face dar de-a lungul timpului am avut parte numai de cauciucuri proaste de la Metzeler ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo 1400 de lei parca. Nu sunt sigur, c-am facut multe chestii mobrei inainte s-o scot de la garaj.

 

In alta ordine de idei: stie cineva codul pentru cele doua placute de plastic ce acopera locasul manerelor pentru pasager de la codita? Vreau sa le dau jos si tre' sa-mi comand inainte, sa nu raman cu gauri.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo 1400 de lei parca. Nu sunt sigur, c-am facut multe chestii mobrei inainte s-o scot de la garaj.

 

In alta ordine de idei: stie cineva codul pentru cele doua placute de plastic ce acopera locasul manerelor pentru pasager de la codita? Vreau sa le dau jos si tre' sa-mi comand inainte, sa nu raman cu gauri.

Multumesc!

 

Depinde de ce culoare are motorul.

 

Vezi aici: http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR8003-ED/F-20-REAR-COWL

Editat de S3RJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...