Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vreau sa schimb uleiul si as incerca ceva nou, sintetic si de calitate.

 

Am pus pana acum:

 

-Motul 5100 semisintetic 10w 40

-Bel-Ray semisintetic 10w 40

 

Chestia e ca face zgomot cutia, as vrea ceva mai silentios, pe voi ce va multumeste?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea chiar si naked cum e facuta si tot se incalzeste sasiul, e aluminiu si aluminiul preia si transfera foarte usor caldura, plus ca motorul degaja si el destula caldura. E normal si nu ii poti face ceva sa nu mai patesti asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toate motoarele mai mari de 600 cm3 degaja destula caldura, vara, in oras. Si in cazul meu este la fel, in jur de 108-112°C, dar sa nu uitam un lucru, suntem barbati! Suntem construiti sa infruntam orice disconfort creat de aer, ploaie etc. Lasatile pe ele sa faca asta ;-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb uleiul si as incerca ceva nou, sintetic si de calitate.

 

Am pus pana acum:

 

-Motul 5100 semisintetic 10w 40

-Bel-Ray semisintetic 10w 40

 

Chestia e ca face zgomot cutia, as vrea ceva mai silentios, pe voi ce va multumeste?

 

Eu am folosit in primul VTEC Castrol Power 1 si Motorex nu mai stiu de care din momentul in care nu am mai gasit Castrol pe stoc. Mi s-au parut amandoua ok. La al doilea am folosit Motul 7100 si 300V initial, dar nu mi s-au parut "compatibile" cu motorul de VTEC. Am pus ultimele doua schimburi AMSOIL 10w-40 si mi se pare ca e foarte ok, doar ca importatorul de asemenea ulei aduce doar la comanda ulei de moto si trebuie sa comanzi o cantitate mai mare decat un schimb. Din motivul asta acum caut alt ulei, ulei care sa fie pe stoc cam tot timpul pe undeva si sa nu fie Motul. Am primit pana acum din doua parti recomandari pt Rockoil si cred ca asta o sa ramana.

 

 

Legat de incalzirea motocicletei, si 800 VTEC se incalzeste foarte tare in oras. Peste 30 de grade Celsius ventilatorul sta incontinuu pornit, iar temperatura motorului intre 100 si 105. Bineinteles ca si cadrul e fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De oriunde si de la orice, masoara cat de lung e si cauta unul la lungimea aia, poate sa fie si de scuter, toate fac acelasi lucru. Vezi numai captetele sa nu fie mai speciale, gen cu cot la 90 de grade sau stiu eu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput :)) ms frumos

» Post actualizat in 28 Jun 2015 13:01

Salut, maine urmeaza sa cumpar un vfr din 98, e destul de ok la o prima vedere. Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,la ce sa fiu atent (nu in general, ma refer strict la belelele la care e predispus modelul) si daca imi puteti spune care e treaba cu vrfness ca nu am priceput :)) ms frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@amarasesti: nu recomand improvizatii la frana. Poti cumpara de la orice magazin care vinde piese moto aici pe bursa sau la dealer Honda. Nu merg tiganeli la frana, combustibil, suspensie.

@viscol84: motorul nu are mari bube din constructie. Incarcarea acumulatorului ar putea fi o problema, din cauza pozitionarii releului de incarcare si probabil a intregii instalatii electrice. Aia de la vfrness vand o bucata din instalatia electrica refacuta cu fire mai groase. E bucata de la alternator catre baterie.

In rest motorul trebuie verificat ca orice motor SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rmg, bine ca nu i-ai zis sa isi ua doar original ... vorba aia, tre sa faca si honda un ban cinstit ... iti zic de pe acum ca pe original bate pe la 80 de euro, m-am lovit recent de o situatie similara si stiu sigur ca e pe la 80 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit in primul VTEC Castrol Power 1 si Motorex nu mai stiu de care din momentul in care nu am mai gasit Castrol pe stoc. Mi s-au parut amandoua ok. La al doilea am folosit Motul 7100 si 300V initial, dar nu mi s-au parut "compatibile" cu motorul de VTEC. Am pus ultimele doua schimburi AMSOIL 10w-40 si mi se pare ca e foarte ok, doar ca importatorul de asemenea ulei aduce doar la comanda ulei de moto si trebuie sa comanzi o cantitate mai mare decat un schimb. Din motivul asta acum caut alt ulei, ulei care sa fie pe stoc cam tot timpul pe undeva si sa nu fie Motul. Am primit pana acum din doua parti recomandari pt Rockoil si cred ca asta o sa ramana.

 

 

Legat de incalzirea motocicletei, si 800 VTEC se incalzeste foarte tare in oras. Peste 30 de grade Celsius ventilatorul sta incontinuu pornit, iar temperatura motorului intre 100 si 105. Bineinteles ca si cadrul e fierbinte.

 

 

Da, vreau sa incerc si eu ceva diferit de Motul si Bel-Ray, in motor se comporta ok uleiul...cutia face nazuri.

 

Am sa incerc un Elf Moto Race 10W-60, e din categoria Motul 300V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. tocmai am facut primii 700 km cu vfr 800x. am o vaga senzatie ca papa putin ulei. gresesc sau nu?

 

N-ar trebui. Cum ai ajuns la concluzia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am bagat cu ea pe coclauri si poate mi s-a parut pt ca stateam in rampa accentuata si mi s-a oprit motorul.

apa statea in 105 si ventilatorul s-a oprit si el. am asteptat vreo 10 minute ca nici nu stiam cum sa cobor de unde ma cocotasem incercand sa traversez un deal in dobrogea... apoi mi s-a parut ca martorul d eulei

e gol

dar poate din cauza inclinatiei motorului. sau ca sunt eu paranoic ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ramas cocotat pe dealul din Dobrogea? Daca nu, odata ajuns acasa nu ai mi verificat nivelul uleiului pe teren drept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat cand am ajuns, era putin peste minim. dar fiind prima tura (motor proaspat cumparat)am omis sa verific cat era cand am plecat. de aceea suspectez ca poate a consumat si ma intrebam cum e la voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoarele SH proaspat cumparate se inlocuieste uleiul inainte de prima tura!

Cum crezi ca cineva de pe forum poate sti cu cat ulei ai plecat tu de acasa si care este diferenta pana la volumul actual de ulei?

Singurul raspuns posibil este: Schimba uleiul, filtrul de ulei si celelalte consumabile care nu sunt aproape noi pe motorul tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma asteptam la un raspuns d egenul: nu ar trebui sa consume sau da, exista statistic un consum de ulei de ... ml la 100 km. ca am schimbat eu sau nu uleiul e alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actualul VTEC are 66.000km, iar fostul VTEC avea ceva mai mult cand l-am vandut si nu am observat la nici unul din ele sa consume. Monitorizeaza dupa ce faci schimbul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...