Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut,

Sunt motociclist din acest an si am o Honda CBF600S.

Am mers cu ea aproximativ 8000km si as vrea sa schimb putin clasa.

Ma gandeam ca poate de la anul sa schimb clasa.

As vrea sa fac touring si ma gandeam la o Honda VFR 800 X Crossrunner................ce parere aveti?

As vrea sa aud pareri de la posesorii unei astfel de motociclete.

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a scos careva catalizatoru ala de dedesupt de pe moto? vfr 800 vtech?

Eu mi-am schimbat intreaga evacuare cu una aftermarket fara catalizator. Este ok dar sa nu stai prea mult locului la semafor ca te omoara gazele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cateva modificari, vfr-ul poate merge in a 1-a fara oscilatii si in plaja 1000-3000 de ture. Relanti-ul insa variaza usor fara insa sa-mi bat capul cat.

In principal, dezactivat-ul sistemului de control al emisiei (PAIR valve) poate fi facut fie prin obturarea unui furtun sau eliminarea intregului sistem.

Urmatorul pas ar fi dezactivarea senzorilor (2) de oxigen din evacuare - sunt necesari doi rezistori ... am uitat ce valoare dar poate fi cautat pe net.

Alternativ poate fi montat un dispozitiv gen Power Commander.

Cu cele de sus, eu nu mai tin ambreiajul la mers incet in coloane.

Mai multe si mai detaliate se gasesc pe net - eu prefer vfrdisscution.com

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modificarile enumerate inclusiv Flapper mod si tot am oscilatii in trepta 1, pana pe la 5000rpm la mers constant! Niciodata pe acceleratie indiferent cat de agresiva sau lina!

Bine ...a mea si zace cu lunile! Am benzina statuta in ea de 3 luni. Acum parca vibreaza mai tare la relantii cand o mai pornesc in garaj!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic. Eu's plecat tot cu lunile dar chiar si dupa 5 luni tot reuseste sa porneasca la prima cheie iar dupa primul ciclu de incalzire/rulat revine la mers normal ... tot cu benzina statuta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Are cineva de vanzare o pedala de frana pentru Honda Vfr 800 Vtec? Sau daca aveti idee de o compatibilitate cu alt model?

Se pare ca am pedala de frana un pic stramba si nu isi face cursa completa cand revine fiind neceara impingerea in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre care din ele vorbim? 800 prima editie sau Vtec-ul?

Salut v tec din 2003 cred ca bate ceva la distributie in zona de sub rezervor nu imi dau seama nefiind mecanic. in principiu cand pornesc motorul nu se aude nimic suspect apoi cand se incalzeste la 40 de grade incepe sa bata ceva metal pe metal sporadic uneori mai des, asta la ralanti, in mers nu imi dau seama. Motocicleta are 40 000 km si e la mine de la 30 000 km. Problema e ca in oras la mine nu s-a legat nimeni de ea asa ca apelez la voi pentru un servis de incredere unde pot lasa motocicleta o perioada pana ii da de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut v tec din 2003 cred ca bate ceva la distributie in zona de sub rezervor nu imi dau seama nefiind mecanic. in principiu cand pornesc motorul nu se aude nimic suspect apoi cand se incalzeste la 40 de grade incepe sa bata ceva metal pe metal sporadic uneori mai des, asta la ralanti, in mers nu imi dau seama. Motocicleta are 40 000 km si e la mine de la 30 000 km. Problema e ca in oras la mine nu s-a legat nimeni de ea asa ca apelez la voi pentru un servis de incredere unde pot lasa motocicleta o perioada pana ii da de capat.

Am avut si eu problema asta, exact ca tine; cam pe la aceeasi km si tot bataie metalica, dupa ce se incalzeste motorul. La mine a fost distributia. Am schimbat intinzatoarele de lant si s-a rezolvat problema. Cred ca totusi cel mai indicat este sa schimbi tot kitul de distributie (lant, intinzatoare, patina si probabil mai sunt si alte maruntisuri de genul garnituri). Pretul numai pentru piese este destul de mare, pt ca Honda-i Honda si pentru ca e totul x2, fiind motor in V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemele mele de incarcare cu care v-am tot batut la cap au fost din releu. Cu toate ca dupa simptome puteai sa juri ca e altceva defect, sau cel putin mai are vreun defect in afara de releu, uite ca a fost cum nu ma asteptam.

Detalii si masuratori daca foloseste cuiva, in topicul de la service : /index.php?/topic/741047-problema-incarcare-vfr800/page-2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemele mele de incarcare cu care v-am tot batut la cap au fost din releu.

Nu e nici o surpriza.

 

Cu toate ca dupa simptome puteai sa juri ca e altceva defect, sau cel putin mai are vreun defect in afara de releu, uite ca a fost cum nu ma asteptam.

Doar tu se pare ca ai fost surprins de acest deznodamant, toata lumea ti-a zis de unde vine problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate vre cineva coburi si suporti originali honda vfr in stare impecabile cu toate fittingurile, suruburile de prindere si un sistem de inchidere rezerva plus 3 chei. Pret 700 euro neg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Va rog sa ma ajutati sa iau o hotarare, asa ca detinatori de acelasi tip de motocicleta. Ati vinde un VTEC rc 46A din octombrie 2008 si 3400 km la bord cu 6400 euro plus top case original ???

Nu stiu ce sa fac, vreau un upgrade la vfr 800 F 2014-2015 si nu stiu daca este pretul corect pentru motocicleta actuala. Am deja o oferta ferma si trebuie sa dau raspunsul azi maine.

Puteti sa ma ajutati ? Va multumesc mult !

 

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu stii cat de mult iti doresti update-ul....

Daca tu-ti doresti asa de mult modelul 2014-2015 si-ti permiti fianciar, atunci pe a ta o poti vinde si pe caramele, nu mai conteza atat de mult aspectul asta...

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu stii cat de mult iti doresti update-ul....

Daca tu-ti doresti asa de mult modelul 2014-2015 si-ti permiti fianciar, atunci pe a ta o poti vinde si pe caramele, nu mai conteza atat de mult aspectul asta...

Multumesc pentru raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu orice model fie moto fie auto este ca pe masura ce se apropie de sfarsitul ciclului de productie devine din ce in ce mai putin dorit.

Un vfr de 800 din 2008 este practic identic cu unul din 2003.

Problema la tine este ca trebuie sa gasesti pe cineva care chiar adora RC46 si cauta unul cat mai nou si pentru care banii nu sunt chiar o problema (adica 6400euro pentru un motor ...uauuu!). Probabil se poate dar sigur vei astepta!

Eu ma chinui de 3 luni sa dau un rc46 cu 3800euro si nu pot, desi este dotat si in stare f buna!

 

In orice caz, bafta la vanzare!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...