B.B. Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa.. Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic. Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 In primul rand nu a zis nimeni ca ar avea o problema. Eu întreb în urma opțiunilor venite de la mecanic. Cum nu ma pricep la asa ceva am intrebat aici. Nu știu cum funtioneaza Injectia, deci Merci pentru detalii. Momentan nu e cazul sa schimb nimic. Am abia 3300 km și voi face următoarea revizie la 6k. Nelămurirea era k&n vs stock filters. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) Salut. Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul. Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent. Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin. 1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea). 2. As vrea sa sune totusi putin mai tare. Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ? Mersi. Editat Iunie 7, 2017 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) poate te ajuta asta: http://www.motorcyclistonline.com/high-performance-motorcycle-exhaust-systems-explained-motorcyclist-magazine-tech#page-2 Editat Iunie 7, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Salut. Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul. Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent. Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin. 1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea). 2. As vrea sa sune totusi putin mai tare. Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ? Mersi. Daca nu tai foarte mult din ea se aude mai tare si mai gros, acum depinde si cat tai, in general eu am taiat intre 10-20 de cm din tobe, in functie de lungimea si cum da pe motocicleta, ca sunet a fost ok. Ai grija cat tai, daca o injumatatesti spre exemplu risti sa sune a altceva, ceva nasol. Daca ai inca toba stock, go for it, daca nu o ai ti-as recomanda fie sa cauti una, fie sa iei alta de taiat/rezerva. Eu am 2 la 929, in functie de chef fie merg cu un BOS de carbon care se aude decent, dar pentru ca, ca si tine vroiam ceva mai tare, am luat un MICRON de inox, culmea era atinsa fix in zona pe care am taiat-o ulterior. Acu merg cu care vreau. MICRON-ul e un pic cam nesimtita ca sunet iar BOS-ul e foarte decenta. » Post actualizat in 07 Jun 2017 17:39 Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok. Adica sa isi ia un no name in lumea evacuarilor, ceva ce vine deja improvizata, dar pentru ca vine asa din fabrica nu e "improvizatie mioritica", nice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Depinde mult de fiecare. Cat și ce vrea și mai ales cât e dispus sa cheltuiască. Eu am plecat de la premiza ca nu dau bani pe akrapovic și pana la urma tot akrapovic am comandat. Depinde ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 (editat) Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa.. Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic. Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi? Eu am schimbat filtrul de aer pe la 35000-40000 km. L-am verificat de fiecare data si era curat. Am unul de rezerva dar inca nu trebuie schimbat. La revizia din primavera arata perfect. Filtrul are 2 ani si moto tocmai a implinit 60000 km. HiFlo. Primul a fost stock. Editat Iunie 8, 2017 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Daca nu tai foarte mult din ea se aude mai tare si mai gros, acum depinde si cat tai, in general eu am taiat intre 10-20 de cm din tobe, in functie de lungimea si cum da pe motocicleta, ca sunet a fost ok. Ai grija cat tai, daca o injumatatesti spre exemplu risti sa sune a altceva, ceva nasol. Daca ai inca toba stock, go for it, daca nu o ai ti-as recomanda fie sa cauti una, fie sa iei alta de taiat/rezerva. Eu am 2 la 929, in functie de chef fie merg cu un BOS de carbon care se aude decent, dar pentru ca, ca si tine vroiam ceva mai tare, am luat un MICRON de inox, culmea era atinsa fix in zona pe care am taiat-o ulterior. Acu merg cu care vreau. MICRON-ul e un pic cam nesimtita ca sunet iar BOS-ul e foarte decenta. As taia 10, maxim 15 cm astfel incat privind din lateral, toba sa nu mai iasa in afara rotii. Sa fie undeva in dreptul cauciucului sau putin in fata acestuia. Este cam lunga acum. Dar inainte de asta am sa analizez mai bine toba. Ma gandesc ca mai are o "pre-camera" pentru ca nu inteleg cum o toba goala poate sa sune destul de decent. Ori catalizatorul isi intra in rol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunea cheii gheara de intins lantul? Eu nu o am si doresc sa imi cumpar una. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 As taia 10, maxim 15 cm astfel incat privind din lateral, toba sa nu mai iasa in afara rotii. Sa fie undeva in dreptul cauciucului sau putin in fata acestuia. Este cam lunga acum. Dar inainte de asta am sa analizez mai bine toba. Ma gandesc ca mai are o "pre-camera" pentru ca nu inteleg cum o toba goala poate sa sune destul de decent. Ori catalizatorul isi intra in rol ? Catalizatorul tau nu e mare branza, la RC36 e altfel, e catalizator cu plaman, la fel si modelel mao noi au asa, dar din cate tin minte vtech-ul. Toba ta presupun ca e goala pe mijloc doar, cred ca la asta te referi. Are un cilindru de plasa iar spatiul dintre cilindru si exterior e umplut cu material fonoabsorbant, de asta se aude decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 O sa incerc sa fac maine o poza cu lumina pe interior ca sa intelegi ce spun. Toba a fost masacrata la interior de fostul proprietar pentru ca in formula "stock" se auzea la fel ca cea originala. Eu daca ma uit in toba vad doar o plasa cu gauri mari pe laterale. Pe mijloc e gol, vad teava de lagatura care vine de la galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 Va salut. Sunt proaspĂt posesor de vfr 800 din 1998. Va rog sa-mi spuneti daca se poAte regla cumva ralantiul manual. La mine sta foArte jos, în jur de 1000 rpm. Mecanicul Mi-a spus că nu există reglaj cu "surub" si ca ar fi necesară curățarea clapetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Ei nu e, e din cate tin eu minte, doar ca nu mai stiu si unde exact .... Belbade, ia zi bre, unde e ca tu ai asa ceva. » Post actualizat in 11 Jun 2017 01:11Ei nu e, e din cate tin eu minte, doar ca nu mai stiu si unde exact .... Belbade, ia zi bre, unde e ca tu ai asa ceva. » Post actualizat in 11 Jun 2017 01:12 Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunea cheii gheara de intins lantul? Eu nu o am si doresc sa imi cumpar una. Multumesc. Ce dimensiuni vrei mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Am găsit un site unde au mai multe dimensiuni pentru cheie si nu stiu pe care sa o comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Pot masura cheia mea pentru varianta 2001 daca te ajuta cu ceva. Spune-mi cum vrei sa o masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Nikkon - in primul rand un filtru de aer se schimba undeva la 20-30.000km, tu cu 3000 de km ai tai iti cauti de treaba acolo unde nu e. Eu personal cand aud de cuvantul "revizie" mi se ridica parul in cap, si la moto si la masini. Sute de mii de oameni care dau bani aiurea pe aceste revizii pentru ca nu vor sa invete niste chestii elementare gen cum se schimba un ulei. Hai ca la masini nu e asa usor insa la moto da-o incolo de treaba, o revizie consta in schimbat ulei si o inspectie a filtrelor. @riderontornadoes - nu exista un surub de reglat relantiul ca la modelele mai vechi la care il puteai roti cu mana. Tot ce am vazut este un surub care poate regla pozitia initiala a clapetelor dar este intr-o pozitie destul de naspeta de intrat cu surubelnita in el. Ridica rezervorul - ai doar cele 2 suruburi de langa furca de scos si tre sa scoti si saua. Undeva in dreapta langa airbox o sa vezi acel surubel, cu rezervorul ridicat daca dai de acceleratie o sa vezi ce se misca acolo si o sa vezi acel surubel care are rol de stopper. Ala e singurul care se poate regla. Si la mine era relantiul cam mic, in jur de 1250 rpm, dar am scos capacul de la airbox si am curatat clapetele de acceleratie si acum sta undeva la 1300-1500, depinde cat de cald e motorul. Nu m-am atins de acel surub. Iti sugerez sa cureti clapetele, nu e mare lucru, dai jos filtrul de aer si in cutie o sa vezi cele 4 gaturi, le scoti - au 2 suruburi fiecare si apoi poti sa vezi clapetele, la mine erau pline de negreala si unsuroase vai mama lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Lungimea dintre dinte și brațul cheii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla. Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ? Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii. Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 (editat) Va salut. Sunt proaspĂt posesor de vfr 800 din 1998. Va rog sa-mi spuneti daca se poAte regla cumva ralantiul manual. La mine sta foArte jos, în jur de 1000 rpm. Mecanicul Mi-a spus că nu există reglaj cu "surub" si ca ar fi necesară poponeataățarea clapetelor. Vezi ca in cadru, pe partea dreapta, desupra carenei laterale ai o gaura micuta astupata cu un dop de cauciuc. Scoti dupul si cu o surubelnita stea reglezi ralantiul. Daca infiletezi creste, daca desfiletezi scade. Editat Iunie 11, 2017 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 (editat) Lungimea dintre dinte și brațul cheii Daca o printezi pe un A4 e fix marimea ei. Ca idee, cheia in sine are cam 18 cm, bratul are cam 9.5 din interiorul cercului, interiorul mic(pana la primul pin) e de aprox 8.5cm diametru iar cel mare de 13(pinul 2). » Post actualizat in 11 Jun 2017 21:34 Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla. Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ? Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii. Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ? E o camera de rezonanta, zgomotul e absorbit de pereti, presiune si ce ramane iese prin gaura finala. Tre sa recunosc ca e ciudata un pic toba aia, la mine o teava-sita e de diametrul tevii de intrate in toba. Editat Iunie 11, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla. Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ? Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii. Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ? Salut, toate tobele sport sunt un simplu burlan din fata pana in spate cu peretii captusiti cu material fono si termo absorbant. Nu exista altfel de labirinturi in interior cum te-ai astepta. Zgomotul e preluat de pereti cum ti-a zis si Thunder-Byte. @Z3us, merci pt indicatie, eu nu stiam ca exista acea gaurica in cadru, cum am zis in prima postare mi se parea imposibil de ajuns la surubel.. chiar ma gandeam, wtf tre sa ridici motorul din caru sa reglezi relanti-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 (editat) Multumesc, intre timp am gasit si poza asta cu ceva dimensiuni Editat Iunie 13, 2017 de razvan87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Intrebare intrebatoare, pe la cat va sta apa in oras oare? La mine vtech 2004, in jur de 100-108 max. E prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Mereu sau doar in trafic? Daca sta doar cand dai de trafic, e normal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.