ThunderByte Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Am intalnit la un vfr din 94 o problema de genul asta, sarea cuplajul mecanic dintre pinion si senzor, avea ceva piesa de plastic care se uzase un pic. Cred ca merge rezolvat usor cu ceva adeziv serios. Am schimbat 2 senzori, nu cred ca fac amundoi la fel, doar sa fie tocit capul surubului de la pinionul de atac ceea ce e putin probabil ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Despre filtru si bujii nu pot sa-ti zic un pret, pt ca le-am cumaprat anul trecut dar le-am schibmat in primavara asta, si-am uitat pretul.. le-am luat de la elf motors (intrare in popesti leordeni la 1 km pe dreapta)... uleiul l-am luat de la bogdan padure baneasa, MOTUL 300 V (parca asa se numeste, 60 ron / litru) ... dar am mers pana acum cu 7100 care este foarte ok pt ea... anvelopa spate e luata anul trecut in toamna daca zic 600 ron cred ca mint , cea de pe fata am luat-o de la un amic cu 50 E , cumparata de el noua... dar a fost nevoit s-o schimbe din cauza dimensiunilor (el are roata mai mica si-a gresit cand a cumparat-o)... placutele tot anul trecut le-am luat inainte de iarna tot de la elf din popesti... si iarasi am uitat pretul dar ajungi la vro' 500 ron pt 3 seturi... imi pare rau ca nu pot sa-ti dau detalii mai amanuntite, dar chiar nu le mai stiu, si sa le zic aproximativ te cam dezorientez... in orice caz majoritatea le cumpar de la elf motors pt ca e un tip ok acolo cristi, care ma ajuta sa gasesc ce nu au pe stoc ei fiind importatori suzuki, si unele mi le cumpara el din alta parte, incearca si da o fuga pana acolo... nah si-acu am vazut ca esti din iasi asa ca nu mai dai o fuga pana acolo ... app... ce consum are 'vacutza' ta? mersi oricum, ajung destul de des in B si as putea da o fuga si pe la Elf. Consumul undeva la 7-8 in oras si 6-7 in afara. Deci un 7 mixt, dar la mers lejer, schimbat la 5-6k. Daca mergi in forta cred ca se duce spre 9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 mersi oricum, ajung destul de des in B si as putea da o fuga si pe la Elf. Consumul undeva la 7-8 in oras si 6-7 in afara. Deci un 7 mixt, dar la mers lejer, schimbat la 5-6k. Daca mergi in forta cred ca se duce spre 9. mda, asa imi consuma si mie acum 2 ani... dar acum s-au adaugat cam 2 % in plus... si nu am reusit inca sa identific problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergalet Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salut, Poti sa imi zici te rog ce filtru de aer/gume/ulei/placute si cam la ce preturi/locatie le-ai luat? Intentionez si eu aceleasi schimbari la a mea. Mersi! Iti dau eu 4 bujii Iridiun NGK CR9EHIX-9 160 lei atat ma costa placutele pe fata 80 lei setul la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Cine s-a "jucat" pana acum cu reglajele pentru suspensia spate? Ma refer la cele 2 setari: inelul cu santuri pentru reglarea inaltimii si surubul pentru ajustarea fortei de revenire a arcului. Cum le-ati setat in functie de greutate? Cum le-ati setat daca aveti si pasager? Cum le-ati setat in functie de starea drumului? Astept ceva pareri si impresii. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Cine s-a "jucat" pana acum cu reglajele pentru suspensia spate? Ma refer la cele 2 setari: inelul cu santuri pentru reglarea inaltimii si surubul pentru ajustarea fortei de revenire a arcului. Cum le-ati setat in functie de greutate? Cum le-ati setat daca aveti si pasager? Cum le-ati setat in functie de starea drumului? Astept ceva pareri si impresii. Multumesc! Eu am facut asta acum ceva vreme si i-am gasit un punct care-mi place, arcul maxim iar surubelul ala de care zici tu l-am pus spre hard aproape maxim ... si intr-adevar se simte o mica diferenta (e mai sport). mie-mi place mai mult asa (mai ales pe drumuri bine asfalatate), dar se simt ceva mai bine micile denivelari atunci cand ele apar.. dar eu zic ca poti incerca singur cateva variante si vezi cum o simti.. in functie de stilul tau de mers, in functie de ce vrei de la ea, in functie de greutatea ta, si de drumurile pe care te dai... In orice caz oricat de Hard ai seta suspensiile unui VFR vei fi mai avantajat fata de un model super-sport pe un drum mai putin pus la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 caut si eu un motor de vfr 750f rc 24 .daca stie cineva un pm va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Are cineva crash bar, crash pad-uri montate pe VFR? Daca da, bagati detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 cine are un pinion spate pt VFR de 750 ? PM va rog , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 app de pinion... a incercat cineva un pinion de atac mai mic, respectiv 16 dinti (cel stock fiind cu 17)?... ceva pareri ... nu de alta dar va urma sa schimb kitul de lant si ma bate gandul sa pun pinion de atac cu un dinte mai putin... astep pareri sugestii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 New angel in town . . . . white . . . . winged . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 cine poate sa imi spuna si mie ce turatie ara la 100km ,la 120km sau sa imi spuna cat au la 4000rpm la 5000rpm am schimbat ledurile la bord am desfacut si acul la turometru si cred ca l-am deregla. opropo ma refer la vfr 800 vtec 2002 su pe mail ciobanualinush@yahoo.com pe aici intru mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 New angel in town . . . . white . . . . winged . . . . Honda ramane Honda Ai facut schimb cu Dacul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 si inca ceva cine vrea sa isi schimbe culorea la lumina de la bord poate sa apeleze cu incredere se pot face toate culorile,poze in curand!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Super reclama! o sa vina toti care vor turometru dereglat, iluminat albastru-n dungi )))))))))))) Neoane nu pui? si inca ceva cine vrea sa isi schimbe culorea la lumina de la bord poate sa apeleze cu incredere se pot face toate culorile,poze in curand!!! Pentru consum exagerat merita facuta o sincronizare a injectoarelor (tot cu ceasuri ca la carb se face). Atentie la ce scrie in manual, nu va duceti la unul care "stie el" si nu se uita pe manual. Ca nu e chiar standard procedura. Diferenta la a mea a fost destul de mare: cam 2 litri la 100 km la regimuri comparative de mers. E bine de avut bujii si filtru de aer cat mai noi la momentul sincronizarii. mda, asa imi consuma si mie acum 2 ani... dar acum s-au adaugat cam 2 % in plus... si nu am reusit inca sa identific problema... Editat Mai 22, 2011 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Honda ramane Honda Ai facut schimb cu Dacul? Da , radem , glumim , dar ramanem la Honda . Da , am facut un schimb . Raman pe asfalt , unde imi este mai ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 cine poate sa imi spuna si mie ce turatie ara la 100km ,la 120km sau sa imi spuna cat au la 4000rpm la 5000rpm am schimbat ledurile la bord am desfacut si acul la turometru si cred ca l-am deregla. opropo ma refer la vfr 800 vtec 2002 su pe mail ciobanualinush@yahoo.com pe aici intru mai greu nu stiu cine intelege intrebarea , dar motoreta asta din cate stiu eu nu are nici cutie automata si nici nu e scuter, e o motoreta care are 6 trepte de viteza cu care poti merge cu treapta a 2-a la 100kmh sau chiar cu treapta a 6-a la 90kmh... si-atunci ce raspuns cauti ? raspunsul meu este pt 100km h ai o turatie de FIX intre 4000rpm si 10000 rpm ori mergi cu a 6-a la 120 si te incadrezi intre 4000-5000rpm .. si mai sunt si alte variante... Pentru consum exagerat merita facuta o sincronizare a injectoarelor (tot cu ceasuri ca la carb se face). Atentie la ce scrie in manual, nu va duceti la unul care "stie el" si nu se uita pe manual. Ca nu e chiar standard procedura. Diferenta la a mea a fost destul de mare: cam 2 litri la 100 km la regimuri comparative de mers. E bine de avut bujii si filtru de aer cat mai noi la momentul sincronizarii. Multumesc pt reply, dar daca ai mentionat sa nu mergem la un nene random care ar putea face un CACA-MACA , poti sa-mi spui unde sau cine a facut treaba asta pt motoreta ta? si eventual ce costuri implica, sa stiu cum ma pregatesc... Mersi.... App telefonic vorbind, seful de service de la Honda mi-a spus ca injectoarele unui VFR sunt facute sa reziste f mult, si ar exclude o problema a injectoarelor.... mi-a cerut sa am duc cu mobra la service pt o constatare ... inca nu am ajuns... dar sincer ma tem ca nu rezolv mare lucru si c-o sa zica e buna 'merge si-asa'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutare, m-am alaturat si eu iubitorilor de VFR. Modelul meu e rc36 din 1997, poate sa-mi spuna cineva care e consumul ideal prin oras/afara/mixt si in ce turatii consumam cel mai ok. Multumesc ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Bine ai venit intre posesorii de vfr. Eu il plimb relativ pe distante scurte, nu stau intotdeauna sa se incalzeasca motorul, accelerari frecvente si scot un consum de aprox 7,1/100 km. Toba sport, restul e original. Arata-ne si niste poze cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Modelul meu e rc36 din 1997, poate sa-mi spuna cineva care e consumul ideal prin oras/afara/mixt si in ce turatii consumam cel mai ok. Consumul ideal este 0% dar din pacate nimic nu e ideal pe lumea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutari tuturor, m-am pricopsit si eu saptamana trecuta cu un VFR750F din 1994. Sunt foarte fericit, mai ales ca am stat o perioada lunga cu aceeasi motocicleta, acum schimbarea e binevenita. POZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Nice !, totusi ai cateva retusuri de facut. Ar fi bine sa-i schimbi si toba, ca ii strica "imaginea". Sa verifici incarcarea, curata mufele regulatorului de tensiune cu spray de contacte, asigura-l cu un cooler de calculator si pasta termoconductoare (leaga-l de becul de pozitie) si n-ar trebui sa ai probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Pentru cei din Bucuresti, cand facem si noi o intalnire ? Mai schimbam pareri, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Nice !, totusi ai cateva retusuri de facut. Ar fi bine sa-i schimbi si toba, ca ii strica "imaginea". Sa verifici incarcarea, curata mufele regulatorului de tensiune cu spray de contacte, asigura-l cu un cooler de calculator si pasta termoconductoare (leaga-l de becul de pozitie) si n-ar trebui sa ai probleme cu ea. Merci de sfaturi. Nu, nu-i fac nimic. Daca auzi cum suna toba aia, n-ai schimba-o nici tu. Regulatorul il las asa cum l-a facut mama lui, daca crapa cumpar altul si sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 bah, eu zic sa ii schimbi si furtunele de frana ca is metalice, pne de fabrica d'alea de cauciuc, negre.. ii strici imaginea frate.. me pacat si tot pentru cunoscatori, cautati pe gugal ce inseamna Moriwaki pentru Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.