almostcyborg Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 bah, eu zic sa ii schimbi si furtunele de frana ca is metalice, pne de fabrica d'alea de cauciuc, negre.. ii strici imaginea frate.. me pacat Dupa modul de adresare si dupa cum stii sa-ti afirmi educatia la avatar, sarcasmul tau mai are de muncit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) amice, rostul cuvintelor intr-o fraza complex construita si cu un rost ales nu isi aveau locul intr-un asemenea context, iar daca prealuminatia persoanei tale se apuca sa dea lectii de 'bun gust' imi rezerv la randu-mi, dreptul de a ma exprima in consecinta. si da, avatarul meu se adreseaza fix celora care il .. observa. Esti teribil de atent vad bravo. Editat Mai 23, 2011 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Nu-mi spune 'amice' ca ma jignesti. Daca tot ti se pare ca-i complex construita, sa stii ca-i in limba romana, si majoritatea userilor de aci o vorbesc. Sunt curios care-i contextul ala despre care vorbesti. Crezi ca userii de pe acest subforum nu-s in stare sa priceapa ? Tu nu iti poti exprima sarcasmul la adresa mea, ca eu n-am dat nimanui lectii de bun gust, si nici purtatorul lui de cuvant nu esti. O fost doar o remarca si atat Lasa subforumul asta in cadrul bunului simt, daca vrei alte discutii ma poti aborda pe privat. Ne-am inteles ? Editat Mai 23, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Apropos de limba romana, amice avea caracter peiorativ. Nu am spus ca este complex construita ci am spus ca nu cred ca este necesar sa construiesc un reply mai complex, nu de alta dar acuzai modul meu de adresare. Te-ai sensibilizat imediat pentru ca am indraznit sa contest eu materia 'bunului gust' din punctul tau de vedere sa citez? "totusi ai cateva retusuri de facut.Ar fi bine sa-i schimbi si toba, ca ii strica "imaginea". " - deci nu numia ca ti-ai exprimat dezaprobarea fata de cum arata acea toba - care ar fi fost legitima si de bun simt, fiecare cu gustul lui, - dar ai mers mai departe prin a sugera schimbarea ei.. deci.. 'impunerea bunului gust' - chestie total subiectiva, chestie ce tine de individ. Lasand la de o parte faptul ca Moriwaki este un tuner oficial Honda => calitate si performanta. acum 'amice', in incheiere, nu am ce private sa-ti trimit pentru ca disputa era aici, daca punem pe tapet puncte de vedere si exprimam opinii, o facem unde am inceput. zi faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Bai, eu doar am prezentat aici ca mi-am luat VFR, in rest nu are rost sa va certati. Si da, nu am cerut nici un sfat in legatura cu ce sa schimb, de obicei cand am nevoie de informatii caut si singur, descarc manuale, citesc etc. Si mie mi s-a parut funny chestia cu toba, adica am toba sport si-mi place si tu-mi zici sa pun una stock.. MAi bine zi-mi daca pt modelul asta se gaseste parbriz touring.. si nu te mai lua in gura cu Sinner-.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Bai, eu doar am prezentat aici ca mi-am luat VFR, in rest nu are rost sa va certati. Si da, nu am cerut nici un sfat in legatura cu ce sa schimb, de obicei cand am nevoie de informatii caut si singur, descarc manuale, citesc etc. Si mie mi s-a parut funny chestia cu toba, adica am toba sport si-mi place si tu-mi zici sa pun una stock.. MAi bine zi-mi daca pt modelul asta se gaseste parbriz touring.. si nu te mai lua in gura cu Sinner-.. Retusurile si schimbatul tobei erau 2 lucruri diferite, am pus conjuctia acolo. Pe mine m-o deranjat aciditatea specifica in exprimare. belbody nu ti-am zis sa pui stock. Aia stock suna ca o bormasina, si ii mult mai grea decat una sport. Parbrize touring bune face MRA, cu deflector sau fara, cel cu deflector e 110 euro parca. Eu mi-am luat unul chinezesc, un fel de double bubble, care oricum te protejeaza de vant mai bine decat cel stock. Si am dat vreo 28 de dolari pe el cu tot cu transport, de pe ebay. Iti dau link daca vrei. Uite si o poza sa vezi cum ii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Da, e misto.. am cautat si eu si cred ca-l prefer pe D190S de la Givi, e mai lung si cu rotunjirea in sus.. Am gasit la vreo 100 de dolari. Mra de-ala cu gemulet deflector nu-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 ha, arata fain cu monopost, belule.. 4 track day use.. hea hea. ma rog monopost.. e de fapt o 'copertina' se pune peste sa:) si bah, fa-ti timp sa mergi la mosu' al asa iti faca un high mount ca arata de zile mari, sa se vada monobratul ca la Ducati u kno' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Corectie,sa se vada monobratul ca la RVF 750, Ducati a aparut mai tarziu in peisaj . ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Cesar sau Survolaj. poti sa-mi spui unde sau cine a facut treaba asta pt motoreta ta? si eventual ce costuri implica, sa stiu cum ma pregatesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Va salut, de dimineata iar s-a oprit motorul, bineinteles in mers...e foarte ciudat ca nu se sting toate becurile la bord, ci doar se opreste motorul, am crezut ca s-a incalzit prea tare, dar aveam doar 96 de grade...Am tras pe dreapata, am luat contactul, si nu prea vroia sa porneasca, dupa vreo 2 minute a pornit...Nu stiu pe unde sa ma uit...Daca aveti sugestii...sau daca e cineva mai priceput...fac cinste...Sa aveti o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Verifica pompa de banzina ! Daca nu stii cum, mergi la un spacialist ! Vezi ca pompa este bagata in rezervorul de benzina ! Multumesc, ash vrea sa merg imi puteti recomanda un specialist pe Honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Are cineva crash bar, crash pad-uri montate pe VFR? Daca da, bagati detalii... Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Nimeni? Scrie la search, pe ebay.co.uk," vfr 750 crash ". Se infileteaza in locul suruburilor de carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Corectie,sa se vada monobratul ca la RVF 750, Ducati a aparut mai tarziu in peisaj . ) aloo, nenea, cand Ducati facea monobrat la 888 de castiga in superbike, honda nici macar in schite nu o avea desenata. asa ca.. monobrat ca la Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Verifica pompa de banzina ! Daca nu stii cum, mergi la un spacialist ! Vezi ca pompa este bagata in rezervorul de benzina ! Daca rezervorul e din metal,pe f posibil sa fie ruginit iar ruginz sa fi infundat filtrul si pompa...Problema e spinoasa pt ca trebuie demontat tot rezervorul,filtre,etc si luate la puricat/curatat... Am avut exact aceiasi bube si acelasi simptom la un Ducati, rezervor metalic,pompa si filtre in rezervor. aloo, nenea, cand Ducati facea monobrat la 888 de castiga in superbike, honda nici macar in schite nu o avea desenata. asa ca.. monobrat ca la Ducati RVF-ul este regina anilor 80 inceputul anilor 90 iar Ducati 888 a aparut prin 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 (editat) Ducati 888 nu cred ca avea monobrat, mai degraba 916-le, care a iesit pe piata in 1994. Monobratul de la Honda, realizat de Elf, a fost introdus pe RC30 (VFR750R)in 1987. De fapt conceptul isi are originile prin anii 50, realizat pt prima data de Moto Guzzi, dar la scara ne-notabila. RVF750 RC45 ii varianta upgradata a lui VFR750R RC30, dotata cu injectie electronica, iesita pe piata in 1994 ca o reactie la Ducati. Editat Mai 24, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Cesar sau Survolaj. acum ma intreb daca ar tb sa-i cunosc pe baieti astia ... pt ca nu stiu de unde sa-i iau ) poate ma ajuti inca o data:P merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Salutare, O toba sport SH stiti sa aiba cineva de vanzare? Sau ce s-ar potrivi pentru VFR800 RC46? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Ducati 888 nu cred ca avea monobrat, mai degraba 916-le, care a iesit pe piata in 1994. Monobratul de la Honda, realizat de Elf, a fost introdus pe RC30 (VFR750R)in 1987. De fapt conceptul isi are originile prin anii 50, realizat pt prima data de Moto Guzzi, dar la scara ne-notabila. RVF750 RC45 ii varianta upgradata a lui VFR750R RC30, dotata cu injectie electronica, iesita pe piata in 1994 ca o reactie la Ducati. Asa e. Ducati 888 (care a aparut pe piata in '91) nu a avut niciodata bascula monobrat. A aparut doar pe 916, in '94. Honda a venit cu modelul mai devreme. Then again, Ducati l-a consacrat, folosindu-l pe toate variantele de SBK de la 916 incoace (mai putin pe 999). Ba mai mult, marea majoritate a modelelor actuale de la Ducati au bascula monobrat (de fapt toate in afara de Monster 696). Asadar cred ca se poate spune ca bascula monobrat face mult mai mult parte din "patrimoniul" Ducati decat din cel de la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Usor cu search-ul pe scari: /index.php?/user/14189-cesar/ acum ma intreb daca ar tb sa-i cunosc pe baieti astia ... pt ca nu stiu de unde sa-i iau ) poate ma ajuti inca o data:P merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Cainele meu, ajuns in curtea ta, il faci 'patrimoniul' tau ? Check this out. Nu-i nici scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Ca o completare, de Rc 30 vb si eu. 45-ul e deja exorbitant. Nici cu un Nr750 nu mi-e rusine. Inca mai ma roade ideea de a transforma (estetic) un rc 36 intr-un NR, desi ma indoiesc ca gasesc unde sa fac o copie precisa a carenajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Ea e iubita . Poze mai recente cu ea nu am, decat de la fostul proprietar. spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.