Gixu. Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Multumesc mult pentru informatii alex. O sa incerc cat de curand, ca sa vad cum functioneaza. Beac in business! De azi am din nou VFR, vechiul meu VFR. Asteptam perfectarea actelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Si asa n-ai plecat niciodata, tot pe'aci te-ai invartit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 salut.caut un regulator de tensiune pt. un vfr de 750 din 1987 asa mai ieftin si bun ca al meu face fite ba incarca normal ba nu incarca cat trebuie si astazi a iesit niste fum din el si acum iar incarca cat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Si asa n-ai plecat niciodata, tot pe'aci te-ai invartit. Adevarat... Oare unde pot sa fac/cumpar o codita asemanatoare? Hmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Are cineva o bucata dintr-o carena farmata/distrusa/facuta zob in jurul anului 97? cred ca merge dintre 94-97. Multumesc. Later edit: Vi se intampla sa dati treapata a 2-a din treapta 1 si sa intre in neutru? Am observaat ca asta se intampla mai des daca merg mai turat cu treapta intai? Isi arata varsta? Ce e de facut, poate sa fie de la schimbator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 salut.am si eu o intrebare pt cunoscatori:regulatorul de tensiune de la transalp nu merge si la vfr ul meu de 750 din 1987?pt ca am gasit pe un site si parca e acelasi,voi ce spuneti?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 cbr, vfr, transalpul si africa twin impart ceva piese din ce stiu eu! cauta dupa cod, daca e acelasi, schindigen pisici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 ok.mersi si totusi mai am o intrebare .cum se masoara alternatorul la vfr ca sa vezi daca e bun sau nu?.ca poate schimb releul si mi l buleste alternatorul.releul sigur trebuie schimbat pt ca a iesit fum din el dar as vrea sa verific si alternatorul,culmea e ca a iesit fum din el dar astazi cand am masurat imi indica valori normale sa aiba ceva scurt in el?habar nu am.cand incarca cand nu incarca si se incalzeste de il ia dracu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 conectorul 3P dintre alternator si releu. masori rezistenta intre firele galbene care vin de la alternator. ar trebui sa fie in jur de 1 ohm daca vrei manualul da-mi o adresa de mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy_me Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri??? intreaba in topicul dedicat posesorilor. /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__3000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 releul de transalp poti sa il modifici si sa il pui la vfr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 releul de transalp poti sa il modifici si sa il pui la vfr? si ala e cu probleme ... cauta un releu de incarcare tot de vfr dar mai nou, ala are si aripioare de racire ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Nu m-am mai bagat si eu in seama pe aici ca posesor de VFR, mai ales ca sunt plecat din tara, pe o insula. Acum, problema mea este ca mi s-a dus regulatorul (rectifier) si am gasit unul la un pret bun pe ebay, insa motorul meu este un VFR 750, din '92 adica un RC 36, iar regulatorul este de la un VFR 750 din '96. Teoretic stiu ca ar merge, insa care este bun sa-mi dea o parere? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Merge. Poti pune de R1, sa nu mai ai treaba, curata toate mufele de pe traseul stator-releu de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy_me Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Salut, Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ? Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e... Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ? Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e... Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? Bah da nerabdator mai esti. Sunt tare curios ca de mult se simte diferenta dintre regular si touring .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Sunt f nerabdator... dau refresh la trace-tracking la DHL la 10 min, parbrizul s-a urcat in avion la Hamburg azi la 3 dimineata, probabil acu e undeva aproape de mine O sa-ti povestesc cum e, eu sunt curios pt ca nu am vazut nici o poza cu el montat pe mobra si vreau sa stiu cum e, poza de pe Louis era una generica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Salut, Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri??? Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil. Diablo se incalzesc mai geut un pic, dar apoi sunt ok.. daca adopti un mers mai sport nu sunt cele mai bune , in rest sunt ok.. se poate si mai bine , prefer sa fie mai moi si sa le schimb mai des decat sa-mi rup nasu toate bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Merge. Poti pune de R1, sa nu mai ai treaba, curata toate mufele de pe traseul stator-releu de incarcare. sper ca ai vorbit serios in prima parte...adica, chiar am nevoie de o parere nu de mistocareli ca ma stiu si eu la d-alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu-mi sta in fire sa fac mishto de nimeni. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/61154-r1-rectifier-questions/ http://mwarp-e.com/home/?page_id=113 Daca il iei pe cel de vfr, pune-i pasta termoconductoare intre releu si cadru, si cooler de sursa/procesor pe el. Il legi pe luminile de pozitie sa mearga tot timpul (coolerul). Si nu uita sa verifici toate mufele pt contact optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Intr-adevar, acum nu pari. La prima vedere doar:) Mersi frumos, studiez link-urile. Mda, moara aia de vint spune totul! Editat Iunie 23, 2011 de lionofjudah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Are cineva idee daca e o problema cu ea sau cu mine ? Intra uneori mai greu in viteza a doua si caraie intrand in neutru, asta mai ales daca e mai turata in viteza 1 >5000 de turatii. Invers nu sunt probleme. Nu ii place sub 2500 de turatii, e normal? Trage ea oarecum, dar aud lantul cum bate in bascula probabil. Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.