Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@MetalWarrior super tare motocicleta, arata impecabil! Sa o folosesti sanatos!

 

Ce ai mai avut inainte de VFR?

Multumesc!

 

CBR600F3 si Hornet600, cele din semnatura.

 

Ce vezi tu acolo e prinderea de la suportul de topcase/sidecase, vezi ca are si pe stanga si pe dreapta ...

Asa este, prinderea pentru suport se vede acolo.

 

Urmeaza si o toba sport, ca sa puna in evidenta sunetul V4-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine o carena fata (cea de la faruri) pentru VTEC din 2002, poate ma puteti indruma cu un site, un dealer, etc.

Multam

 

Pe ebay da cautare vfr fairing. Incearca si pe .uk, .fr & .de.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde mai pot "scrie" si eu o cheie in afara de hotzii aia de la Honda...?are cineva idee?.....sunt hotzi pt ca toti care mi`a spus ca au scris au platit intre 60-80 lei,mi mi`au cerut 200 lei pe motiv ca trebuie sa dea carenele jos si rezervorul si le ia 2 ore... credeti`ma ca m`a bufnit rasul in fata baiatului de acolo... daca unui mecanic Honda ii ia 2 ore sa dea jos 2 carene si un rezervor ca sa gaseasca o mufa si sa o puna inapoi atunci la o lucrare mai ampla insemana ca te nenorocesc pe viatza....nu am nik personal cu ei, dar nu mi se par corectzi la faza asta... nu stiu care am vazut ca le luati aici apararea pe forum,dar cu toata verificare lor gratis (care poate sa si`o faca orisicine ceea ce era in lista aia) daca imi ia 2 ore de manopera pt o ridicare de rezervor si nici nu stiu daca este nevoie sa imi dea lateralale jos din partea mea nu ii pot numai decat HOTZI si or sa ma aiba personal ca client cand o sa am nevoie Doamne fereste de piese si nu le pot gasi pe Ebay sau in alta parte ..

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca hoti! Pt a accesa mufa service sau calculatorul trebuie sa dai jos doar carena dreapta - treaba de cel mult 10 min (5 clips-uri & 8 suruburi parca - treaba naspa daca-s gripate din cauza mizeriei cele 2 de vin in spatele rotii).

Dupa ceva vreme de mers cu noile gume vreau sa zic ca-s f bune - nu-mi mai tremura curu pe noroi sau pietris iar la drum lung se poarta bine. Luandu-le mai inguste, nu ma pot inclina prea mult dar oricum, dupa buseala de anul trecut, nu mai intru tare-n curbe. Am mers fara probl si cu 200 (pt f scurt timp si doar pe autostrada). Spre deosebire de vechile gume, acum motorul nu mai cade atat de usor in viraj - banuiesc ca datorita profilului cu contact mai mare.

Tot dupa ultima iesire, nu am mai avut variatii ale turatiei cu maneta tinuta la punct fix peste 6500. Acum am facut aprox 30km cu ea peste 7000, deci cu vtec-ul la lucru (ca s-asa nu a prea avut parte) si nu mi-a mai jucat sus/jos ca data trecuta cand aveam anulati senzorii de O2. Astfel ca recomand anularea senzorilor doar in combinatie cu PC sau ceva similar si trecut cu vederea comportamentul naspa la ture mici a motorului.

Ca fapt divers: manere incalzite si protectii de ghidon pt vant nu-s suficiente la viteza/drum lung. Trebuie sa-mi iau si niste manusi groase de iarna...

:wave: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat "problema" cu screirea cheii la un baiat in Bucuresti care spre rusinea mea am uitat sa il intreb si cum il cheama ,daca mai sunt doritori si care au avut aceias "problema" ca mine le las numarul de tel cu ceea mai mare placere.

 

Manopera a costat 90 lei(timp manopera cred ca maxim 7 minute,ridicat rezervorul),NU 200 lei ca la Honda ( unde timpul pt "scrierea" unei chei era de 2 ore la spusele celui de acolo ridicand rezervorul si dat jos carenele laterale ,deci pt mine e clar baietzii de la Honda nu au nici o treaba... fara suparare si trebuie recunoscut ca sunt si scumpi la ora de manopera )scumpi si cu nici o treaba e combiantzia letala :)) pt motoretele naostre la un(ATENITE) SERVICE AUTORIZAT HONDA

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , buna seara . In urma neatentiei mele , am ajuns sa scriu si eu urmatoarele : caut piese second hand ptr Honda vfr 800 fi din 2001 . Am nevoie de far , amortizoare , o semnalizare , ceva carene , aripa fata . . . . . si habar n-am ce mai gasesc cand o desfac .

Asa ca , daca aveti vreo sugestie sau recomandare , va voi ramane profund indatorat .

O seara placuta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cu incredere ebay. A fost mana cereasca pt mine (plus faptul ca am facut toate reparatiile de unul singur). La dezmembrari n-am prea gasit si preturile nu-s nici prea stralucite. Dac-ai avut frontal e posibil sa ai nevoie si de sub-cadru (cel ce tine bordul, farurile, releele etc) daca nu gasesti pe cineva bun sa ti-l indrepte.

Multa bafta si rabdare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am un vfr din 1987 si am o intrebare pt cunoscatori .cum se regleaza suspensia din fata ?am surubul ala de reglaj dar cum trebuie rotit sa faci suspensia mai moale ?surubul ala se roteste pina la o anumita limita sau nu are limitator. si cum regleaza suspensia,modifica presiunea uleiului din telescop?sau cum avind in vedere ca are reglaj numai pe un telescop?am zis o intrebare si cred ca am pus vreo zece :laugh: multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am un vfr din 1987 si am o intrebare pt cunoscatori .cum se regleaza suspensia din fata ?am surubul ala de reglaj dar cum trebuie rotit sa faci suspensia mai moale ?surubul ala se roteste pina la o anumita limita sau nu are limitator. si cum regleaza suspensia,modifica presiunea uleiului din telescop?sau cum avind in vedere ca are reglaj numai pe un telescop?am zis o intrebare si cred ca am pus vreo zece :laugh: multumesc.

Din cate tin eu minte surubul ala regleaza doar comportarea antidiving la franare. Ca sa faci suspensia mai moale sau mai tare ar trebui sa umbli in primul rand la presiunea pneumatica din fiecare amortizor(pe fiecare amortizor ar trebui sa ai sus un capacel sub care se afla o valva cu ventil ca la roata). Tot din cate tin eu minte presiunea cu care trebuie umflat fiecare amortizor e mica si nu prea poate fi masurata cu manometrele obisnuite pentru roti. Eu le-am umflat cu o pompa de bicicleta si am avut grija sa bag acelasi nr de pompe in fiecare ca sa fie cat de cat egala presiunea din fiecare brat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vinde careva o janta spate cu 8 spite de pe VFRul din '90-'93 sa imi dea de stire. Sunt in cautarea uneia.

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vinde careva o janta spate cu 8 spite de pe VFRul din '90-'93 sa imi dea de stire. Sunt in cautarea uneia.

Merge si de la celelate modele superioare ca si serie, dar cu o mica modificare. S-a vandut una de 90-93 sapt trecuta, dar n-am fost atent cu 200 de lei cu tot cu monobrat. Moca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate tin eu minte surubul ala regleaza doar comportarea antidiving la franare. Ca sa faci suspensia mai moale sau mai tare ar trebui sa umbli in primul rand la presiunea pneumatica din fiecare amortizor(pe fiecare amortizor ar trebui sa ai sus un capacel sub care se afla o valva cu ventil ca la roata). Tot din cate tin eu minte presiunea cu care trebuie umflat fiecare amortizor e mica si nu prea poate fi masurata cu manometrele obisnuite pentru roti. Eu le-am umflat cu o pompa de bicicleta si am avut grija sa bag acelasi nr de pompe in fiecare ca sa fie cat de cat egala presiunea din fiecare brat.

mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si de la celelate modele superioare ca si serie, dar cu o mica modificare. S-a vandut una de 90-93 sapt trecuta, dar n-am fost atent cu 200 de lei cu tot cu monobrat. Moca.

Si eu am ratat oferta aia.

 

Stiu ca merge si de la '98 in sus, dar inca mai caut una cu 8 spite, arata mult mai frumos dupa mine. Daca nu e de gasit, atunci punem si una de model mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat pe care l-am primit si eu mai demult de la Gixu: ''Eu am bagat Motul 5100 15w50 in baba mea si mergea vis. Daca tii musai poti sai bagi un 7100 dar nu se impiedica de asta''. Spor la mestereala!

 

 

Si cam cat intra? ce cantitate trebuie? In general la motoarele Honda ce fel de ulei trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam cat intra? ce cantitate trebuie? In general la motoarele Honda ce fel de ulei trebuie?

 

Nu mai stiu exact dar parca 3,2 L. Poti sa-i bagi atat semi cat si ulei full sintetic. Eu am folosit numai Motul si am fost multumit. Daca nu te dau banii afara din casa, un 5100 15w50 merge fara nici o problema. Pune cateva poze cu ea.

 

Mie nu imi "manca" pic de ulei. In aproape 5000 km n-a consumat gram de ulei, nu mai spun ca uleiul inca isi pastra o nuanta placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aruncat prin service o grila de VFR 750 '95 mai mult ca sigur se potriveste si la altele din alti ani, o donez cui ii terbuie(eu am pierdut una si aiurea a mai fost fara, chiar protejeaza) daca are careva nevoie sa zica.

 

Deasemenea m-am pricopsit cu o roata de vfr pe 16", e impecabila, daca are careva nevoie sa zica, ne intelegem la pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...