Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Am uitat ca si tu ai avut probleme de genul ... colegul Chivu m-a lasat la un momentdat fara suportul de scara si toba cand, oprind mai brusc la rosu s-a infipt cu carena intre motor si toba mea ... carena lui a ramas acolo, el s-a dus si toba mea s-a ... poc.

Dau vina pe canalizare. :D

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Spor la treaba Arthur, vad ca ai mufat-o destul de urat :|

o faci tu mai devreme de incins oricum. Ai vre-un meseriash la lipit carene pe care il poti recomanda?

 

Eu am lipit carenele de VFR la Dino din Dumbravita (0723349150), foarte multumit!

Mai sunt cateva pareri despre Dino pe topicul Facerea de bine - sectiunea Timisoara.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve baieti,daca e cineva interesat am de vanzare 2 bucati VFR-uri:

un VFR750 rc36II din 96(proprietate personala)

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vfr%20750-din-1996-430819.html

si un VFR 800 FI rc 46 din '99(al unui amic,sta pe tusa din cauza lipsei de timp)

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vfr%20800-din-1999-429827.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Arthur: Hai, fa-o frumoasa iar ca "surioara" ei vrea sa o vada. Din cate stiu sunt singurele albe.

 

Uite si o poza:

 

Mai putin , mai putin si vor fi din nou doar doua ! :D

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baietzi era pe bikeshop si pe siteuri astea de vanzare cumparare un VFR rosu-visniu ,km pfoarte putini si arata impecabil,model 2008-2009 ceva de genul cu gentzi ful de la Honda...cunoaste cineva proprietarul sunt interesat pt un prieten,multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Incet incet incepe sezonul si trebuie sa-mi pregatesc animalul de drum. Am o dilema legata de alegerea uleiului: pana acum am bagat doar mult-laudatul Motul 300 V 10W40 Problema este ca la temperaturi mai mari ale motorului (>85C) nu prea mai imi place cum merge si cum se schimba vitezele. Anul asta as pune altceva dar ce? A mai facut cineva switchul de la 300 V la alt ulei? Nu ma intereseaza neaparat pretul, Motulul asta si asa e scump.

 

Alta intrebare: are cineva montate aceste risere? http://www.zianet.com/genmar/h117.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am folosit vreo 2 ani Motorex 10(sau 15, nu sunt sigur)W - 50, si n-am avut probleme. Acum m-am intors la 300V, ca n-am gasit altceva.

La primavara cred ca tot Motorex pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorex tine mai bine la temperaturi mari decat Motul, defapt e W50 fata de W40.. la Dominator s-a simtit diferenta mare, vara in oras. Cu Motul nu il mai scoteam din viteza, cu Motorex e mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2008 bagam si eu 300V pana mi-am dat seama de ipocrizia situatiei. Deci dracia mea merge foarte bine din 2009 pe Motul 7100 (vorbesc de VFR nu de domi, ala primeste 5100).

 

edit: a nu se citi ca nu am mai facut nici un schimb din 2009 pana acum :))

 

Incet incet incepe sezonul si trebuie sa-mi pregatesc animalul de drum. Am o dilema legata de alegerea uleiului: pana acum am bagat doar mult-laudatul Motul 300 V 10W40 Problema este ca la temperaturi mai mari ale motorului (>85C) nu prea mai imi place cum merge si cum se schimba vitezele. Anul asta as pune altceva dar ce? A mai facut cineva switchul de la 300 V la alt ulei? Nu ma intereseaza neaparat pretul, Motulul asta si asa e scump.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorex 10W-40

am mai avut Motul-ok

si Castrol - nu mai bag niciodata asa ceva :)

 

Am de vanzare : http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_140927/

OE Modified Regulator / rectifier - Shindengen SH689DA

La pretul de pe site, se adauga TVA de Anglia + Transport, asa ca 100E, e pret OK, spun eu.

Pret 100 E

L-am comandat degeaba. Este nou, nefolosit, in cutiuta lui.

Editat de GoMeZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ti-oi fi luat electrex nu stiu, ca e mai ieftin si face aceeasi treaba.

Macar ala e o kinezarie europeana. Singurul avantaj Shindengen "este" ca (intr-un moment de prostie) au fost selectati de Honda sa fie producatorii oficiali.

 

Motorex 10W-40

am mai avut Motul-ok

si Castrol - nu mai bag niciodata asa ceva :)

 

Am de vanzare : http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_140927/

OE Modified Regulator / rectifier - Shindengen SH689DA

La pretul de pe site, se adauga TVA de Anglia + Transport, asa ca 100E, e pret OK, spun eu.

Pret 100 E

L-am comandat degeaba. Este nou, nefolosit, in cutiuta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar merge cu un amortizor mai scurt - cred ca unul de F4 ar merge. Unii si-au "scobit" si seaua dar asta nu-i exact o coborarea a motocicletei. Pe louis.de se gasesc kit-uri de coborare/inaltare insa-s cam scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat weekend-u asta filtrul de aer, ulei+filtru, termostatul, lichidul de frana si cel de la ambreiaj.

 

De filtrul de aer am fost dezamagit putin, ca era putin mai mic decat trebuia si nu calca bine pe canalele cutiei, HIFLO...

Lichidul de frana cred ca era cel original, avea consistenta de piftie deja, si depuneri urate in rezervor. Frana e mai "consistenta" acum, merita facuta treaba asta ca ajuta la senzatia de franare si nu ia mai mult de jumatate de ora.

 

Am mai desfacut o jumatate de tura suruburile pilot(aer), sunt la 2.5 ture acum.

 

Asigurarea e facuta, in concluzie sunt gata de sezon... :moto:

 

L.E. Uitati-va la culoarea lui, prin geamul de vizitare, daca e inchis la culoare, spre maro, e cazul sa-l schimbati.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

ca tot ai pomenit de schimbul lichidului de frana, aveti careva idee cat trebuie pt

vfr rc46 (98-01) din experienta? in manual e specificat 500cc or above :D

nu de alta - sa nu iau 1L degeaba.

merci.

 

ps: gomez, ti-ai facut provizii pt o vara calduroasa si acum renunti la ele?

Editat de cosu23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi, pana la urma am optat pentru Motorex 15W50 http://www.performance-shop.ro/motorex-top-speed/674-motorex-top-speed-15w50-4l.html

 

Am intrebat pe alt topic, intreb si aici: stie cinvea un vopisitor bun de piele in Bucuresti? Vreau sa-mi vopsesc protectia de rezervor Bagster din negru in albastru (topicul original aici: /index.php?/topic/674769-vopsire-protectie-rezervor-bagster/page__pid__3074558)

Editat de Coffe Man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am vazut ca s-a discutat despre lichid de frana. Si eu vreau sa fac chestia asta in cateva zile. Intrebarea este: ati pus careva DOT 5.1 pana acum? Eu am primit numai recomandari si vorbe de lauda despre el. Am gasit Motul DOT 5.1 la 500 ml, ca fapt divers.

Hai cu caldura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...