Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Puisor,tu in 70-80 nici pe 'teava' nu erai macar, dar vorbesti cu atata patima de perioada aia. Vreau sa-mi dai si mie link ul unde ai citit tu balivernele astea.PT ca garantat sunt niste chestii citite pe net, pe site uri gen wikipedia,unde orice lobotomiat cu access la internet poate introduce content unde alti inapti sa-l citeasca si sa-l ia de bun...

 

Nu e nici o confunzie... Confuzia o creeaza adeptii termenilor noi atribuiti oricarui obiect. Si in esenta, da suntem romani. Dupa asa zisa revolutie am scapat la blugi rupti si la injuraturi cu pwla...pana atunci toti erati niste sfinti (sau nici nu erati nascuti macar)...

 

Sa aduci argumente cu caracter personal intr-o argumentare care nu are alt subiect decat o chestiune strict tehnica, nu denota decat ca ai multa frustrare adunata in interior si ca inca nu iti arati varsta.

 

As vrea sa nu poluam thread-ul asta in continuare care pana la interventia ta mi-a fost foarte util, asa ca te rog sa incepi un thread dedicat nedumeririlor si frustrarilor tale legate de corectitudinea unor termeni pe care nu-i accepti, unde poti sa folosesti orice limbaj de mahala iti doresti.

 

Personal, m-am saturat de pseudo-argumentele tale de pe forumul asta, cand iti mai faci o clona, sa-mi dai mesaj, sa stiu cui dau ignore inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca sa raspund intrebarii initiale, daca merge pus ghidon superbike (asa ii zice pe louis.de - daca-ntradevar o fi asa nu stiu) pe vfr, eu pot spune c-am facut conversia in 2 pasi. In prima faza am montat unul mai jos care insa nu m-a satisfacut deplin. Asa ca l-am schimbat cu unul mai inalt si, pt c-am fol bicla iarna (mai putin pe zapada), i-am pus si protectii de vant ca la enduro - manerele incalzite nu faceau fata la temp sub zero. De toamna i-am pus gume de enduro - la vara pun iar sportive.

Spunea cineva ca motocicletele sunt facute/gandite pt anumite scopuri... poate... insa motorul vfr-ului merge fol si in alte regimuri de mers decat de vitezana - dovada este crosstourer-ul (parc-asa-i zice) cu motor de vfr800. Vorbind de consum, asta toamna, la o iesire C-ta - Buzau si retur, in cauciucuri unduro, mi-a consumat ceva mai bine de 5 litrii la suta insa vara, cu cauciucuri normale, 3 genti si mers sub 160 imi lua sub 5/suta.

Schimband ghidonul nu am observat o schimbare a manevrabilitatii. In fapt, ghidonul fiind mai lat, acum depun mai putin efort in viraje. Insa avantajul cel mai mare este pozitia aproape dreapta, acum nemaifiind nevoie sa opresc pt. odihna/dezmortit mainile la fiecare 2 ore. Combinat cu seaua modificata de nenea Darian si parbrizul vario, motivele de a opri la drum mai lung au disparut. Cu un condus moderat, pt mai bine de 450 km nu mai trebuie sa ma gandesc la pauze pt odihna/realimentare.

In final, cred ca fiecare vede in felul sau motociclismul si-si ajusteaza/modifica bicla functie de nevoi/cerinte/pitici pe creier. Nu sunt fan dezbateri sau contradictii si nici nu voi mai comenta pe marginea subiectului. Ideea e ca se poate pune un altfel de ghidon. Atasez si cateva poze ale biclei cu primul si al doilea ghidon.

 

Pt user-ul care a schimbat furca fata cu una upsidedown: ce furca ati folosit? Stiu ca sunt cativa vfr-isti care-au folosit furci de vtr, r1 si cbr1000 cu rezultate f bune. Tot ei zic ca schimband si amortizorul spate, motocicleta se schimba radical, in bine, pe curbe.

 

Asfalt uscat si vreme calda cat mai de curand!

post-41410-0-10079600-1334717717_thumb.jpg

post-41410-0-24253400-1334717769_thumb.jpg

post-41410-0-83160900-1334717795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Trebuie sa schimb placutele frana fata la 750-ul meu (1996).

In afara de:

* Ceaiurile de TRW (Autonet) - subtiri in carne si de care sa nu mai aud de acum 2-3 ani.

* Hi-q (no name) si Ferodo (TRW in alte haine) - ambele de la Polo, "renumiti" pentru promptitudinea lor crunta in Timisoara (3 luni o comanda prin MyMoto)

* EBC (Wemoto) - o varianta de luat in calcul

 

imi recomandati alta sursa si alta marca?

Brembo sinterizate metal am gasit la Polo, dar, personal, nu as vrea sinterizat metal si evit maxim tristetea asta de magazin si dealerii lor nationali.

SBS-uri de la user-ul @consumabile.moto (ex The Breaker) a luat cineva?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ciprinakos : Multumesc pentru poze, buna ideea cu handguards pentru mers iarna. Ce gume "enduro" ai gasit sa se potriveasca vfr-ului?

 

@ Raul: Zilele trecute am schimbat ce cred eu ca erau placutele pe fata originale de pe vfr dupa 50 000 km, tare as vrea sa mai gasesc sa pun ceva de genul in loc. Acum folosesc ferodo premium si sunt multumit de ele, franeaza la fel de bine, nu te zgaltaie initial. Pe spate am avut Brembo, am inlocuit cu ebc si nu sunt multumit, nu mai progresiv frana, inainte eram obisnuit doar sa pisc putin frana spate, acum trebuie sa apas mai tare si atunci risc sa o blochez.

 

later edit: are cienva pe spate +2 la pinion? Consuma mai mult pentru viteze sub 120? Mai trage in depasiri la 120/140 ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nefericire nu-s acasa (plecat la lucru in fostul domeniu de activitate a actualului presedinte) si am prins net in un port la americani. deci am doar poze vechi cu mine. poza atasata de am gasit-o (cu greu) este cu primul ghidon.

gumele sunt pirelli corsa rs. pe fata am gasit dimensiunea corecta insa pe spate este ceva mai mic - asta-i un alt motiv pt care-mi iese un consum nitel mai mare cu ele - se invarte roata mai mult decat ar trebui pt aceeasi distanta :crack: . o varianta mai de vara a cauciucurilor (oarecum) enduro sunt pirelli scorpion trail, facute special pt ducatti multistrada - d-astea-mi voi lua cand 'oi aj acasa. dimensiunile lor sunt la fix ca si cele ale vfr-ului si pot fi folosite atat pe sosea cat si pe drumuri mai deochiate. din pacate preturile la noi sunt putin cam mari, in umila mea parere, asa ca eu imi iau gumele de pe net http://www.mynetmoto.com. multi zic ca sunt cauciucuri invechite, navandute la timp, etc dar eu n-am avut probl cu nici unul.

peace :peace:

post-41410-0-35043500-1334765278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, care aveti parbriz double bubble pe VFR (RC46),m-ar interesa o parere fie ca e el Puig, MRA sau Zero Gravity. Ma gandesc sa il schimb pe cel stoc si inca nu m-am hotarat care model sa-l cumpar. Despre ala inaltat touring ce parere aveti ?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, care aveti parbriz double bubble pe VFR (RC46),m-ar interesa o parere fie ca e el Puig, MRA sau Zero Gravity. Ma gandesc sa il schimb pe cel stoc si inca nu m-am hotarat care model sa-l cumpar. Despre ala inaltat touring ce parere aveti ?

 

Merci

 

Depinde de inaltimea ta si pozitia pe motocicleta. Eu am mers pe VFR cu urmatoarele: Givi touring, Double Bubble-ul original Honda, MRA Vario si cel standard, iar cel mai ok pentru mine a fost DB-ul original.

 

Zero Gravity se zice (pe-afara pe forumuri) ca e prea subtire, MRA DB e cam patratos si nu m-a interesat (dar e posibil sa fie bun), iar despre Puig DB o sa iti pot spune peste vreo 2-3 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de inaltimea ta si pozitia pe motocicleta. Eu am mers pe VFR cu urmatoarele: Givi touring, Double Bubble-ul original Honda, MRA Vario si cel standard, iar cel mai ok pentru mine a fost DB-ul original.

 

Zero Gravity se zice (pe-afara pe forumuri) ca e prea subtire, MRA DB e cam patratos si nu m-a interesat (dar e posibil sa fie bun), iar despre Puig DB o sa iti pot spune peste vreo 2-3 saptamani.

 

 

DB-ul original Honda de unde as putea sa-l comand? stii cum va si la ce pret poate ajunge? eu am 1 .80 si m-am impacat bine si cu asta stock numai ca din auzite am inteles ca ajuta destul de mult un parbriz aftermarket dar nu am decis inca spre ce sa ma indrept. Merci de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DB-ul original Honda de unde as putea sa-l comand? stii cum va si la ce pret poate ajunge? eu am 1 .80 si m-am impacat bine si cu asta stock numai ca din auzite am inteles ca ajuta destul de mult un parbriz aftermarket dar nu am decis inca spre ce sa ma indrept. Merci de raspuns.

 

Codul piesei este 08R80MCW801 sau 08R80-MCW-801 si teoretic il poti comanda de la dealerul Honda din Bucuresti (dealeri Honda) sau il poti cumpara de pe ebay de exemplu. L-am gasit pe cateva site-uri la 155 EUR (nou), deci e cel mai scump dintre optiuni (MRA Vario e aprox 120 EUR, Puig DB in jur de 80 EUR).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot veni vorba de parbriz: este vreun VFR-ist bucurestean care are MRA Vario Touring Screen

(adica din asta)51W8TeZRq%2BL._SL500_AA300_.jpg

si este dispus sa-l imprumute o cateva clipe?

Vreau sa-mi iau asa ceva si trebuie sa stiu daca dau banii de pomana sau nu; conteaza foarte mult inaltimea pasagerului si de asta sunt in mari dubii ( eu am 1,75m). Pe forumuri am vazut pareri impartite; care zice ca-i f bun, care ca-i degeaba si nu am reusit sa trag o concluzie.

Daca e careva dispus sa ma ajute, raman total recunoscator, dau o bere, las buletinu, etc.

Editat de iama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am fost sa probez acum aprox. doua saptamani un VFR 800FI din `98 ce avea pe el un Zero Gravity Double Bubble.

Mie nu mi-a placut - foarte subtire, fara margine ingrosata sau macar un cheder aplicat pe ea. Marginea aceea taiata asa brut imi "zgaria" constant privirea. Tot aveam feelingul ca o sa ma tai in ea. Se torsiona si vibra sensibil de la forta curentului. Nu am mers f. mult cu motocicleta in cauza dar era decent ca protectie in zona fetei la cei 1.87 ai mei.

Mi-as cumpara asa ceva? Nu. Nici la 50 de euro sau sub. As prefera sa mai astept, sa mai adun un ban si sa imi altceva mai bun.

 

Fiindca tot ceream pareri despre placutele de frana cateva posturi mai devreme, cele mai bune preturi (pentru modelul meu - 1996) le-am gasit la motodiscount.ro.

La mine, frana fata trebuie apasata serios ca sa prinda ceva viata in ea. Nu stiu daca este de la placute sau de la furtune.

Pentru furtune de frana voi apela probabil din nou la @mac (racingparts.ro) - de la el luam majoritatea timisorenilor furtune cu camasa de otel. Eu am luat de la el Stahlflex-uri, la 100 lei bucata indiferent de lungime.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbind de consum, asta toamna, la o iesire C-ta - Buzau si retur, in cauciucuri unduro, mi-a consumat ceva mai bine de 5 litrii la suta insa vara, cu cauciucuri normale, 3 genti si mers sub 160 imi lua sub 5/suta.

Cu un condus moderat, pt mai bine de 450 km nu mai trebuie sa ma gandesc la pauze pt odihna/realimentare.

 

Pt user-ul care a schimbat furca fata cu una upsidedown: ce furca ati folosit? Stiu ca sunt cativa vfr-isti care-au folosit furci de vtr, r1 si cbr1000 cu rezultate f bune. Tot ei zic ca schimband si amortizorul spate, motocicleta se schimba radical, in bine, pe curbe.

 

Asfalt uscat si vreme calda cat mai de curand!

Tu parca ti ai montat un Power Comander sau ceva de genu am vazut in posturile mai vechi, excelent consum trebuie sa recunosc :ok: , cred ca acea modificare iti permite consumul acesta. Cu un plin fac maxim 350 km oricum as merge, intre 250 si 300 imi intra pe rosu in functie de stilul de mers, adica un consum de minim 6 .

 

 

Cat despre modificări de amortizoare si furci ...sincer nu cred ca fac o asa de mare diferentă decat dacă mergi in regim maxim pe pistă si conteaza fiecare sutime de secundă, mai bine pui banii in niste cauciucuri bune.

Am coborat doar fata cu 2 cm si pretensionarile pe hard si motorul chiar in regim de pistă(testat Euroring HU) sta extraordinar de bine pe curbe, facănd față cu brio supersportivelor . Vfr ul pierde insa la liniile drepte din cauza greutatii pe pista . Pe strada greutatea conferă stabilitate ... iar pe strada VFR-ul e extraordinar ! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am luat topicul la rasfoit. Am reusit sa parcurg aseara cam 18 pagini.

Din ce am gasit pe acolo si din ce am mai citit si in alte dati, sunt surprins de consumurile de benzina raportate de voi.

Eu am facut 250 de km in regim mixt cu 17 litri, pana s-a aprins becul de rezerva, asa ca imi iese o medie de 7%. Sa zicem un 6 afara si 8 in oras.

Daca este sa ma iau dupa numarul de posturi ce dau cifre precum 4.5/5 afara si 7 in oras probabil ar trebui sa ma uit putin prin carburator.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou.revin cu o intrebare .poate sa imi spuna cineva ce rol au ventilele de aer din capul telescoapelor din fata de la vfr 750 rc 24 din 1987?multumesc.

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

S-a mai discutat cateva pagini in urma.

Daca sunt ventile ca si cele de la roti (eu asa am la Tenere, nu stiu cum arata la telescoapele tale), atunci rolul lor este de a introduce aer in telescoape pentru a le intari, respectiv a il scoate pentru a le face mai moi.

La Tenere spune ca pot sa bag maxim 2 ATM, dar nu am sarit niciodata de 1, pentru a nu pune prea mare stress pe simeringuri si pentru a le uza.

Cand intram pe off-road, in cazul VFR-ului pe drumuri proaste, apasam ventilul si scoteam aerul din ele. Nu stiu daca la VFR trebuie sa faci operatiunile acestea cu roata fata ssuspendata.

Mai mult ca sigur ca vei gasi toate explicatiile in manualul motocicletei.

Verifica presiunea cu un manometru dedicat. Nu te baza 100 % pe ce iti arata ceasurile de la statii peco sau alte locatii.

 

In alta ordine de idei:

1. Pentru un posesor de VFR 750 1996, la inaltimea de 1.87 m, ce parbriz aftermarket imi recomandati?

As prefera pareri de la utilizatori.

Momentan iau tot curentul de aer in zona bicepsi - umeri - piept. De pe la 100-120 in sus incepe sa ma dispere si vajaitul castii si nu mai aud deloc motorul.

Am gasit destul de multe modele si nu prea stiu care este cel mai indicat la inaltimea mea - Givi, 5 Stars, Puig, MRA?

 

2. Care dintre site-urile de posesori de afara vi s-a parut cel mai ok ca si cantitate de informatie, ponturi utile si off-topic cat mai putin?

Eu pana acum am descoperit bikersoracle, vfrdiscussions si vfrworld.com.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai valabil site vfr extern e vfrd.

 

In privinta parbrizului, din fragmentele citite, Givi d190s parca era cel mai indicat contra curentului de aer. Despre MRA poate sa-ti zica user-ul belbody, ca el are.

 

Consumul la al meu, tot 96, facut sapt trecuta, e ~6.3, in regim de mers turat, varfuri scurte de ~200kmph, in rest 100-120, si putin oras (20 km) In oras intotdeauna mi-a luat 8-9 (doar oras), si asta ca se incalzeste mai greu motorul, deci regimul asta in Âşa Âşi go, fara incalzire, te arde la jeb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu parca ti ai montat un Power Comander sau ceva de genu am vazut in posturile mai vechi, excelent consum trebuie sa recunosc :ok: , cred ca acea modificare iti permite consumul acesta. Cu un plin fac maxim 350 km oricum as merge, intre 250 si 300 imi intra pe rosu in functie de stilul de mers, adica un consum de minim 6 .

 

 

Cat despre modificări de amortizoare si furci ...sincer nu cred ca fac o asa de mare diferentă decat dacă mergi in regim maxim pe pistă si conteaza fiecare sutime de secundă, mai bine pui banii in niste cauciucuri bune.

Am coborat doar fata cu 2 cm si pretensionarile pe hard si motorul chiar in regim de pistă(testat Euroring HU) sta extraordinar de bine pe curbe, facănd față cu brio supersportivelor . Vfr ul pierde insa la liniile drepte din cauza greutatii pe pista . Pe strada greutatea conferă stabilitate ... iar pe strada VFR-ul e extraordinar ! :hug:

 

Power Commanderul l-am montat abia in febr dar plecand la munca n-am avut posibilitatea sa fac un consum la drum lung. Insa acum merge motorul mult mai bine ca inainte. Mai am de asteptat pana-n iulie.... :unsure:

Merci de sfaturi. Cred c-o sa las asa suspensia fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Vfr-ul se comporta foarte suspect zilele astea, acum 2 saptamani facusem un drum Iasi-Roman si retur, consum mediu undeva intre 5.5-6 %, viteza media de 110. Ieri am fost la un drum de ~120 km in care mi-a papat 10 l de benzina, dar am mers mult mai incet, viteza medie de 90. In ambele cazuri cu pasager.

Nu inteleg de ce consuma mai mult la viteze mai mici. Ma gandesc fie trebuie resincronizate carburile (sigur), filtru de aer nou ( sigur), dar sincer ma gandesc si la termostat. Pana unde se ridica temperatura uleiului la drum lung? La mine sta undeva foarte aproape de temp minima, ma gandesc ca nu inchide termostatul si nu ajunge uleiul la temeperatura de functionare optima ? Nu cred ca reuseste doar vantul sa raceasca motorul fara sa fie termostatul deschis si sa-l tina la 20-30 de grade.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...