Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 (editat) Salutare, Vfr-ul se comporta foarte suspect zilele astea, acum 2 saptamani facusem un drum Iasi-Roman si retur, consum mediu undeva intre 5.5-6 %, viteza media de 110. Ieri am fost la un drum de ~120 km in care mi-a papat 10 l de benzina, dar am mers mult mai incet, viteza medie de 90. In ambele cazuri cu pasager. Nu inteleg de ce consuma mai mult la viteze mai mici. Ma gandesc fie trebuie resincronizate carburile (sigur), filtru de aer nou ( sigur), dar sincer ma gandesc si la termostat. Pana unde se ridica temperatura uleiului la drum lung? La mine sta undeva foarte aproape de temp minima, ma gandesc ca nu inchide termostatul si nu ajunge uleiul la temeperatura de functionare optima ? Nu cred ca reuseste doar vantul sa raceasca motorul fara sa fie termostatul deschis si sa-l tina la 20-30 de grade. Multam Nu stiu ce anume indica ceasul din bord, dar eu presupun ca temperatura apei din circuit. Inca invat motorul. Si la mine, la drum intins, sta f. jos - daca imi aduc bine aminte putin peste prima si singura gradatie de la baza. In oras si mie mi se incalzeste destul de repede, dar in acelasi ritm se si raceste imediat ce ies cu ea de printre stradutele dintre blocuri. Cel mai valabil site vfr extern e vfrd. In privinta parbrizului, din fragmentele citite, Givi d190s parca era cel mai indicat contra curentului de aer. Despre MRA poate sa-ti zica user-ul belbody, ca el are. Consumul la al meu, tot 96, facut sapt trecuta, e ~6.3, in regim de mers turat, varfuri scurte de ~200kmph, in rest 100-120, si putin oras (20 km) In oras intotdeauna mi-a luat 8-9 (doar oras), si asta ca se incalzeste mai greu motorul, deci regimul asta in Âşa Âşi go, fara incalzire, te arde la jeb. Multumesc de lamuriri! Baș, ți l-ai gasit pe BB ! Din cate stiu eu, el are undeva la 1.70. Maxim . Eu am 1.87, deci, din pacate, stau cu capul mult mai sus si in curent decat el. Dar am sa ii dau un Pm. Editat Aprilie 23, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Salutare, Vfr-ul se comporta foarte suspect zilele astea, acum 2 saptamani facusem un drum Iasi-Roman si retur, consum mediu undeva intre 5.5-6 %, viteza media de 110. Ieri am fost la un drum de ~120 km in care mi-a papat 10 l de benzina, dar am mers mult mai incet, viteza medie de 90. In ambele cazuri cu pasager. Nu inteleg de ce consuma mai mult la viteze mai mici. Ma gandesc fie trebuie resincronizate carburile (sigur), filtru de aer nou ( sigur), dar sincer ma gandesc si la termostat. Pana unde se ridica temperatura uleiului la drum lung? La mine sta undeva foarte aproape de temp minima, ma gandesc ca nu inchide termostatul si nu ajunge uleiul la temeperatura de functionare optima ? Nu cred ca reuseste doar vantul sa raceasca motorul fara sa fie termostatul deschis si sa-l tina la 20-30 de grade. Multam Ca sa mergi cu el la consum ar trebui sa mergi undeva la 110-120, la 90 ... nici cu a 5-a nu poti merge ca e destul de turat dar nici cu a 6-a ca e subturat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 da, corect, incerc sa o tin pe intre 4300-4500 de turatii, in timp m-am obisnuit si nu-mi mai trebuie turometru, dar mi se pare ciudat as consume enorm pentru o diferenta de 1000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Ziceam sa arunc si eu o privire aseara pe la 10 pe vfrdiscussion.com. Si am sfarsit prin a ma retrage la somn undeva pe la 1.30. Foarte fain site-ul. Editat Aprilie 24, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Nu stiu daca-si are locul aici: Ce fac vfr-urile prin Georgia si Armenia, foarte frumoasa plimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Nu stiu daca-si are locul aici: Ce fac vfr-urile prin Georgia si Armenia, foarte frumoasa plimbarea. Misto filmuletul. Totusi, in calitate de posesor de Yamaha Tenere, le-as recomanda un 950/990 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3ddy Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salutare, am o problema la vfr..Cand pornesc motorul, se aude un zgomot la cutie,strang ambreiajul nu se mai aude.. cand las ambreiajul se aude din noi, dar cand se incalzeste nu se mai aude nimic. Oare de la ce sa fie? astept parerile voastre, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Rulmentul de la ambreiaj. La RC 36 din 94 e 235 de lei. Cam cum ar arata un RC 36 cu coditza de Cbr 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Cam cum ar arata un RC 36 cu coditza de Cbr 929 i-au crescut carene de azi dimineata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 i-au crescut carene de azi dimineata? Ce face RAR-ul din om ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Ce face RAR-ul din om ... te-au obligat sa-i pui carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Salutare, am o problema la vfr..Cand pornesc motorul, se aude un zgomot la cutie,strang ambreiajul nu se mai aude.. cand las ambreiajul se aude din noi, dar cand se incalzeste nu se mai aude nimic. Oare de la ce sa fie? astept parerile voastre, multumesc! Rulmentul de la ambreiaj. La RC 36 din 94 e 235 de lei. Un amic de-al meu zicea ca rezista 3-4000 de km si incepe iarasi sunetul dupa. Eu am problema asta la Hornet. Face asa si la rece si la cald, inclusiv in mers, indiferent de treapta. Editat Aprilie 25, 2012 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Salut, care aveti parbriz double bubble pe VFR (RC46),m-ar interesa o parere fie ca e el Puig, MRA sau Zero Gravity. Ma gandesc sa il schimb pe cel stoc si inca nu m-am hotarat care model sa-l cumpar. Despre ala inaltat touring ce parere aveti ? Merci Am eu un parbriz nou de rc46 double-bouble,mi.au trimis gresit comanda si nu m.am mai chinuit sa dau retur..0740.470.725 sau mail EVOMOTORS11@YAHOO.COM Stima Avand in vedere ca e primul post pe acest topic ma si prezint Lucian din Bacau,Honda Vfr V-tec 2002 Editat Aprilie 25, 2012 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Un amic de-al meu zicea ca rezista 3-4000 de km si incepe iarasi sunetul dupa. Eu am problema asta la Hornet. Face asa si la rece si la cald, inclusiv in mers, indiferent de treapta. Da ... doar ca nu dupa 3-4000 ci dupa vreo 10-15 mii, lasand asta la oparte daca il lasi asa ajunge de huruie si face ca toti dracii ... te-au obligat sa-i pui carene? La identificare nu gaseau incompetentii de la iasi seria de la motor si s-a dus nea gigi sa se uite pe pozele motocicletei din baza de date ... cand a vazut ca era cu carene mi-a zis ca pana nu vin cu ea carenata nu iau nimic nici identificare nici ITP si a si trecut asta la defect grav, lumina "albastra" de la numar, care e defapt alba ca sunt 3 leduri mi-a trecut-i defect major, samd )(sunt defecte minore, majore si grave) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Si-a pus cineva Conti Trail Attack pe vfr? Vreau sa pun 180/55/17 spate si 120/70/17 fata? A avut cineva o anvelopa pe spate cu balonul asta ? Cum l-a afectat pe veferica? Multumesc. Daca nu a pus nimeni 180/55 pe spate, a pus cienva 160/70/17 pe janta de 5''? Vreau neaparat conti Trail attack si as aprecia parerea voastra. Teoretic cel putin guma de 160/70 ar trebui sa-mi faca vfr-ul 4th gen sa intoarca mai bine in curbe. rectificare: 150/70/17, nu 160/70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Cateva poze de azi cu "dulapul" . Le-am montat intr-un final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Arata ca naiba un VFR cu genti pe el. GS1200 arata bine cu genti, dar un VFR.. argh! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3ddy Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Cine are de vanzare un cauciuc de vfr pe spate 170-60/17 si legat de ambreiaj, mai stie cineva ceva? o parere, a schimbat cineva treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Arata ca naiba un VFR cu genti pe el. GS1200 arata bine cu genti, dar un VFR.. argh! Parerea ta. Eu zic ca arata binisor, nefiind niste cutii originale Honda cum au Vtechurile. Intr-adevar VFRul arata bine simplu, dar cand e vorba de carat nu mai conteaza estetica atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Facut o tura zilele astea, am reusit sa scot consum mediu 5.8% cu cel mai mic consum de 5.35 intre Iasi si Bicaz Hell yeah ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) Cateva poze de azi cu "dulapul" . Le-am montat intr-un final. She`s big, nu gluma ! Topcase-ul Givi este mult peste Nonfango-ul meu de 2 casti. Sau cel putin asa pare din poze. Nimic rau in extramarimea lui. Din contra. Arata ca naiba un VFR cu genti pe el. GS1200 arata bine cu genti, dar un VFR.. argh! Parerea ta. Eu zic ca arata binisor, nefiind niste cutii originale Honda cum au Vtechurile. Intr-adevar VFRul arata bine simplu, dar cand e vorba de carat nu mai conteaza estetica atat de mult. Estetica ca estetica, dar VFR-ul a fost primul meu motor cu topcase. Arata ca un cu.c, dar este incredibil de practic daca esti obisnuit sa ai mereu lucruri dupa tine si nu vrei sa anulezi avantajul portbagajului masinii in care cari, preventiv, de toate (batranetea, deh !). Facut o tura zilele astea, am reusit sa scot consum mediu 5.8% cu cel mai mic consum de 5.35 intre Iasi si Bicaz Hell yeah ! Facut si eu o tura de aproape 1000 de km cu masina zilele acestea libere. Scos consum mediu de 5.2 L / 100 km. Si nu am menajat-o mai deloc. Inca ma deprima consumul VFR-ului. M-am obisnuit prost . Rulmentul de la ambreiaj. La RC 36 din 94 e 235 de lei. Stiu ca suna foarte stereotip si a lenes ce nu are chef sa scormoneasca netul, dar spune-mi te rog si mie de unde cumperi rulmentul in cauza? M-am uitat cam pe toate site-urile cunoscute mie (wemoto, motomike, louis, polo, etc) si nu prea reusesc sa imi dau seama care este piesa buclucasa. Ca sa nu se inteleaga gresit - posesor de uruit de toata frumusetea in ambreiaj. Pe care nu am de gand sa il las asa, la cat de tipicar ma stiu. Sunt sigur ca am sa imi dau seama de unde vine zgomotul atunci cand voi desface blocul dar as vrea sa identific piesa, cotele ei si sa vad daca o gasesc mai ieftin la un magazin din TM specializat pe rulmenti. Piesa cu care numar este din schema de mai jos? Am vazut un RC36 2.0 negru zilele astea la Garnic cu numere de TM. Eram tot atent la numere, crezand ca este @MetalWarrior. Fiind in mers nu am putut opri, dar sper sa il "reperez" cat de curand si sa schimbam impresii despre "viforurile" din dotare. Editat Mai 2, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 (editat) She`s big, nu gluma ! Topcase-ul Givi este mult peste Nonfango-ul meu de 2 casti. Sau cel putin asa pare din poze. Nimic rau in extramarimea lui. Din contra. Estetica ca estetica, dar VFR-ul a fost primul meu motor cu topcase. Arata ca un cu.c, dar este incredibil de practic daca esti obisnuit sa ai mereu lucruri dupa tine si nu vrei sa anulezi avantajul portbagajului masinii in care cari, preventiv, de toate (batranetea, deh !). Facut si eu o tura de aproape 1000 de km cu masina zilele acestea libere. Scos consum mediu de 5.2 L / 100 km. Si nu am menajat-o mai deloc. Inca ma deprima consumul VFR-ului. M-am obisnuit prost . Stiu ca suna foarte stereotip si a lenes ce nu are chef sa scormoneasca netul, dar spune-mi te rog si mie de unde cumperi rulmentul in cauza? M-am uitat cam pe toate site-urile cunoscute mie (wemoto, motomike, louis, polo, etc) si nu prea reusesc sa imi dau seama care este piesa buclucasa. Ca sa nu se inteleaga gresit - posesor de uruit de toata frumusetea in ambreiaj. Pe care nu am de gand sa il las asa, la cat de tipicar ma stiu. Sunt sigur ca am sa imi dau seama de unde vine zgomotul atunci cand voi desface blocul dar as vrea sa identific piesa, cotele ei si sa vad daca o gasesc mai ieftin la un magazin din TM specializat pe rulmenti. Piesa cu care numar este din schema de mai jos? Am vazut un RC36 2.0 negru zilele astea la Garnic cu numere de TM. Eram tot atent la numere, crezand ca este @MetalWarrior. Fiind in mers nu am putut opri, dar sper sa il "reperez" cat de curand si sa schimbam impresii despre "viforurile" din dotare. Lucrez la Madras motoparts in iasi. 20 e rulmentul de presiune care de obicei nu face probleme dar fiindca e 2 lei si un leu de obicei se schimba si ala, 21 e rulmentul cu probleme, iar 3 e bucsa pe care calca rulmentul, bucsa care e indicat sa o schimbi o data cu rulmentul. Editat Mai 3, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 She`s big, nu gluma ! Topcase-ul Givi este mult peste Nonfango-ul meu de 2 casti. Sau cel putin asa pare din poze. Nimic rau in extramarimea lui. Din contra. Estetica ca estetica, dar VFR-ul a fost primul meu motor cu topcase. Arata ca un cu.c, dar este incredibil de practic daca esti obisnuit sa ai mereu lucruri dupa tine si nu vrei sa anulezi avantajul portbagajului masinii in care cari, preventiv, de toate (batranetea, deh !). Facut si eu o tura de aproape 1000 de km cu masina zilele acestea libere. Scos consum mediu de 5.2 L / 100 km. Si nu am menajat-o mai deloc. Inca ma deprima consumul VFR-ului. M-am obisnuit prost . Am vazut un RC36 2.0 negru zilele astea la Garnic cu numere de TM. Eram tot atent la numere, crezand ca este @MetalWarrior. Fiind in mers nu am putut opri, dar sper sa il "reperez" cat de curand si sa schimbam impresii despre "viforurile" din dotare. Topcaseul are 52 de litri si cate 48 alea laterale. Suficiente cat sa-ti iei jumatate de casa in ele Consumul minim scos de VFR-ul meu este de 4,8 L/100km, iar cel mediu de 5,5 L/100km. In oras sare de 6,5 L/100km in functie de cat de agresiv merg. Prin Orsova, Baile Herculane o sa fiu la inceputul lunii iunie, posibil sa dau o fuga si prin Garnic. Poate ai chef de o plimbare in perioada aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Incet incet punem mobra pe picioare ! Am mai facut un pas important : farul . Urmeaza sa facem jantele in albastrul celor de la Minolta ! Editat Mai 4, 2012 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Topcaseul are 52 de litri si cate 48 alea laterale. Suficiente cat sa-ti iei jumatate de casa in ele Consumul minim scos de VFR-ul meu este de 4,8 L/100km, iar cel mediu de 5,5 L/100km. In oras sare de 6,5 L/100km in functie de cat de agresiv merg. Prin Orsova, Baile Herculane o sa fiu la inceputul lunii iunie, posibil sa dau o fuga si prin Garnic. Poate ai chef de o plimbare in perioada aia. zi mi si mie,te rog cat au costat sidecasurile astea si topcasul am mare nevoie de carat ca plec la drum lung. de unde le ai luat si daca pot gasi SH pe undeva. mersi mult. zi mi si mie,te rog cat au costat sidecasurile astea si topcasul am mare nevoie de carat ca plec la drum lung. de unde le ai luat si daca pot gasi SH pe undeva. mersi mult. Mai vreau sa stiu daca imi pot monta in locul tobei mele infiorator de mare ,alea 2 tobe de la modelul dupa 2001,ca pune in evidenta monobratul si nu se mai frige pasagerul. Ma gandesc ca gasesc destul de usor si la un pret bun,tobele alea 2, la cineva caruia nu l satisfac alea originale. Mai vreau sa stiu cum imi pot inalta ghidonul pt o pozitie mai confortabil la condus-vin dupa bmw RT- am citit topicul asta cu multe denumiri in eng dar nu am inteles clar cine face si sau pune inaltarile astea la chidon. daca inalti ghidonul,ajung furtunele si comenzile sau trebuiesc schimbate si alea? Mai imi trebuie si o casca silentioasa.Care ar fi cea mai potrivita?Cineva imi spunea ca Shubert C1 parca. Voi cum va descurcati la viteze de peste 150?,ca eu nu mai aud nici muzica in casti.Am un Nolan flip Up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.