zis_ungureanu Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Da, trebuie sa schimbi releul de incarcare si totodata sa verifici infasurarile statorului. In mod normal tensiunea nu trebuie sa iti scada sub 13,6 V deci 13 si sub sunt valori ce indica descarcare ,nu incarcare. tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar eu ce releu si de unde sa mi iau? releele sunt consumabile la mobra asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Salutare VFR-isti, pun o intrebare pentru cunostintele mele. Cate tipuri de VFR 750 RC 36 au fost facute intre 91 si 97? Am vazut ca exista diferente in partea de design la ele. Alte diferente mai exista? Radiatoarele sunt dispuse lateral la toate modelele de RC 36? gasesti aici tot ce ai nevoie sa stii : http://www.motociclism.ro/tutoriale/files/vfr/index.htm tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar eu ce releu si de unde sa mi iau? releele sunt consumabile la mobra asta? nu la tine m-am uitat la releu si era varianta updatata ? vezi ca e posibil sa fie ca la mine, si la mine nu e releul. habar nu am ce e. doar ca scade tensiunea cand turez, dar nu scade sub 13.1V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Hmmm...aveti idee pe unde gasesc un stop pentru vfr din 98? Orientativ pe la ce pret il gasesc? ebay e primul raspuns care-mi vine in minte (daca alegi varianta asta te pot ajuta) sau vezi daca nu dezmembreaza nimeni prin tara. Salutare VFR-isti, pun o intrebare pentru cunostintele mele. Cate tipuri de VFR 750 RC 36 au fost facute intre 91 si 97? Am vazut ca exista diferente in partea de design la ele. Alte diferente mai exista? Radiatoarele sunt dispuse lateral la toate modelele de RC 36? E posibil sa ma insel, dar RC36 1990-1993 si RC36 II 1994-1997. Diferentele intre ele, in afara de cele estetice (carene, far si cadru din ce am observat eu), nu le stiu. Legat de radiatoare, doar cele de 800 (RC46 amandoua modelele) incepand cu 1998 si pana in 2010 le au dispuse lateral. Toate modelele dinainte (750) si de dupa (1200) au un singur radiator pt antigel dispus central. A raspuns si Gomez pana mi-am adunat eu cuvintele tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar eu ce releu si de unde sa mi iau? releele sunt consumabile la mobra asta? Victor, nu-s ce sa zic de releul vietii... teoretic nu e consumabil, dar practic la tine vad ca e. La o fosta motocicleta (CBR 600 F3) am schimbat si eu 2 relee intr-un an. S-ar parea ca si fostul proprietar, ca si mine acum ceva ani, a luat un releu ieftin si care s-a dovedit si prost. Ma gandesc la niste variante (Ignitech, Electrex parca etc) si iti dau de stire. Bafta! PS Eu ajung la Carol la 19.30 Editat Septembrie 20, 2012 de S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Multumesc celor care au postat pozele atat aici cat si pe facebook ma anuntz si eu astazi pe la un 7 si ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Cu VFR-ul prin Maroc, undeva pe la inceputul lui septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 tin sa mentionez ca releul a fost schimbat de catre fostul proprietar eu ce releu si de unde sa mi iau? releele sunt consumabile la mobra asta? daca gasesti un releu de Yamaha R1 dupa 2000 te-ai scos. Merge la fix. Si de preferinta vesiunea cu FH[Mosfet] nu cu SH[adica clasica, cu sunt]. Oricum incearca sa gasesti unul cu aripioare mari de racire. La montare poate ii gasesti un loc mai in curentul de aer ca sa aiba racire mai buna. Eu i-am adaptata un cooler de PC legat pe pozitii. De asemenea verifica toti conectorii pe circuitul de incarcare. In special mufa de la releu se topeste in timp datorita conexiunilor slabe care se incalzesc. Eu am cositorit firele de la alternator direct pe papucii tata de pe releu. Incarcarea trebuie sa fie peste 13,5-13,6 V cu toti consumatorii porniti si la 3-4000 rpm. Tot ce e sub arata probleme. De masurat e indicat sa se masoare cu o baterie buna, incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) gasesti aici tot ce ai nevoie sa stii : http://www.motociclism.ro/tutoriale/files/vfr/index.htm nu la tine m-am uitat la releu si era varianta updatata ? vezi ca e posibil sa fie ca la mine, si la mine nu e releul. habar nu am ce e. doar ca scade tensiunea cand turez, dar nu scade sub 13.1V Deci ... sunt 2 lucruri de verificat si curatat 1 - Siguranta principala; de curatat soclul si/sau dat cu spray de contacte si inlocuit siguranta cu una buna(cu piciorusele mai late nu cacaturile alea de tabla) 2 - Mufele de legatura de la generator pana in releul de incarcare cat si cea de la releul de pornire; de curatat, eventual de bagat ceva apasati un pic papucii ca sa intre mufa un pic mai fortat. Am avut aceleasi simptome pe un motor si din siguranta era Pentru a prelungi viata releului se poate pune o placa de aluminiu cat mai mare sau mutat releul si adaugat placa de aluminiu. Eu l-am pus sub codita, parca am pus poza candva ... Editat Septembrie 20, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Cam la toate de prin 96 pana in prezent e din aluminiu, doar cadrul de codita e din fier/otel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Am inteles, dar la modelele de Rc36 din 91 de ex? Nu sunt tot din Alu? VFR-urile au toate cadru perimetral din aluminiu extrudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Cam la toate de prin 96 pana in prezent e din aluminiu, doar cadrul de codita e din fier/otel Am gresit o cifra ... '86 trebuia sa fie ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Pun si eu un link catre FB cu cateva fotografii prin obiectivele mele traseul nostru TRANS catre si dinspre SIghisoara http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4663152336999&set=a.1660815480454.96810.1239198130&type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Neata neata! Toate bune pe aici? Hmmm..aveti idee cat ulei intra la un schimb in VFR din 98? Am vazut in manual ceva de 3,1 litri cu schimb de filtru...este corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 2.9 litri ulei doar schimb de ulei 3.1 litri ulei cand se schimba si filtrul 3.8 litri ulei la dezasamblare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Merci mult. 2.9 litri ulei doar schimb de ulei 3.1 litri ulei cand se schimba si filtrul 3.8 litri ulei la dezasamblare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Baieti nu stiu cum si de unde dar m-am ales cu o fisura in rezervor, la prinderea din spate unde vine sudata in puncte placa pe care sunt sudate bratele prin care trece treava prin care trece surubul ce tine rezervorul(stiu ca e cam aiurea explicat dar cine stie despre ce e vb intelege), acum caut pe ebay rezervoare ... cacacioasa treaba, tre sa recunosc dar totodata nu-s mirat(fostul proprietar avuse ceva evenimente cu ea si rezervorul era de la modelul 90-93, care nu se potrivea tocmai perfect), macar nu m-a lasat in mijlocul sezonului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Baieti nu stiu cum si de unde dar m-am ales cu o fisura in rezervor, la prinderea din spate unde vine sudata in puncte placa pe care sunt sudate bratele prin care trece treava prin care trece surubul ce tine rezervorul(stiu ca e cam aiurea explicat dar cine stie despre ce e vb intelege), acum caut pe ebay rezervoare ... cacacioasa treaba, tre sa recunosc dar totodata nu-s mirat(fostul proprietar avuse ceva evenimente cu ea si rezervorul era de la modelul 90-93, care nu se potrivea tocmai perfect), macar nu m-a lasat in mijlocul sezonului ... Intre timp poti sa incerci sa-l alamesti pe asta. Daca gasesti un meserias ti-l face la fix. Bineinteles trebuie umplut cu apa inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) Zona e destul de aiurea, e fisurat la baza unui punct de sudura care tine placa pe care se sprijina rezervorul, ar trebui sa sudez toata placa de jur imprejur si sa sudez si peste punctele de sudura sa fiu sigur ca nu e vreunul strapuns, cam 60% din suprafata e destul de accesibila, in schimb restul vine intre placa de prindere si buza rezervorului, loc imposibil de ajuns cu autogenul si alamit, ar trebui sa tai tot suportul, sa alamesc placa apoi fie sa fac altul fie sa sudez suportul vechi la loc ... nu fac mare branza ... in momentul incare am sudat pe el l-am stricat, el are un strat protector la interior care e distrus de temperatura mare, unde mai pui ca se poate fisura iar in aceeasi zona oricand. M-as lega la cap fara sa ma doara, prefer sa caut altul si sa il iau, unul care sa vina perfect si automat sa ma scape de eventualele probleme. Editat Septembrie 22, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Multumesc celor care au postat pozele atat aici cat si pe facebook ma anuntz si eu astazi pe la un 7 si ceva ... ceva noutati/detalii despre 12-14 octombrie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 GoodKat, te gandesti sa treci de la SV la VFR? Intreb pentru ca fix acelasi pas l-am facut si eu si nu-mi pare rau deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) ceva noutati/detalii despre 12-14 octombrie ? Phiuuu am si uitat sa postez mai multe detalii gasesti aici : http://www.facebook.com/events/499383463422966/ Ca idee am sa fiu pe scurt plecarea v`a fi pe data de 12 Oct din benzinaria OMV de la City Mall,ora docamdata nu am stabilit,dar ramane sa o stabilim la nivel de grup si in functie de cei care nu pot sa isi ia liber in vinerea aia sa plece a 2 a grupa,transport fiecare cu ce are...moto sau mai multzi la masina combinatzi (cheltuiala se imparte),traseul v`a fi urmatorul : Buc-Giurgiu-Ruse-Varna-Ct&Elena(aprox. 300 km.),drumul mai mult decat ok si parca vre`o 80 de km de autostrada,despre cazare gasiti aici : http://www.booking.com/hotel/bg/nd3-4ndud-d-d2dund-dd-dod3-4d-ddeg.en.html?aid=312641%3Bsid%3D2cf5992bf292768f4e67188ab1e62324%3Bdcid%3D1%3Bcheckin%3D2012-10-12%3Bcheckout%3D2012-10-14%3Bsrfid%3Df3bf33866e7661cdba9d80d6c6ff5735X5%3Bselected_currency%3DEUR#topanchor Majoritatea ne`am rezervat camere in acest Hotel,daca sunt doritori si nu mai gasitzi....mai sunt hoteluri pe langa,chiar aproape nu este panica si se invart toate in jurul aceluias pret fiind extrasezon Ca ocupatie in cele 2 zile: Vizitat Varna pt cei ca nu au vizitat`o,zilnic baie in piscina termala de pe maulul marii cu apa termala la 38 de grade C si afumatzi de alcohoalele de rigoare(intarea era parca 6 leve) ,sambata daca suntetzi lucizi,vreme buna si aveti chef de plimbare va recomand cu drag Nesebarul(100 km de Varna) drumul la fel era destul de bun si cu niste viraje dragutze,duminica ne strangem grup,discuta la cat am baut daca ne aducem aminte,ne hotaram cum plecam,daca pe acelasi traseu si din pacate ne intoarcem acasa cam aasta a fost scurt si la obiect si va astept cu placere daca sunt doritori mai ales ca pe data de 10 oct este ziua mea si tre sa dau de beut PS:retzeta de alcol este secreta ! RETZETA cam tot ce se vede in prima poza in afara de whischi care ala se bea separat+1Kg de lamaie si 2L de cola sheicarit bine intr`un bidon de 10 L v`a da rezultatul LongIlandu`lui de anul trecut.Restul e CAN-CAN !!! Editat Septembrie 24, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 salut.imi poate spune cineva cum reusesc sa nimeresc intre viteze?de ex. merg cu a treia si cad sa i dau a patra nimeresc cateodata motorul la liber.eu stiam ca are liber doar intre a intaia si a doua .oare e de vina motorul sau eu nu ridic levierul sau cum ii spune, nu il ridic destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 salut.imi poate spune cineva cum reusesc sa nimeresc intre viteze?de ex. merg cu a treia si cad sa i dau a patra nimeresc cateodata motorul la liber.eu stiam ca are liber doar intre a intaia si a doua .oare e de vina motorul sau eu nu ridic levierul sau cum ii spune, nu il ridic destul. verifica sa nu ai cursa moarta excesiva la pedala. din cauza asta s-ar putea sa nu iti intre bine viteza mai mare uneori. Bratul acela cu rotita ramane agatat pe varful detentei. Incearca sa pretensionezi pedala inainte sa actionezi ambreiajul. O sa intre mai frumos in viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Daca bine-mi amintesc, pe forum-uri straine, de un fals "neutru". Una din cauze ar fi deteriorarea mecanismului de schimbare a vitezei (stea, slabirea arcului bratului selector - cea mai frecventa, etc). Alta, mai pacatoasa, ar fi deteriorarea pinioanelor din cutia de viteze - la biclele forjate. O vizita la un mecanic priceput ar fi solutia optima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 @GoodKat http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vfr%20750%20f%20rc%2036%20ii-din-1996-464066.html asta pare foarte ingrijita. Cand ne vedem iti iei un capac pentru ca-mi faci motorul gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Sper ca ai un sistem audio ok. Eu sunt unu dintre cei care au fost super multumiti seria Rc 36. Consuma in functie de ritm (afara consuma de la 5 in sus, iar in oras am reusit un minim de 7.5) Desi se spune ca e o motocicleta slaba, bla bla, eu m-am intele super si gratie gumelor Pilot Power am reusit sa ma distrez copios, in special la intrarea pe Iuliu Maniu, sau la iesirea din aproape orice sens giratoriu, rond din Bucuresti...Intra in drift f usor si controlabil. In rest, pe autostrada ii place la 130-140, dar nu protesteaza nici la 200. Poate si peste dar trebuie sa fii constient ca are o varsta si...un rezervor mititel. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost amplasarea scaritelor, scarite cu care dai relativ usor pe jos. Desi initial ma gandisem sa-mi iau ceva mai puternic, pe lista mea de cumparaturi au reintrat un RC36 II si/sau un RC46. RC 36 I are janta spate care face totii banii, Rc36 II este pur si simplu varianta imbunatatita... Se incinge foarte tare, mai ales in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.