JCDenton Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ca sa completez ce zice Gixu, pe langa faptul ca da se incinge in oras, pe lista de bube adaug electrica. Daca nu bibilesti bateria si fire si tot si nu te asiguri ca e totul in parametri si legaturile nu sunt deteriorate, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca se incinge prea rau, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca ai bateria care nu e in mintile ei poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca nu ai noroc poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Sper ca ai inteles ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ca sa completez ce zice Gixu, pe langa faptul ca da se incinge in oras, pe lista de bube adaug electrica. Daca nu bibilesti bateria si fire si tot si nu te asiguri ca e totul in parametri si legaturile nu sunt deteriorate, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca se incinge prea rau, poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca ai bateria care nu e in mintile ei poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Daca nu ai noroc poti avea surpriza sa te lase releul de incarcare. Sper ca ai inteles ceva. Seria RC46 si tot ce a urmat dupa sunt recunoascute pt bubele la electrica...De fapt, releul este o buba comuna la Honda. La unele mai acuta, la altele mai putin. Poate sunt eu ciudat, dar prefer oricand seria RC36. Shark aka Rechinulalb a trecut de ceva timp cu 46-le lui de 100000 si inca vede cate un Nord Kapp, cate un Maroc...Deci se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Daca eram acasa, ii cumparam mobra lui Raul de cand a fost pusa la vanzare...Arata impecabil iar km, dupa cum arata bordul par a fi reali, un lucru rar pe la noi. Apropo, daca imi iau VFR(din nou), de unde cumpar o toba cu cot "high mount"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Da, sunt din B, dar de aproape un an sunt "exilat" cu jobu in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Stiu bre. Oricum cand vii pe aici si ai nevoie dai un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 ca sa nu te ia somnu si mai rau, citeste unde si-a bagat asta nasul http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/72202-vfr800-10year-refresh-part-deux/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Asta e un fel de Laur, un prieten care a bagat pana acum intr-un 919 atatia bani incat putea sa-si ia lejer un 1000 RR si sa pastreze si vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 and set curatat si uns lant PROCYCLE NOI Pachetu contine Procycle Chain Spray (white), 750 ml Procycle Chain Cleaner, 750 ml inf 0751 457 686 (90 ron ambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Baieti...voi ce placute de frana va puneti pe vfr-uri? Am cumparat saptamana trecuta un set de placute spate Goldfren. Sunt ok? Ma intereseaza foarte mult si 2 seturi pentru fata. Ce-mi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Baieti...voi ce placute de frana va puneti pe vfr-uri? Am cumparat saptamana trecuta un set de placute spate Goldfren. Sunt ok? Ma intereseaza foarte mult si 2 seturi pentru fata. Ce-mi recomandati? Acum am pe fata TRW si pe spate Ferodo Platinum. Sunt OK pentru mine. Oricum eu nu franez mai mult de 15 % cu spatele. Asta e un fel de Laur, un prieten care a bagat pana acum intr-un 919 atatia bani incat putea sa-si ia lejer un 1000 RR si sa pastreze si vaca. Asta se cheama pasiune daca vrei sa stii. Poate nu-i place omului 1000 RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Acum am pe fata TRW si pe spate Ferodo Platinum. Sunt OK pentru mine. Oricum eu nu franez mai mult de 15 % cu spatele. Am gasit Ferodo aici http://www.motovip.ro/produse/FDB2098%20P%20-%20placute%20frana%20organice%20Ferodo%20-%20fata_653.htm Cum ti se pare? Se comporta ok? Sunt la inceput si mai bine intreb decat sa iau ceva ce nu este bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Eu am pus si pun doar Nissin. Sunt foarte multumit de ele. fata spate raman la parerea mea ca japonezu' ala cu manute mici stie ce a facut acolo cand a construit motoreta asta. (cu cat mai OEM, cu atat mai bine, in 90% din cazuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Eu am pus si pun doar Nissin. Sunt foarte multumit de ele. fata spate raman la parerea mea ca japonezu' ala cu manute mici stie ce a facut acolo cand a construit motoreta asta. (cu cat mai OEM, cu atat mai bine, in 90% din cazuri ) Nissin a avut si a mea cand am luat-o. Cele de pe fata erau cam la 50% uzura, deci ar mai fi mers, dar am zis sa le schimb. Cele noi[chiar daca TRW dupa cum am zis] prind mai bine decat Nissinurile. Cat despre cele de pe spate, erau deja fier pe fier cand am luat moto, deci nu pot sa fac o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Caut si eu rezervor de VFR 750 modelul 94-97, poate are cineva sau stie de unde pot luat unul /index.php?/topic/684648-rezervor-vfr-750-94-97/page__gopid__3242267&do=findComment&comment=3242267 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 La cate rotatii va sta motorul in relanti? Stiu ca ar trebui sa fie undeva la 1200-1300? Al meu sta undeva la 1000, dar oscileaza cand si cand. Daca-l accelerez putin, are tendinta sa ramana la 1200, dar revine la 1000, dupa care are momente scurte sa scada si sub 1000 putin. Sa fie ceva oare? Se poate regla de undeva relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Mie-mi sta undeva la 900. Teoretic ar trebui sa ai posibilitatea reglarii manuale - la gen 6 se afla in dreapta undeva langa busonul de ulei o rotita neagra (iese de dupa carena). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Se poate regla. La 800 Fi ai in partea drapta, parca (nu am mobra langa), o gaurica in cadru pe unde poti baga o surubelnita subtire (acoperita de un capacel negru de cauciuc). La cate rotatii va sta motorul in relanti? Stiu ca ar trebui sa fie undeva la 1200-1300? Al meu sta undeva la 1000, dar oscileaza cand si cand. Daca-l accelerez putin, are tendinta sa ramana la 1200, dar revine la 1000, dupa care are momente scurte sa scada si sub 1000 putin. Sa fie ceva oare? Se poate regla de undeva relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Deci sa inteleg ca sta ok la relanti? L-am pornit iar si sta la 1000 intr-una. Voua va sta constant la aceleasi rotatii? Sau are mici mici fluctuatii? +-50 rotatii? Intreb ca sa elimin orice suspiciune. Alalteieri a mers un prieten ce avea permis cu mine la RAR si merge super ok motorul. Nu trage stanga, nu trage dreapta, sta undeva la 86 de grade celsius in mers ~80km/h, nu scoate gram de fum. Pare ok pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Deci sa inteleg ca sta ok la relanti? L-am pornit iar si sta la 1000 intr-una. Voua va sta constant la aceleasi rotatii? Sau are mici mici fluctuatii? +-50 rotatii? Intreb ca sa elimin orice suspiciune. Alalteieri a mers un prieten ce avea permis cu mine la RAR si merge super ok motorul. Nu trage stanga, nu trage dreapta, sta undeva la 86 de grade celsius in mers ~80km/h, nu scoate gram de fum. Pare ok pana acum E Ok stai linistit, o variatie usoara e normala nu cred sa stea vre-un motor fix la turatia din carte. chiar si in cartea tehnica scrie 1200 +/- 100 rpm in principiu bujiile ar influenta stabilitatea turatiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Bine ca am luat si bujiile in calcul pentru schimb. Ce bujii sunt recomandate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eu am placute frana sbs, sunt ok dar nu ma dau pe spate , mi-am luat nissin acum si nu mai pun altceva vreodata, motorul sta undeva la 1200-1300 rpm, am buji iridium. Astea pe vfr 800 v-tech 2005. Vine azi cineva la Carol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Intrebare: doar atunci cand motorul este cald (peste 80 grade), cand turez de la relanti in sus (indiferent daca brusc sau lent, la punctul mort sau in mers), la trecerea peste 1500-1700rpm (aproximativ) se aude un sunet, ca un fel de supapa, sau mai exact ca sunetul copitei de cal pe piatra cubica ). La coborarea inapoi sub 1500rpm nu se aude, doar la urcare. Are cineva idee ce este si daca e normal sau nu? V-Tec din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 La mine nu se aude asa ceva deci banuiesc ca nu-i normal. Cati km are motorul? Ar putea sa fie lantul de distributie ? Pe la straini, pe forum, am vazut ca unii si-au pus un intinzator reglabil dar aia aveau in jur de 100000 km parcursi. Cel mai sigur insa-i un mers la un specialist... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 asa ceva (specialist) este greu de gasit:) motoru are 34000km. nu cred ca e lant/intinzator, pentru ca nu e un sunet metalic. seamana cu o supapa, sau poate ceva actionat de presiune/vid...ceva de genu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Sorry!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.