Cesar Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator.. ..Multumesc Te pot ajuta, de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Louis. de prin kronaumoto cod;10042187 si celelalte anti praf,primele 10042051. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Uite si aici: http://www.motonetro...-f/1988/?page=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Salut, Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'. Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ? Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept? Multumesc anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 de multe ori eu folosesc Louis.de daca nu am manualul pt diferite motociclete : bike database ...uite aici si pt motorul tau http://www.louis.de/_30eaa5721778be623b09232f2a6522b380/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RC36%2F94 Catr despre tacanit ...sa rapunda cineva cu cunostinte mai multe despre mecanica ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Pentru cantitati, descarca un manual de pe net, si gasesti totul acolo (uite si un link: http://www.ierovante.it/vfr/manuali.htm). Poti folosi orice fel de lichide vrei, atata timp cat se incadreaza in parametri producatorului (ma refefer la parametrii uleiului si lichidului de frana pe care ii gasesti tot in manual). Recomandari despre uleiuri gasesti destule daca rasfoiesi aici pe forum, chiar cu cateva pagini in urma , iar pentru preturi... . Cat despre trancanit, e din capitolul ''asa face toate!''. P.S.: asteptam pozele cu v-fiara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Una foarte buna: http://www.okazii.ro/motociclete-honda/honda-vfr-750-rc-36-a119480794 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ? vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Va salut am rezolvat cu simeringurile va multumesc frumos,si hop am dat peste o alta problema mai majora.Azi am pornit bestia,o pornit mai greu parca in 3 cilindri,nu am avut benzina multa in ea.Am facut o tura pe la garaj la mine,si cand ma intorc se tureaza motorul putin,imediat m-am gandit ca ramane fara benzina si am venit inapoi am oprit-o.M-am uitat in rezervor se mai vedea putin benzina si se audea de parca are inca in jur de vreo 1.5 l.Ok am spalat-o putin,am turnat 2 litri de benzina in rezervor si de atunci nu am mai putut- sa o pornesc.Am curatat bujiile,am scos rezervorul sa ma uit daca pe robinet curge sau nu.Nu prea curge pe robinet,este posibil ca 2 litri de benzina sa nu fie de ajuns sa porneasca?Si cu inca ce o mai avut el la fund?Ramane 2 litri de benzina in rezervor mereu?Nici pe rezerva nu curge,.Lasand la urma povestea mea,ce pot sa fac cu el?Am incercat tot ce stiam eu,nu am mai avut motor din asta,am avut motoare enduro toate pe un cilindru.Deci nu am nici ceea mai mica ideea la ce sa fac.Scanteie are toate 4 bujii.Daca este vreun vfr-ist sau nu numai care e mai priceput si poate sa ma ajute il rog frumos..Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Toate 4 le-ai ars ? Al dracu is alea din fata... Sigur ti inecat. La mine o fost de ajuns sa le ard pe alea accesibile. Ce am facut in plus o fost sa atasez niste clesti de pornit, cuplati la bateria de la masina. Daca ai baterie slaba, fa si tu. Astea au rezerva ? Daca au rezerva ii posibil sa trebuiasca sa comutezi pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) au si rezerva cam trei litri.trebuie sa il dai pe rezerva de la comutatorul ala de pe rezervor.daca nu porneste pt .ca ai ramas fara benzina ia o bujie jos baga i o seringa de benzina pune bujia inapoi si ar trebui sa porneasca,cel putin al meu asa l am pornit anul trecut in primavara.prima pornire. daca e inecat nu stiu .eu nu am reusit sa il inec pe asta niciodata.si eu cel putin nu pot sa mi dau seama cum poti ineca un motor in 4 cilindri.si al meu vfr ul e din 87.manual am eu daca vrei da o adresa si ti l trimit. Editat Noiembrie 14, 2012 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Cand il inecicel mai simplu e sa il lasi sa se incalzeasca asa apoi sa il scoti la o tura fie si scurta, si sa il forjezi un pic; chiar si cateva accelerari in gol pana peste 9-10 000 ar trebui sa il "desnece". De curs benzina nu stiu ce sa zic, nu stiu exact sistemul dar daca caneaua e vacuumatica(abia cand ai motorul pornit deschide) atunci e normal sa nu curga cand ai rezervorul in mana indiferent ca e pe on, off sau rezerva. Salut, Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'. Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ? Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept? Multumesc anticipat de raspunsuri. Catitatile si modalitatea de schimbare cel mai rapid si sigur o gasesti in manual. Zgomotul vine de la oala de la ambreiaj, e o boala a hondelor asta, rulmentul care tine oala in timp se uzeaza si scoate zgomotul asta, in cazul tau costa cam 60 de euro rulmentulsi se schimba cam in 1,5-2h(asta ca sa stii la ce sa te astepti ca timp de manopera), daca il schimbi iti trebuie si garnitura de ambreiaj care e si aia cam 30 de lei. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva. Cu bujiile din fatza cel mai simplu e sa lucrezi fie prin laterale, fie prin fatza pe la radiator, lucru care implica demontarea lui. Posibil sa fi avut cilindrii inundati cu benzina si la prima invartire sa iti fi udat iar bujiile. Daca le mai dai iar jos da cateva secunde la demaror cu bujiile scoase. De ars cel mai indicat ar fi sa o faci cu o torta, nu la aragaz. Editat Noiembrie 14, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) Of... Vfr-ul e o mobra mai speciala...Cauta "user manual" pentru modelul tau, si vezi ca e descrisa procedura de resuscitare in caz de inec... Ideea e sa dai la automat cu butonul pe off... Ai sa vezi ca motorul invarte, spre deosebire de alte mobre, ceea ce ar trebui sa elimine benzina in exces din capul pistoanelor... Cel putin la rc 36-1 asa spunea manualul... Daca nu vrea nici asa... umbla la buji...Prima data cu cele doua dinspre pasager, apoi cu cele dinspre radiator... Mai indicat ar fii sa le suflii cu aer, nu sa le arzi... Si ca sa nu vorbesc aiurea: Editat Noiembrie 14, 2012 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haotika Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) Mai trebuie sa fii foarte atent si ce calitate are benzina. Cand am avut VFR-ul V-tec cu benzina din rezervor de toamna nu a vrut sa o ia si pace primavara, desi schimbasem tot ce se putea schimba la aprindere (ba, mai mult, luasem si bujii NGK Iridium Laser). Eu mai stiam ca NGK-urile odata udate poti sa le pui cruce ca nu mai sunt optime, dar poate ma insel. Prafuit sunt. Editat Noiembrie 15, 2012 de Haotika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 si fi foarte atent si la baterie important este sa fie incarcata, mi s`a intamplat la bateria veche sa imi invarta electromotorul foarte bine dar de pornit NU, am pus baterie noua si lasata fix 30 de minute repaus dupa ce am pus lichid in ea dupa cum a zis producatorul si a pornit la sfert ! Concluzia mea dar nu pot baga mana in foc este ca puterea din bateria batrana o lua totata electromotorul si posbil sa nu fi avut scanteie la bujii, bine la Vtecuri este injectie ce e drept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Incearca sa faci rost de un electromotor uman si s-o impingi. De cele mai multe ori in caz de inecare metoda asta da rezultate. http://www.fasterandfaster.net/2011/06/british-exotica-1939-supercharged-ajs.html the granny of the VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Cand il inecicel mai simplu e sa il lasi sa se incalzeasca asa apoi sa il scoti la o tura fie si scurta, si sa il forjezi un pic; chiar si cateva accelerari in gol pana peste 9-10 000 ar trebui sa il "desnece". De curs benzina nu stiu ce sa zic, nu stiu exact sistemul dar daca caneaua e vacuumatica(abia cand ai motorul pornit deschide) atunci e normal sa nu curga cand ai rezervorul in mana indiferent ca e pe on, off sau rezerva. Catitatile si modalitatea de schimbare cel mai rapid si sigur o gasesti in manual. Zgomotul vine de la oala de la ambreiaj, e o boala a hondelor asta, rulmentul care tine oala in timp se uzeaza si scoate zgomotul asta, in cazul tau costa cam 60 de euro rulmentulsi se schimba cam in 1,5-2h(asta ca sa stii la ce sa te astepti ca timp de manopera), daca il schimbi iti trebuie si garnitura de ambreiaj care e si aia cam 30 de lei. Succesuri! Multam fain de raspuns. O sa caut manualul si cand o fi vremea, o sa ma apuc de treaba. Pana una alta, ce se intampla, sau se intampla ceva grav, daca mai merg cu ambreiajul asa? Adica, cat mai dau eu cate o tura doua pana vine zapada, sa zic un maxim de 200km. Mai duce atat sau e urgenta mare de schimbat oala asta? O alta oala nu gasesc mai ieftina? Ca ma bate gandul sa adaptez una de-a mamei, ca oricum are destule acasa. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Am ieu un ambreiaji complet la vanzare cu montaji inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Multam fain de raspuns. O sa caut manualul si cand o fi vremea, o sa ma apuc de treaba. Pana una alta, ce se intampla, sau se intampla ceva grav, daca mai merg cu ambreiajul asa? Adica, cat mai dau eu cate o tura doua pana vine zapada, sa zic un maxim de 200km. Mai duce atat sau e urgenta mare de schimbat oala asta? O alta oala nu gasesc mai ieftina? Ca ma bate gandul sa adaptez una de-a mamei, ca oricum are destule acasa. ) E vorba de rulmentul de la oala de ambreiaj, nu oala cu totul sau tot ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Am pornit bestia cumva.A ajuns apa din rezervor in motor,am demontat rezervorul si l-am spalat pe dinauntru,apoi i-am pus benzina curata,si pana la urma a luat-o din fericire.Sincer sa fiu imi era putin teama sa nu fie ceva cu motorul ca atunci am belit-o.La cum m-am uitat la el,mi se pare un motor extrem de complicat.Oricum multumesc mult de ajutor,daca o sa mai aiba ceva o sa va mai cer opinia,nu ma apuc de unul singur de ea ca nu e de joaca.O sa pun si poze in curand cand o voi asambla complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 nu reusesc sa iti trimit manualul imi pare rau.dar cauta l pe google si il gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 @trogheru - incearca sa folosesti transfer.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 multumesc pt. pont . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.