Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator..:)..Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator.. :)..Multumesc

 

Te pot ajuta, de unde esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'.

 

Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ?

 

Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept?

 

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de multe ori eu folosesc Louis.de daca nu am manualul pt diferite motociclete : bike database ...uite aici si pt motorul tau

http://www.louis.de/_30eaa5721778be623b09232f2a6522b380/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RC36%2F94

Catr despre tacanit ...sa rapunda cineva cu cunostinte mai multe despre mecanica ca mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:welcome: Pentru cantitati, descarca un manual de pe net, si gasesti totul acolo (uite si un link: http://www.ierovante.it/vfr/manuali.htm). Poti folosi orice fel de lichide vrei, atata timp cat se incadreaza in parametri producatorului (ma refefer la parametrii uleiului si lichidului de frana pe care ii gasesti tot in manual). Recomandari despre uleiuri gasesti destule daca rasfoiesi aici pe forum, chiar cu cateva pagini in urma ;), iar pentru preturi... :google: . Cat despre trancanit, e din capitolul ''asa face toate!''.

 

P.S.: asteptam pozele cu v-fiara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ?

vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut am rezolvat cu simeringurile va multumesc frumos,si hop am dat peste o alta problema mai majora.Azi am pornit bestia,o pornit mai greu parca in 3 cilindri,nu am avut benzina multa in ea.Am facut o tura pe la garaj la mine,si cand ma intorc se tureaza motorul putin,imediat m-am gandit ca ramane fara benzina si am venit inapoi am oprit-o.M-am uitat in rezervor se mai vedea putin benzina si se audea de parca are inca in jur de vreo 1.5 l.Ok am spalat-o putin,am turnat 2 litri de benzina in rezervor si de atunci nu am mai putut- sa o pornesc.Am curatat bujiile,am scos rezervorul sa ma uit daca pe robinet curge sau nu.Nu prea curge pe robinet,este posibil ca 2 litri de benzina sa nu fie de ajuns sa porneasca?Si cu inca ce o mai avut el la fund?Ramane 2 litri de benzina in rezervor mereu?Nici pe rezerva nu curge,.Lasand la urma povestea mea,ce pot sa fac cu el?Am incercat tot ce stiam eu,nu am mai avut motor din asta,am avut motoare enduro toate pe un cilindru.Deci nu am nici ceea mai mica ideea la ce sa fac.Scanteie are toate 4 bujii.Daca este vreun vfr-ist sau nu numai care e mai priceput si poate sa ma ajute il rog frumos..Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate 4 le-ai ars ? Al dracu is alea din fata...

 

Sigur ti inecat. La mine o fost de ajuns sa le ard pe alea accesibile. Ce am facut in plus o fost sa atasez niste clesti de pornit, cuplati la bateria de la masina. Daca ai baterie slaba, fa si tu.

 

Astea au rezerva ? Daca au rezerva ii posibil sa trebuiasca sa comutezi pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au si rezerva cam trei litri.trebuie sa il dai pe rezerva de la comutatorul ala de pe rezervor.daca nu porneste pt .ca ai ramas fara benzina ia o bujie jos baga i o seringa de benzina pune bujia inapoi si ar trebui sa porneasca,cel putin al meu asa l am pornit anul trecut in primavara.prima pornire. daca e inecat nu stiu .eu nu am reusit sa il inec pe asta niciodata.si eu cel putin nu pot sa mi dau seama cum poti ineca un motor in 4 cilindri.si al meu vfr ul e din 87.manual am eu daca vrei da o adresa si ti l trimit.

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand il inecicel mai simplu e sa il lasi sa se incalzeasca asa apoi sa il scoti la o tura fie si scurta, si sa il forjezi un pic; chiar si cateva accelerari in gol pana peste 9-10 000 ar trebui sa il "desnece". De curs benzina nu stiu ce sa zic, nu stiu exact sistemul dar daca caneaua e vacuumatica(abia cand ai motorul pornit deschide) atunci e normal sa nu curga cand ai rezervorul in mana indiferent ca e pe on, off sau rezerva.

 

Salut,

 

Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'.

 

Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ?

 

Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept?

 

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Catitatile si modalitatea de schimbare cel mai rapid si sigur o gasesti in manual.

Zgomotul vine de la oala de la ambreiaj, e o boala a hondelor asta, rulmentul care tine oala in timp se uzeaza si scoate zgomotul asta, in cazul tau costa cam 60 de euro rulmentulsi se schimba cam in 1,5-2h(asta ca sa stii la ce sa te astepti ca timp de manopera), daca il schimbi iti trebuie si garnitura de ambreiaj care e si aia cam 30 de lei. Succesuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare da am ars toate 4 bujiile,am avut pus pe redresor bateria in timpul experimentului de a o porni,bujiile din fata sunt dezastru de scos,de innecat era ca erau toate 4 bujii ude,inainte de a le curata o mai dat semn de pornire careva cilindru,dupa curatare nici un semn,nici un poccc macar.Presupun ca tot de la benzina este,ca daca scanteie are atunci altceva nu prea poate sa fie.O sa mai incerc maine sa vad ce zice,poate reusesc sa o pornesc cumva. :)

Cu bujiile din fatza cel mai simplu e sa lucrezi fie prin laterale, fie prin fatza pe la radiator, lucru care implica demontarea lui. Posibil sa fi avut cilindrii inundati cu benzina si la prima invartire sa iti fi udat iar bujiile. Daca le mai dai iar jos da cateva secunde la demaror cu bujiile scoase. De ars cel mai indicat ar fi sa o faci cu o torta, nu la aragaz.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of... Vfr-ul e o mobra mai speciala...Cauta "user manual" pentru modelul tau, si vezi ca e descrisa procedura de resuscitare in caz de inec...

 

Ideea e sa dai la automat cu butonul pe off... Ai sa vezi ca motorul invarte, spre deosebire de alte mobre, ceea ce ar trebui sa elimine benzina in exces din capul pistoanelor... Cel putin la rc 36-1 asa spunea manualul... Daca nu vrea nici asa... umbla la buji...Prima data cu cele doua dinspre pasager, apoi cu cele dinspre radiator... Mai indicat ar fii sa le suflii cu aer, nu sa le arzi...

 

Si ca sa nu vorbesc aiurea:

post-55834-0-46086500-1352964005_thumb.jpg

post-55834-0-30781300-1352964044_thumb.jpg

Editat de aurelyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai trebuie sa fii foarte atent si ce calitate are benzina. Cand am avut VFR-ul V-tec cu benzina din rezervor de toamna nu a vrut sa o ia si pace primavara, desi schimbasem tot ce se putea schimba la aprindere (ba, mai mult, luasem si bujii NGK Iridium Laser). Eu mai stiam ca NGK-urile odata udate poti sa le pui cruce ca nu mai sunt optime, dar poate ma insel.

 

Prafuit sunt.

Editat de Haotika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si fi foarte atent si la baterie important este sa fie incarcata, mi s`a intamplat la bateria veche sa imi invarta electromotorul foarte bine dar de pornit NU, am pus baterie noua si lasata fix 30 de minute repaus dupa ce am pus lichid in ea dupa cum a zis producatorul si a pornit la sfert ! Concluzia mea dar nu pot baga mana in foc este ca puterea din bateria batrana o lua totata electromotorul si posbil sa nu fi avut scanteie la bujii, bine la Vtecuri este injectie ce e drept ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand il inecicel mai simplu e sa il lasi sa se incalzeasca asa apoi sa il scoti la o tura fie si scurta, si sa il forjezi un pic; chiar si cateva accelerari in gol pana peste 9-10 000 ar trebui sa il "desnece". De curs benzina nu stiu ce sa zic, nu stiu exact sistemul dar daca caneaua e vacuumatica(abia cand ai motorul pornit deschide) atunci e normal sa nu curga cand ai rezervorul in mana indiferent ca e pe on, off sau rezerva.

 

 

Catitatile si modalitatea de schimbare cel mai rapid si sigur o gasesti in manual.

Zgomotul vine de la oala de la ambreiaj, e o boala a hondelor asta, rulmentul care tine oala in timp se uzeaza si scoate zgomotul asta, in cazul tau costa cam 60 de euro rulmentulsi se schimba cam in 1,5-2h(asta ca sa stii la ce sa te astepti ca timp de manopera), daca il schimbi iti trebuie si garnitura de ambreiaj care e si aia cam 30 de lei. Succesuri!

 

 

Multam fain de raspuns. O sa caut manualul si cand o fi vremea, o sa ma apuc de treaba. Pana una alta, ce se intampla, sau se intampla ceva grav, daca mai merg cu ambreiajul asa? Adica, cat mai dau eu cate o tura doua pana vine zapada, sa zic un maxim de 200km. Mai duce atat sau e urgenta mare de schimbat oala asta? O alta oala nu gasesc mai ieftina? Ca ma bate gandul sa adaptez una de-a mamei, ca oricum are destule acasa. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de raspuns. O sa caut manualul si cand o fi vremea, o sa ma apuc de treaba. Pana una alta, ce se intampla, sau se intampla ceva grav, daca mai merg cu ambreiajul asa? Adica, cat mai dau eu cate o tura doua pana vine zapada, sa zic un maxim de 200km. Mai duce atat sau e urgenta mare de schimbat oala asta? O alta oala nu gasesc mai ieftina? Ca ma bate gandul sa adaptez una de-a mamei, ca oricum are destule acasa. :))

E vorba de rulmentul de la oala de ambreiaj, nu oala cu totul sau tot ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit bestia cumva.A ajuns apa din rezervor in motor,am demontat rezervorul si l-am spalat pe dinauntru,apoi i-am pus benzina curata,si pana la urma a luat-o din fericire.Sincer sa fiu imi era putin teama sa nu fie ceva cu motorul ca atunci am belit-o.La cum m-am uitat la el,mi se pare un motor extrem de complicat.Oricum multumesc mult de ajutor,daca o sa mai aiba ceva o sa va mai cer opinia,nu ma apuc de unul singur de ea ca nu e de joaca.O sa pun si poze in curand cand o voi asambla complet.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...