Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Nu cred ca da si da .... da e pe lant, nu, nu cred ca s-a dus fiabilitatea. vfr-ul nu e un motor care sa forteze foarte mult distributia, cum e vtr-ul care papa distributii. Intradevar varianta cu distributie pe pinioane e bulletproof dar nici cea pe lant nu pot zice ca te lasa asa de aiurea.

 

Pai eu ce zisei? :) S-a dus comparativ cu distributia pe pinioane. Acum da poti compara cu ce vrei tu (inclusiv VTR), insa comparatia aici se facea intre, citez "vesnica durabilitate a motorului" (adica versiunile '86-'01) si versiunea cu lant ('02 - prezent).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi poate spune si mie vre`un priceput, il rog frumos care este codul de rulment la roata fata de la un Vtec , as dorii sa ii cumpar si tot o data sa ii si schimb....acestia nu au nimik dar de obicei imi schimb cam totul la motor din principiu inainte sa pice sau sa te lase in drum cand esti departe :) avand in vedere ca vine iarna m`am gandit la o lista destul de lunga de ....verificari sa le spun asa :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6204-2RS

Imi poate spune si mie vre`un priceput, il rog frumos care este codul de rulment la roata fata de la un Vtec , as dorii sa ii cumpar si tot o data sa ii si schimb....acestia nu au nimik dar de obicei imi schimb cam totul la motor din principiu inainte sa pice sau sa te lase in drum cand esti departe :) avand in vedere ca vine iarna m`am gandit la o lista destul de lunga de ....verificari sa le spun asa :)

6204-2RS, simeringurile sunt au dimensiunile de 28x47.2x7(VFR 800 '98-2012)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am profitat de cele 10 grade cu soare si am cautat motiv sa ma plimb...Am dat o fuga pana la unul dintre dealeri poate, poate schimb si eu kitu´ lant. Se pare totusi ca nenii aveau alt program.

 

In alta ordine de idei, desi asfaltul este rece, gumele Pilot Road se dovedesc destul de ok. De cand am schimbat toba, imi place de 2 ori mai mult sa ma plimb. Cu prima ocazie, poate reusesc sa fac si un filmulet, sper sa reusesc sa-mi fac cadou un GoPro :)

post-11570-0-45693100-1353706756_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ?

vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza...

arata mi ceva poze cu al tau ca am eu vfr 800 in stare impecabila

 

eu zic sa cauti si partea a treia,ca sigur o sa ti placa mai mult.

acestea doua o pregatesc pe a treia. ca e si cu zbor. :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata mi ceva poze cu al tau ca am eu vfr 800 in stare impecabila

 

 

eu zic sa cauti si partea a treia,ca sigur o sa ti placa mai mult.

acestea doua o pregatesc pe a treia. ca e si cu zbor. :funny:

 

Am vazut si partea a treia (ce crezi ca faceam la servici? :D) Felicitari pentru plimbare...foarte frumos :D

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, are careva o aripa fatza ? care sa se potriveasca pe VFR800/ '98-'01, RC 46.... Readuc la viatza o biata moto lovita, si asta imi lipseste. Am renuntat la carene laterale si am taiat din carena fatza, dar aripa ar fi folositoare.

Va rog sa nu imi dati site-uri de piese noi, ca....nu-mi permit.

Editat de alex_gherman_agh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, are careva o aripa fatza ? care sa se potriveasca pe VFR800/ '98-'01, RC 46.... Readuc la viatza o biata moto lovita, si asta imi lipseste. Am renuntat la carene laterale si am taiat din carena fatza, dar aripa ar fi folositoare.

Va rog sa nu imi dati site-uri de piese noi, ca....nu-mi permit.

pune te rog poze cu motoru ca mor de curiozitate,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, are careva o aripa fatza ? care sa se potriveasca pe VFR800/ '98-'01, RC 46.... Readuc la viatza o biata moto lovita, si asta imi lipseste. Am renuntat la carene laterale si am taiat din carena fatza, dar aripa ar fi folositoare.

Va rog sa nu imi dati site-uri de piese noi, ca....nu-mi permit.

 

Cauta pe aici si vezi...doar ca-s site-uri de afara :)

 

http://www.motorrad-teile.com

 

http://rottisbikestube.de/shop/index.php?cPath=23_66

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. doresc sa cmpar discurile fata pentru o honda vf 1000f2 bold or. am vazut citind acest topic ca s-ar potrivii de pe mai multe modele le vf. cine are aceste piese il rog sa-mi dea in sms la nr 0723 325611 sau sa-mi lase un mesaj pe pm cu un pret ,stare.etc etc. va multumesc anticipat. victor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Chiar nu are nimeni piese de Vfr din 88?Sau nu dezmembreaza nimeni?Am nevoie de mai multe piese,inclusiv un rezervor,un kilometraj,mai multe.Rog pe oricine care are sau stie pe cineva care are piese sau o dezmembreaza sa ma anunte,vreau sa o pun la punct pana vine zapada,urmand ca in primavara sa o vobsesc,si sa ma ocup de consumabile,kitul de lant si cauciucuri.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am tot avut de cand am luat motorul o mica problema cu pierderea antigelului. Astazi am descoperit buba, am remediat-o, insa problema este ca nu stiu cum se face aerisirea pe instalatie. Sau cel putin de la asta cred ca este...inainte pe aceeasi vreme ajungea la 103 grade in oras, dupa care pornea ventilatorul si ajungea la 96, dar acum in oras mi-a ajuns si la 115 grade, ajungand pana pe la 108, 103, iar la drum intins se comporta ok. 78-80-85...

 

Aveti idee? Se lasa motorul pornit cu capacul de la radiator desfacut, sau cum? Thx :D

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Am tot avut de cand am luat motorul o mica problema cu pierderea antigelului. Astazi am descoperit buba, am remediat-o, insa problema este ca nu stiu cum se face aerisirea pe instalatie. Sau cel putin de la asta cred ca este...inainte pe aceeasi vreme ajungea la 103 grade in oras, dupa care pornea ventilatorul si ajungea la 96, dar acum in oras mi-a ajuns si la 115 grade, ajungand pana pe la 108, 103, iar la drum intins se comporta ok. 78-80-85...

 

Aveti idee? Se lasa motorul pornit cu capacul de la radiator desfacut, sau cum? Thx :D

De obicei asa e, dar mai sunt cazuri cand exista si aerisitoare, nu stiu exact la tine; vezi manualul mai bine, de obicei explica pas cu pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in manual, intr-adevar.

 

Remove the radiator reserve tank cap and fill the reserve tank to the upper level line.

 

Bleed air from the system as follows:

1. Shit the transmission into neutral. Start the engine and let it idle 2-3 minutes.

2. Snap the throttle 3-4 times to bleed air from the system.

3. Stop the engine and add coolant up to the proper level if necessary. Reinstall the radiator cap.

4. Check the level of coolant in the reserve tank and fill to the upper level if it is slow.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca a facut careva dintre cei cu Vtec`uri ceea ce zice omul aici ?

http://johnny.chadda...el-mod-for-vfr/

Imi poate comfirma cineva diferentele de " putere " si mai ales banuniesc si de consum ?

 

Le-am facut eu cu exceptia snorkel-ului. Diferenta de putere nu cred ca este. Obturare/eliminare Pair Valve (sunt mai multe metode) - dispar aproape in totalitate pocniturile la decelerari decente (la d-alea mari inca le face - daca ai si o toba faina senzatiile-s dementiale pt rider si ... necunoscute pt bystanders), mersul hatanat/impiedicat la turatii mici se mai reduce, nu dispare complet (pt asta fie decuplezi senzorii de O2 si bagi niste rezistente sa nu se aprinda FI-ul in bord fie bagi un dispozitiv gen PC - eu am PC5) dar creste putin consumul. Eliminarea circuitului secundar de admisie al aerului (decuplat si astupat furtunul de vacuum de intra/duce in/la valva de pe partea superioara a air box-ului) face sa respire motorelul ceva mai usor - poate fi o parere subiectiva dar cred ca accelereaza ceva mai usor la turatii mici si medii. Snorkel-ul nu l-am scos pt c-am considerat ca nu-i mare castigul de suprafata de absortie a aerului, plus ca extractia se face dintr-o directie mai protejata la praf - din spatele cadrului. Cam astea-r fi... Vezi modif mele in semnatura.

La Vladivostok, de aprox o sapt numai in temp negative-o tine -3 la -10 ... frigu' dreakului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mai bine in cazul asta o las asa cum a facut`o mama Japonezului ca nu deeaba a facut`o asa ....si una peste alta ...sunt foarte multumit de ea asa cum este dar am zis sa intreb....dar daca zici ca MARI diferente nu sunt ma abtin :)

UPDATE la 51 de mii de km schimbat lantul si pinioanele si rulmentii de la roata fata ( cei vechi nu aveau nik)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mai bine in cazul asta o las asa cum a facut`o mama Japonezului ca nu deeaba a facut`o asa ....si una peste alta ...sunt foarte multumit de ea asa cum este dar am zis sa intreb....dar daca zici ca MARI diferente nu sunt ma abtin :)

 

Diferenta este dar nu de putere. Insa cati pot merge cu vfr-ul in prima treapta si constant cu turatii intre 1500 - 3000 fara sa foloseasca ambreiajul si fara sa se simta zmucit/hatanat ca pe o martoaga?!?! Ca sa nu zic ca eu am pinionul fata cu 2 dinti mai mare... In trafic si la strecurat printre masini la semafoare nu mai stau cu grija bataitului. Schimbarile de mai sus se refera in primul rand la confort si nu la putere... parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca v-am zapacit cu schimbul uleiului, dar vreau sa pun o intrebare la toti. Ce ulei va puneti in VFR? (vascozitate, marca, model anume de ulei)

Au inceput sa apara oferte la Motul 7100 \ 300v si ma gandeam ca este un moment ok sa-mi achizitionez uleiul pentru la primavara :)

 

Referitor la sistemul de racire, intr-adevar ramasese aer pe instalatie.

Am facut exact cum specifica in manual si totul este ok, doar ca am repetat de 2 ori procedura, si a mai fost nevoie a 2-a oara sa completez inca putin.

Culmea este ca electroventilatorul se daduse peste cap si nu stiu de ce, in sensul ca nu mai pornea ca inainte la 103 grade scazand la 96, ci pornea la 108 si scadea la 101, dar si-a revenit si el, iar acum totul este in parametrii :D

 

Bineinteles ca nu am rezistat tentatiei si am mai iesit vreo 30-40 de km :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...