smok3 Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 (editat) Imi poate spune si mie vre`un priceput, il rog frumos care este codul de rulment la roata fata de la un Vtec , as dorii sa ii cumpar si tot o data sa ii si schimb....acestia nu au nimik dar de obicei imi schimb cam totul la motor din principiu inainte sa pice sau sa te lase in drum cand esti departe avand in vedere ca vine iarna m`am gandit la o lista destul de lunga de ....verificari sa le spun asa Editat Noiembrie 23, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 (editat) 6204-2RS Imi poate spune si mie vre`un priceput, il rog frumos care este codul de rulment la roata fata de la un Vtec , as dorii sa ii cumpar si tot o data sa ii si schimb....acestia nu au nimik dar de obicei imi schimb cam totul la motor din principiu inainte sa pice sau sa te lase in drum cand esti departe avand in vedere ca vine iarna m`am gandit la o lista destul de lunga de ....verificari sa le spun asa 6204-2RS, simeringurile sunt au dimensiunile de 28x47.2x7(VFR 800 '98-2012) Editat Noiembrie 23, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Ieri am profitat de cele 10 grade cu soare si am cautat motiv sa ma plimb...Am dat o fuga pana la unul dintre dealeri poate, poate schimb si eu kitu´ lant. Se pare totusi ca nenii aveau alt program. In alta ordine de idei, desi asfaltul este rece, gumele Pilot Road se dovedesc destul de ok. De cand am schimbat toba, imi place de 2 ori mai mult sa ma plimb. Cu prima ocazie, poate reusesc sa fac si un filmulet, sper sa reusesc sa-mi fac cadou un GoPro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 6204-2RS 6204-2RS, simeringurile sunt au dimensiunile de 28x47.2x7(VFR 800 '98-2012) Mutumesc mult ! dator de bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Maine ma dau, si i-eu abia astept. Cine vine la Fetesti pe A2? O doza de cola o dau ieu sau bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ? vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza... arata mi ceva poze cu al tau ca am eu vfr 800 in stare impecabila Am gasit asta pe youtube. Ce ziceti baieti? http://www.youtube.com/watch?v=3hkgOq9r4TE&feature=fvst http://www.youtube.com/watch?v=aHEXpG9Mjo0&feature=relmfu eu zic sa cauti si partea a treia,ca sigur o sa ti placa mai mult. acestea doua o pregatesc pe a treia. ca e si cu zbor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Sunt curios daca a facut careva dintre cei cu Vtec`uri ceea ce zice omul aici ? http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/ Imi poate comfirma cineva diferentele de " putere " si mai ales banuniesc si de consum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) arata mi ceva poze cu al tau ca am eu vfr 800 in stare impecabila eu zic sa cauti si partea a treia,ca sigur o sa ti placa mai mult. acestea doua o pregatesc pe a treia. ca e si cu zbor. Am vazut si partea a treia (ce crezi ca faceam la servici? ) Felicitari pentru plimbare...foarte frumos Editat Noiembrie 25, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) domnilor, are careva o aripa fatza ? care sa se potriveasca pe VFR800/ '98-'01, RC 46.... Readuc la viatza o biata moto lovita, si asta imi lipseste. Am renuntat la carene laterale si am taiat din carena fatza, dar aripa ar fi folositoare. Va rog sa nu imi dati site-uri de piese noi, ca....nu-mi permit. Editat Noiembrie 26, 2012 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali800k Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 domnilor, are careva o aripa fatza ? care sa se potriveasca pe VFR800/ '98-'01, RC 46.... Readuc la viatza o biata moto lovita, si asta imi lipseste. Am renuntat la carene laterale si am taiat din carena fatza, dar aripa ar fi folositoare. Va rog sa nu imi dati site-uri de piese noi, ca....nu-mi permit. pune te rog poze cu motoru ca mor de curiozitate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 domnilor, are careva o aripa fatza ? care sa se potriveasca pe VFR800/ '98-'01, RC 46.... Readuc la viatza o biata moto lovita, si asta imi lipseste. Am renuntat la carene laterale si am taiat din carena fatza, dar aripa ar fi folositoare. Va rog sa nu imi dati site-uri de piese noi, ca....nu-mi permit. Cauta pe aici si vezi...doar ca-s site-uri de afara http://www.motorrad-teile.com http://rottisbikestube.de/shop/index.php?cPath=23_66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 salut. doresc sa cmpar discurile fata pentru o honda vf 1000f2 bold or. am vazut citind acest topic ca s-ar potrivii de pe mai multe modele le vf. cine are aceste piese il rog sa-mi dea in sms la nr 0723 325611 sau sa-mi lase un mesaj pe pm cu un pret ,stare.etc etc. va multumesc anticipat. victor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Salutare.Chiar nu are nimeni piese de Vfr din 88?Sau nu dezmembreaza nimeni?Am nevoie de mai multe piese,inclusiv un rezervor,un kilometraj,mai multe.Rog pe oricine care are sau stie pe cineva care are piese sau o dezmembreaza sa ma anunte,vreau sa o pun la punct pana vine zapada,urmand ca in primavara sa o vobsesc,si sa ma ocup de consumabile,kitul de lant si cauciucuri.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) Va salut. Am tot avut de cand am luat motorul o mica problema cu pierderea antigelului. Astazi am descoperit buba, am remediat-o, insa problema este ca nu stiu cum se face aerisirea pe instalatie. Sau cel putin de la asta cred ca este...inainte pe aceeasi vreme ajungea la 103 grade in oras, dupa care pornea ventilatorul si ajungea la 96, dar acum in oras mi-a ajuns si la 115 grade, ajungand pana pe la 108, 103, iar la drum intins se comporta ok. 78-80-85... Aveti idee? Se lasa motorul pornit cu capacul de la radiator desfacut, sau cum? Thx Editat Noiembrie 30, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Va salut. Am tot avut de cand am luat motorul o mica problema cu pierderea antigelului. Astazi am descoperit buba, am remediat-o, insa problema este ca nu stiu cum se face aerisirea pe instalatie. Sau cel putin de la asta cred ca este...inainte pe aceeasi vreme ajungea la 103 grade in oras, dupa care pornea ventilatorul si ajungea la 96, dar acum in oras mi-a ajuns si la 115 grade, ajungand pana pe la 108, 103, iar la drum intins se comporta ok. 78-80-85... Aveti idee? Se lasa motorul pornit cu capacul de la radiator desfacut, sau cum? Thx De obicei asa e, dar mai sunt cazuri cand exista si aerisitoare, nu stiu exact la tine; vezi manualul mai bine, de obicei explica pas cu pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Am gasit in manual, intr-adevar. Remove the radiator reserve tank cap and fill the reserve tank to the upper level line. Bleed air from the system as follows: 1. Shit the transmission into neutral. Start the engine and let it idle 2-3 minutes. 2. Snap the throttle 3-4 times to bleed air from the system. 3. Stop the engine and add coolant up to the proper level if necessary. Reinstall the radiator cap. 4. Check the level of coolant in the reserve tank and fill to the upper level if it is slow. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Sunt curios daca a facut careva dintre cei cu Vtec`uri ceea ce zice omul aici ? http://johnny.chadda...el-mod-for-vfr/ Imi poate comfirma cineva diferentele de " putere " si mai ales banuniesc si de consum ? Le-am facut eu cu exceptia snorkel-ului. Diferenta de putere nu cred ca este. Obturare/eliminare Pair Valve (sunt mai multe metode) - dispar aproape in totalitate pocniturile la decelerari decente (la d-alea mari inca le face - daca ai si o toba faina senzatiile-s dementiale pt rider si ... necunoscute pt bystanders), mersul hatanat/impiedicat la turatii mici se mai reduce, nu dispare complet (pt asta fie decuplezi senzorii de O2 si bagi niste rezistente sa nu se aprinda FI-ul in bord fie bagi un dispozitiv gen PC - eu am PC5) dar creste putin consumul. Eliminarea circuitului secundar de admisie al aerului (decuplat si astupat furtunul de vacuum de intra/duce in/la valva de pe partea superioara a air box-ului) face sa respire motorelul ceva mai usor - poate fi o parere subiectiva dar cred ca accelereaza ceva mai usor la turatii mici si medii. Snorkel-ul nu l-am scos pt c-am considerat ca nu-i mare castigul de suprafata de absortie a aerului, plus ca extractia se face dintr-o directie mai protejata la praf - din spatele cadrului. Cam astea-r fi... Vezi modif mele in semnatura. La Vladivostok, de aprox o sapt numai in temp negative-o tine -3 la -10 ... frigu' dreakului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 pai mai bine in cazul asta o las asa cum a facut`o mama Japonezului ca nu deeaba a facut`o asa ....si una peste alta ...sunt foarte multumit de ea asa cum este dar am zis sa intreb....dar daca zici ca MARI diferente nu sunt ma abtin UPDATE la 51 de mii de km schimbat lantul si pinioanele si rulmentii de la roata fata ( cei vechi nu aveau nik) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 pai mai bine in cazul asta o las asa cum a facut`o mama Japonezului ca nu deeaba a facut`o asa ....si una peste alta ...sunt foarte multumit de ea asa cum este dar am zis sa intreb....dar daca zici ca MARI diferente nu sunt ma abtin Diferenta este dar nu de putere. Insa cati pot merge cu vfr-ul in prima treapta si constant cu turatii intre 1500 - 3000 fara sa foloseasca ambreiajul si fara sa se simta zmucit/hatanat ca pe o martoaga?!?! Ca sa nu zic ca eu am pinionul fata cu 2 dinti mai mare... In trafic si la strecurat printre masini la semafoare nu mai stau cu grija bataitului. Schimbarile de mai sus se refera in primul rand la confort si nu la putere... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Imi cer scuze daca v-am zapacit cu schimbul uleiului, dar vreau sa pun o intrebare la toti. Ce ulei va puneti in VFR? (vascozitate, marca, model anume de ulei) Au inceput sa apara oferte la Motul 7100 \ 300v si ma gandeam ca este un moment ok sa-mi achizitionez uleiul pentru la primavara Referitor la sistemul de racire, intr-adevar ramasese aer pe instalatie. Am facut exact cum specifica in manual si totul este ok, doar ca am repetat de 2 ori procedura, si a mai fost nevoie a 2-a oara sa completez inca putin. Culmea este ca electroventilatorul se daduse peste cap si nu stiu de ce, in sensul ca nu mai pornea ca inainte la 103 grade scazand la 96, ci pornea la 108 si scadea la 101, dar si-a revenit si el, iar acum totul este in parametrii Bineinteles ca nu am rezistat tentatiei si am mai iesit vreo 30-40 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/330751292777?item=330751292777&viewitem=&sspagename=ADME:L:OU:US:3160&vxp=mtr. Daca doreste cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Atentie ca titlul este inselator, nu au cum sa fie aceleasi placute pt VFR din 88 (RC24) si VFR dupa 90(RC36) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Da, placutele se potrivesc doar la modelul RC36 1 si 2, produs din 1990 pana in 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Salutare baieti. Dupa vreo 6 luni de asteptat am reusit sa-mi cumpar si eu modelul de motocicleta dorit, VFR 800 FI RC46. Numele meu este Alin, locuiesc in Bucuresti si sunt pasionat de motociclete. Am avut in cap mai multe modele de motociclete, mentionez ca sunt incepator si am permisul din luna iulie, dar inima m-a indrumat tot spre VFR. Motocicleta am achizitionato weekend-ul acesta din Suceava si o sa ramana la socrul meu in orasul Pascani, intr-un garaj, pana-n primavara. Este un Vfr 800 fabricatie 1999, are anvelope Michelin dot 08.2010 schimbate in toamna anului 2011, in toamna a primit ulei motul 300V, filtre, bujii si chit de lant, ITP valabil pana-n 14.09.2014. A fost cazuta pe partea dreapta dar a fost schimbata carena. Cel de la care am luato aduce masini la comanda din germania, Edi il cheama si e un tip super de gasca, iar motocicleta a achizitionato de la un prieten caruia ia adus un VFR1200(un domn Dan din Suceava cu Un VFR 1200 daca-l cunoaste cineva), dorind s-o opreasca pt el dar a luat decizia ca in primavara sa se stabileasca definitiv in Germania. Sper sa ma bucur de ea si sa nu regret alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.