a_diaconu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu am pus ghidon de superbike in weekend insa nu am luat un kit lsl sau abm. Am folosit niste inaltatoare de ghidon si am gaurit jugul. Inaltatoarele sunt acestea http://www.motobikeshop.eu/ro/prindere-ghidon-scar-cr-crf-kx-kxf-rmz250-04-05-cu-silent-bloc?mbsid=1766306bbc73d8483449fb997e7d5cb1 Ghidonul e asta http://eshop.wolfmoto.ro/magazin/ghidoane-wrp/?good_detail=ghidon-alu-street-medium-auriu-21040 Si m-am inspirat de aici http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/37908-adding-superbike-bars-to-your-bike/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Multumesc, desi credeam ca scap mai ieftineanu, cred ca o sa apelez totusi la un Kit de pe Ebay. Nu vreau sa tai/gauresc nici o piesa originala. Apropo, cum ai rezolvat-o cu cablurile, furtunele...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Doar le-am redirectionat, nu a fost nevoie sa schimb nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) "edit: Found a pic of a cleaned up NTV650 yoke and it has two extra tabs to hold the dash. So it seems Veefer800canuck is right and the correct yoke comes from a NTV650 Deauville." Sursa Vfrdiscussion.com La Tuono ce solutie au adoptat?Apropo, a modificat cineva ghidonul cu unul de tip "superbike"? Daca da, de unde si-a cumparat piesele Multzam. De ce sa iti pui ghidon, o sa arate ca "facuta din bucati" Editat Decembrie 11, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Spre deosebire de tine, eu fac o modificare functionala, stii tu, d-aia aprobata/testata Daca iti urmam exemplul, aruncam cateva carene, trageam 2 fire de la baterie si imi "tunam" un streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Pentru ca ai o pozitie mai comoda la drum lung, de-aia iti pui ghidon Modificarea traseului cablurilor de acceleratie a fost necesara cand am facut eu asta, ghidonul e lat. Am facut si eu destule modificari, dar au fost dictate de limitarile financiare si piticii de pe creier. Mie imi place si ma simt bine pe ea.....dar aia albastra chiar arata bine Editat Decembrie 11, 2013 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 ok, si eu o am "facuta din bucati" asa cum se vede in poza si sunt foarte multumit, este mult mai manevrabila la viteze mici si medii fata de varianta cu semighidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La Tuono ce solutie au adoptat? Au aceleasi bobine de inductie, E acelasi cadru/sasiu, doar ca neavand carenele (de RSV) au pus un fel de mesh/plasa care le mascheaza.... Spre deosebire de tine, eu fac o modificare functionala, stii tu, d-aia aprobata/testata Daca iti urmam exemplul, aruncam cateva carene, trageam 2 fire de la baterie si imi "tunam" un streetfighter E ok sa ne dam cu parerea, ca e forum liber, dar n-o mai arde arogant cu Thunderbyte, doar pt ca a ales sa-si faca mobra cum si-a facut-o. Aroganta ta e total gratuita si nu-si are rostul... Pentru ca ai o pozitie mai comoda la drum lung, de-aia iti pui ghidon Comod este un termen foarte subiectiv. Pentru unii o pozitie cat mai dreapta /up-right e considerata foarte comoda. pe mine personal ma scoate din minti si mi se pare o pozitie cretina si iau vantul/toate mustele/gazele in piept. Deci depinde fiecare ce intelege prin COMOD. Eu personal prefer si voi prefera mereu semighidoanele , in detrimentul unor ghidoane de naked. Am parte de mai mult disconfort de la pozitia de naked decat de la cea de superbike... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Daca ai avea si carene n-ar mai fi atat de rau. Vizavi de colegul TB, el a inceput Nu mi-a placut ghidonul de naked pana am bagat anul trecut tura Ro-DE si m-au rupt umerii dupa 3-400 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu am mers 300-400 cu pasager pe semighidoane si am fost ok... A nu se intelege ca ma simteam ca dupa masaj erotic,dar era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 N-am fost pana acum la masaj "eroic", deci nu am termen de comparatie DAR dupa 400 km devine incomod si nu ai ce sa faci impotriva(fara sa te opresti). Un ghidon mai ridicat iti ofera posibilitatea de a te mai ridica in 2 copite, de a mai flexa un muschi. Din pacate, pentru binele meu evident, sunt genul care nu s-ar opri nici pentru benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 daca ai pasager, nu prea ai ce sa flexezi si unde sa te ridici Oricum dupa o anumita viteza, iti mai ia si vantul putin din efort (din efortul apasarii pe semighidoane). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eh nu, te ridici lejer Nu inseamna ca o sa mergi 10 minute asa, dar 1 minut-doua de desmortire sunt suficiente. Anul asta am facut aproape 10000 km in 3 luni, preponderent drum lung, nu vorbesc din carti. Pentru mine, un ghidon "superbike" ar face diferenta. Asta daca nu dau vaca si imi cumpar mobra touring specializata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Daca ai avea si carene n-ar mai fi atat de rau. Vizavi de colegul TB, el a inceput Nu mi-a placut ghidonul de naked pana am bagat anul trecut tura Ro-DE si m-au rupt umerii dupa 3-400 km. Am inceput ce? Cum poti sa compari motorul meu cu chestia aia, nu ca al meu ar fi vreo frumusete dar parca nici in halul ala nu e. Si nu, nu am avut vreodata pretentia sa imi numesc sau sa imi fie numit motorul streetfighter. Editat Decembrie 11, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eh nu, te ridici lejer Nu inseamna ca o sa mergi 10 minute asa, dar 1 minut-doua de desmortire sunt suficiente. Anul asta am facut aproape 10000 km in 3 luni, preponderent drum lung, nu vorbesc din carti. Pentru mine, un ghidon "superbike" ar face diferenta. Asta daca nu dau vaca si imi cumpar mobra touring specializata 1000F ul tau are o pozitie decenta. am impresia ca-i mai decenta chiar decat aia pe care o aveam pe VTR 1000F. oricum a ta e destul de touring/comoda (de consum, nu mai zic,super decent)... de ce sa o dai si sa pui diferenta si sa iei un gunoi mai scump care face aceeasi chestie? Dar sa revenim la VFR uri repet: e urat tare noul VFR (ca sa fiu ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Prima problema, ma plictisesc f usor. A doua problema o reprezinta oboseala la ghidon cauzata de pozitia inadecvata si lipsa gentilor "hard". Ca sa o fac pe a mea conform "standardelor", trebuie sa-ti pun un ghidon de naked, un parbriz mai mare si minim un topcase. Consumul este ridicol, asta e doar unul dintre motivele pentru care, desi plictisit, parca tot ma atrage Iarna e lunga. On Topic : Sa revina naibii la distributia aia "arhaica" pe pinioane! Editat Decembrie 11, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 daca ai pasager, nu prea ai ce sa flexezi si unde sa te ridici Oricum dupa o anumita viteza, iti mai ia si vantul putin din efort (din efortul apasarii pe semighidoane).Te ridici cu pasager, cum nu. Eu unul ma impac surprinzator de bine cu semighidonul de la VFR dupa 4 ani de transalp. Din contra, ma rupea spatele la transalp. Asta pentru ca-s un pic cocosat, zic si eu. Am bagat cu VFR 700km in continuu de mai multe ori si n-am avut nici pe dracu. Eu unul nu ma ridic pt picioare, le atarn pe jos in mers din scarite... mai frec cu calcaiul pe jos, dar aia e. Dar tot as pune ghidon clasic la VFR, doar sa vad cum e. M-a starnit Styx, btw - misto tare la tine, zici ca asa era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Asa fac si eu,ca B.B., foarte des imi intind picioarele si merg cu ele intinse ) Se uita astia din masini ca la urs ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Eu trec prea repede ca sa ma vada cei din masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Asa fac si eu,ca B.B., foarte des imi intind picioarele si merg cu ele intinse ) Se uita astia din masini ca la urs ) La tine oricum se uita asta ca la urs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salutare baieti! Am repus VFRul la vanzare, am gasit o africana si ma tenteaza grav Daca e cineva interesat de motoreta, mai am un rc36 cu motor bun, accidentat in toamna, in aceiasi bani 1250eu. Poate stiti pe careva,, il dau si in rate numai sa iau africana /index.php?/topic/695583-vand-honda-vfr-750-rc36-1993-56k-km-1450euro/&do=findComment&comment=3626728 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Poate un schimb cu Rc 36 90-93 http://www.okazii.ro/motociclete-honda/honda-cbr-900rr-a137918957 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 mi am luat jn set de pilot power pentru vtec. initial am vrut pilot road insa ma dau destul de mult si prin oras si am inteles ca se incalzesc mai greu. A mai avut cineva pe vtec pilot power? Se comporta ok? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 salut,ma numar si eu printre posesori de honda vfr 750 f este din 90 motocicleta ,poate ma puteti ajuta cu un site ceva unde pot gasi sa cumpar carena laterala dreapta .multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 salut,ma numar si eu printre posesori de honda vfr 750 f este din 90 motocicleta ,poate ma puteti ajuta cu un site ceva unde pot gasi sa cumpar carena laterala dreapta .multumesc anticipat Ebay, rar si greu gasesti in romania piese de vfr, mai ales carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.