Crivascu Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Multumesc! Pai de ce nu.?...poate plănuim si ceva drumetii ( obisnuiesc). 0722554630 » Post actualizat in 16 Sep 2014 13:24 Sau lasa tu nr de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Salut! Cat va consuma vfr-ul de 800 model dupa 2002 in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 In general 7 dar poate ajunge si la 8, depinzand de stilul de condus. La semafoarele cu peste 50 sec, eu opresc motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Treaba cu consumul este relativa. Sustin spusele colegului de mai sus ca fiind 100% adevarate, insa eu am vazut autonomie intre 220km si 380km cu a mea (evident, nu in oras). Daca o tii in VTEC si mergi sportiv (frana-gaz-frana-gaz-...), opresti destul de des la benzinarie. Daca iesi la drum intins si mergi in limitele legale (DN, nu autostrada), fara sa iti tremure mana dreapta, e vaca de cursa foarte lunga, inclusiv cu pasager si bagaje (Bucuresti - Vama Veche dintr-o bucata fara sa ma ingrijorez de benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Peste 300 km in mod croaziera. Cu a mea 340 km pana s-a aprins becul pe drum spre Grecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Vand parbriz pentru VFR750F 1995-1997. Il vrea careva? http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=222876 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Genti laterale+suporti HONDA VFR VTEC originale 2002-2009 Contact mail: Evomotors11@yahoo.com Sau Pm PRET 350e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Daca are cineva un parbriz de vrec in plus, dati de veste ... va rog. Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Genti laterale+suporti HONDA VFR VTEC originale 2002-2009 Contact mail: Evomotors11@yahoo.com Sau Pm PRET 350e Vreau PM pentru genti si suporti. Pret, poze, etc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Genti laterale+suporti HONDA VFR VTEC originale 2002-2009 Contact mail: Evomotors11@yahoo.com Sau Pm PRET 350e Poti sa pui si tu cateva poze ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Poti sa pui si tu cateva poze ? Multumesc ! Aveti Pm! Lasati o adresa de mail si le pun, de pe telefon pe forum nu merge. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Vreme frumoasa azi .. am iesti cu oile la pascut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Crash-bars pe VFR si tehnica, dom'le... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Crash-bars pe VFR si tehnica, dom'le... Ia! » Post actualizat in 30 Sep 2014 09:46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Oare de unde gasesti crash-bar-urile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Cu cateva saptamani in urma, am tavalit mobra (in poza apare si VFR-ul lui Septy): Asta s-a intamplat in Neamt si m-am intors calare pe ea si cu ceva peripetii - fara frana de mana. Desi lovita mi-au ramas functionale proiectoarele: Daune: far spart, pierdut oglinzi, pierdut topcase cu tot cu suport, pierdut suport geanta laterala, avariata o geanta laterala, pierdut maneta de frana, pierdut carena frontala indoit cadru bord si ghidon. Am gasit o carena sh/reparata si-am instalat un ghidon mai vechi. Daca stie cineva unde gasesc un far dreapta, rog sa dea de veste. Acu arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 I-ai dat de l-ai julit ... De asta "iubesc" eu carenatele, presupun ca nu ai cazut la 200 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Nu 200 ci putin peste jumatatea lui da oricum prostia costa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Nu 200 ci putin peste jumatatea lui da oricum prostia costa ... Asta e clar ... mi-am luat-o si eu asa vara asta de am indoit un brat la furca plus alte rahaturi indoite, sparte, etc, dar pe mine toata reparatia cu inlocuirea bratului indoit m-a costat undeva la 200 de euro, in situatia ta o sa te coste un pic mai mult ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 O ciudatenie totala cu indicatorul de benzina ( VFR 750J RC 24 din '88). Am constatat ca nu functioneaza (ramane forever la zero) dupa ce am cumparat motocicleta. Proprietarul zicea ca functiona inainte - a lucrat ceva la partea din fata a motocicletei, dupa care a avut tot 1-2 l de benzina in rezervor si nu si-a dat seama daca mai merge indicatorul sau nu. Am pus pe direct ceasul din bord ( legatura intre borne) si acul s-a ridicat la max, asa ca am dedus ca bordul e ok, problema e sonda din rezervor. Comand alta sonda de pe ebay, o conectez la mufa, litrometrul tot zero indiferent de pozitia plutitorului. Imi vine o idee nastrusnica - daca la montaj cineva a pus firele invers in bord - tai firele de la mufa si le leg invers. Tadam, functioneaza. Injur in sinea mea electricienii ( ca am cumparat o sonda degeaba) si repet smecheria cu sonda de pe motocicleta - imi arata imiediat full, cum trebuia, ca rezervorul era plin. Plec la o plimbare, se intampla ceva ciudat, cand accelerez, acul coboara, cand o las mai moale, acul urca, dupa care nu mai face nimic, cade la zero sii mai imi salta din cand in cand. Ma hotarasc sa demontez bordul si sa vad ce legaturi aiurea sunt pe acolo. Surpriza, legaturile erau facute bine, cum scrie in schema electrica si cum e marcat si pe capacul de plastic in dreptul fiecarei conexiuni. Ma gandesc sa schimb totusi sonda, dar WTF? De ce merge doar cu firele invers daca legaturile sunt OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Nu cred ca merge cu firele invers, ca orice chestie electrica, are un plus si un minus, cred ca e doar coincidenta faptului ca tu aveai rezervorul plin de ai impresia ca merge si defapt el nu merge ... nu stiu la rc24 cum e dar la 36II iti da un manual procedura de diagnosticare pas cu pas pentru probleme la litrometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Din cate am observat, sonda e pe un circuit de masa. In bord, ceasul are 3 fire - unul care are + si doua cu -. Din pacate, eu am schema electrica de la o varianta de 750J care avea in bord doar martor pentru rezerva ( doar cu doua fire). Dar cum firele corespund cu codurile de culori scrise pe plastic, inclin sa cred ca e OK. O sa intreb luni un electrician, poate rezolva el misterul ( poate e masa slaba la circuitul asta). Si oricum, atata timp cat am tripmeter si robinet cu on/res la rezervor, nu e o problema ( nici nu stiu de ce nu au pus mai bine un voltmetru in bord). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Am un prieten cu un 88 ca al tau, o sa vad daca iti pot face rost de manualul pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.