rmg Postat Iunie 14, 2015 Autor Share Postat Iunie 14, 2015 Dupa 10 ani de cand am pornit acest topic am reusit si eu sa-mi cumpar motoreta la care visam: VFR800FI din 2001. Are vreo 65.000km, gri, toba sport Mivv, PilotRoad fata spate, cutie bagaje in spate. Abia am adus-o pe mititica din Italia, inca nu am apuc sa ma dau cu ea. Bateria era sau este moarta, o sa vad daca merge resuscitata. Am pus-o pe redresor care are si program de desulfatare si vad ca dupa 18h arata 12.3-12.4. Am pus-o pe motor, a pornit imediat insa cu farurile stinse arata 12.35-12.4 iar cu farurile aprinse arata 12.15V ceea ce este foarte putin. Ori bateria e moarta si nu mai tine curentul ori celebrul releu de incarcare nu-si mai face treaba. O sa ma lamuresc zilele astea. Pe spate are schimbat grupul de lumini cu ceva pe LED-uri care arata foarte bine. A venit cu o chestie interesanta: are undeva in zona ghidonului un switch de la Leonelli care, din cate m-am prins, poate schimba intre 2 mape de injectie predefinite. Arata ca asta din link: http://www.splatshop.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/7f254dafd663d43ed1e42602385ef42d/r/b/rb_1380_1.jpg O sa-i fac babei niste poze sa le pun aici, s-o fac de ras. Intai sa vad ce este cu bateria aia, daca trebuie sau nu sa o schimb. O sa caut aici pe topic pe unde este releul ala de incarcare sa-l verific si pe ala, stiu ca e scump ca draq pe original si ca e o cauza des intalnita la VFR. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Salut. Habar nu am dacă e topicul potrivit. Tocmai îmi cumpăr un vfr 800x 2012. Aparent vreo 15000 km. Nu îl văd pe străzi deloc. Îl știți? Îmi spune cineva ceva despre el? Oare pot ieși de pe sosea? Care e poziția pe el, puncte slabe. .. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Salut. Habar nu am dacă e topicul potrivit. Tocmai îmi cumpăr un vfr 800x 2012. Aparent vreo 15000 km. Nu îl văd pe străzi deloc. Îl știți? Îmi spune cineva ceva despre el? Oare pot ieși de pe sosea? Care e poziția pe el, puncte slabe. .. etc. VFR Crossrunner, e o motocicleta cu motor de VFR 800 dar gandit sa mearge si offroad, ( mai inalta, suspensii diferite, pozitie mai buna decat VFR ) se poate circula cu el lejer si pe sosele...nu prea are puncte slabe Dupa 10 ani de cand am pornit acest topic am reusit si eu sa-mi cumpar motoreta la care visam: VFR800FI din 2001. Are vreo 65.000km, gri, toba sport Mivv, PilotRoad fata spate, cutie bagaje in spate. Abia am adus-o pe mititica din Italia, inca nu am apuc sa ma dau cu ea. Bateria era sau este moarta, o sa vad daca merge resuscitata. Am pus-o pe redresor care are si program de desulfatare si vad ca dupa 18h arata 12.3-12.4. Am pus-o pe motor, a pornit imediat insa cu farurile stinse arata 12.35-12.4 iar cu farurile aprinse arata 12.15V ceea ce este foarte putin. Ori bateria e moarta si nu mai tine curentul ori celebrul releu de incarcare nu-si mai face treaba. O sa ma lamuresc zilele astea. Pe spate are schimbat grupul de lumini cu ceva pe LED-uri care arata foarte bine. A venit cu o chestie interesanta: are undeva in zona ghidonului un switch de la Leonelli care, din cate m-am prins, poate schimba intre 2 mape de injectie predefinite. Arata ca asta din link: http://www.splatshop.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/7f254dafd663d43ed1e42602385ef42d/r/b/rb_1380_1.jpg O sa-i fac babei niste poze sa le pun aici, s-o fac de ras. Intai sa vad ce este cu bateria aia, daca trebuie sau nu sa o schimb. O sa caut aici pe topic pe unde este releul ala de incarcare sa-l verific si pe ala, stiu ca e scump ca draq pe original si ca e o cauza des intalnita la VFR. Spor! Felicitari Baga ceva poze sa vedem Cand pun frana fata brusc aud un tronc. Nu de de la discuri. Am si eu ceva asemanator, dar nu am joc la jug, tu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Întâi să găsesc pe careva sa o aducă din germania. Ca încă nu am găsit » Post actualizat in 15 Jun 2015 06:52 de aratat cam asa arata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 Intrebare: daca bateria e dusa iar releul de incarcare isi face treaba, este posibil sa arate 12.4V la ralanti voltmetrul? Ma gandesc ca diferenta pana la 14V si ceva, cat ar trebui sa bage regulatorul ala de tensiune, o suge bateria. N-am vrut sa scot borna de pe baterie sa vad cat baga regulatorul fara sa treaca prin baterie, ca faceam o tampenie si ardeam ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 la relanti nu iti baga nici un releu 14 volti sau 14+, la relanti o sa iti bage in jur de 13v, daca vrei sa masori mai bine urca motorul in turatie pe la 5000 pentru cateva secunde si vezi acolo cat incarca, cu farul aprins, cu farul stins ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 16, 2015 Autor Share Postat Iunie 16, 2015 Ar trebui sa bage la ralanti macar 13.5V. Numai ca ma gandeam ca diferenta o suge bateria moarta. Oricum azi bateria avea 11.5 dupa 2 zile de stat pe motor, e clar ca nu mai tine curentul. O sa-i cumpar baterie si vad dupa aia cat incarca la ralanti si in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Salutare , Ca fericit nou posesor de vfr 750 rc36/97 , dupa cateva plimbari prin oras am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb toba stock a motocicletei . Pe langa sunetul usor "electric" la turatii mici .. toba este foarte foarte silentioasa , ceea ce nu ajuta mai deloc intr-un oras bezmetic ca Bucuresti . Astfel , rog sfaturi & modele cu ce pot sa schimb toba stock !? ps: nu vreau sa fac schimb, prefer sa pastrez toba stock pentru diferite situatii (itp,rar,etc) Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 16, 2015 Autor Share Postat Iunie 16, 2015 Varianta cea mai simpla ar fi s-o golesti pe asta a ta. O tai, scoti sita din ea, scoti sau scurtezi teava aia mica de pe mijlocul gurii de iesire si vezi ce iese. Altfel vaneaza pe site o toba sport si asta e. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Salutare , Ca fericit nou posesor de vfr 750 rc36/97 , dupa cateva plimbari prin oras am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb toba stock a motocicletei . Pe langa sunetul usor "electric" la turatii mici .. toba este foarte foarte silentioasa , ceea ce nu ajuta mai deloc intr-un oras bezmetic ca Bucuresti . Astfel , rog sfaturi & modele cu ce pot sa schimb toba stock !? ps: nu vreau sa fac schimb, prefer sa pastrez toba stock pentru diferite situatii (itp,rar,etc) Multumesc frumos nu ti-e teama ca te opreste un RAR intr-o zi si iti salta certificatul pentru ca depasesti plafonul de zgomot ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Varianta cea mai simpla ar fi s-o golesti pe asta a ta. O tai, scoti sita din ea, scoti sau scurtezi teava aia mica de pe mijlocul gurii de iesire si vezi ce iese. Pe bune? Esti ironic,asa-i? PS. Un Arrow (V:zic bine?) suna gr(oz)av pe un RC 36/2 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Salutare , Nu cred ca @rmg era ironic , am mai auzit varianta asta . Probabil este cea mai simpla si costuri minime , dar prefer sa pastrez toba stock pentru "ocazii speciale" Arrow este pe lista , dar sunt scumpe chiar si SH . O sa casc ochii pe bursa, poate apare ceva interesant . @ccuculas: Nu, pentru ca nu doresc sa pun ceva extrem de galagios, de prost gust + exista destule tobe sport, omologate in limite decente la db. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Totusi... ati auzit sa opreasca potera motociclisti sa verifice db? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salutare si bun venit Cam orice toba aftermarket o sa sune mai bine decat cea stock, personal folosesc un Micron si sunt multumit. @Thunderbyte ai mai facut ceva teste? cum e? se merita efortul sau nu? salutare, din nou. dat fiind faptul ca sunt relativ incepator, imi puteti da niste link-uri explicite cu tobe mai zgomotoase care merg pe honda VFR750 RC36 din 1992? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Iunie 17, 2015 Autor Share Postat Iunie 17, 2015 Nu era nici o ironie, chiar se poate face ceea ce am spus, cu costuri minime (sudura). Poti initial doar sa scoti din sitele pe care le ai indesate in toba sau doar sa scurtezi teava care intoarce sunetul in toba. Numai ca variantele astea intr-adevar sunt chestii pe genunchi si nu stii exact ce va iesi si cum va suna. In plus, daca toba va fi goala, va da explozii in ea pe frana de motor, de la gazele nearse. Iar legat de Politie, sa-si faca probleme cei care merg cu tobe sparte sau sport si le tureaza prin oras ca tembelii » Post actualizat in 18 Jun 2015 15:22Ce spuneti de regulatorul asta, pare ce avem noi pe motor? Cica este pt modelul 800FI, '98-'01, 8 fire. Aveti idee cat ar costa sa fie refacut statorul? Sau merge doar cumparat de-a gata? Ca inteleg ca problemele de incarcare ar putea pleca de la stator, regulator, fire, mufe arse, siguranta arsa sau baterie moarta. Cu bateria am rezolvat-o, am luat o Varta noua. Pe afara de-a gata am gasit regulatorul pe la 40USD si statorul pe la 100USD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Cine ma scapa de ea pana pe 24 luna asta, o las la 1300 de euro, vreau sa ma duc in Deutchland dupa un gs, sorry guys ca va parasesc, da o intrat microbul adventure in mine. http://olx.ro/oferta/honda-vfr-750-cu-furca-usd-r1-ID48NUc.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Vreau sa schimb uleiul si as incerca ceva nou, sintetic si de calitate. Am pus pana acum: -Motul 5100 semisintetic 10w 40 -Bel-Ray semisintetic 10w 40 Chestia e ca face zgomot cutia, as vrea ceva mai silentios, pe voi ce va multumeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 am si eu o intrebare. am un vfr750 si se incalzeste destul de tare saua si cadrul. la voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 si la mine, cadrul. la sa nu a ajuns inca :-)). in zilele calduroase cam frige, nu prea ii place ei pe aglomeratie, porneste si ventilatoru... motiv sa nu stau chiar la toate rosiile. dar e super ok in rest, v4 ala te ajuta mult la demaraj :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 A mea chiar si naked cum e facuta si tot se incalzeste sasiul, e aluminiu si aluminiul preia si transfera foarte usor caldura, plus ca motorul degaja si el destula caldura. E normal si nu ii poti face ceva sa nu mai patesti asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Tudor Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Cred ca toate motoarele mai mari de 600 cm3 degaja destula caldura, vara, in oras. Si in cazul meu este la fel, in jur de 108-112°C, dar sa nu uitam un lucru, suntem barbati! Suntem construiti sa infruntam orice disconfort creat de aer, ploaie etc. Lasatile pe ele sa faca asta ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 inca ceva...la cat trebuie sa stea relantiul? al meu sta undeva la 1400...chiar 1600. am incercat sa-l dau mai mic, dar se pare ca nu merge. sa mai slabesc cablul de acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 De unde ai incercat sa il dai mai jos, poate nu ai incercat unde trebuie ... daca nu ai joc deloc la acceleratie e posibil sa stea accelerata din cablu, normal trebuie sa aibe un joc de 1-2mm ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amarasesti Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 am incercat de la jiglerul din partea stanga, de sub şa. cablul de acceleratie nu are joc. oare e prea strans? la cat tre sa stea relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Vreau sa schimb uleiul si as incerca ceva nou, sintetic si de calitate. Am pus pana acum: -Motul 5100 semisintetic 10w 40 -Bel-Ray semisintetic 10w 40 Chestia e ca face zgomot cutia, as vrea ceva mai silentios, pe voi ce va multumeste? Eu am folosit in primul VTEC Castrol Power 1 si Motorex nu mai stiu de care din momentul in care nu am mai gasit Castrol pe stoc. Mi s-au parut amandoua ok. La al doilea am folosit Motul 7100 si 300V initial, dar nu mi s-au parut "compatibile" cu motorul de VTEC. Am pus ultimele doua schimburi AMSOIL 10w-40 si mi se pare ca e foarte ok, doar ca importatorul de asemenea ulei aduce doar la comanda ulei de moto si trebuie sa comanzi o cantitate mai mare decat un schimb. Din motivul asta acum caut alt ulei, ulei care sa fie pe stoc cam tot timpul pe undeva si sa nu fie Motul. Am primit pana acum din doua parti recomandari pt Rockoil si cred ca asta o sa ramana. Legat de incalzirea motocicletei, si 800 VTEC se incalzeste foarte tare in oras. Peste 30 de grade Celsius ventilatorul sta incontinuu pornit, iar temperatura motorului intre 100 si 105. Bineinteles ca si cadrul e fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.