Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Efort ... glumesti cred, pentru mine a fost o placere sa lucrez la el, am dat si bascula jos in aceeasi zi, schimbat kit lant, etc, etc. Vointa, ceva scule si timp sa ai, intr-o dupa-amiaza in 3-4 ore faci modificarea fara probleme ...

De mers merg cu el zi de zi si incep din ce in ce mai tare sa ma invat cu el, sa imi aduc aminte de ce m-am indragostit de vfr si de ce am vrut sa il modific. Inca nu am facut un reglaj al suspensiei pe greutate, mai lasa-ma un pic si o sa scriu ... inca mai am niste chestii de bibilit la el, plus ce mai mare problema => trebuie sa ma reinvat cu el, cat nu l-am avut am mers cu un bandit de 400, motocicleta care nu are nimic de-a face cu vfr-ul, putere, livrarea ei, greutate, tinuta de drum etc ...

 

Ma refeream la efortul financiar :) am vazut ca sunt destul de scumpe amortizoarele.

 

Daca se comporta mai bine cu noul amortizor atunci vreau sa fac si eu modificarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am dat 100 de euro pe el, dar l-am gasit la cineva direct, am zis ca daca tot am ajuns acolo si il vad e totusi ok, pe ebay sunt pe la 50-60 de euro plus transport ....

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. MerciPs am ajuns ok acasa

» Post actualizat in 13 Jun 2015 20:04

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. MerciPs am ajuns ok acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. Merci Ps am ajuns ok acasa

» Post actualizat in 13 Jun 2015 20:04

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. Merci Ps am ajuns ok acasa

 

Ai joc mare in jug?

Sau de ce crezi ca e din rulmentii de jug?

 

Vezi ca pe franare poate tu auzi altceva, daca o sa verifici o sa vezi ca discurile permit un mic joc, e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10 ani de cand am pornit acest topic am reusit si eu sa-mi cumpar motoreta la care visam: VFR800FI din 2001. Are vreo 65.000km, gri, toba sport Mivv, PilotRoad fata spate, cutie bagaje in spate.

Abia am adus-o pe mititica din Italia, inca nu am apuc sa ma dau cu ea.

 

Bateria era sau este moarta, o sa vad daca merge resuscitata. Am pus-o pe redresor care are si program de desulfatare si vad ca dupa 18h arata 12.3-12.4. Am pus-o pe motor, a pornit imediat insa cu farurile stinse arata 12.35-12.4 iar cu farurile aprinse arata 12.15V ceea ce este foarte putin. Ori bateria e moarta si nu mai tine curentul ori celebrul releu de incarcare nu-si mai face treaba. O sa ma lamuresc zilele astea.

Pe spate are schimbat grupul de lumini cu ceva pe LED-uri care arata foarte bine.

A venit cu o chestie interesanta: are undeva in zona ghidonului un switch de la Leonelli care, din cate m-am prins, poate schimba intre 2 mape de injectie predefinite. Arata ca asta din link: http://www.splatshop.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/7f254dafd663d43ed1e42602385ef42d/r/b/rb_1380_1.jpg

 

O sa-i fac babei niste poze sa le pun aici, s-o fac de ras. Intai sa vad ce este cu bateria aia, daca trebuie sau nu sa o schimb. O sa caut aici pe topic pe unde este releul ala de incarcare sa-l verific si pe ala, stiu ca e scump ca draq pe original si ca e o cauza des intalnita la VFR. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Habar nu am dacă e topicul potrivit. Tocmai îmi cumpăr un vfr 800x 2012. Aparent vreo 15000 km. Nu îl văd pe străzi deloc. Îl știți? Îmi spune cineva ceva despre el? Oare pot ieși de pe sosea? Care e poziția pe el, puncte slabe. .. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Habar nu am dacă e topicul potrivit. Tocmai îmi cumpăr un vfr 800x 2012. Aparent vreo 15000 km. Nu îl văd pe străzi deloc. Îl știți? Îmi spune cineva ceva despre el? Oare pot ieși de pe sosea? Care e poziția pe el, puncte slabe. .. etc.

 

VFR Crossrunner, e o motocicleta cu motor de VFR 800 dar gandit sa mearge si offroad, ( mai inalta, suspensii diferite, pozitie mai buna decat VFR ) se poate circula cu el lejer si pe sosele...nu prea are puncte slabe :P

 

Dupa 10 ani de cand am pornit acest topic am reusit si eu sa-mi cumpar motoreta la care visam: VFR800FI din 2001. Are vreo 65.000km, gri, toba sport Mivv, PilotRoad fata spate, cutie bagaje in spate.

Abia am adus-o pe mititica din Italia, inca nu am apuc sa ma dau cu ea.

 

Bateria era sau este moarta, o sa vad daca merge resuscitata. Am pus-o pe redresor care are si program de desulfatare si vad ca dupa 18h arata 12.3-12.4. Am pus-o pe motor, a pornit imediat insa cu farurile stinse arata 12.35-12.4 iar cu farurile aprinse arata 12.15V ceea ce este foarte putin. Ori bateria e moarta si nu mai tine curentul ori celebrul releu de incarcare nu-si mai face treaba. O sa ma lamuresc zilele astea.

Pe spate are schimbat grupul de lumini cu ceva pe LED-uri care arata foarte bine.

A venit cu o chestie interesanta: are undeva in zona ghidonului un switch de la Leonelli care, din cate m-am prins, poate schimba intre 2 mape de injectie predefinite. Arata ca asta din link: http://www.splatshop.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/7f254dafd663d43ed1e42602385ef42d/r/b/rb_1380_1.jpg

 

O sa-i fac babei niste poze sa le pun aici, s-o fac de ras. Intai sa vad ce este cu bateria aia, daca trebuie sau nu sa o schimb. O sa caut aici pe topic pe unde este releul ala de incarcare sa-l verific si pe ala, stiu ca e scump ca draq pe original si ca e o cauza des intalnita la VFR. Spor!

 

Felicitari :)

Baga ceva poze sa vedem :P

 

 

Cand pun frana fata brusc aud un tronc. Nu de de la discuri.

 

Am si eu ceva asemanator, dar nu am joc la jug, tu ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: daca bateria e dusa iar releul de incarcare isi face treaba, este posibil sa arate 12.4V la ralanti voltmetrul? Ma gandesc ca diferenta pana la 14V si ceva, cat ar trebui sa bage regulatorul ala de tensiune, o suge bateria. N-am vrut sa scot borna de pe baterie sa vad cat baga regulatorul fara sa treaca prin baterie, ca faceam o tampenie si ardeam ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la relanti nu iti baga nici un releu 14 volti sau 14+, la relanti o sa iti bage in jur de 13v, daca vrei sa masori mai bine urca motorul in turatie pe la 5000 pentru cateva secunde si vezi acolo cat incarca, cu farul aprins, cu farul stins ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa bage la ralanti macar 13.5V. Numai ca ma gandeam ca diferenta o suge bateria moarta.

Oricum azi bateria avea 11.5 dupa 2 zile de stat pe motor, e clar ca nu mai tine curentul.

 

O sa-i cumpar baterie si vad dupa aia cat incarca la ralanti si in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Ca fericit nou posesor de vfr 750 rc36/97 , dupa cateva plimbari prin oras am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb toba stock a motocicletei . Pe langa sunetul usor "electric" la turatii mici .. toba este foarte foarte silentioasa , ceea ce nu ajuta mai deloc intr-un oras bezmetic ca Bucuresti .

Astfel , rog sfaturi & modele cu ce pot sa schimb toba stock !?

 

ps: nu vreau sa fac schimb, prefer sa pastrez toba stock pentru diferite situatii (itp,rar,etc)

 

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta cea mai simpla ar fi s-o golesti pe asta a ta. O tai, scoti sita din ea, scoti sau scurtezi teava aia mica de pe mijlocul gurii de iesire si vezi ce iese. Altfel vaneaza pe site o toba sport si asta e. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Ca fericit nou posesor de vfr 750 rc36/97 , dupa cateva plimbari prin oras am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb toba stock a motocicletei . Pe langa sunetul usor "electric" la turatii mici .. toba este foarte foarte silentioasa , ceea ce nu ajuta mai deloc intr-un oras bezmetic ca Bucuresti .

Astfel , rog sfaturi & modele cu ce pot sa schimb toba stock !?

 

ps: nu vreau sa fac schimb, prefer sa pastrez toba stock pentru diferite situatii (itp,rar,etc)

 

Multumesc frumos

nu ti-e teama ca te opreste un RAR intr-o zi si iti salta certificatul pentru ca depasesti plafonul de zgomot ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta cea mai simpla ar fi s-o golesti pe asta a ta. O tai, scoti sita din ea, scoti sau scurtezi teava aia mica de pe mijlocul gurii de iesire si vezi ce iese.

Pe bune? Esti ironic,asa-i?

 

 

 

PS. Un Arrow (V:zic bine?) suna gr(oz)av pe un RC 36/2 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Nu cred ca @rmg era ironic , am mai auzit varianta asta . Probabil este cea mai simpla si costuri minime , dar prefer sa pastrez toba stock pentru "ocazii speciale"

Arrow este pe lista , dar sunt scumpe chiar si SH . O sa casc ochii pe bursa, poate apare ceva interesant .

 

@ccuculas: Nu, pentru ca nu doresc sa pun ceva extrem de galagios, de prost gust + exista destule tobe sport, omologate in limite decente la db.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bun venit :)

 

Cam orice toba aftermarket o sa sune mai bine decat cea stock, personal folosesc un Micron si sunt multumit.

 

 

@Thunderbyte ai mai facut ceva teste? cum e? se merita efortul sau nu? :)

salutare, din nou. dat fiind faptul ca sunt relativ incepator, imi puteti da niste link-uri explicite cu tobe mai zgomotoase care merg pe honda VFR750 RC36 din 1992?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era nici o ironie, chiar se poate face ceea ce am spus, cu costuri minime (sudura). Poti initial doar sa scoti din sitele pe care le ai indesate in toba sau doar sa scurtezi teava care intoarce sunetul in toba. Numai ca variantele astea intr-adevar sunt chestii pe genunchi si nu stii exact ce va iesi si cum va suna. In plus, daca toba va fi goala, va da explozii in ea pe frana de motor, de la gazele nearse.

Iar legat de Politie, sa-si faca probleme cei care merg cu tobe sparte sau sport si le tureaza prin oras ca tembelii


» Post actualizat in 18 Jun 2015 15:22

Ce spuneti de regulatorul asta, pare ce avem noi pe motor? Cica este pt modelul 800FI, '98-'01, 8 fire.

 

Aveti idee cat ar costa sa fie refacut statorul? Sau merge doar cumparat de-a gata? Ca inteleg ca problemele de incarcare ar putea pleca de la stator, regulator, fire, mufe arse, siguranta arsa sau baterie moarta. Cu bateria am rezolvat-o, am luat o Varta noua.

Pe afara de-a gata am gasit regulatorul pe la 40USD si statorul pe la 100USD.

 

 

post-5110-0-28655300-1434640828_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb uleiul si as incerca ceva nou, sintetic si de calitate.

 

Am pus pana acum:

 

-Motul 5100 semisintetic 10w 40

-Bel-Ray semisintetic 10w 40

 

Chestia e ca face zgomot cutia, as vrea ceva mai silentios, pe voi ce va multumeste?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...