ubermuri Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Ca-i grea nu-i bai, merg la sala destul de des Si la serviciu merg Lacul Tei - Otopeni, deci n-are timp sa se incinga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Pai... daca nu iti iei in viitorul foarte apropiat, poti veni la mine sa o vezi in carne si oase. Momentan sta ascunsa sub prelata si inconjurata de alte o gramda de chestii. Tie, fiind mai inalt ca mine, s.ar putea sa ti se para ca esti un pic inghesuit. Pe de alta parte, a mers cineva inalt pe ea si a zis ca se simte f ok. Eu am modelul 2001. Pe VTec nu am mers ca sa pot face o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 eu am 1.92 si stateam surprinzator de bine pe ea , am avut modelul 2002 vtech , dar cum spunea si cineva mai sus , e grea , comparat cu hornet e foarte grea , acuma eu nu cunosc locatiile intre care vei merge tu dar daca sunt aglomerate va fii un chin , n-o lua decat daca esti chiar hotarat deoarece din ce vad eu nu is prea ieftine si daca nu o iei la pret bun ramai cu ea ca nu se prea vand daca ceri mult pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 (editat) La mine este fix invers dpdv al mersului prin oras. Mie mi se pare ca imi este mult mai usor cu VFR decat cu Hornet prin oras. Gasesc ca imi este mult mai usor sa imi pastrez echilibrul cu ajutorul greutatii mai mari a VFRului pentru ca are (sau da impresia ca) centrul de greutate foarte jos, drept urmare este foarte stabila. Pe Hornet tocmai din cauza ca era usoara trebuia sa contrabalansez mult mai mult. Acum VFR pare ca sta singura "pe śine". Editat Februarie 23, 2017 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Ma confrunt cu urmatoarea problema: Am fost ieri sa scot mobra din garaj am montat inapoi bateria si surpriza, maneta de la ambreiaj era foarte moale, am apasat in zadar pe ea, nu face nimic. A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva idei ce as putea sa verific singur pana o duc la doctor? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Ma confrunt cu urmatoarea problema: Am fost ieri sa scot mobra din garaj am montat inapoi bateria si surpriza, maneta de la ambreiaj era foarte moale, am apasat in zadar pe ea, nu face nimic. A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva idei ce as putea sa verific singur pana o duc la doctor? Multumesc. Mai ai lichid in borcanas, ai gasit curs pe langa mobra ? Ori ai aer, ori s-a stricat pompa, ori garniturile de la pistonul care actioneaza ambreiajul in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) Vfr 800 2001 este un sport-tourer perfect. L-am comparat acum 2 ani cu un V-Tech, iar pentru o utilizare zilnica si multi km la drum lung, desi nu e atat de frumos ca un V-tech si este mai din topor, semighidoanele lungi te fac insa sa te simti ok chiar si dupa cateva sute de km cu 160-180 km pe autostrada. O investitie importanta este un parbriz touring,mare. Carenele sunt suficient de ample incat sa arunce aerul unde trebuie. O alta investitie,de data asta optionala, e o foaie spate mai mare,un pinion fata mai mic, sau, dupa preferinta ambele. A mea se comporta asemeni unui VTR. Vfr-ul e mai lin, dar trebuie sa tragi de ea si se intinde. Pinionul/foaia ii dau un plus de agresivitate si iti aduc multe ranjete tampe in casca. Toba e si ea importanta, asta in cazul in care vrei sa profiti de sunetul ala superb scos de cei 4 cilindri. » Post actualizat in 27 Feb 2017 16:22 In rest,fix cum a zis @ Metal. My former trotineta. Editat Februarie 27, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibel Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salutare! Dupa ceva ore de studiat tot felul de postari inca nu stiu daca sa fac o 'valve checking/adjustment' sau sa stau cuminte pe coada mea (moto este 6th gen, cca 75000 km - dar nu sigur daca mai putin sau mai mult). Acuma, daca as vrea sa fac treaba asta, unde in tara asta ar trebui s-o fac? Eu din Constanta. A rezolvat careva povestea asta? Intre timp mi-am comandat un vfrness caci am schimbat o data statorul acu vreo 2 anisori, era cam topit, si am omorat vreo 2 baterii (mobra o am de vreo 3 anisori). Incantat sa va vad comentariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Cu cativa anisori in urma, citisem ca baietii mergeau in Ungaria (nu cunosc locatia) pt ca: lucrul era mai bun dpdv calitativ si mult mai ieftin decat la reprezentanta Honda din Bucuresti. Sunt probleme de functionare/consum de vreti sa faceti operatiunea? Din C-ta sunt si eu si ne-am putea intalni dupa inceputul lui Iulie - pan'atunci 's la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Aveti service bun in Bucuresti la MotorTeam. www.motorteam.ro. Sunt si dealeri Honda si au si service specializat. Preturile nu sunt chiar asa de piperate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salutare! Dupa ceva ore de studiat tot felul de postari inca nu stiu daca sa fac o 'valve checking/adjustment' sau sa stau cuminte pe coada mea (moto este 6th gen, cca 75000 km - dar nu sigur daca mai putin sau mai mult). Acuma, daca as vrea sa fac treaba asta, unde in tara asta ar trebui s-o fac? Eu din Constanta. A rezolvat careva povestea asta? Intre timp mi-am comandat un vfrness caci am schimbat o data statorul acu vreo 2 anisori, era cam topit, si am omorat vreo 2 baterii (mobra o am de vreo 3 anisori). Incantat sa va vad comentariile. Desi nu mi se pare mare branza operatiunea, daca vrei sa fii sigur personal nu as merge decat la TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Pe bune??? Pai si daca TNG e ocupat sau e in concediu, ce fac, stau cu mobra juma de sezon pe bara pana isi face el timp?!?! Da, TNG e bun, e stiuta treaba, dar in Bucuresti mai sunt o gramda de alti mecanici buni. Basca cei de la reprezentante care iti dau si factura si garantie pe operatiunea respectiva. Si reprezentantele nu stun chiar asa o Muma Padurii dpdv al preturilor. Pe langa MotorTeam ii recomand si pe cei de la Dual Tours. Chiar daca sunt dealeri Yamaha, mecanicii de acolo sunt foarte buni. Plus ca au preturi afisate pe site (motociclete.com.ro), deci sanse sa te lase inima cand vezi factura nu prea sunt. Pana mea, sunt niste VFR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete, sunt sigur ca multe dintre ele vad service-ul mai des decat pompele de benzina, deci nu cred ca e nimeni surprins de arhitectura motorului si de cum functioneaza el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Pana mea, sunt niste CBR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 VFR-urile, dpdv al motoarelor, nu prea vad service atata timp cat au schimbate filtrele si uleiul la timp (uleiul il schimb la putin peste 5k) si sunt considerate a fi printre cele mai fiabile. In C-ta ii recomand pe baietii de langa fanrica de paine (imi scapa numele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Pe bune??? Pai si daca TNG e ocupat sau e in concediu, ce fac, stau cu mobra juma de sezon pe bara pana isi face el timp?!?! Da, TNG e bun, e stiuta treaba, dar in Bucuresti mai sunt o gramda de alti mecanici buni. Basca cei de la reprezentante care iti dau si factura si garantie pe operatiunea respectiva. Si reprezentantele nu stun chiar asa o Muma Padurii dpdv al preturilor. Pe langa MotorTeam ii recomand si pe cei de la Dual Tours. Chiar daca sunt dealeri Yamaha, mecanicii de acolo sunt foarte buni. Plus ca au preturi afisate pe site (motociclete.com.ro), deci sanse sa te lase inima cand vezi factura nu prea sunt. Pana mea, sunt niste VFR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete, sunt sigur ca multe dintre ele vad service-ul mai des decat pompele de benzina, deci nu cred ca e nimeni surprins de arhitectura motorului si de cum functioneaza el. Mai citeste o data: "Desi nu mi se pare mare branza operatiunea, daca vrei sa fii sigur personal nu as merge decat la TNG." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită. Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost. (Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită. Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost. (Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.) 17098440_10155073052309921_24932117300252482_n.jpg apoi nu stiu cum sa fii asa prost...isi merita soarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibel Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 multumesc de raspunsuri, o sa ma mai orientez cu operatiunea asta. deocamdata sosit vfrness si astept un pic de timp + vreme buna,cald ca sa-l instalez, sper sa ma descurc... deci n-avem pe nimeni pe aici care chiar a facut trebusoara asta cu ajustarea valvelor...sa ne zica daca le-a gasit in regula sau nu..daca a devenit convins de necesitatea operatiunii sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită. Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost. (Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.) 17098440_10155073052309921_24932117300252482_n.jpg A preluat impactul, ce stiti voi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Are cineva din intamplare o semnalizare stanga fata pentru modelul 800 98-01 ? Sau daca este nevoie, le cumpar pe ambele set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Las si eu asta aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 (editat) Sa VFR 800 1998-2001, pret neg. https://www.olx.ro/i2/oferta/sa-honda-vfr-800-1998-2001-ID7ULYW.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=116965165&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details Editat Martie 14, 2017 de moto_dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Are cineva din intamplare o semnalizare stanga fata pentru modelul 800 98-01 ? Sau daca este nevoie, le cumpar pe ambele set. Le am eu pe ambele in buna stare.100 de lei,trimit cu posta,sa fie mai ieftin » Post actualizat in 19 Mar 2017 23:37 Am si eu o problema : nu mi mai "respira " rezervorul.Vfr 800 Fi Simptome : 1 cand desfac busonul trebuie sa trag tare de el si se aude un fass ca si cum este vid in el. 2 cand mi se termina benzina si fac plinul nu pot baga mai mult de 16 L .Normal bagam 20,21. Am scos busonul si am incercat sa vad daca are vre o supapa de aerisire dar nu am gasit. Daca stie cineva de existenta ei imi poate indica pe unde este,printr o poza ceva ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Vezi ca e un topic care vorbeste de rezervoare deformate prin vidare. Pare incredibil, dar se pare ca pompa are suficienta vlagă sa-ti stafideasca rezervorul. Poti încerca sa-l umfli la loc cu aer comprimat. Aerisirea se face prin furtunas. La VFR, ai doua care pleaca din rezervor, unul e prea-plinul, unul e de aerisire. M-am uitat si eu pe net, ala de aerisire e cel mai subtirel dintre ele. Il urmaresti sa vezi unde se duce din rezervor si il deconectezi de acolo unde ajunge. Din evaporator. Asta e ca un butoias negru. Din ce am vazut, unii elimina de tot evaporatorul vietii, dar daca vrei sa-l tii, poti totusi sa deconectezi numai furtunasul de aerisire si sa-l rutezi cumva in jos cu deschiderea departe de evacuare. O sa încerc sa pun linkul in care am citit minunatiile astea. » Post actualizat in 20 Mar 2017 01:03 http://vfrworld.com/forums/showthread.php/40584-PAIR-removeable-help-(w-pics)! » Post actualizat in 20 Mar 2017 01:10 Citește toata pagina aia si gasesti indicii referitoare la buba cu aerisirea si la cum se elimina evaporatorul (daca vrei asta). Cu rezervorul in colaps...daca asta ti s-a întâmplat, unii au dres-o cu aer. Altii l-au schimbat. Bine ca nu s-a ars pompa, se putea intampla si asta tot chinuindu-se sa traga impotriva vidului. Spor! Editat Martie 20, 2017 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Nu exista "evaporator". Asa ceva e prezent doar la modelele de california. Editat Martie 20, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.