Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare,

 

Intrebare scurta legata de un VFR 1200F 2015. Ce se intampla cu controllerul care actioneaza clapeta din evacuarea stock dupa skimbarea tobei. Se dezactiveaza cu OBD ? sau se lasa acolo si nu apar erori.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si am acces la suruburile astea ? sau trebuie sa desfac bordul ?

Am desfacut recent, nu desface bordul ca nu are rost. Trebuie sa desfaci toata carena fata care iese mult mai usor decat borrdul - si oricum ca sa dai omeneste jos bordul trebuie sa dai jos carena fata.

Cum scoti carena fata cu tot cu far:

1. Scoti oglinzile si suruburil de sub prinderea oglinzilor care tin parbrizul.

2. Scoti urechiusele care sunt ca o continuare a bordului spre partea cu oglinzile - au cate un surub fiecare.

3. Scoti parbrizul.

4. Scoti cele 2 suruburi de sus ale mastii bordului - fara sa scoti masca bordului - alea le scoti ca sa eliberezi carena fata.

5. Scoti toate cele 6 suruburi (3 stg si 3 pe dreapta) dintre carena laterala si cea frontala.

7. Pe interiorul carenelor mai sunt vreo 4 clipsuri de plastic, 2 sus sub far si doua in fiecare laterala - le scoti si pe alea

8. Tragi de carena fata si ramai cu ea in mana - deconectezi becurile si semnalizarile si poti sa te duci cu ea in casa.

 

Ultima oara mi-a luat vreo 5 min sa fac tot ce-am zis mai sus, aveam apa in far si voiam sa vad pe unde a intrat.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut recent, nu desface bordul ca nu are rost. Trebuie sa desfaci toata carena fata care iese mult mai usor decat borrdul - si oricum ca sa dai omeneste jos bordul trebuie sa dai jos carena fata.

Cum scoti carena fata cu tot cu far:

1. Scoti oglinzile si suruburil de sub prinderea oglinzilor care tin parbrizul.

2. Scoti urechiusele care sunt ca o continuare a bordului spre partea cu oglinzile - au cate un surub fiecare.

3. Scoti parbrizul.

4. Scoti cele 2 suruburi de sus ale mastii bordului - fara sa scoti masca bordului - alea le scoti ca sa eliberezi carena fata.

5. Scoti toate cele 6 suruburi (3 stg si 3 pe dreapta) dintre carena laterala si cea frontala.

7. Pe interiorul carenelor mai sunt vreo 4 clipsuri de plastic, 2 sus sub far si doua in fiecare laterala - le scoti si pe alea

8. Tragi de carena fata si ramai cu ea in mana - deconectezi becurile si semnalizarile si poti sa te duci cu ea in casa.

 

Ultima oara mi-a luat vreo 5 min sa fac tot ce-am zis mai sus, aveam apa in far si voiam sa vad pe unde a intrat.

Omul intreba de acces ca sa isi regleze farl si tu ii zici sa dea carena jos :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,chiar asa,cum sa l mai reglez farul daca il dau jos???

Mie imi bate prea sus .Faza scurta nu ma deranjeaza (pe mine) ca mi bate mult in fata,dar cand dau faza lunga omor toti plopii :)) deci este inutila

Daca este asa dificil de reglat farul pe inaltime ,ma gandeam ca mai simplu este sa mi pun ceva lumini suplimentare.

Cum stiu ca la masina tot ce nu este din fabrica este interzis si risti sa ti ia talonul ,la moto cum este ?

Proiectoare clasice cum nu prea am unde le monta ma gandeam sa iau o grila din asta de jeep,sa o pun fix sub far https://www.aliexpress.com/store/product/12inch-72W-With-CREE-LED-Chips-Work-Drive-Light-Lamp-Bar-Combo-Beam-Offroad-Light-12V/420740_32715167743.html

Voi ce va ti pus ca lumini suplimentare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti monta Proiectoarele pe prinderea aripi fata.

Asta am in plan "nu stiu cand"

- 4 suruburi mai lungi

- 4 distantiere "suruburile de prindere a aripi sunt pe 2 cote -au un distantiere-"

- 2 platbande de AL facute pe comanda in functie de prinderea proectorului.

 

Urmeaza sa umblu si eu la reglaj far, dar reusesc in weekend te anunt

 

Mai am in plan: priza12 v+usb+volmetru

 

Si acum status la problema de incarcare,

 

Primul defect: a crapat statorul " 2 faze arse " dupa care a crapat releul ...

 

Soluti: schimbat stator si releu :) 14.45v incarcare cu farul aprins, cand intra ventilatorul mai scade "14.1-13.8 "

Editat de Macho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radeti degeaba, nu i-am zis sa dea farul jos fara motiv.

La suruburile de reglaj de jos ajungi cumva fara sa demontezi nimic si alea le poti roti cu o cheie de 10 parca dar daca ai nevoie sa le reglezi pe cele de sus e imposibil sa ajungi la ele.

Daca ai un dereglaj foarte mare le reglezi si pe cele de sus -si cat dureaza sa pui carena cu tot la loc si sa cuplezi firele si sa vezi daca farul bate in copaci. Carena cu tot cu far sta fara sa pui nici un surub la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu ceva idei pana ajun la un service, cu un VFR din 2004,

1.cand il accelerez brusc (stand pe loc) da sa moara dupa care se tureaza normal, daca il accelerez lin se tureaza normal.

2. Uneori daca il tin peste 8-9000 rpm mi se aprinde becul Fi si sta aprins, dar nu influenteaza mersul motorului.

3. Inainte sa intre Vtech da in nas dupa care la 1-2 s intre vtech-ul

Fitrele, uleiul si bujiile au fost schimbate, a avut filtru de aer sport, dar i-am pus standard, poate sa fie asta cauza?

Ms :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi suna a lipsa de combustibil. Ori poNpa de benzina nu da suficient debit ori ai ceva injectoare/filtre infundate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu ceva idei pana ajun la un service, cu un VFR din 2004,

1.cand il accelerez brusc (stand pe loc) da sa moara dupa care se tureaza normal, daca il accelerez lin se tureaza normal.

2. Uneori daca il tin peste 8-9000 rpm mi se aprinde becul Fi si sta aprins, dar nu influenteaza mersul motorului.

3. Inainte sa intre Vtech da in nas dupa care la 1-2 s intre vtech-ul

Fitrele, uleiul si bujiile au fost schimbate, a avut filtru de aer sport, dar i-am pus standard, poate sa fie asta cauza?

Ms :unsure:

Filtrul de benzina l-ai schimbat ? E in rezervor si il poti gasi doar pe original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de benzina l-ai schimbat ? E in rezervor si il poti gasi doar pe original.

Pe ala nu l-am schimbat, marti am programare la service...sper sa fie doar filtru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pe mine cine ma ajuta? Si voua va consuma 9% in oras sau are a mea ceva special?

 

Am impresia ca VTEC-ul e mai flamand.

Am varianta FI ai mai mult de 8% nu am reusit sa scot in oras, mers blana maxim. De obicei consuma 7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai lovit cineva de problema cu "masa"? vfr 800 2006

 

La punere contact bazaie releele in bord si nu porneste decat daca anulezi releele de faza scurta si lunga,precum si de semnalizare.

 

Atasez si un clip pe youtube . Problema se manifesta identic si la mine

 

Editat de Spaceghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai lovit cineva de problema cu "masa"? vfr 800 2006

 

La punere contact bazaie releele in bord si nu porneste decat daca anulezi releele de faza scurta si lunga,precum si de semnalizare.

 

Atasez si un clip pe youtube . Problema se manifesta identic si la mine

 

 

Deruleaza la minutul 4:09

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte, multumesc frumos .(pentru ambele topicuri)

 

Poate merge sa curat acolo mufa sa faca atingere lamele intre ele, fara sa fac lipitura aia.

Ar fi bine totusi sa ii dai o masa in plus, preferabil dupa mufa, inspre bord. Instalatia e slaba pe masa iar releele si luminile o suprasolicit. Poti da masa si langa relee de pe cadul de bord pe orice fir verde, verde e masa. Nu e tiganeala sau ceva, e doar rezolvarea unui defect din fabrica.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București.

 

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia weekend-ului prelungit s-a amanat programarea la service pana sapt viitoare, am dat jos rezervoru, am curatat filtru de benzina ( era plin de nisip), dar tot asa face :(.


» Post actualizat in 29 May 2017 17:56

Nu am mai apucat sa editez postarea, dar, fiind cam mare sa il atasez pun un link de youtube la simptom si la codul de eroare

simptom:

Iar codul de eroare este 11, cred :

:tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul tau e 21 iar eroare e pe senzorul de oxigen(sonda lamda), totusi manualul zice ca motorul se comporta normal in situatia asta.

 

Daca ai desfacut rezervorul, ce ai curatat? Paharul din care treage pompa poate, filtrul nu ai cum sa il cureti, ala se schimba. Daca chiar ai avut nisip, e clar ca ala a trecut mai departe de filtru si ti-a lucrat pe acolo pompa si injectoare. SCHIMBA filtrul de benzina si fa un test de presiune in rampa, apoi verifica vizual modul in care pulverizeaza injectoarele.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos pompa de benzina, acolo era ceva in genu unui spalator de vase de sarma, iar sub el era ceva ca un fel de tifon, ala l-am curatat.

Daca este cine din TM sau din imprejurimi cu un VFR sa incerc alta sonda as fi recunoscator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...