Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

 

@zis_ungureanu: dpmdv trebuie sa fii realist si sa constientizezi ca exista o limita la care e cazul sa te opresti in a transforma o motocicleta dupa cum iti place tie si sa analizezi daca nu cumva e cazul sa achizitionezi o moto din alta clasa care se va plia mai bine nevoilor tale. Cum de altfel e cazul si aici: vrei sa faci din vfr un vstrom/caponord etc. Care este rostul? Inteleg ca iti place propulsorul de pe vfr, pai baga-ti picioarele in el propulsor, pentru ca nu asta inseamna totul la o motocicleta. Tu te gandesti sa schimbi semighidoane, sa cobori furca in juguri pentru a mari garda la sol, insa uiti de un detaliu foarte important: suspensiile. Cu suspensiile stock de pe vfr in veci n-ai sa poti tine pasul cu o motocicleta din clasa touring enduro, pe un drum prost. Dar ma rog, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei.
In plus, ca si motociclist caruia ii plac plimbarile si care baga si ceva km, este foarte trist sa te plafonezi la aceeasi motocicleta pret de multe sezoane agatandu-te de tot felul de argumente puerile de genul "pai motocicleta asta este fiabila si nu m-a lasat niciodata in drum".
Si nu, nu sunt genul care merge si tine motocicleta exact cum a iesit pe poarta fabricii. Poftim, la actuala motocicleta am shimbat asa: parbriz cu sitem de reglare, handguard-uri, instalat protectii termice, instalat proiectoare si scut toba.

Cu pozele astea Tu esti scuzat :) si nu neaparat ca ai facut nu stiu ce modificari dar in opinia mea este cel mai frumos motor din lume Buelul asta de il ai tu.Fa mi si mie un review pe larg al motorului.

Nu ma cramponez de vfr ,nici pe departe dar vreau sa iau ceva ce mi place in primul rand ca estetic si apoi ce e practic iar le v strom si varadero poate ca sunt fix ce mi trebuie insa nu mi plac estetic .

In plus de asta nu prea vreau nici sa dau 5000 de e pe un motor.Mai bine o pastrez pe asta si ma plimb de banii astia.

Eu nu fac forestiere decat 5% din timp insa vreau sa nu sufar ca nu pot merge cu mobra mea pe unde am nevoie ca este "de asfalt".Pana la urma nu asta inseamna libertatea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Babaiet, am si eu o intrebare. Eu tot ochest asa un VFR de ceva timp, si cred ca in primavara o sa fac pasul cel mare.

 

Acum ma gandeam sa aleg intre 800 FI si 800 VTEC. Voi pe care l-ati recomanda? FI-ul e mai vechi, dar am vazut ca e exemplu de fiabilitate in ceea ce priveste VFR sau sport-touring. VTEC-ul e mai nou, dar am auzit ca ar avea si mai multe probleme si ar fi mai scump de intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua au plusuri si minusuri. Fi-ul are motorul mai fiabil, VTEC-ul o ciclistica o idee mai buna. Eu zic ca VTEC_ul are mai multe avantaje- e mai nou, ciclistica de care-ti spuneam, gasesti versiuni cu ABS.

 

Daca vrei sa vezi un FI din 2001, sa il probezi, sa te urci, sa vezi cum se simte cu toate acareturile pe el, da un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua au plusuri si minusuri. Fi-ul are motorul mai fiabil, VTEC-ul o ciclistica o idee mai buna. Eu zic ca VTEC_ul are mai multe avantaje- e mai nou, ciclistica de care-ti spuneam, gasesti versiuni cu ABS.

 

Daca vrei sa vezi un FI din 2001, sa il probezi, sa te urci, sa vezi cum se simte cu toate acareturile pe el, da un semn.

 

 

Mersi de raspuns. De urcat, m-am urcat pe ambele, dar nu mi-am facut o idee pertinenta de care ar avea ciclistica mai ok si care nu. Cred ca o sa ajung sa vad ce motoare gasesc in primavara. Am vazut acum un VTEC pe OLX care arata foarte ok si pare ingrijit ca atare, dar nu am nici timpul nici bugetul alocat pentru a lua un motor acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In asteptarea ghidonului comandat am inaltato 2 cm si pe fata si i am pus si voltmetru .Acum cand o sui pe cricul central nu mai are nici un balans intre roti.

Ce zice ti ?

post-46672-0-16747800-1532451217_thumb.jpg

post-46672-0-79117100-1532451233_thumb.jpg

post-46672-0-36183400-1532451250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine, cand pun cricul central, ambele roti ating solul. Daca vreau sa suspend roata, pun o scandura sub cric de cel putin 2cm :) Pt alte job-uri folosesc stand pe fata sau spate, dupa cum am nevoie.

Daca ghidonu-ti va fi prea lat si vei avea nevoie, ruteaza cablul de acceleratie prin spatele ghidonului - ti-as recomanda sa gresezi si cablul (se gasesc pt asta niste spray-uri mici).

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si discurile mele sunt foarte bune.

Sa punem sinter (nu stiu ce este asta), ceramic (nici asta nu stiu ce este) sau normale?

EBC? Brembo? Nissin?

etc.

Ce recomandati pentru fata?

Dar pentru spate?

Multumesc!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu EBC, Nissin, Goldfren, Carbone Lorraine pe diversele mele motorete. Nu am fost fidel unui brand anume...

Nici eu nu stiu care e diferenta intre sinter si ceramic. Nuj de ce, acum as incerca Brembo :) Dar de care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinter au o compozitie metalica mai dura, franeaza mai bine, ajung in temperatura optima mai repede, dar sunt mai agresive cu discurile. Ceramice sunt organice si cam opusul celor sinter ca performanta, si se consuma mai rapid. Exista si o combinatie intre cele doua. In general scrie in manualul motoretei ce fel de placute trebuie folosite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumurile straine (de exemplu pe https://www.vfrdiscussion.com/ sau vfrworld.com/) se vorbeste bine despre EBC. Pe platformele romanesti sunt laudate Carbone Lorraine. Pentru franari agresive se recomanda sinter. Pentru franare normala si utlizarea motorului in regim `strada`, se poate merge pe ceramic/organic. Diferenta mica de pret intre cele doua se va intoarce impotriva utilizarii pe termen lung. Adica cele ceramice sunt putin mai ieftine, protejeaza discul, dar se consuma mai repede.

Editat de dodooo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa mi pun indicator de viteze si am comadat unul simplu insa trebuie adaptata o placa metalica in spatele levierului de schimbare a vitezelor pe care vin lipiti 2 magneti si este complicata treaba,asa ca am abandonat proiectul.

Acum am gasit unul electronic pe care si la montat si Ciprianakos insa el are v tek .

Si a pus cineva modelul asta de indicator la modelul meu de mobra 800 fi ?

https://www.aliexpress.com/store/product/Motorcycle-LCD-Electronics-1-6-Level-Gear-Indicator-Moto-6-Speed-Digital-Gear-Meter-For-Honda/2853060_32856771061.html?spm=2114.12010615.8148356.1.ab9644a3iddBXp


» Post actualizat in 26 Jul 2018 08:57

Eu am discurile destul de ok, sunt intr-o stare f buna.

Asa ca as pune niste placute care sa muste efectiv din discuri :)

Metal Hart cum sa vrei sa ti se toceasca discurile in loc de placute ????Cum ?

sti ca un disc costa 260 e ????

Adica in loc de 80 e cat sunt 2 seturi de placute tu vrei sa platesti 520 e?

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungurene, da' ai scris, fratioare. Tu chiar vrei sa o mariti...

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-vfr-800-IDblQ1S.html#bb5e305a88

 

 

Cat despre discuri, la cum arata, mai tin bine de tot cateva zeci de mii de km. Ori eu care fac putin peste 6.000 pe an, or sa ma tina mult si bine. Asa ca prefer sa incerc niste frane mai sanatoase decat sa protejez discurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca va imbatati cu apa rece ca nu ajungeti pe strada sa utilizati 100%din ce pot placutele sa dea :)

 

se cheama psihoze :D , le dezvoltam toti in timp fara sa ne dam seama , pana intalegem ca raul binelui e mai binele si ne linistim :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o extensie de MRA dar trebuie sa astepti sa ma intorc acasa in 2-3 luni .... daca ai rabdare :)

 

Primesc cu placere. Daca se si potriveste, dau si bere la schimb :)

De grabit nu ma grabesc, eu achizitiile le fac iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Va deranjez cu o rugaminte. Am un vecin care tocmai si-a luat un VFR 800 din Italia,

n-a apucat sa mearga nici 500 km si deja ii face ceva probleme. Zice ca l-a prins o ploaie torentiala

si dupa asta se comporta ciudat la ture mici, nu se accelereaza calumea si ii consuma 9% plus fum negru la c.u.r.

I-am sugerat sa scoata toata benzina si sa puna alta dar fara rezultat, e din 2003 are bujii iridium noi pe care ar vrea

sa le schimbe cu unele normale. Da aveti si voi un tatic al VFR-ului cum era si unul al Vstromului :D ziceti-ne si noua

care e ala poate rezolvam buba asta.

 

Multumesc frumos!

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...