Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ms pentru sfat dar intrebarea mea era daca s-a mai lovit de problema asta cineva care detine o motocicleta la fel, si daca a gasit vreun service care a mai facut asa ceva. Nu vreau sa-si bage mainile in ea un mecanic care nu a mai facut asa ceva, pentru ca pe bajbaite asa cu manualul in fata poate as putea sa o fac si eu dar vreau sa o faca cineva mai profesional, pentru ca nu vreau sa risc ceva.

 

 

@alyn: ti-as recomanda un service de reprezentanta; nu neaparat romania.

a mea are 48 de mii km si vreau sa ii fac jocul la supape pe la 50 de mii in primavara asta ori in grecia ori in ungaria. (in manualul de service scrie ca acest joc trebuie facut la fiecare 25 de mii km)

 

bafta!

 

Am fost ieri cu niste prieteni pan' la Debretin(Ungaria, 60 km de vama Bors) la reprezentanta Honda de acolo sa ma intersez de revizia de 50000 km, ....evident mai mult pentru jocul de supape si distributie si nu pt ca in Oradea nu ar fi mecanici buni ci pentru ca vroiam sa faca lucrul acesta cineva care l mai facut.

 

Am intrebat de revizie si cam cat ar costa , iata raspunsul lor si in mare, cam cat ar costa:

 

*Timp cam 2-3 zile trebuie lasat motorul acolo ..... si ar trebui facuta o programare telefonic

*Ulei ful sintetic aprx 3,6l...15750 ft

*Filtru ulei 3000 ft

*Filtru polen 6000 ft

*Reglat si eventual schimbat supapele 13500 ft !!!!(8 supape) :)

*Manopera 2-2,5 ore aprox 15000 Ft

*de bujii nu am intrebat pt ca le am schimbat deja(desi mergeau perfect)

Adica in total 53250 ft* 145= 772 RON

 

Dupa ce o sa imi fac revizia o sa va spun exact ce si cat m costata , Mai am cam 2000 km si tre s o fac.

 

Situ' lor www.goldmotor.honda.hu datele de contact la sectiunea Kapcsolat .

Cei de la servis nu stiu romaneste dar stiu engleza(uarecum) :)

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

*Filtru polen 6000 ft

 

WTF? poate filtru aer.

 

Multumim f mult de informatii. La ei ma duc si eu (doar pt supape - restul le fac aici), sper in viitorul f apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri cu niste prieteni pan' la Debretin(Ungaria, 60 km de vama Bors) la reprezentanta Honda de acolo sa ma intersez de revizia de 50000 km, ....evident mai mult pentru jocul de supape si distributie si nu pt ca in Oradea nu ar fi mecanici buni ci pentru ca vroiam sa faca lucrul acesta cineva care l mai facut.

 

Am intrebat de revizie si cam cat ar costa , iata raspunsul lor si in mare, cam cat ar costa:

 

*Timp cam 2-3 zile trebuie lasat motorul acolo ..... si ar trebui facuta o programare telefonic

*Ulei ful sintetic aprx 3,6l...15750 ft

*Filtru ulei 3000 ft

*Filtru polen 6000 ft

*Reglat si eventual schimbat supapele 13500 ft !!!!(8 supape) :blink:

*Manopera 2-2,5 ore aprox 15000 Ft

*de bujii nu am intrebat pt ca le am schimbat deja(desi mergeau perfect)

Adica in total 53250 ft* 145= 772 RON

 

Dupa ce o sa imi fac revizia o sa va spun exact ce si cat m costata , Mai am cam 2000 km si tre s o fac.

 

Situ' lor www.goldmotor.honda.hu datele de contact la sectiunea Kapcsolat .

Cei de la servis nu stiu romaneste dar stiu engleza(uarecum) :(

:wacko:

 

Pai daca vrei sa mergi sa faci revizia acolo si ai de gand sa mergi pe motor, da si tu de stire si poate mergem impreuna. Stabilim o data si mergem. Pretul mi se pare mai mult decat OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca vrei sa mergi sa faci revizia acolo si ai de gand sa mergi pe motor, da si tu de stire si poate mergem impreuna. Stabilim o data si mergem. Pretul mi se pare mai mult decat OK.

 

Bine.....o pun pe nevasta sa vina cu masina si ne intoarcem cu ea(ea stie si maghiara :( ).

 

Cazare e langa Oradea in 1 Mai langa Baile Felix la conditii bune de la 50 ron/camera pe zi, sau dc e liber la mine va primesc.

Anunt inainte sa faca ea programarea(sau o poate face pt voi) si mergem toti odata , poate scapam mai ieftin sau mai repede. Preconinez c o s merg in mai dupa 5 oricum. :wacko:

 

Da scuze filtru de aer am vrut sa spun....da nu am clima pe vfr'ica :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma duc si eu cu voi!

Oricum vreau sa fac o revizie!

Cu limba maghiara nu am probleme.

 

Dar sincer ma mira de dureaza 2 zile si se percepe manopera de 2 ore. Eu cand m-am interesat, au zis sa fac programare cu 3-4 zile inainte si se rezolva loco.

 

SARBATORI FERICITE!!!

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce amuzante-s anunturile astea cu stare FF buna.

Cum pana mea sa fie stare foarte foarte buna o motocicleta din 1991???????? Fara a fi model de colectie.

 

Beauty is in the eye of the beer-holder.

 

salut. vrea vreun vfr-ist sa-mi dea mie motorul ? ofer un kawasaki gpz 500s, an 1991, in stare ff buna, nelovit, tot original si DIFERENTA in bani si/sau bunuri. PM sau ID : almostcyborg@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni ! Ma (re)primiti si pe mine ?

 

Am revenit la vechea mea dragoste ... VFR :)

 

Cu bine ! ........ ne auzim ! :bigstar:

 

Ooooo, dar ce s-a intamplat? Nu te satisface, feelingul KTM? :finger:

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am observat de curand ca ar trebui sa schimb placutele (vfr rc 46 an 2000)

si acum marea intrebare... ce imi recomandati de pe piata autohtona la un raport

calitate pret cat mai bun?

pana acum am avut niste mizerii de goldfren (sper ca am retinut bine firma) care pe

alocuri au cam stricat (discul spate cel putin) asa ca as vrea ceva mai bun.

daca aveti sugestii mi-ar fi de mare ajutor.

 

in rest pe cand o intalnire a vfr-istilor, daca prin alte parti ale tarii e mai complicat de

organizat poate pentru inceput ar merge si o bere prin bucuresti.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus ferodo platinium si dupa 1 an si aprox 15.000 km le-am scos.

Se tocisera destul de putin.

Nu au mancat din disc.

La inceput am fost multumit, insa problema cu ele e ca nu simteam frana ca "musca". Nu stiu cum sa explic mai bine, insa nu simteam momentul ala cand da sa blocheze. Nu imi tineti teorii cu CBS-ul si asa mai departe; stiu ce e ala si cum functioneaza. De asemenea si lichidul si circuitul e ok.

Am pus placutze TRW (Lucas) (tot varianta organica) si e mult mai misto sentimentul cand pui frana (pusesem inainte pe Dominator) si am fost super-multumit, in afara de un scartzait din cand in cand care nu e prea deranjant la auz.

 

By the way... pe spate am lasat inca Ferodo-urile ca franeaza inca ok pentru cat trebuie pe spate.

 

Fatza de Lucas-uri, sunt mult mai ieftine Ferodo platinium insa eu am preferat sa am o frana mai infipta. Acum fiecare cu socotelile proprii.

 

Apropo, daca le vrea careva care-i fan Ferodo, i le dau pe gratis (4 placutze fatza (si pe spate e identic modelul) VFR 800 1999).

 

 

ferodo platinum am pus si eu pe a mea cu 85 lei ,in toamna si sunt chiar ok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri si pt promptitudine.

 

ma gandisem la un moment dat si la nissin, dar ce-i drept sunt 'cam' duble la pret

(in jur de 170 ron perechea....)

daca spuneti ca nu au atacat discul varianta platinum cred ca o sa incerc.

multumesc inca odata.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de unde cumpar o oglinda stanga de VFR (generatia a-6-a), cu tot cu suportul ce se prinde pe motocicleta ?

 

Mult'am !

 

 

dupa ce am cautat pe toate forumurile si site-urile posibile din Romania (+ magazinele din Bucuresti si Ploiesti) si nu am gasit, am comandat de aici:

https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23678/

 

Mi-au livrat-o la birou in 4 zile (nu mi-a venit sa cred ca a ajuns asa repede). Cu tot cu taxe ajunge destul de mult totusi (46 lire).

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta si pe mine!!!! :D( mi-am luat si eu vfr si in prima zi cand mi-am luat-o noaptea au incercat sa mi-o fure din fatza blocului crangasi,ceahlau,bl84,m-am trezit dimineatza ca nu mai pornea cu greu mi-am dat seama ca avea contactu spart dedesubt firele taiate si toate bucatzile din contact pe jos imprastiate, norocul meu ca nu au putut sa deblocheze ghidonul , nu cred ca erau profesionisti ca alfel plangeam dupa ea :D deci cine ma poate ajuta si pe mine cu un contact pornire care sa se potriveasca " 3 fire,model rc36 93` " mulzumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri si pt promptitudine.

 

ma gandisem la un moment dat si la nissin, dar ce-i drept sunt 'cam' duble la pret

(in jur de 170 ron perechea....)

daca spuneti ca nu au atacat discul varianta platinum cred ca o sa incerc.

multumesc inca odata.

numai bine

Carbon Lorraine, mult mai ieftine ca Nissin, apropiate ca performanta, fac fata si pe supersport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. cam ce consum normal are un vfr 750 din 1993 ? alte probleme comune ale acestor motoare? ca as vrea sa imi iau si eu. mersi anticipat

 

In afara ar trebui sa consume in jur de 5 ( mers normal 100-120). In oras nu stiu si e foarte relativ consumul de oras. Eu am din 97 si imi consuma un pic mai mult adica 5.5-6 dar de obicei merg cu pasagera si minim un cob, maxim 4 ( :D nu radeti am facut 600 de km cu 4 coburi, un cauciuc si pasager ) .

Singura problema tehnica pe care o are vfr-u e releul de incarcare care se arde sigur. Daca iei unu aftermarket trebui sa ii pui un cooler de calculator( eu asa merg din vara trecuta si nu am avut probleme pana acum. )

 

 

PS. Am uitat ceva.. aveti idee unde pot sa gasesc surubile de carena pentru RC36 FV/model 97 ? Ma refer la clemele alea metalice ca niste suruburi cat si la cele din plastic care au inceput sa se cam rupa .

Editat de misha'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara ar trebui sa consume in jur de 5 ( mers normal 100-120). In oras nu stiu si e foarte relativ consumul de oras. Eu am din 97 si imi consuma un pic mai mult adica 5.5-6 dar de obicei merg cu pasagera si minim un cob, maxim 4 ( :D nu radeti am facut 600 de km cu 4 coburi, un cauciuc si pasager ) .

Singura problema tehnica pe care o are vfr-u e releul de incarcare care se arde sigur. Daca iei unu aftermarket trebui sa ii pui un cooler de calculator( eu asa merg din vara trecuta si nu am avut probleme pana acum. )

 

 

PS. Am uitat ceva.. aveti idee unde pot sa gasesc surubile de carena pentru RC36 FV/model 97 ? Ma refer la clemele alea metalice ca niste suruburi cat si la cele din plastic care au inceput sa se cam rupa .

 

Salut

Cu siguranta vei gasi la Honda(InterMotorcycle-parca asa se numeste service-ul ce se afla pe prelungirea bd. Timisoarei, Bucuresti).

Tot ce pot sa-ti zic legat de clemele din plastic e ca ajung undeva la 13ron/buc. Am cautat pe site-uri in afara insa fara mari reusite.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba buna cu V-TEC -ul asta, insa ........... pana in 7000rot/min, altfel cum sari de acest ,,prag" dispare cate o liniuta la indicatorul de beznina ;) . Trebuie sa ies la o plimbare de stabilire a consumului de carburant, altfel am impresia ca modelul asta papa mai mult de cat cel pe care l-am avut acum doua veri (RC46, 2001) ........... poate este doar o iluzie !? Voi vedea !

 

Alta chestie ... deja mi-am botezat mobra ! O cheama ,,muta" :D ... in viata mea nu am avut o mobra asa tacuta. Tobele stock sunt enervant de silentioase ! Si un scuter se aude mai tare decat mobra mea ! :D

Ma gandeam la o pereche de Leo Vince, dar ............ bani multi nene ! :D

Voi cum ati procedat ? A-ti ramas cu tobele stock, sau .......

 

Cu bine ! :D

 

Mie la drumuri mai alerte pe Cheia/Siriu unde o tin destul de mult peste 7000 imi ia cam 8-9%. La fel pe autostrada la peste 150. Daca vrei consum mic (5-6) trebuie sa o tii in regimul de 2 valve care pentru asta a fost facut (din cate stiu). Si eu am remarcat ca saltul de consum este destul de evident intre regimul in 2 valve/cil si cel cu 4 valve/cil. Dar si saltul de putere cred este de cel putin 30%.

 

Cu toba am avut si eu aceeasi problema, motorul anterior avand o Borla sport. Dupa 2-3 luni a inceput sa imi placa mai mult asa silentioasa. Imi place ca sunt mai discret, mai elegant si nu ridic toate satele din drum cand plec la 5 dimineata. Evident mai este discutia de siguranta (chestia cu loud pipes saves lives) dar eu cred ca este discutabila. Eu zic sa ii mai dai putin timp pana te obisnuiesti.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Petrica, e foarte buna asa "de la mama ei". Mai mergi un pic si o sa vezi. Sigur ca acum, dupa KTM e greu. In alta ordine de idei, tie iti place sa o "personalizezi", asa ca presimt ca nu te vei abtine prea mult. Deci prietene: fa-ti placerea si bucura-te de motor, kilometrii multi fara incidente si sa ne povestesti numai lucruri frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...