cristh4ever Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 eu i-am dat gauri cu ceva ascutit in silencer (vreo 10) si se aude demential...adik mai bine decat cu un leo vince...si faza e ca la decelerari da un fel de rateuri,ca masinile din WRC.. si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99? Din cate cunosc eu nu ar fi prea indicat sa-i schimbi dimensiunea anvelopelor. In momentul in care ai facut aceasta modificare i-ai schimbat si ciclistica motocicletei si pe viraje nu vei mai putea sa o apleci atat de mult chiar daca marirea cauciucului te face sa crezi acest lucru. Acest lucru l-am patit la motocicleta pe care am avut-o inainte P.S. Bine ai revenit la VFR Petrica Editat Mai 2, 2009 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValahBiker Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 cine imi poate da detalii cu privire la montarea unui amortizor de ghidon? are cineva asa ceva, ce model, etc!!! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Acum ... apropo's de montarea unui stabilizator de directie.Am observat ca atunci cand reduci viteza in frana de motor si iau mainile de pe ghidon, apare o mica batzaire a directiei (stanga-dreapta), ca un fel de inceput de voblaj ... miscarea dispare cand pun mainile pe ghidon. Nu ar fi chiar asa de deranjant, insa iti da un sentiment de nesiguranta. Aveam aceeasi miscare in ghidon, a trecut dupa ce am coborat putin fata ca si in poza de mai jos. Sacrifici f putin confort dar capeti o manevrabilitate si stabilitate(pe viraje) demna se un super sport. Nu stiu dc e cazul pt un amortizor de ghidon deoarece furca e destul de grea si nu prea vobleaza, eu invat ac sa merg pe o roata si nu imi vobleaza decat foarte rar atunci cand nu deslipesc roata brusc de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 am si eu o intrebare pt detinatori de vfr 800 vtec : Cat va consumna voua in oras ca mie imi ia 10 % mers intre 3000 si 8000 de ture tinuta mai mult pe la 4-5000....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 am specificat putin felul in care merg...........nici rossi dar nici pensionar........la fel am mers si cu celalate moto ce le-am avut si nu aveau asa consum ( maxim 7 %) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Da, ce zici tu pare un consum normal......... Trebuie sa vad de ce consuma a mea asa de mult ca ceva nu-i ok............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Nu crezi ca ai lasat-o cam mult de bot ? Sa nu iti loveasca aripa de jugul inferior, atunci cand franezi mai tare ! am si eu o intrebare pt detinatori de vfr 800 vtec :Cat va consumna voua in oras ca mie imi ia 10 % mers intre 3000 si 8000 de ture tinuta mai mult pe la 4-5000....... Nu loveste nimic, tre sa am umpic grija la parcari fiindca sta mai drept motorul si la borduri inalte. Consum in jur la 7,3% cu un plin 22l fac cam 300 km in rulaj mixt oras-extraurban , mers normal pana in 200km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 salutare tuturor, vreau sa cumpar si eu un VFR 800 VTEC dupa 2002. Ma ajuta careva? eventual pot sa dau la schimb un Hornet 2008 in perfecta stare. Daca motorul e mai nou si e in stare buna dau si o diferenta de bani. va salut si astept propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) SalutareAveti idee unde gasesc un kit\lant de Vfr din '99 la un pret cat de cat acceptabil. Merci anticipat http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=25395 de aici l-am luat eu anul trecut. in 5 zile l-am avut acasa Chain and Sprocket Kit DID [Part Information] @ 87.60 Quantity: alea sunt lire, 87.60 sau.. e o tzara mai scump, dar data viitoare am sa optez pt asa ceva Genuine Honda Part http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23784/ Editat Mai 7, 2009 de GoMeZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=25395de aici l-am luat eu anul trecut. in 5 zile l-am avut acasa Chain and Sprocket Kit DID [Part Information] @ 87.60 Quantity: alea sunt lire, 87.60 Salut! Si cat te-a ajuns cu tot cu taxe postale? Si in kit intra si ambele pinioane sau numai lantul ? Intreb ca imi iese cu vreo 250 Ron mai ieftin decat pe louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) In kitul sunt ambele pinioane si lantul De-aia se cheama kit. Eu personal am luat un kit de-asta insa Izumi nu DID. Vezi ca pe site-ul wemoto iti dau si cotatie la taxele postale in prima pagina dupa ce spui ca vrei sa cumperi (inainte de a oferi tu orice detalii de carte credit). Daca nu vrei sa te complici cu plata net si asa poti lua de la dillypoint.ro, aduce si de pe wemoto. By the way, lantul Izumi mie mi-a venit desfacut si cu 2 zale de inchidere (una de nituit si una cu clips). Nu stiu cum sunt alea DID, insa iti recomand calduros ca, daca e deschis, sa folosesti zaua de inchidere cu nit (NU aia cu clips). Salut! Si cat te-a ajuns cu tot cu taxe postale? Si in kit intra si ambele pinioane sau numai lantul ? Intreb ca imi iese cu vreo 250 Ron mai ieftin decat pe louis Editat Mai 8, 2009 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 eu am pus DID in primavara. a venit inchis, dar trebuia desfacuta "toata" mobra ca sa il pot pune asa (sau cel putin nu am gasit nici o varianta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Nu e chiar asa de greu de pus, nu trebuie desfacuta toata mobra. Daca "sapati" bine chiar in acest topic (multe pagini in urma, ce-i drept), cineva explica, cu poze foarte clare, toate etapele. Eu am urmat intocmai cand am schimbat kitul de lant si nu am avut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Pai banuiesc ca daca scoti monobratu rezolvi problema. Idee cu zaua de inchidere nituita cred ca ai dreptate. Iti ofera o siguranta mai mare. Chit ca la gs aveam lantu cu za cu siguranta si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Nu e chiar asa de greu de pus, nu trebuie desfacuta toata mobra. Daca "sapati" bine chiar in acest topic (multe pagini in urma, ce-i drept), cineva explica, cu poze foarte clare, toate etapele. Eu am urmat intocmai cand am schimbat kitul de lant si nu am avut nici o problema. Adi, stiu la ce te referi, tutorialul de schimbat lantul (inchis de fabrica), dar nu e valabil la modelul meu. Tutorialul ala e pt modelul tau in principiu; sunt diferente mari intre prinderea basculei la mine si la tine (chiar daca seamana). La modelul tau dai jos prinderea din stanga a basculei si ai loc sa bagi lantul; la mine trebuie desfacut mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 am specificat putin felul in care merg...........nici rossi dar nici pensionar........la fel am mers si cu celalate moto ce le-am avut si nu aveau asa consum ( maxim 7 %) cand ai schimbat filtrul de aer? ..la mine,pana nu l-am schimbat,devenise iritant..o luase cam razna consumul..la 180 km ramaneam fara benzina,daca tineam un ritm mai alert..si mai mult de 225 km/h nu mai vroia nici moarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 cand ai schimbat filtrul de aer?..la mine,pana nu l-am schimbat,devenise iritant..o luase cam razna consumul..la 180 km ramaneam fara benzina,daca tineam un ritm mai alert..si mai mult de 225 km/h nu mai vroia nici moarta. salut...... nu l-am shimbat,dar asta intentionez........m-am gandit si la bujii, dar are 17 000 si nu stiu daca are rost sa dau banii pe ele ca au ceva pret 30 si ceva Euro bucata pun si ceva poze cu manerele pe motor scuze ca nu am pus pana acum, dar stau foarte prost cu timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Pt revizia de 50000km cu reglat de supape in Ungaria la Debretin parca mai era cineva care vroia sa o faca, cand ar fi disponibil . Stabilim cu Kpax sa sune sa faca programarea. Singura problema ar fi ca ei acolo au contract cu Shell la uleiuri in caz ca vrea cineva sa faca si schimbul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Salut! Si cat te-a ajuns cu tot cu taxe postale? Si in kit intra si ambele pinioane sau numai lantul ? Intreb ca imi iese cu vreo 250 Ron mai ieftin decat pe louis nu mai stiu sa iti spun cat a fost cu totul, dar dupa cum zicea rechinulalb, inainte de a comanda, iti spune si pretul cu tot cu transport acum am si eu o buba bateria mea, pe care scrie maintenance free, idiotul de eu , am vazut semnul cu pb taiat, si am zis ca nu e cu plumb, ci cu gel ei bine, mi-a deschis cineva ochii.. semnul ala era cosul de gunoi (am observat intr-un final) taiat, si scris jos Pb adica sa nu o arunca deoarece contine plumb:kick: deci bateria mea era goala! dar pe mine nu ma deranjat ca ziceam ca e cu gel am luat apa distilata pt acumulator, am pus apa si acum e la incarcat. DAR pana acum. mergeam cu motorul, ajungeam la destinatie(20 min), stateam o ora si pauza nu mai pornea. pornea impinsa, ajungeam acasa, a doua zi, pornea singura, fara baterie incarcata fara nimic. si tot asa de obicei cand plecam aveam 11.8 V iar cand ajungeam, 11.4 V (asta imi arata pagerul de la telecomanda) astazi am pus aparatul de masura mobra oprita, 11.8 V pornesc mobra, 13.4 V a turat motorul pe la 9000 dadea 12.7 V, ciudat ma asteptam cel mult sa creasca V in ture, in nici un caz sa scada. acum sa vad, sper sa fie ok cu bateria, dar.. credeti ca am vreo buba cu alternatorul, sau ceva de la alternator pana la baterie. sarumana pentru orice pareri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Iaca ce scrie la manual: Fully charged 13.0 - 13.2 V Undercharged 12.3 V deci tu cu 11.8 ai tai esti sub limita. Cu farul pe faza lunga si motorul mergand la 5000 rpm (cald) trebuie sa scoata 14.0 - 14.8 V pe bornele ba©teriei. Dar de ce repet eu ceea ce scrie in manual? De obicei faptul ca tii o bacterie descarcata supra-solicita releul de incarcare. Acum na, cum ti-e norocul. mobra oprita, 11.8 Vpornesc mobra, 13.4 V a turat motorul pe la 9000 dadea 12.7 V, ciudat ma asteptam cel mult sa creasca V in ture, in nici un caz sa scada. acum sa vad, sper sa fie ok cu bateria, dar.. credeti ca am vreo buba cu alternatorul, sau ceva de la alternator pana la baterie. sarumana pentru orice pareri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 sarumana a stat la incarcat, o sa fac probe cu aparatul de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 fa probe cu o baterie buna...o baterie care a fost descarcata complet si fara lichid,e posibil sa cam fie pusa in cap...adica e posibil ca macar 2 elementi sa fie in scurt de la depuneri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Pt revizia de 50000km cu reglat de supape in Ungaria la Debretin parca mai era cineva care vroia sa o faca, cand ar fi disponibil . Stabilim cu Kpax sa sune sa faca programarea. Singura problema ar fi ca ei acolo au contract cu Shell la uleiuri in caz ca vrea cineva sa faca si schimbul. Eu as fi disponibil cam oricand doar sa stiu dinainte cu cateva zile. La mine nu ar fi de facut schimbul de ulei pt ca tocmai l-am facut. Decat reglaj supape si reglaj distributie daca e nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 fa probe cu o baterie buna...o baterie care a fost descarcata complet si fara lichid,e posibil sa cam fie pusa in cap...adica e posibil ca macar 2 elementi sa fie in scurt de la depuneri. cum pot verifica daca sunt elementi in scurt? aveti idee de unde pot lua lichid electrolitic? am cautat zilele astea de m-am plictisit, cica e interzis la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.