cristh4ever Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 au mai ramas carena spate si saua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 au mai ramas carena spate si saua... Spor la vanzari....inteleg ca ati ajuns bine pana la Bucuresti Duminica...poate ne vedem din nou week-endu' asta in Vama.... P.S. : Cu carenele ai rezolvat? P.S.2 : Sunt Sorin - ala cu Hornetu' negru din Vama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 ce liniste e pe topicul asta... care vine la Predeal? eu ma duc vineri si ma intorc sambata, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Exista din intamplare un posesor de VFR>2002 care sa fi avut ocazia sa incerce sau sa mearga cu un Triumph Sprint ST >2006? Ma intereseaza doar pozitia la ghidon, nu pun in discutie performantele motorizarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) Nu cred ca m-am exprimat prea bine Ma intereseaza o comparatie supra pozitiei la ghidon intre cele doua motorete. Cum se sta pe VFR comparativ cu Triumph Sprint ST. Editat Iulie 8, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 salut! este vreun posesor de vfr dupa 2002 in constanta? daca da dati-mi va rog un semn. as vrea sa vad cum merge. ma gandesc sa-mi iau eu unul ceva mai tarziu (iarna). multumesc si asfalt uscat (desi se anunta ploi) celor ce merg la predeal (3 brazi) in weekend! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 ce liniste e pe topicul asta... care vine la Predeal? eu ma duc vineri si ma intorc sambata, cred. m-as combina eu, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 a renascut vefericaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 m-as combina eu, cred. pai hai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Hmm ... omu' asta chiar stie sa faca poze ! multumesc Petrica, din pacate n-am avut timp, asa ca " i-am tras-o in spatele blocului" apropos de veferica, parbrizul pe care l-am luat sh, este extrem de zgariat, se poate polisha cumva ? stie cineva cum ? defapt, unde ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 La Louis erau niste tuburi cu pasta de "scos zgarieturile de pe viziera". Poate functioneaza, depinde cat de mari sunt. multumesc Petrica, din pacate n-am avut timp, asa ca " i-am tras-o in spatele blocului" apropos de veferica, parbrizul pe care l-am luat sh, este extrem de zgariat, se poate polisha cumva ? stie cineva cum ? defapt, unde ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 La Louis erau niste tuburi cu pasta de "scos zgarieturile de pe viziera". Poate functioneaza, depinde cat de mari sunt. multam de info ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) ei bine, iata ca au trecut 1500km de cind vfr-ica a aterizat in ograda mea. acum desigur au aparut o serie de constatari si nedumeriri 1. consumul urban a iesit la 9.5%, e ok pt bucuresti ? mers strict la ore de varf si cu accelerari dese peste 6000rpm. 2. intre 3-4000rpm, daca ii iau gazu si accelerez iar, simt ca se "poticneste", oare necesita curatarea injectoarelor ? (31.500km filtru de aer si bujiile schimbate) apropos de asta, cit ar putea sa coste la honda operatiunea ? 3. frinele sunt absolut senzationale 4. pozitia, e ok, nu ca la F650, dar decenta. 5. nue mobra de oras din cauza greutatii si a faptului ca-ti prajeste cam orice ai avea intre picioare.. 6. per total, o mobra de care nu ai cum sa nu te indragostesti bafta ! ps: exista vreo intalnire a vfristilor ? Editat Iulie 10, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Cine vrea un VFR impecabil de vanzare. CLICK: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...994-214183.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Nu cred ca m-am exprimat prea bine Ma intereseaza o comparatie supra pozitiei la ghidon intre cele doua motorete. Cum se sta pe VFR comparativ cu Triumph Sprint ST. exista un comparativ in Univers Moto 07/2009 nu stiu cum se sta pe triumph,dar stiu ca am rezolvat problema drumurilor fff lungi cu vfr-ul.Desi stau cam in maini,din cauza inaltimii mele,nu mai am dureri de spate/ceafa...iar pozitia picioarelor este excelenta...pasagera nu are ce sa reproseze,atat ca pozitie,cat si ca turbulente...si a mers in spate cam 20.000 intr-un an.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metal_asd Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut. A mai avut cineva probleme electrice la VFR? Este vorba de modelul V-tech dupa 2002. Eu am pierdut masa pe partea electrica din fata si la supraincarcare a circuitului electric (flash sau faza lunga) se oprea motorul. Am remediat problema repede dar, dupa cateva search-uri pe net, am aflat ca exista un "Safety Recall" pentru toate motoretele fabricate intre 2002-2005. Mai multe amanunte in poza de mai jos. In fine, eu am rezolvat problema tragand o masa suplimentara fata de cea din conectorul care are prostul obicei de a se topi. Este o solutie care nu mi se pare eleganta si vreau sa-mi schimb, conform recomandarii HONDA, toata partea electrica din fata. Ideea este ca aceasta operatie, precum si piesa de schimb, sunt gratuite afara, pentru ca este un safety recall. A facut cineva asta la noi? Sau o sa fiu eu primul care ma apuc de scandal cu importatorul Honda Romania? La final, va recomand tuturor celor care aveti VFR fabricat intre 2002-2005 sa downloadati pdf-ul din link-urile de mai jos si sa va verificati motoretele. RCRIT_07V359_6830_part_1.pdf RCRIT_07V359_6830_part_2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) Am auzit de diverse probleme electrice, dar la cei din state sau canada ( http://www.vfrworld.com sau http://vfrdiscussion.com) si dupa cum vezi srisoarea este de la American Honda Motor Co, Inc. Pt europa nu am vazut (inca) nici un recall. Motorul tau este model pentru state? Daca nu, ar trebui sa facem si noi modificarea pt nu a avea surprize! E posibil ca Honda Romania sa nu te bage in seama. Aici am vazut partea electrica de cumparat (din pacate din state): http://www.wiremybike.com/index.php?cPath=...52f353a3ec891f0 Bafta! Editat Iulie 13, 2009 de ses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metal_asd Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Modelul meu este european. Partea cu recall-ul apare doar in state pentru ca ei au o organizatie care se ocupa cu asa ceva. Recall-ul nu a plecat de la Honda ci a fost facut ca urmare a plangerilor clientilor catre "National Highway Traffic Safety Administration". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 multam de clarificare, eu stateam destul de linistit pana acum, sincer. mai bine fac modificarea inainte sa se intample. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metal_asd Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Deranjant nu este ca ramai fara lumini ca fraieru (ziua nu mi-am dat seama ca nu am decat 2 lumanari pe post de lumini) ci faptul ca ti se opreste motorul la consum de curent crescut. Eu am avut noroc ca eram cu ambreiajul tras cand a iesit unul de pe o straduta laterala si i-am dat flash. In secunda doi s-a oprit motorul. Daca eram in curba, aplecat si mi se oprea motorul blocam spatele o dadeam pe jos. O sa incerc sa rezolv ceva cu honda romania, daca nu imi comand seturi de cabluri "updatat" part no "06320-MCW-305" pentru modelul 2002-2003 pret 118 USD. Am inteles ca la unii a mers operatiunea de prevenire, adica desfacut cupla aia cu 18 pini, curatat etc. La mine e prea tarziu, ca nu am stiut de problema asta. In fine, mai exista in Europa, de data asta, un recall pentru pierdere de lichid de frana la frana spate. http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...0256FBE0031010D Aici se poate verifica VIN-ul si vazut ce motorete sunt afectate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 s-ar parea ca ma incadrez la treaba cu pierderile de lichid de frana... dar nu am vazut sau simtit nimic suspect la frana spate pana acum (in afara de momentul in care s-au terminat placutele ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Si in germania a fost o rechemeare. PCB Ventil. Nu stiu ce draq e asta dar a fost verificat la rechemare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 dragilor, azi doamna si-a dat in petec, mergeam pe vacaresti, 70-80km/h si la un moment dat, poc, "pana de curent", am ramas pe "intuneric". am tras pe dreapta, am repornit ingineria si totu a fost ok. ajung acasa, dau carena jos, si ce sa vezi ? firul verde din celebra mufa albastra copt tot, ars, topit, toate intr-unul. am pornit motoru si cum atingeam firul buclucas cum se oprea tot. am trecut la o actiune " romaneasca", scotand firul din mufa si inadindu-l cu un papuc cu protectie. acum, desigur nu-s foarte fericit de tiganie, asa ca o sa comand cablaria la honda. un alt moft al doamnei e ca la fix 70km/h daca iau mainile de pe ghidon ( fara topcase,bagaje, cutii laterale samd) incepe sa faca stanga dreapta de zici ca a dat strechea'n el. saptamana trecuta suspectam cauciucul fata care intr-adevar facuse coama, l-am schimbat cu unul nou si degeaba face la fel.. daca aveti vreo idee ar fi binevenita, foarte chiar cind am schimbat cauciucul fata, am echilibrat roata. bafta tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 un alt moft al doamnei e ca la fix 70km/h daca iau mainile de pe ghidon ( fara topcase,bagaje, cutii laterale samd) incepe sa faca stanga dreapta de zici ca a dat strechea'n el.saptamana trecuta suspectam cauciucul fata care intr-adevar facuse coama, l-am schimbat cu unul nou si degeaba face la fel.. daca aveti vreo idee ar fi binevenita, foarte chiar cind am schimbat cauciucul fata, am echilibrat roata. bafta tuturor, am avut aceeasi problema...si exact la aceeasi viteza...dupa 75-80 isi revenea..guma fatza se deformase ciudat rau,iar cea spate suferise una alta.. am inlocuit gumele,echilibrat jantele,echilibrat rotile. a disparut problema,dar am continuat cu verificat reglaj suspensii,verificat supape furca(daca tot a desfacut,a inlocuit lichidul si semeringurile) ,pentru ca mersesem asa vreo 10.000 km,si se mai intamplau si alte ciudatenii...au urmat alti 15.000 fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 am avut aceeasi problema...si exact la aceeasi viteza...dupa 75-80 isi revenea..guma fatza se deformase ciudat rau,iar cea spate suferise una alta..am inlocuit gumele,echilibrat jantele,echilibrat rotile. a disparut problema,dar am continuat cu verificat reglaj suspensii,verificat supape furca(daca tot a desfacut,a inlocuit lichidul si semeringurile) ,pentru ca mersesem asa vreo 10.000 km,si se mai intamplau si alte ciudatenii...au urmat alti 15.000 fara probleme. multam raducu Mesaj completat a fost careva la honda romania pt service ? cum sunt ? care-s preturile ? intreb, pt ca sper sa nu fie ca si la bmw... nu de alta, dar nu pot scapa de mersul usor " patratos" si vreau sa le fac o vizita mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.