Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai am pe acasa un capac monopost rosu VFR 800, 1998-1999. Cred ca merge si pe 2000-2001. Sigur NU merge la V-TEC. Daca doreste careva dati un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au mai ramas carena spate si saua...

 

Spor la vanzari....inteleg ca ati ajuns bine pana la Bucuresti Duminica...poate ne vedem din nou week-endu' asta in Vama....

 

P.S. : Cu carenele ai rezolvat? P.S.2 : Sunt Sorin - ala cu Hornetu' negru din Vama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista din intamplare un posesor de VFR>2002 care sa fi avut ocazia sa incerce sau sa mearga cu un Triumph Sprint ST >2006? Ma intereseaza doar pozitia la ghidon, nu pun in discutie performantele motorizarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca m-am exprimat prea bine :blink: Ma intereseaza o comparatie supra pozitiei la ghidon intre cele doua motorete. Cum se sta pe VFR comparativ cu Triumph Sprint ST.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! este vreun posesor de vfr dupa 2002 in constanta? daca da dati-mi va rog un semn. as vrea sa vad cum merge. ma gandesc sa-mi iau eu unul ceva mai tarziu (iarna).

multumesc si asfalt uscat (desi se anunta ploi) celor ce merg la predeal (3 brazi) in weekend!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm ... omu' asta chiar stie sa faca poze ! :)

 

multumesc Petrica,

din pacate n-am avut timp, asa ca " i-am tras-o in spatele blocului" :)

apropos de veferica, parbrizul pe care l-am luat sh, este extrem de zgariat, se poate polisha cumva ?

stie cineva cum ? defapt, unde ?

multumesc

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Louis erau niste tuburi cu pasta de "scos zgarieturile de pe viziera". Poate functioneaza, depinde cat de mari sunt.

 

multumesc Petrica,

din pacate n-am avut timp, asa ca " i-am tras-o in spatele blocului" :)

apropos de veferica, parbrizul pe care l-am luat sh, este extrem de zgariat, se poate polisha cumva ?

stie cineva cum ? defapt, unde ?

multumesc

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei bine, iata ca au trecut 1500km de cind vfr-ica a aterizat in ograda mea.

 

acum desigur au aparut o serie de constatari si nedumeriri

 

1. consumul urban a iesit la 9.5%, e ok pt bucuresti ? mers strict la ore de varf si cu accelerari dese peste 6000rpm.

2. intre 3-4000rpm, daca ii iau gazu si accelerez iar, simt ca se "poticneste", oare necesita curatarea injectoarelor ?

(31.500km filtru de aer si bujiile schimbate)

apropos de asta, cit ar putea sa coste la honda operatiunea ?

3. frinele sunt absolut senzationale

4. pozitia, e ok, nu ca la F650, dar decenta.

5. nue mobra de oras din cauza greutatii si a faptului ca-ti prajeste cam orice ai avea intre picioare.. :)

6. per total, o mobra de care nu ai cum sa nu te indragostesti

 

 

bafta !

 

ps: exista vreo intalnire a vfristilor ?

:lol:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca m-am exprimat prea bine :lol: Ma intereseaza o comparatie supra pozitiei la ghidon intre cele doua motorete. Cum se sta pe VFR comparativ cu Triumph Sprint ST.

exista un comparativ in Univers Moto 07/2009

 

nu stiu cum se sta pe triumph,dar stiu ca am rezolvat problema drumurilor fff lungi cu vfr-ul.Desi stau cam in maini,din cauza inaltimii mele,nu mai am dureri de spate/ceafa...iar pozitia picioarelor este excelenta...pasagera nu are ce sa reproseze,atat ca pozitie,cat si ca turbulente...si a mers in spate cam 20.000 intr-un an..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

A mai avut cineva probleme electrice la VFR?

Este vorba de modelul V-tech dupa 2002. Eu am pierdut masa pe partea electrica din fata si la supraincarcare a circuitului electric (flash sau faza lunga) se oprea motorul. Am remediat problema repede dar, dupa cateva search-uri pe net, am aflat ca exista un "Safety Recall" pentru toate motoretele fabricate intre 2002-2005. Mai multe amanunte in poza de mai jos.

 

post-16814-1247466902_thumb.jpg

 

In fine, eu am rezolvat problema tragand o masa suplimentara fata de cea din conectorul care are prostul obicei de a se topi. Este o solutie care nu mi se pare eleganta si vreau sa-mi schimb, conform recomandarii HONDA, toata partea electrica din fata. Ideea este ca aceasta operatie, precum si piesa de schimb, sunt gratuite afara, pentru ca este un safety recall.

 

A facut cineva asta la noi? Sau o sa fiu eu primul care ma apuc de scandal cu importatorul Honda Romania?

 

La final, va recomand tuturor celor care aveti VFR fabricat intre 2002-2005 sa downloadati pdf-ul din link-urile de mai jos si sa va verificati motoretele.

 

RCRIT_07V359_6830_part_1.pdf

 

RCRIT_07V359_6830_part_2.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de diverse probleme electrice, dar la cei din state sau canada ( http://www.vfrworld.com sau http://vfrdiscussion.com) si dupa cum vezi srisoarea este de la American Honda Motor Co, Inc. Pt europa nu am vazut (inca) nici un recall.

 

Motorul tau este model pentru state? Daca nu, ar trebui sa facem si noi modificarea pt nu a avea surprize!

 

E posibil ca Honda Romania sa nu te bage in seama.

Aici am vazut partea electrica de cumparat (din pacate din state): http://www.wiremybike.com/index.php?cPath=...52f353a3ec891f0

 

Bafta!

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul meu este european.

Partea cu recall-ul apare doar in state pentru ca ei au o organizatie care se ocupa cu asa ceva. Recall-ul nu a plecat de la Honda ci a fost facut ca urmare a plangerilor clientilor catre "National Highway Traffic Safety Administration".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deranjant nu este ca ramai fara lumini ca fraieru (ziua nu mi-am dat seama ca nu am decat 2 lumanari pe post de lumini) ci faptul ca ti se opreste motorul la consum de curent crescut. Eu am avut noroc ca eram cu ambreiajul tras cand a iesit unul de pe o straduta laterala si i-am dat flash. In secunda doi s-a oprit motorul. Daca eram in curba, aplecat si mi se oprea motorul blocam spatele o dadeam pe jos.

 

O sa incerc sa rezolv ceva cu honda romania, daca nu imi comand seturi de cabluri "updatat" part no "06320-MCW-305" pentru modelul 2002-2003 pret 118 USD.

 

Am inteles ca la unii a mers operatiunea de prevenire, adica desfacut cupla aia cu 18 pini, curatat etc. La mine e prea tarziu, ca nu am stiut de problema asta.

 

In fine, mai exista in Europa, de data asta, un recall pentru pierdere de lichid de frana la frana spate.

 

http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...0256FBE0031010D

 

Aici se poate verifica VIN-ul si vazut ce motorete sunt afectate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar parea ca ma incadrez la treaba cu pierderile de lichid de frana... dar nu am vazut sau simtit nimic suspect la frana spate pana acum (in afara de momentul in care s-au terminat placutele :lol: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...