Florin Daniel Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutare, Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) : 1: ce compresie trebuie sa aiba motorul si 2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate. Multumesc. Mesaj completat Ete colea o poza din manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salut. Am un GPZ. Sunt incepator adica cam 4000-5000 km facuti. Ma gandeam sa imi cumpar un vfr 750. Nu as vrea vreun cbr sau zzr600 sau zx6r. Mi se par mai nervoase decat acest vfr si vreau ceva mai linistit sa nu ma puna jos. Am citit ca nu ca o sportiva adica nu rupe asfaltul si e si destul de fiabil. Dar am cateva nelamuriri. Dar in primul rand lucrurile stau cam asa: Am 1.68 inaltine si 65kg. Cu GPZ-ul ma descurc cand e vb de greutatea lui. Adica nu am ajus sa gafez sa nu il mai pot tine. Asta poate pentru ca am fost atent sau imi place sa cred ca am fost atent. 1. Are centru de greutate jos? E grea tare? 2. Cum sta in curbe? Adica iti trebuie forta multa sa il poti manevra? 3. E mare difereta de la 60 la 100cp? Poti stapanii hergelia fara probleme daca esti atent? 4. Ciclistica e mai buna decat la GPZ? 5. Fuge spatele sau are roata destul de lata si nu este problema. (asta poate e o intrebare ciudata ) dar sunt interesat de plusuri si minusuri destul de mult sa stiu ce fac. 6. Fiind ST poti sa stai si drept si aplecat pe rezervor fara probleme? Ma refer fata de al meu GPZ daca poti sa te apleci la 120 de exemplu ca sa nu ti se miste capul ca un titirez daca bate vantul. 7. 50-60.000 km inseamna o groaza pt un vfr? Sau mai duce inca 50-60k? Multumesc frumos. 1.are centrul de greutate foarte sus. 2...deci nu trebuie multa forta ca sa il manevrezi pe curbe,dar ca orice mobra de 250 kg necesita putina atentie la viteze mici,plus un picior pe frana spate. 3.da si da 4. 5. spatele fuge doar daca vrei (sau nu... ) 6.La inaltimea ta (si a mea) e impropriu spus ca stai drept ..poti sta drept,dar vei tine ghidonul doar cu varful a 2 degete de la o singura mana. 7...abia termina rodajul la 50.000 sper ca ti-am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 salutare, in sfarsit intru in randul posesorilor de vfr. de ieri, multumita user-ului GSX 600 F, am un VFR V-tec ABS din 2003 cu aprox 17mii Km. mai multe later... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Fac anunt, doar aici, pentru doar un VFRist intelege ce este vfr si oricum ma bazez pe word of mounth.. nu sunt bisnitar si doar aici am pus anuntul Vand VFR 2002 VTEC-pret de criza sau variante. Pentru orice fel de detaliu ( tehnice sau motivele vanzarii)-raspund doar la telefon. 0726 259 809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut. Am un GPZ. Sunt incepator adica cam 4000-5000 km facuti. Ma gandeam sa imi cumpar un vfr 750. Nu as vrea vreun cbr sau zzr600 sau zx6r. Mi se par mai nervoase decat acest vfr si vreau ceva mai linistit sa nu ma puna jos. Am citit ca nu ca o sportiva adica nu rupe asfaltul si e si destul de fiabil. Dar am cateva nelamuriri. Dar in primul rand lucrurile stau cam asa: Am 1.68 inaltine si 65kg. Cu GPZ-ul ma descurc cand e vb de greutatea lui. Adica nu am ajus sa gafez sa nu il mai pot tine. Asta poate pentru ca am fost atent sau imi place sa cred ca am fost atent. 1. Are centru de greutate jos? E grea tare? 2. Cum sta in curbe? Adica iti trebuie forta multa sa il poti manevra? 3. E mare difereta de la 60 la 100cp? Poti stapanii hergelia fara probleme daca esti atent? 4. Ciclistica e mai buna decat la GPZ? 5. Fuge spatele sau are roata destul de lata si nu este problema. (asta poate e o intrebare ciudata ) dar sunt interesat de plusuri si minusuri destul de mult sa stiu ce fac. 6. Fiind ST poti sa stai si drept si aplecat pe rezervor fara probleme? Ma refer fata de al meu GPZ daca poti sa te apleci la 120 de exemplu ca sa nu ti se miste capul ca un titirez daca bate vantul. 7. 50-60.000 km inseamna o groaza pt un vfr? Sau mai duce inca 50-60k? Multumesc frumos. Eu am avut gpz 500s, am trecut la cbr 600 F2, acum am VFR 750. Desi e o diferenta considerabila de CP intre primul si celelalte doua, sa stii ca daca esti temperat la caracter, te descurci fara probleme. Am citit 2 luni pe forumuri externe despre ea inainte sa o cumpar, unii spun ca este unul dintre cele mai fiabile motoare construite vreodata(de motocicleta), si asta mi-au zis-o si altii care au avut, singura problema comuna ar fi releul de incarcare, am vazut pe forumuri externe si cu 150 000 de km fara reparatii la motor, altele decat reglatul supapelor sau reglatul carburatoarelor. Bafta la cumparare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! Mesaj completat salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! ...da... era discul, care am aflat ca nu se indreapta, asa ca am dat comanda de altul. acum problema este ca pt vfr discurile de frana fata sunt diferite. asta pt ca pe cel din dreapta sta sensorul ABS-ului. aici a apaut problema caci la magazin, cand l-a gasit baiatul in catalog, nu era specificata diferenta si nici nu apareau gaurile filetate in care se prinde sensorul in imagini. urmeaza sa primeasca detalii gin germania. a mai avut cineva asemenea experienta? multumesc si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Eu mi-am schimbat discurile cu discuri de la EBC. http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...tor/index.shtml Ai pe site cataloage tot ce-ti trebuie sa-ti dai seama de ce disc ai nevoie. Acuma ce nu stiu, este daca e ok sau nu sa ai discuri diferite pe fatza. salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! Mesaj completat ...da... era discul, care am aflat ca nu se indreapta, asa ca am dat comanda de altul. acum problema este ca pt vfr discurile de frana fata sunt diferite. asta pt ca pe cel din dreapta sta sensorul ABS-ului. aici a apaut problema caci la magazin, cand l-a gasit baiatul in catalog, nu era specificata diferenta si nici nu apareau gaurile filetate in care se prinde sensorul in imagini. urmeaza sa primeasca detalii gin germania. a mai avut cineva asemenea experienta? multumesc si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Eu mi-am schimbat discurile cu discuri de la EBC.http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...tor/index.shtml Ai pe site cataloage tot ce-ti trebuie sa-ti dai seama de ce disc ai nevoie. Acuma ce nu stiu, este daca e ok sau nu sa ai discuri diferite pe fatza. Multumesc pt info. Pe viitor voi incerca sugestia dvs. Acum, pt ca ma grabeam, am dat comanda la magazinul Hobbymoto din Constanta. Creadeam ca va fi mai rapid. Ideea e ca nici vanzatorul nu stia / nu se astepta sa fie diferite. Practic, eu demontand discul de pe roata, am descoperit semnul de rotatie insemnat pe disc. De asemenea, pe modelele cu ABS, discul din dreapta a rotii fata are cele trei gauri pt. "pulse ring" (nu stiu denumirea in romana; rotita cu dinti pt cititorul ABS-ului). In manualul service a VFR-ului (se gaseste pe net in engleza) se observa diferenta intre discuri in pictorial dar la montaj nu se precizeaza diferenta intre discuri. Nu stiu la modelele fara ABS cum sunt discurile. Mesaj completat din nefericire, discurile after-market nu sunt facte pt. modelul ABS asa ca astept unul original Honda care-i cu aprox 130 euro mai scump. si o sa si dureze aprox 10 zile... asta e: prostia costa! este vre'un vfr-ist in constanta? bafta! Mesaj completat facte = facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Stiu eu un motor de vfr e in Oradea, nu stiu exact ce an e 94-97 , contact Nelutu 0744900590 , negociaza cu el , dc nu raspunde mai incearca , omu pleaca mult pe dincolo. E dezmembrat si am vazut ca mai are motorul ...sper ca e complet. Un prieten vrea sa isi VFR 750 in stare buna are aprox 1200E dc stie cineva ceva sa posteze Uite aici un anunt al uinui prieten (poate te ajuta): /index.php?...p;#entry2400792 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Uite aici un anunt al uinui prieten (poate te ajuta): /index.php?...p;#entry2400792 Am luat deja , il interesa model dupa 90 . Mersi Acuș vine intrunirea STH yumi yumi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! poze? s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 poze? s-o stapanesti sanatos! inca nu i-am facut. am sa-i trag cateva. intre timp, de frica si pana trec RAR-ul, i-am scos toba Laser si i-am pus-o pe cea originala. i-am gaurit rezervorul de antigel pt a face loc unui crash pad (il voi instala dupa RAR). am cumparat de la user-ul "petrica", fost VFR-ist, carenele laterale si fata din fibra pentru a le inlocui pe cele originale (cele originale fiind scumpe prefer sa le pastrez pentru pana cand invat sa merg cum trebuie pe ea). carenele laterale le-am gaurit sa fac loc crash pad-ului si urmeaza sa le vopsesc. vopseaua am ales-o de un gri mat/nemetalizata pt ca vreau sa pun un valentine one si antena alarmei sub carene pentru a nu atrage priviri nedorite. alarma am luat-o si, partial, montat-o. este o alarma spy m800 cu pager (http://www.alarme-moto.ro/alarma-moto-pager.html). aviz amatorilor: alarma vine cu o singura telecomanda (cu pager). am ramas putin surprins pt ca, de obicei, alte alarme mai au inca o telecomanda standard/fara pager. aici trebuie comandata si programata o alta telecomanda la un pret de aprox 50 ron (operatiunea-i f. usoara). acum problema cu alarma este, in opinia mea, faptul ca nu poate fi folosita pe VFR la pornirea fara cheie datorita sistemului HISS. asta insa nu-i o problema mare pt ca, stand la bloc, nu ma incanta sa-i pornesc motorul cand nu o am sub ochi. o alta chestie este ca nu sunt hotarat unde unde sa fac legatura de oprire a motorului in caz de urgenta. in schema iesirea este marcata sa duca spre CDI (oprirea pompei de benzina) insa,iar, nu ma incanta ideea. ma gandesc sa o leg in serie / paralel (functie de tipul contactului; trebuie sa studiez schema) cu butonul de oprire de urgenta (cel rosu din dreapta ghidonului). apropos de schema, in manualul service de pe net am gasit doar schema electrica pt VFR standard fara ABS. una din discrepante este faptul ca din contact ies doar 3 cabluri (nu 4), culorile sunt putin diferite iar de HISS nici nu pomeneste. are idee cineva unde as putea gasi alte scheme electrice? revenind, mai am de identificat firele pt semnalizari si cam atat (desi ar fi mai usor pe linia de avarii dar are VFR-ul buton de lumini avarie? o sa verific mai tarziu). in legatura cu folosirea detectorului radar ascuns (banuiesc ca unii ar fi intrebat) mi-am luat un vizalert. de fapt mi-am luat intreg pachetul cu vizalert, lasser jammer (pentru iesirile din tara) si interfetele aferente (www.speedcheetah.com). pt ca nu-mi place solutia producatorului de a tine receptorul vizalert lipit inafara castii, l-am demontat, partea electronica am isolat-o'n plastic si am bagat-o in interiorul castii sub padding in unul din lacasuri. inca n-am montat sistemul (capetele de jamming nici nu le voi monta pana nu voi iesi din tara; la noi nu se foloseste radar laser). am ales valentine one pt ca arata directia si numarul radarelor, plus ca-i bestial in gama k. pe site-urile vanzatorilor de detectoare se tot spune ceva de genul "cel mai bun radar din lume daca nu luam in considerare gama escort si/sau beltronix" (nu mai retin exact fraza). insa, din teste comparative, V1 este la fel de bun in k decat celelate insa e singurul cere indica directia radarului (cu numarul nu sunt sigur daca-i si singurul). intentionez sa iau si un display secundar pe care sa-l de/montez ca pe telefonul mobil. din bugetul alocat ar mai fi trebuit sa iau si un power commander sa limitez turatia la 6500 (inainte sa se deschida supapele V-TEC) pana ma obisnuiesc cu motorul insa, avand ghinion cu discul de frana, am amanat-o pe alta data. luasem legatura cu thunder bikes din timisoara insa pretul de aprox 450 euro mi s-a parut nesimtit. pe net se gaseste in jur la 300 euro sau ceva mai ieftin pe la americani. in pret ar fi fost incluse eliminatoarele de oxigen si montajul. montajul se face practic in 15 minute pentru ca totul vine pe modelul motorului. iar cu eliminatoarele de oxigen se rezolva cu niste rezitente de 300 ohmi (de fapt ECU trebuie pacalit cu o valoare apropiata iar eliminatorul asta face). un eliminator e in jur de 20 euro (VFR-ul are nevoie de doua) iar rezistentele sunt, in cel mai rau caz, pana in 1 euro. cat priveste hartile pt PC acestea se gasesc pe site-ul producatorului mocca sau pe forumul vfrworld. pe vfrworld e chiar mai buna pt ca un baiat istet a facut harti care fac deschiderea V-TEC insesizabila. m-am luat cu vorba... later! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 m-am luat cu vorba... later! Pe mine m-ai ametit de tot. Oricum sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 tarziu in noapte am terminat cu alarma. mi-a facut probleme in sensul ca desi legata la tensiune nu schita nimic: nu LED, nu clipit nici raspuns la telecomanda. am luat-o in casa, am alimentat-o la un redresor si ... a pornit. daca tot n-am mers cu motorul bateria o am slaba si asta, cred, facea ca alrma sa nu vrea sa porneasca. pana la urma a pornit. fiind deja noapte, am verificat alarma la soc si perimetru precum si oprirea motorului in caz de urgenta. oprirea am legat-o in serie cu butonul de oprire de urgenta. maine am sa verific si alarma in caz de cheie in contact. sirena are o tonalitate inalta si destul de deranjanta cand stai langa ea. inca nu stiu din casa cum se aude. apoi sa vad cum face si telecomanda... sunt o gramada de facut, numai sa-mi vina naibii discul de frana, sa o pot inmatricula si apoi Mesaj completat am uitat sa postez schema electrica a vfr-urilor cu ABS si HISS . diagrama din manualul service sucks compared with this . aici sunt date grafic si culorile cablurilor fapt ce m-a ajutat enorm la identificarea pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) esti dus nenica!!! ..dar dezvolta treaba cu power commander. PS: vfr-ul dupa 2006 are avarii. Editat Mai 23, 2010 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 esti dus nenica!!! ..dar dezvolta treaba cu power commander. PS: vfr-ul dupa 2006 are avarii. pai cati marinari ai vazut intregi la minte? uite al nostru presedinte! am dat de doua ori mana cu el in timpul examenelor mele de brevet. pe atunci el era "doar" ministrul transporturilor. power commander, pentru cei mai multi, inseamna marirea puterii si/sau optimiza fuctionarea motorului. insa asta nu-i intocmai tot. practic power commander inseamna controlul puterii. astfel o poti face mai puternica, nervoasa etc sau viceversa. eu vroiam viceversa plus limitarea turatiei inaintea deschiderii V-TEC-ului. intregul proces este de fapt realizat prin controlul timpului/perioadei (timing) in care injectoarele sunt deschise. poti sa maresti sau, din contra, sa-i reduci cantitatea de combustibil (benzina in cazul nostru) functie de valoarea turatiei si pozitia manetei de acceleratie (vezi poza atasata). aceasta se face de catre power commander, care este intercalat intre ECU (electronic control unit - managerul electronic al motorului) si injectoare... sau cel putin asta-i ideea. valorile timing-ului pot fi setate de la 99% (adica dublarea perioadei de deschidere a injectoarelor) la -99% (oprirea/mentinerea pe pozitia inchis a injectoarelor); zero lasa valoarea implicita data de ECU neschimbata. pentru utilizatori avansati/profesionisti se pot ajusta aceste valori pentru fiecare cilindru in parte. o alta chestie este reglarea (tot pt avansati) a aprinderii. insa aceste setari se fac in ateliere dotate cu dyno si echipament de monitorizare a parametrilor motorului. domnii de la thunder din timisoara, precum si altii cativa in tara, au acest echipament. eliminatoarele de oxigen sunt de fapt niste sonde lambda false. ECU-ul, chiar si ci power commander instalat, are rol de management al motorului. el face asta functie de diferiti parametrii cititi prin intermediul diferitilor senzori montati pe motor. doi dintre acestia sunt si sondele lambda. acestea analizeaza compozitia (cred) gazelor de esapament si, functie de parametrii cititi, ECU modifica cantitatea de combustibil si/sau timing-ul aprinderii. insa interpoland power commanderul, ECU este total debusolat pentru ca comenzile sale duc la un rezultat total diferit datorita comenzilor date de power commander. asta duce la aprinderea in bord a unui bec (cum ca motorul nu functioneaza in parametrii corecti) si la un rulaj al motorului in "suturi" pentru ca ECU face in permanenta corectii in scopul aducerii in parametrii normali. eliminatorul de oxigen practic intoarce o anumita valoare (tensiune) pacalind astfel ECU ca motorul functioneaza corect. acea tensiune "corecta" (nu-i stiu valoarea) este data de o rezistenta de aprox 300 ohmi (http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/20350-make-your-own-o2-sensor-eliminators/). pe www.powercommander.com gasiti detalii despre modelele si optiunile disponibile. practic fiecare unitate vine cu mufe potrivite pentru modelul ales de motocicleta, astfel ca montarea acesteia este foarte usoara si rapida (15 min, cel mult). upload-ul hartii dorite se face, la modelele de dupa PC III usb, si pe unitatea nemontata pe motor. asa ca totu-i usor. se complica treaba cand se doresc setari profesionle. joaca de-a reglatul/setarii de harti a power commander-ului de catre neavizati (ca mine) poate duce la o fuctionare necorespunzatoare a motorului si la defectarea acestuia. eu unul as fi luat o harta facuta de specialisti (de pe site-ul power commander-ului sau forum-uri) si as fi taiat gazul la jumatate la 6500 rot/min si de tot la 6750. pentru explicatii mai pertinente va rog sa cautati pe net sau la profesionisti (desi eu unul prefer sa ma documentez de unul singur ). am verificat si am vazut ca n-am avarii la bike-ul meu. insa pe blocul de comenzi, unde este butonul de avarii la vfr-urile de dupa '06, este loc. banuiesc ca nu le-au pus pe modelele mai vechi pt ca nu erau obligatorii. iar m-am luat cu vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 nu inteleg de ce vrei sa-i tai gazul la 6500 RPM. "problemele" cauzate de intrarea VTEC-ului sunt date de caderea brusca a cuplului in acel moment (la acea turatie), nu de vreo crestere de putere nemaivazuta. oricum,sunt basme.Nu am auzit inca pe cineva sa faca buf din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 nu inteleg de ce vrei sa-i tai gazul la 6500 RPM. "problemele" cauzate de intrarea VTEC-ului sunt date de caderea brusca a cuplului in acel moment (la acea turatie), nu de vreo crestere de putere nemaivazuta. oricum,sunt basme.Nu am auzit inca pe cineva sa faca buf din cauza asta. pentru ca sunt incepator si i-am vazut pe cativa colegi de scoala ridicandu-se pe o roata (unul singur a facut buf) desi era un motor "first bike". nu vreau sa-mi imaginez cum ar fi cu vfr-ica. una peste alta este doar o de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salut, Scot la vanzare motocicleta. Motivul, vreau sa revin la Ducati An 2003, 18500 km, parbriz touring mra, genti originale honda ( se pot vedea si in poze,pretul il stiti, raducu cu scuzele de rigoare nu le vand separat ) Revizie facuta recent : placute schimbate, ulei, filtru. Cauciucuri pirelli angel ST luate acum 4000km Motocicleta este impecabila, nu a fost cazuta niciodata. Pret : 5000 euro Va rog, sunati daca chiar va intereseaza. Va salut, Andrei Mesaj completat Telefon : 0749049990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salutare, Va scriu legat de-o pb mai veche ce ma roade si incerc s-o rezolv cat mai repede cu putinta. Vreau sa fac verificare/schimbul pastilelor (culbutorilor) si ma lovesc de diverse pareri, moduri de abordare si nu in ultimul rand preturi ce au reusit sa ma blocheze. Multumesc lui StefanBH pentru rec, in prima faza am zis ca o sa merg si eu in Ungaria sa rezolv pb,numai ca nu am posibilitatea sa-mi iau inca concediu:( So, tre s-o fac in Buc. Am sunat la Honda si manopera este 767 ron cu TVA inclus. Pastilele sunt 34lei/buc. Intrebare pentru cei care sunteti din Buc: unde v-ati rezolvat pb pastilelor?Aveti vreun mecanic cu care-ati lucrat si de care-ati fost multumit? Cum vi se pare pretul solicitat?? Multumesc anticipat, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) pastilele le poti schimba cu succes atat la Honda cat si la United Motors (amandoua in Pipera)..cei de la UM aveau desfacut un VFR tocmai pt asa ceva. Pretul este corect. Ei cer 8 ore de manopera,si crede-ma ca le muncesc la greu...pt ca desface toata mobra si motorul...deci nu merita verificare,ci inlocuire. Ei recomanda sa faci asta dupa 50.000 km,asta daca te plictisesti..daca nu,cand se intampla buba,care buba cica nu te lasa in drum cateva mii bune de km. Am mai auzit si la altii de necesitatea verificarii la fiecare 25.000,dar la mine in carticica nu zice neam de asa ceva..nici la 50.000 (model dupa 2006) PS: @andrei..am rezolvat intre timp cu valizele..ma rog,doar cu valizele.Suportii i-am ciordit iar de la serj. ...sunt gata de concediu. Editat Mai 27, 2010 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salutare Se pare ca sunt gata placutele de frana la motoreta mea. Ce placute imi recomandati. Eventual surse de achizitie Multam, Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 BUNA VFR istilor ! Sunt proaspatul detinator a unui VFR din 2000 , greu ales intre un ducati ST , (cred ca am facut o alegere mult mai buna) as dori sa aflu cateva secrete despre aceasta motocicleta : 1 secrete in ceea ce priveste intretinerea ? 2 as dori sa i montez niste crashuri , nu am vazut pe nici un site comercializarea acestora pentru acest model . stie cineva cum se pot monta ? 3 la cum suna motorul , tare ma tenteaza ca i montez o toba , dar nu stiu ce , cat m-ar costa si cum se poate face . Nici nu stiu daca merita . Vreau sugestii ! 4 Un site cu accesorii si piese pentru acest model ? exista ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 gasesti ca exemplu aici: http://128.121.79.143/Honda-Sliders-VFR-800-98-01.htm vezi ca trebuie sa dai gauri in carene si rezervorul lichidului de racire. eu, pt vfr-ul meu, asta am facut. dupa ce termin cu inmatricularea am sa pun poze (abia saptamana asta ar trebui sa-mi vina si discul de frana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 din cate stiu,la vfr-ul din 2000 nu mai trebuie gaurit rezervorul de antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.