pufarinu_11 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am vrut sa umblu la jug si cu ocazia asta sa pun si burdufuri pentru furca dar din pacate am gasit un surub stricat (rotunjit) si nu il pot scoate. E vorba despre surubuirile astea: Poza e de pe f650.com. Nu stiu din ce material sunt facute. Banuiesc ca daca sunt din fier se pot scoate sudand o parghie de metal. Va rog sa imi dati ceva indicii care ati avut de-a face cu probleme asemanatoare. Suplimentar ai mai putea sa incalzesti jamba sa se dilate cand incerci sa desfaci surubul! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am vrut sa umblu la jug si cu ocazia asta sa pun si burdufuri pentru furca dar din pacate am gasit un surub stricat (rotunjit) si nu il pot scoate. E vorba despre surubuirile astea: Poza e de pe f650.com. Nu stiu din ce material sunt facute. Banuiesc ca daca sunt din fier se pot scoate sudand o parghie de metal. Va rog sa imi dati ceva indicii care ati avut de-a face cu probleme asemanatoare. Ok, acum va intreb unde pot gasi suruburi imbus din astea (M8x30 parca). Nu tin minte sa fi vazut la Practiker, Baumax sau Dedeman, dar poate ma insel. N-as vrea sa dau comanda la reprezentanta BMW doar ptr cateva suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Ok, acum va intreb unde pot gasi suruburi imbus din astea (M8x30 parca). Nu tin minte sa fi vazut la Practiker, Baumax sau Dedeman, dar poate ma insel. N-as vrea sa dau comanda la reprezentanta BMW doar ptr cateva suruburi. La Hornbach. Au cam toate felurile de suruburi imbus. La kilogram. Atentie cu incalzitul. Jugul ar trebui incalzit ca sa se dilate. Nu jamba. Dar si asa, nu cred ca va slabi tensiunea din surub. Mai bine renunta la incalzit. Decalesti jamba. Cel mai bine sudeaza un fier de surub. Si ulei degripant din belsug. Eventual si o cheie cu percutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 La Hornbach. Au cam toate felurile de suruburi imbus. La kilogram.Atentie cu incalzitul. Jugul ar trebui incalzit ca sa se dilate. Nu jamba. Dar si asa, nu cred ca va slabi tensiunea din surub. Mai bine renunta la incalzit. Decalesti jamba. Cel mai bine sudeaza un fier de surub. Si ulei degripant din belsug. Eventual si o cheie cu percutie. Nu incalzesc nimic, stai linistit. Hornbach nu exista in moldova, deci alte sugestii va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 BMW arab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 uite si varianta tunning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ăsta-i modelul după anul 2000, aÂşa că rog un moderator să mute poza asta învechită la secțiunea corespunzătoare...adică la modelele GS 650 Dakar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Omu e legal..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare. problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools: capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria). sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat! Mesaj completat buzz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Fratilor, vreau sa schimb uleiul la nemtoaica si nu reusesc sa desfac surubul de sus de la cadru. Acel subur este si joja de ulei? Exista vre-un pericol daca il fortez? Multumesc anticipat....... Asfalt uscat si curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Fratilor, vreau sa schimb uleiul la nemtoaica si nu reusesc sa desfac surubul de sus de la cadru.Acel subur este si joja de ulei? Exista vre-un pericol daca il fortez? Multumesc anticipat....... Asfalt uscat si curat. Dap, acolo ai si joja! Nu pare casant, dar ai grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare.problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools: capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria). sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat! Mesaj completat buzz! asta ca sa nu uitati durerea mea! acel surub nu este joja(eu ma refer la surubul din cadru de deasupra tevii de esapament in forma de u). joja e una cu capacul pe unde torni uleiul. iti recomand sa folosesti o tubulara daca nu se lasa convins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare.problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools: capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria). sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat! Mesaj completat salut, rotoru de la alternator, sta pe vibrochen, in spatele lui este un rulment unidirectional/flywheel, o chestie cu arc si rotite sau cum vrei sa-i spui, care face legatura dintre volanta si o roata dintata conectata eventual la electromotor. booon Rotoru`daca il dai jos, ai sa observi ca e aranjat pe ax cu ajutorul unei pene, pana aia este pentru temporizarea aprinderii, boon. la asamblare, trebuie : 1) Sa degresezi axul pe care sta volanta 2) Sa degresezi rotorul 3) Manualul recomanda utilizarea unui adeziv special pentru chestia asta. 4) Se monteaza tot angrenaju 5) Surubul se strange la 180 NM (sau ceva genu asta vezi manual) cam asta e ceea ce se intampla la montare, daca nu te pricepi sau daca n-ai mai facut chestia asta, spre binele tau iti recomand sa te duci la un mecanic, este o chestie sensibila pe care daca o face cineva care nu se pricepe poate duce la stricarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 dupa 5 luni de hibernare, a pornit la prima cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutare copii Ce intrebare am..... Si la voi trepideaza motorul ? Am fost sa vad un pegaso in bucuresti.... si .....normal l-am vazut mi-a placut dar trepida motorul ala intr-un hal frate si se auzea si un zgomot ciudat la ambreaj parca O stiti motocicleta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-275642.html Este si revopsita,pana mea Ce ziceti merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Si la voi trepideaza motorul ? Da, vibreaza asa fac alea cu un singur cilindru. Daca nu iti place ar trebui sa te orientezi spre transalp sau vstrom(daca ai mai multi bani). Inca o chestie, cam trebuie sa schimbi mai des, adica nu are o plaja de putere prea mare, cel putin a mea cam tuseste sub 3000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Salutare copiiCe intrebare am..... Si la voi trepideaza motorul ? Am fost sa vad un pegaso in bucuresti.... si .....normal l-am vazut mi-a placut dar trepida motorul ala intr-un hal frate si se auzea si un zgomot ciudat la ambreaj parca O stiti motocicleta? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-275642.html Este si revopsita,pana mea Ce ziceti merita? Am mers saptamana trecuta o zi intreaga cu o Aprilia Pegaso, model 96-99(nush exact), dupa care am fost sa-mi iau BMW-ul de la garaj. Nu-mi venea sa cred cat de diferit este BMW-ul(fara trepidatii, cuplu mai puternic, amortizare mai buna la denivelari, gropi) Dpmdv Bmw F 650 are cateva clase peste Aprila Pegaso Editat Martie 23, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 intrebare intrebatoare1 vreau sa desfac teava de esapament in forma de u si piulitele alea mi-s utute1 cum naiba pot sa le desurubez. prezoanele alea se pot schimba. daca da cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! Editat Martie 23, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! Sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 intrebare intrebatoare1 vreau sa desfac teava de esapament in forma de u si piulitele alea mi-s utute1 cum naiba pot sa le desurubez. prezoanele alea se pot schimba. daca da cum cu problema asta si eu am ajuns in service ... mecanicii au folosit diferte metode....odata o tubulara batuta peste piulita..dar au folosit si o dalta pt. slabit piulita...unele au iest cu tot cu prezon.. Prezonul poti sa-l scoti daca pui 2 piulite la capat si le strangi una de alta si cu o cheie incepi sa-l desfaci pe cel de jos...iese prezonul din cilindru..tot cu metoda asta se strang inapoi.. incearca si cu wd40 poate ajuta..eu nu am avut.. p.s. ai reusit cu rulmentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 inca nu mi-a ajuns rulmentul! tare mi-e teama ca tot in service tre sa ajung si eu(da ma duc in dal auto unde am neamuri) pt u-pipe si pistol pneumatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! si o supapa in plus la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Âşi o bujie în minus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Si un aspect mult mai urat overall.. Nici offizieru' nu debordeaza de frumusete, dar prefer farul asta "de dacie" celui de pe Pegaso (vb de modelele vechi, Pegaso-ul nou - Trail, sau cum dracu'i zice - e ilegal de urat).. Din lipsa de activitate momentan, dezvolt ideea: Primul model de Pegaso 650 avea un far trapezoidal, care mie-mi pare aplatizat, parca-i un redneck d'ala cu paiu' in gura, mandru de el.. Totusi, asta e modelul oarecum decent. Apoi au facut farul tip ochelar - pseudoimpartit in doua, rotunjit, ovalizat, bibilit.. mumu. Nu-mi place Pegaso ca aspect, e muuuult prea rotunjit, pare mult mai firav decat F650-ul.. sincer, cam arata a mobreta de don'shoare. Vorbind strict de aspect, nu de performante!! (desi am vb cu cativa mecanici in a caror parere am incredere, si mi-au spus ca Pegaso-urile sunt mai putin fiabile decat bembeurile noastre, dar overall au cam acelasi numar de probleme per bucata). Asta nou, Trail-ul (pentru ca Factory si Strada sunt deja alte categorii), arata la fel de rotunjel si stralucitor. Dar are aberatia aia de sticla pe ochi, care seamana incredibil de dubios cu farul de pe Kawa Versys. Si e la fel de hidos. Parerile de mai sus imi apartin, si au fost expuse numai in numele meu. Questions? Editat Martie 24, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.