Patrick_M Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 sa stii ca in teren nu o sa faca nici o diferenta. Daca mergi incet oricum intra termocupla. In rest, eu nu am vazut vreo modificare in rau fata de cel de plastic. Dar oricare l-ai face, merita pt bolovani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Nu vrei totusi sa-i dai niste gauri de aerisire , sa fie toata lumea fericita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 m-am gandit si la asta, dar a trecut un sezon si nu a tusit. in plus, e bun cand trec prin apa, despica mai bine apa. cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Nenea... nenea.... Dacă l-ai făcut vapor..... Nu-i pui Âşi vâsle? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Razi tu, razi Harap-alb, dar nu-i rasul tau. Am multumit de destule ori celui ce mi-a fabricat scutul. La ce urme de lovituri de bolovani are, sincer nu stiu daca cel original facea fata. Dar na, fiecare cu ale lui. Sunt sigur ca, ce ai tu, e mai bun si mai mare si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Razi tu, razi Harap-alb, dar nu-i rasul tau. Am multumit de destule ori celui ce mi-a fabricat scutul. La ce urme de lovituri de bolovani are, sincer nu stiu daca cel original facea fata. Dar na, fiecare cu ale lui. Sunt sigur ca, ce ai tu, e mai bun si mai mare si mai tare. ) - neee..... Nu Âştiu dacă-i mai mare. Dar mai tare nu e.... În schimb sigur e mai negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Cum am putut sa uit estetica inaintea functionalitati pt o motocicleta polivalenta? Rectific. Si mai frumos. Poftiti, va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Ma bucur ca l-ai rezolvat! Sunt ok flansele? , Mersi...sigur ca da, sunt perfecte pana acum nu am auzit nici un suierat, sau fasait ca inainte, cand imi tragea aer fals la greu...faza nasoala e ca am racit si nu pot iesi zilele astea, dar in weekend sigur ies, se anunta vremea faina...faza e ca tare greu l-am mai pornit, se innecase...am avut o problema la soc, mi s-a rupt piesa de plastic cu filet care se infileteaza in carburator...si mi-a tras benzina al greu, de erau bujiile fleasca...si a trebuit sa dau jos carburile si sa le golesc de benzina amestecata cu apa si rugina lasata in rezervor asta-toamna si sa bag cu seringa benzina inapoi in carburator...ma rog, a fost o intreaga aventura...noroc cu prietenul meu Razvan...fara de care nu as fi reusit sa-l pornesc...(nu mai zic de piesa care a trebuit sa mi-o faca din aluminiu in locul celei de plastic sparte...acum merge socul OK...) Acum astept sa imi revin din raceala, sa schimb uleiul si simeringurile la furci si gata...on the road again...!!! Mesaj completat Metzler Tourance la 170 euro perechea parca, filtrul e ieftin si o poza cu un scutps/ Cauciucurile de la Romi. Scutul e custom, la fel si bara Salutare...misto scutul tau...si pe mine ma bate gandul sa-l fac din metal...ia zi-mi si mie te rog, cum sta treaba, a fost complicat de facut, cum e cu fier in loc de plastic, simti vreo diferenta in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Va salut cu respect!Caut si eu un filtru de aer pt. Bmw F 650 Funduro 1996. Un sfat de unde l-as putea achizitiona la un pret rezonabil? Nu se prea gasesc deoarece se spala buretele pur si simplu, Vezi ca se poate inlocui buretele. Pe la unele magazine de electronice, sticlarie bla bla, sau de scutere (ca pe la voi e un magazin bun de scutere, imi scapa numele acum) gasesti foaie de burete. Tai foaia de burete la dimensiunile celei vechi, desfaci grila de plastic si inlocuiesti Si gata filtru nooooooooooooooou. Pentru cei care vreti burdufe eu pot sa va livrez ce e in poza de mai jos la preturile de acolo (pt detalii rog PM). Editat Februarie 18, 2010 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 @Norsemann - scutul l-a facut userul @alecul si l-a facut dupa forma crash-bar-ului. Si ala l-a facut tot el, deci el stie mai bine. Diferenta in mers este majora, adica stau linistit ca si un glont se gandeste de doua ori pana sa se lovesca de scut. In rest, nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Am turnat ieri scutul, astazi am sa il decofrez. Probabil ca pe saptamana ce vine la sfarsit am sa va comunic si rezultatul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 intrebare de noob: ce filtru de ulei sa pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 intra pe romimoto.ro si alege anul fabricatiei din banca de date si iti da modelul de filtru. la fel poti pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Salutare, Eu pun pe toate BMW-urile, inclusiv pe al meu, HiFlo HF151. E un filtru bun care echipeaza de fabrica multe marci de mobre. La mine le gasiti cu vreo 25 lei, livrare imediata. Asfalt uscat sa dea Dumnezeu, sa ne daaaaaaaaaaaaaaaaaaam, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Salutare, Unde se pot reface ceva filete fecundate în bucureÂşti Âşi dacă Âştiți Âşi ceva scoruri ar fii beton. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Cel mai ieftin e sa-ti cumperi un tarod mai mare si sa ti-l faci singur.Depinde acum si pt ce parte a motorului ,ca daca trebuie sa pastrezi dimensiunile originale e mai complicat ,dar nu imposibil. Salutare,Unde se pot reface ceva filete fecundate în bucureÂşti Âşi dacă Âştiți Âşi ceva scoruri ar fii beton. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 salutare. stiti cumva de unde fac rost (sau poate aveti vreunul dintre voi un motor de vantut pe piese) de roata dintata care invarte lantul de distributie, situata in axul de la volanta (biela manivela). in schema explodata, cea in care arata si ghidajele pentru lantul de distributie, e roata cel mai de jos. primary drive gear este denumita in CLYMER, nush cum sa ii zic in romaneste. a mea are diametrul interior de 24 de mm, as vrea una de 28.. diametrul interior. si no, a mea e de vanzare in cazul asta. merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 salutare! mi-ar placea sa confectionez un sistem automat de ungere al lantului care sa nu aiba nimik de a face cu electricitatea, doar mecanic...de preferinta sa actioneze gravitatia in locul meu! aveti sa-mi dati ceva sfaturi? Mesaj completat salutare! mi-ar placea sa confectionez un sistem automat de ungere al lantului care sa nu aiba nimik de a face cu electricitatea, doar mecanic...de preferinta sa actioneze gravitatia in locul meu! aveti sa-mi dati ceva sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 revin cu poze. deci vreau piesa din mana mea. are 24 de mm diametrul interior, eu vreau de 28. multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 salutare. stiti cumva de unde fac rost (sau poate aveti vreunul dintre voi un motor de vantut pe piese) de roata dintata care invarte lantul de distributie, situata in axul de la volanta (biela manivela)... buzoianu dezmembreaza o mobra, posibil sa aiba el salutare! mi-ar placea sa confectionez un sistem automat de ungere al lantului care sa nu aiba nimik de a face cu electricitatea, doar mecanic...de preferinta sa actioneze gravitatia in locul meu! aveti sa-mi dati ceva sfaturi? eu mi-am cumparat asta http://www.chainoiler.co.uk/ arata si se monteaza asa http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=21&t=77 daca ai ceva rabdare si ingenioziatate, cred ca se poate confectiona manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) cine poate sa-mi dea cotele de la simeringul de aici si mai spunti odata cum se verifica uleiul? la cald, la rece? ca mie la rece mii sub minim, sapo am bagat 2,2l fix in el acu 2 luni si numa ieri si azi ce l-am omorat vreo100km! ahhh, si....puneti o poza cu pompa de frana originala de la un model 95 ca vb cu pufarinu si in urma testelor efectuate franma fata e slaba rau si am concis ca nu am pompa originala(el are racing,si pompa si furtun) multumesc anticipat Editat Februarie 28, 2010 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) Eu verific nivelul uleiului dupa ce merg cu el minim 10 minute.Il sprijin in cricul central pe o suprafata cat de cat plana, scot joja de ulei, o sterg, o introduc fara sa infiletez si citesc valoarea nivelului. Mesaj completat cand ai facut schimbul de ulei ai pus si pe filtru? Editat Februarie 28, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 cand am facut schimbul de ulei nu am pus si pe filtru. mi-au intrat cam 2 l in cap. dupa ce am avut abteria si am dat drumul la moto am mai completat cu 0,2l. acuma nu am mai verificat la cald. ieri am dat o tura prin oras si azi de dimineata era sub min! cotele de la simeringul in cauza? ahh...si are vrunul piesa cu piulita de la cablu acc, ca la mine s-a rupt de corpul pe care se misca. nu mai is fonduri pt nimik asa ca nu-mi oferiti variante complete ps: mai am luat de la louis si un set de cabluri pt cazuri nefericite, daia vreu numa piesa in cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 salutare! daca aveti un disc spate in stare cat de cat ok (undeva peste 3.75 as zice) let me know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Cred că nici mie nu mi-ar displăcea un disc mai bunicel pentru frâna spate, fiindcă al meu a fost surghiunit pe coclaurile de la Ciungetu de cîteva pietricele intrate abuziv la plăcuțele de frâna...Âşi tare l-a afectat frecuÂşul respectiv! Nu vreau nou-nouț, că n-am ieÂşit încă din criză...dar pot plăti pentru unul bunicel sau pot oferi altceva la schimb (mă refer la vreo piesă sau echipament). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.