Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Am vrut sa umblu la jug si cu ocazia asta sa pun si burdufuri pentru furca dar din pacate am gasit un surub stricat (rotunjit) si nu il pot scoate. E vorba despre surubuirile astea: LowerForkClampNuts.jpg

Poza e de pe f650.com. Nu stiu din ce material sunt facute. Banuiesc ca daca sunt din fier se pot scoate sudand o parghie de metal. Va rog sa imi dati ceva indicii care ati avut de-a face cu probleme asemanatoare.

Suplimentar ai mai putea sa incalzesti jamba sa se dilate cand incerci sa desfaci surubul!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am vrut sa umblu la jug si cu ocazia asta sa pun si burdufuri pentru furca dar din pacate am gasit un surub stricat (rotunjit) si nu il pot scoate. E vorba despre surubuirile astea: LowerForkClampNuts.jpg

Poza e de pe f650.com. Nu stiu din ce material sunt facute. Banuiesc ca daca sunt din fier se pot scoate sudand o parghie de metal. Va rog sa imi dati ceva indicii care ati avut de-a face cu probleme asemanatoare.

 

Ok, acum va intreb unde pot gasi suruburi imbus din astea (M8x30 parca). Nu tin minte sa fi vazut la Practiker, Baumax sau Dedeman, dar poate ma insel. N-as vrea sa dau comanda la reprezentanta BMW doar ptr cateva suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, acum va intreb unde pot gasi suruburi imbus din astea (M8x30 parca). Nu tin minte sa fi vazut la Practiker, Baumax sau Dedeman, dar poate ma insel. N-as vrea sa dau comanda la reprezentanta BMW doar ptr cateva suruburi.

 

La Hornbach. Au cam toate felurile de suruburi imbus. La kilogram.

Atentie cu incalzitul. Jugul ar trebui incalzit ca sa se dilate. Nu jamba. Dar si asa, nu cred ca va slabi tensiunea din surub. Mai bine renunta la incalzit. Decalesti jamba. Cel mai bine sudeaza un fier de surub. Si ulei degripant din belsug. Eventual si o cheie cu percutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Hornbach. Au cam toate felurile de suruburi imbus. La kilogram.

Atentie cu incalzitul. Jugul ar trebui incalzit ca sa se dilate. Nu jamba. Dar si asa, nu cred ca va slabi tensiunea din surub. Mai bine renunta la incalzit. Decalesti jamba. Cel mai bine sudeaza un fier de surub. Si ulei degripant din belsug. Eventual si o cheie cu percutie.

 

Nu incalzesc nimic, stai linistit. Hornbach nu exista in moldova, deci alte sugestii va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăsta-i modelul după anul 2000, aÂşa că rog un moderator să mute poza asta învechită la secțiunea corespunzătoare...adică la modelele GS 650 Dakar! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare.

problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools:

capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie

buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria).

sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat!

Mesaj completat

buzz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, vreau sa schimb uleiul la nemtoaica si nu reusesc sa desfac surubul de sus de la cadru.

Acel subur este si joja de ulei?

Exista vre-un pericol daca il fortez?

 

Multumesc anticipat....... Asfalt uscat si curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, vreau sa schimb uleiul la nemtoaica si nu reusesc sa desfac surubul de sus de la cadru.

Acel subur este si joja de ulei?

Exista vre-un pericol daca il fortez?

 

Multumesc anticipat....... Asfalt uscat si curat.

 

 

Dap, acolo ai si joja! Nu pare casant, dar ai grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare.

problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools:

capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie

buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria).

sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat!

Mesaj completat

buzz!

asta ca sa nu uitati durerea mea!

acel surub nu este joja(eu ma refer la surubul din cadru de deasupra tevii de esapament in forma de u). joja e una cu capacul pe unde torni uleiul. iti recomand sa folosesti o tubulara daca nu se lasa convins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare.

problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools:

capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie

buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria).

sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat!

Mesaj completat

 

 

salut, rotoru de la alternator, sta pe vibrochen, in spatele lui este un rulment unidirectional/flywheel, o chestie cu arc si rotite sau cum vrei sa-i spui, care face legatura dintre volanta si o roata dintata conectata eventual la electromotor. booon

 

Rotoru`daca il dai jos, ai sa observi ca e aranjat pe ax cu ajutorul unei pene, pana aia este pentru temporizarea aprinderii, boon.

 

la asamblare, trebuie :

 

1) Sa degresezi axul pe care sta volanta

2) Sa degresezi rotorul

3) Manualul recomanda utilizarea unui adeziv special pentru chestia asta.

4) Se monteaza tot angrenaju

5) Surubul se strange la 180 NM (sau ceva genu asta vezi manual)

cam asta e ceea ce se intampla la montare, daca nu te pricepi sau daca n-ai mai facut chestia asta, spre binele tau iti recomand sa te duci la un mecanic, este o chestie sensibila pe care daca o face cineva care nu se pricepe poate duce la stricarea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare copii

Ce intrebare am.....

Si la voi trepideaza motorul ?

Am fost sa vad un pegaso in bucuresti.... si .....normal l-am vazut mi-a placut dar trepida motorul ala intr-un hal frate si se auzea si un zgomot ciudat la ambreaj parca

O stiti motocicleta?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-275642.html

 

Este si revopsita,pana mea

Ce ziceti merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la voi trepideaza motorul ?

 

Da, vibreaza asa fac alea cu un singur cilindru. Daca nu iti place ar trebui sa te orientezi spre transalp sau vstrom(daca ai mai multi bani).

Inca o chestie, cam trebuie sa schimbi mai des, adica nu are o plaja de putere prea mare, cel putin a mea cam tuseste sub 3000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare copii

Ce intrebare am.....

Si la voi trepideaza motorul ?

Am fost sa vad un pegaso in bucuresti.... si .....normal l-am vazut mi-a placut dar trepida motorul ala intr-un hal frate si se auzea si un zgomot ciudat la ambreaj parca

O stiti motocicleta?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-275642.html

 

Este si revopsita,pana mea

Ce ziceti merita?

Am mers saptamana trecuta o zi intreaga cu o Aprilia Pegaso, model 96-99(nush exact), dupa care am fost sa-mi iau BMW-ul de la garaj.

Nu-mi venea sa cred cat de diferit este BMW-ul(fara trepidatii, cuplu mai puternic, amortizare mai buna la denivelari, gropi)

 

Dpmdv Bmw F 650 are cateva clase peste Aprila Pegaso

Editat de flor!n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare1 vreau sa desfac teava de esapament in forma de u si piulitele alea mi-s utute1

cum naiba pot sa le desurubez. prezoanele alea se pot schimba. daca da cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare1 vreau sa desfac teava de esapament in forma de u si piulitele alea mi-s utute1

cum naiba pot sa le desurubez. prezoanele alea se pot schimba. daca da cum

cu problema asta si eu am ajuns in service :rose: ... mecanicii au folosit diferte metode....odata o tubulara batuta peste piulita..dar au folosit si o dalta pt. slabit piulita...unele au iest cu tot cu prezon..

Prezonul poti sa-l scoti daca pui 2 piulite la capat si le strangi una de alta si cu o cheie incepi sa-l desfaci pe cel de jos...iese prezonul din cilindru..tot cu metoda asta se strang inapoi..

incearca si cu wd40 poate ajuta..eu nu am avut..

 

p.s. ai reusit cu rulmentul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un aspect mult mai urat overall.. Nici offizieru' nu debordeaza de frumusete, dar prefer farul asta "de dacie" celui de pe Pegaso (vb de modelele vechi, Pegaso-ul nou - Trail, sau cum dracu'i zice - e ilegal de urat)..

 

Din lipsa de activitate momentan, dezvolt ideea:

 

Primul model de Pegaso 650 avea un far trapezoidal, care mie-mi pare aplatizat, parca-i un redneck d'ala cu paiu' in gura, mandru de el.. Totusi, asta e modelul oarecum decent.

Apoi au facut farul tip ochelar - pseudoimpartit in doua, rotunjit, ovalizat, bibilit.. mumu. Nu-mi place Pegaso ca aspect, e muuuult prea rotunjit, pare mult mai firav decat F650-ul.. sincer, cam arata a mobreta de don'shoare. Vorbind strict de aspect, nu de performante!! (desi am vb cu cativa mecanici in a caror parere am incredere, si mi-au spus ca Pegaso-urile sunt mai putin fiabile decat bembeurile noastre, dar overall au cam acelasi numar de probleme per bucata).

 

Asta nou, Trail-ul (pentru ca Factory si Strada sunt deja alte categorii), arata la fel de rotunjel si stralucitor. Dar are aberatia aia de sticla pe ochi, care seamana incredibil de dubios cu farul de pe Kawa Versys. Si e la fel de hidos.

 

Parerile de mai sus imi apartin, si au fost expuse numai in numele meu. Questions? :rose:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...