Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

va prezint ce modificari home made am facut motocicletei dealungul timpului, ultima modificare este de actualitate fiindca a venit vremea ploioasa...

 

Daca a facut careva protectie de noroi pt. telescopul central, sunt si eu curios sa vad cum se poate face, din ce material..etc..am vazut diferite variante pe diferite tipuri de motociclete, dar pe F650 inca nu am vazut..

 

Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari.

Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista.

post-40812-1290581686_thumb.jpg

post-40812-1290581708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare tuturor

pentru cei interesati ... se vinde un BMW 650 F ST din 96 - 1000 de euro!

 

/index.php?...p;#entry2672068

 

pentru ca nu s-a vandut - se dezmembreaza ... cine are nevoie de piese

0752.157.972 - Daniel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari.

Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista.

Nu e toba stock, corect?

L.E.- Acum vad ca e GS. La noi trece toba pe langa telescop si nu pot pune direct un cauciuc. Va trebui decupat pe margine sa nu ia foc de la toba

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba trece prin spatele amortizorului si se coteste putin pe sub aparatoarea stock, astfel incat nu se poate pune direct prinsa ca la tine, ci va trebui putin mai in fata si decupat putin. Eventual, viitoare aparatoate sa fie curbata spre fata putin. O sa caut un material care sa le faca pe toate. Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut?

 

Este un cauciuc gros de 5 mm. A fost prins cu 3 nituri pop de aparatoarea de deasupra rotii. Din cauza profilului curb al aparatorii de deasupra rotii, pe care s-a mulat perfect, respectivul cauciuc nu se balangane ci are o pozitie excelenta intre roata si bascula.

Si totul facut din ochi si ajustat la final cu un cutter.

Ca sa fiu corect, inspiratia mi-a venit de la Angi . Stima coane. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt aprecieri :)

a fost probat pe ploaie mai slaba, mers pe asfalt ud, si nu ajunge strop de apa pe radiator...cateva picaturi pe varful de la bocanci, banui ca de la viraje.. nu mai stropeste pe pantaloni...

Urmeaza sa curat radiatorul de nisipul/pamantul adunat pe mijloc si sa vad cat de curat ramane pe o ploaie mai serioasa pana unde ma stropeste pe picioare... :duel:

 

Pt. mine solutia ideala ar fi o aripa sh de la o sportiva dar oare de la care se potriveste cel mai bine cu cat mai putine modificari :)

 

Idea cu cauciucul gros si curbat sa aiba o rigiditate e foarte buna, bine ca ai spus ca nu m-am prins din poza :-)

trebuie sa ma uit maine daca e posibil de fixat la fel, numai ca la Funduro parca e filtrul de aer pe acolo...

 

 

p.s. pt cine foloseste motorul prin noroaie, drumuri pietruite nu e indicat sa apropie aripa de roata...

Mesaj completat

Poate totus merge facut din cosul de hartii... :P

post-5301-1290727139_thumb.jpg

post-5301-1290727213_thumb.jpg

post-5301-1290729642_thumb.jpg

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999?

Vreau sa le fac in regim propriu.

Salut!

Schema nu am dar pot sa fac ceva poze si la suport si la cutii. BMW F 650 1996.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999?

Vreau sa le fac in regim propriu.

Am un 650St din '98 toamna :) cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un 650St din '98 toamna :D cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :)

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

 

Cheia fixa va strica niplurile spitelor. Poti sa le slabesti cu o cheie franceza apoi sa le desurubezi de tot cu o surubelnita. Dar la spitat iti va fi mai greu.

http://www.dirtbikestore.co.uk/acatalog/Di...m_Tools_31.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :)

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :)

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

 

Cheie pentru spite gasesti pe la magazinele de biciclete, dar nu-s sigur ca s-o si potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla.

Merci Bogdan,o sa le degripez pana Sambata ,iar in weekend o sa trec la desfacut.Daca vi diseara te rog sa imi aduci clestisorul,iar daca nu , trec Sambata dimineata pe la tine sa-l iau.

 

Nu incerca cu cheia de bicicleta. O sa strici niplurile.

Nu prea ma intereseaza niplurile pentru ca as vrea sa le schimb. Sunt foarte oxidate si ar fi pacat sa le pun la niste jenti vopsite frumos.

 

Dar la spitat iti va fi mai greu.

Crede-ma Andrei ca nu ma bag la spitzat. Pentru asta exista Rabinul.Sa se chinue el :)

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cam la cat timp schimbati lichidul de racire? Trebuie pus Loctite neaparat la surubul ala pe unde se face scurgerea (sub pomba de apa)?

Si alta problema: De mai mult timp aveam problema cu pedala de frana ( spate), in urma numeroaselor cazaturi s-a strambat surubul si pedala se balanganea. Am desfacut si am constatat ca, camasa aia de plastic de sub alunecatorul pentru lant e crapata, o saiba din aia de cauciuc rupta. Acum problema e cu "master cylinder" si cu pistonasul ala de la pedala care intra in el, pistonasul e plin de rugina (care poate fi indepartata). Eu nu stiu , si nu am inteles exact din manual ce face master ciylinder asta, doar ca nu se poate repara daca e phutut, no acum cum imi dau eu seama daca e phutat, presupunand ca are rugina pe acolo.

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...