andro_cd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mi s-a stricat ceva la partea electrica. Cand sa apas pe butonul de start, a facut poc pe undeva si nu mai functioneaza electromotorul. Acum, cand apas pe butounul start, se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa. Aveti vreo idee? piesa aia nu arata asa ...ca un fel de releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 careva interesat de roata spate (fara disc)+cauciuc pirreli(de strada)? 250 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mi s-a stricat ceva la partea electrica. Cand sa apas pe butonul de start, a facut poc pe undeva si nu mai functioneaza electromotorul. Acum, cand apas pe butounul start, se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa.Aveti vreo idee? Piesa defecta este un releu care protejeaza electromotorul. Pentru o perioada scurta de timp poti sa faci punte la pornire intre bornele lui, asta ca sa nu mai impingi de capra. Astfel de relee se potrivesc cam de la orice motor, doar amperajul difera. Poti inlocui cu succes acel releu cu unul de scuter second hand de la reparatii scutere sau de pe la dezmembrari, cu remarca sa fii atent sa aiba un amperaj cit mai mare ca sa te tina cit mai mult. Totusi, inainte de a schimba releul, incearca si schimba bateria sau alimenteaza de la alta baterie mai in firea ei, fiindca se poate sa fie bateria moarta si atunci releul respectiv face doar "clanc-clanc-clanc"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Piesa defecta este un releu care protejeaza electromotorul. Pentru o perioada scurta de timp poti sa faci punte la pornire intre bornele lui, asta ca sa nu mai impingi de capra. Astfel de relee se potrivesc cam de la orice motor, doar amperajul difera. Poti inlocui cu succes acel releu cu unul de scuter second hand de la reparatii scutere sau de pe la dezmembrari, cu remarca sa fii atent sa aiba un amperaj cit mai mare ca sa te tina cit mai mult. Totusi, inainte de a schimba releul, incearca si schimba bateria sau alimenteaza de la alta baterie mai in firea ei, fiindca se poate sa fie bateria moarta si atunci releul respectiv face doar "clanc-clanc-clanc"! andro cd a zis ca doar releul functioneaza. Il aude ca face clanc-clanc. Mult mai probabil demarorul e de vina. Porneste impinsa, deci nu exista pinioane intepenite intre demaror si motor. Si daca motorul merge inseamna ca incarca si bateria.Asa ca, probabil, partea electrica a demarorului s-a stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Da, drept este, nu mi-am dat silinta sa citesc atent (sa-mi fie rusine )...iar daca electromotorul alimentat separat, direct la borne, nu porneste, inseamna ca acolo-i buba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Va multumesc ptr raspunsul prompt. O sa incerc cu prima ocazie sa pun electromotorul direct la baterie. Daca acolo e buba, am impresia ca o sa am necazuri financiare destul de mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Prima oară încarcă bateria Âşi verifică aÂşa. Sunt simptome clare de chicit curent. Dacă tot n-o funcționa după umflarea baterie cu curent ... apucă-te de Âşurubărit ce au zis oamenii mai sus. Dacă ți-e lene(jenă) să pui bateria la încărcat ... măcar asigură-te că ai în ea 12,5V folosind un multimetru. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Prima oară încarcă bateria Âşi verifică aÂşa. Sunt simptome clare de chicit curent. Dacă tot n-o funcționa după umflarea baterie cu curent ... apucă-te de Âşurubărit ce au zis oamenii mai sus. Dacă ți-e lene(jenă) să pui bateria la încărcat ... măcar asigură-te că ai în ea 12,5V folosind un multimetru. Succes Ma indoiesc ca e bateria, deja facusem 1000 de km pana la acel moment si era incarcata. E primul lucru pe care l-am verificat (becul din far avea lumina puternica). Si ideea e ca a facut POC, deci iese din discutie bateria. Ma uitam pe manualul de service de la F650 si simptomele ma duc clar la electromotor . Iar un electromotor nou e 250 de lire sterline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 mai andro-cd sa stii ca nu e mare filozofie sa dai jos electromotorul sa-l faci bucati si sa-l pui la loc. fa verificarile de rigoare si daca se adevereste a fi electromotorul desfa-l...s-a putea sa fie periiile(4 la numar) . sa stii ca eu l-am desfacut pe al meu ca sa-i ung rulmentii si este foarte foarte foarte bine facut si de la toata mobra cred ca electromotorul e facut sa tina o vesnicie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Cumpar scarita pasager stanga si maneta ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Ma indoiesc ca e bateria, deja facusem 1000 de km pana la acel moment si era incarcata. E primul lucru pe care l-am verificat (becul din far avea lumina puternica). Si ideea e ca a facut POC, deci iese din discutie bateria. Ma uitam pe manualul de service de la F650 si simptomele ma duc clar la electromotor . Iar un electromotor nou e 250 de lire sterline Maestre, daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere numai sa apelezi. Numa bine. Mesaj completat Imi vand bijuteria.... BMW F650 ST 1997, 38.000 km arata si merge impecabil. Consumabile bune, TOP CASE GHIVI de 52 L Parbriz Pret 1850 Euro. Mesaj completat Maestre, daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere numai sa apelezi.Numa bine. Mesaj completat Imi vand bijuteria.... BMW F650 ST 1997, 38.000 km arata si merge impecabil. Consumabile bune, TOP CASE GIVI de 52 L Parbriz Pret 1850 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Cumpar scarita pasager stanga si maneta ambreiaj. Auch... Acu' cine-i vinde lu' nenea Patrick scarita de pasager stanga inseamna ca ramane cu una desperecheata cu care nu mai are ce face. Si pe aia o pot primi eu cu placere, nici nu cer bani sa o iau. Bine, hai ca dau si niste bani pe ea daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) bun...am rezolvat problema cu ajutorul lui augustin87r de pe f650.ro. aici aveti schema pt adaptarea unui regulator de tensiune afrika twin la f650clasichttp://img716.imageshack.us/i/adaptare.jpg/ Salut, avand in vedere ca avem aceeasi problema, sau am avut, te intreb unde ti-ai montat noul regulator. Eu ma gandesc sa-l montez undeva pe langa clancson, adik chiar de unde e prins el, sa-l montez pe ceva metalic si cam atat. Daca puteti pune careva poze cu noua repozitionare bagati mare. Multam Mesaj completat Auch... Acu' cine-i vinde lu' nenea Patrick scarita de pasager stanga inseamna ca ramane cu una desperecheata cu care nu mai are ce face. Si pe aia o pot primi eu cu placere, nici nu cer bani sa o iau. Bine, hai ca dau si niste bani pe ea daca e nevoie. Si acum chinui pasagera? N-am inteles niciodata cum ai ramas fara scarita, eu pana in prezent nu am reusit sa rup niciuna, si am rupt o gramada de chestii la vaca. Editat August 28, 2010 de irip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 sal. eu l-am montat in dr afara, pe plasticul ce acopera rezervorul de antigel! e mai bine decat sub sa dar cel mai bine e pus pe cadru sau ceva metalic, se disipa caldura mai bine. nu ai decat sa gasesti un loc, sa-i prelungesti firele si gata mobra mea nu o vrea nimeni! 1000euro banu jos-obligatoriu vazuta si incercata mobra. nu vreau sa spuna clientul ca am fo neserios ps: ma regasesc mai mult intr-una de strada sau de o fi sa mai starng cureaua un afrika twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Salut, avand in vedere ca avem aceeasi problema, sau am avut, te intreb unde ti-ai montat noul regulator. Eu ma gandesc sa-l montez undeva pe langa clancson, adik chiar de unde e prins el, sa-l montez pe ceva metalic si cam atat. Daca puteti pune careva poze cu noua repozitionare bagati mare. Multam Mesaj completat Si acum chinui pasagera? N-am inteles niciodata cum ai ramas fara scarita, eu pana in prezent nu am reusit sa rup niciuna, si am rupt o gramada de chestii la vaca. Momentan capra isi asteapta un ghidon nou si sa ii montez fruca Upside-down de Aprilia. Scarita s-a rupt la accident, cand s-a tarat pe asfalt, s-a deschis singura si s-a dat peste cap, ramanand deschisa spre fata, spre surprinderea tuturor. Maneta am sudat-o si scarita o voi comanda de pe motorworks.co.uk sau ebay. O sa pun poze cand va fi gata besta rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 ps: ma regasesc mai mult intr-una de strada sau de o fi sa mai starng cureaua un afrika twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Am si eu o intrebare: Unde gasesc releu de incarcare BMW F 650 an 1996 ? Mi-a terminat bateria veche care avea 4 ani, am schimbat-o si cand am masurat incarca 16V. Si cam la ce pret sa ma astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 la reprezentanta bmw(100e), la dillypoint(100e), pe okazii (is taiwan dar vanzatorul zice ca-s bune...le are cu electronica, m-a ajutat) (50e) sau pe ebay pe la 30-50e. ori de la alte mobre Mesaj completat astazi m-am despartit de motocicleta mea. desi in ultima vreme din cauza finantelor si a problemelor aparute la ea m-am consumat foarte mult si mai tot timpul eram suparat pe ea despartirea a fost oarecum grea. nu credeam ca are sa-mi para rau, dar gandindu-ma la cata pasiune am pus in lucrarile de mentenanta si reparatie si la putinii km facuti e normal sa ma incerce emotii controversate!! urmatoarea motocicleta nu stiu cand va fi, va fi sigur un 2V si pe moment ma voi consola cu antrenamentul cainelui si iesirile la vanatoare! Uploaded with ImageShack.us ps: daca noul proprietar o fi sa aiba vreo problema(desi nu are voie) rogu-va sa-l ajutati asa cum a-ti facut-o si cu mine, altfel asfalt uscat si spor la mestereala ca a venit frigu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 intrucat in curand o sa pot si eu sa scot vacuta la pascut (in sfarsit!), cumpar suporti laterali de bagaje, in caz ca are cineva asa ceva de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Am nevoie de prinderea pentru maneta de ambreiaj, pentru că pe-a mea am rupt-o. În imaginea ataÂşată este nenumerotată; am marcat-o cu o săgetă mai groasă. Dacă o are cineva la vînzare izolată sau în ansamblu, vă rog PM. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Buna , s'ar putea sa intru un posesia unui BMW 650 gs din '95 . In afara de cele obisnuite la o motocicleta. la ce ar trebuii sa am grija / sa verific inainte de a intra in posesia lui ? Are vreo problema care este comuna la modelul acesta ? Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Singura problema, majora zic io...este ca in '95 nu se fabricau GS-uri! Restul gasesti aici, numai daca citesti, si gasesti cam tot ce te-ar interesa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 da scuze , f650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Domnilor cu FFFFF-undul batucit, m-am decis sa schimb caprita cu ceva mai marisor. Am echipat-o cu tot ce-si poate dori un enduro-touring si am tratat-o cu afectiune, ceea ce si arata. Motoreta e intr-o stare impecabila, este din '96 si imediat implineste 51.000 km. De-a lungul timpului a primit cutii laterale bmw, parbriz mare touring, rucsac de rezervor extensibil, bujii cu iridiu, prelungire aripa fata, kit xenon 6000k, manere incalzite. Am schimbat de foarte putin timp releul de incarcare, cauciucuri noi heidenau k 60, ulei + filtru puse saptamana trecuta, fise si pipe noi, baterie brici, placute de farana schimbate de aprox 1000km (fata- spate), mai am la ea o husa groasa gen garaj. Motoreta merge f bine, niciodata nu mi-a facut probleme... madoare sufletu ca o dau, dar vreau un fratiormai mare...1100 gs pretul este 2000 iepuroi negociabil sau 1850 fix Pt info, detalii si poze gabriel_clinciu@yahoo.com sau 0766 572 581. numa bine, Gabriel Clinciu, Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.