Serban.S Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 va prezint ce modificari home made am facut motocicletei dealungul timpului, ultima modificare este de actualitate fiindca a venit vremea ploioasa... Daca a facut careva protectie de noroi pt. telescopul central, sunt si eu curios sa vad cum se poate face, din ce material..etc..am vazut diferite variante pe diferite tipuri de motociclete, dar pe F650 inca nu am vazut.. Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari. Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 salutare tuturor pentru cei interesati ... se vinde un BMW 650 F ST din 96 - 1000 de euro! /index.php?...p;#entry2672068 pentru ca nu s-a vandut - se dezmembreaza ... cine are nevoie de piese 0752.157.972 - Daniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari.Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista. Nu e toba stock, corect? L.E.- Acum vad ca e GS. La noi trece toba pe langa telescop si nu pot pune direct un cauciuc. Va trebui decupat pe margine sa nu ia foc de la toba Editat Noiembrie 24, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Al meu e GS din 2004. Nu am stiut despre amplasarea tobei, basculei si a amortizorului la F 650 FUNDURO (fabricatie pina in 2000). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Toba trece prin spatele amortizorului si se coteste putin pe sub aparatoarea stock, astfel incat nu se poate pune direct prinsa ca la tine, ci va trebui putin mai in fata si decupat putin. Eventual, viitoare aparatoate sa fie curbata spre fata putin. O sa caut un material care sa le faca pe toate. Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut? Este un cauciuc gros de 5 mm. A fost prins cu 3 nituri pop de aparatoarea de deasupra rotii. Din cauza profilului curb al aparatorii de deasupra rotii, pe care s-a mulat perfect, respectivul cauciuc nu se balangane ci are o pozitie excelenta intre roata si bascula. Si totul facut din ochi si ajustat la final cu un cutter. Ca sa fiu corect, inspiratia mi-a venit de la Angi . Stima coane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 De tinut minte si de aplicat. Respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) multumesc pt aprecieri a fost probat pe ploaie mai slaba, mers pe asfalt ud, si nu ajunge strop de apa pe radiator...cateva picaturi pe varful de la bocanci, banui ca de la viraje.. nu mai stropeste pe pantaloni... Urmeaza sa curat radiatorul de nisipul/pamantul adunat pe mijloc si sa vad cat de curat ramane pe o ploaie mai serioasa pana unde ma stropeste pe picioare... Pt. mine solutia ideala ar fi o aripa sh de la o sportiva dar oare de la care se potriveste cel mai bine cu cat mai putine modificari Idea cu cauciucul gros si curbat sa aiba o rigiditate e foarte buna, bine ca ai spus ca nu m-am prins din poza :-) trebuie sa ma uit maine daca e posibil de fixat la fel, numai ca la Funduro parca e filtrul de aer pe acolo... p.s. pt cine foloseste motorul prin noroaie, drumuri pietruite nu e indicat sa apropie aripa de roata... Mesaj completat Poate totus merge facut din cosul de hartii... Editat Noiembrie 25, 2010 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ultima poza e pe GS? Cum sunt prinderile la aripa aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ultima poza e pe GS? Cum sunt prinderile la aripa aia? ultima poza este gasita pe net, este de noul GS F 650/800.. Banui ca are din fabrica dat filet in bascula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Referitor la protectie pentru furca, eu am facut niste "sosetele" dintr-o fasie de vinilin. Am facut ca un manson in jurul furcii, l-am lasat largut ca sa poata sa se miste in sus si in jos dupa cum se misca furca si functioneaza impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Ieri am luat masura la neopren, azi il tai si o sa il duc la croitor. Revin cu poze la finalul lucrarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut! Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999? Vreau sa le fac in regim propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut!Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999? Vreau sa le fac in regim propriu. Salut! Schema nu am dar pot sa fac ceva poze si la suport si la cutii. BMW F 650 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Salut!Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999? Vreau sa le fac in regim propriu. Am un 650St din '98 toamna cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Am un 650St din '98 toamna cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi ma abonez si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 ma abonez si eu Nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Am un 650St din '98 toamna cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Cheia fixa va strica niplurile spitelor. Poti sa le slabesti cu o cheie franceza apoi sa le desurubezi de tot cu o surubelnita. Dar la spitat iti va fi mai greu. http://www.dirtbikestore.co.uk/acatalog/Di...m_Tools_31.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla. Editat Decembrie 8, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Cheie pentru spite gasesti pe la magazinele de biciclete, dar nu-s sigur ca s-o si potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Nu incerca cu cheia de bicicleta. O sa strici niplurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla. Merci Bogdan,o sa le degripez pana Sambata ,iar in weekend o sa trec la desfacut.Daca vi diseara te rog sa imi aduci clestisorul,iar daca nu , trec Sambata dimineata pe la tine sa-l iau. Nu incerca cu cheia de bicicleta. O sa strici niplurile. Nu prea ma intereseaza niplurile pentru ca as vrea sa le schimb. Sunt foarte oxidate si ar fi pacat sa le pun la niste jenti vopsite frumos. Dar la spitat iti va fi mai greu. Crede-ma Andrei ca nu ma bag la spitzat. Pentru asta exista Rabinul.Sa se chinue el Editat Decembrie 9, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 sa nu-ti bati joc de spite si piulite(nipluri). ele merg reconditionate! in tm cunosc pe cineva care zincheaza(cred ca e corect cum zic) spitele si arata ca noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Voi cam la cat timp schimbati lichidul de racire? Trebuie pus Loctite neaparat la surubul ala pe unde se face scurgerea (sub pomba de apa)? Si alta problema: De mai mult timp aveam problema cu pedala de frana ( spate), in urma numeroaselor cazaturi s-a strambat surubul si pedala se balanganea. Am desfacut si am constatat ca, camasa aia de plastic de sub alunecatorul pentru lant e crapata, o saiba din aia de cauciuc rupta. Acum problema e cu "master cylinder" si cu pistonasul ala de la pedala care intra in el, pistonasul e plin de rugina (care poate fi indepartata). Eu nu stiu , si nu am inteles exact din manual ce face master ciylinder asta, doar ca nu se poate repara daca e phutut, no acum cum imi dau eu seama daca e phutat, presupunand ca are rugina pe acolo. Editat Decembrie 9, 2010 de irip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.