beje Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) Regular e produsul "normal" adresat publicului larg care respecta cel putin cerintele minime. Premium e produsul care ofera ceva in plus fata de regular si e un pic mai scum. De obicei ofera o functie de confort sau calitate superioara. In momentul de fata regular e benzina euro 4 cu cifra octanica 95. Premium sunt euro 4 cu cifra octanica 98 (mol), 99 (petrom), 100 (petromv, omv). --------- Editare ulterioara: topul de mai sus e destul de disputat. Pentru cine are urechi sa auda si ochi sa vada: diferenta intre OMV Carerra 100 si Top 99+ sunt cativa litri de aditiv la 3-4000 de litri (un compartiment de cisterna). Cum le da lor asa mari diferente intre cei doi carburanti... eu nu am inteles niciodata... in schimb cum apare o discutie despre carburanti cum cineva invie topul de mai sus... (o fi din cauza ca suntem in apropierea Pastelui ) Editat Aprilie 15, 2009 de ratonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) la Dr-ul meu s-a format rugina in carburator de la benzina, am bagat numai de la Petrom de 95 so..acum incerc sa bag numai de la Rompetrol, cica ar scoate un consum mai bun, pana acum nu am observat nici o diferenta Editat Aprilie 15, 2009 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 Regular e produsul "normal" adresat publicului larg care respecta cel putin cerintele minime.Premium e produsul care ofera ceva in plus fata de regular si e un pic mai scum. De obicei ofera o functie de confort sau calitate superioara. In momentul de fata regular e benzina euro 4 cu cifra octanica 95. Premium sunt euro 4 cu cifra octanica 98 (mol), 99 (petrom), 100 (petromv, omv). Buna explicatie! @zidaru: da, Petrom le cam are cu practica asta cu apa. Si eu m-am dat pe Rompetrol de o vreme, sa vad asa in timp cum stau lucrurile. Pe moment merg ok utilajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) Regular e benzina cu plumb, da. Aia de pe vremea lu plumbuitu. de acord... poate va intereseaza acest top realizat de meseriashi: topul asta parca e facut de PRM, are boala pe unguri... si austrieci la Dr-ul meu s-a format rugina in carburator de la benzina, am bagat numai de la Petrom de 95so..acum incerc sa bag numai de la Rompetrol, cica ar scoate un consum mai bun, pana acum nu am observat nici o diferenta cum nici o diferenta? mici rateuri ? nimic, nimic?... Editat Aprilie 15, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 nimic, nici un rateu, nici o diferenta sesizabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 In Sacele la benzinaria tip container din centru mi-au pus 19,7 L intr-un rezervor de 17,5 la un BMW F650. Eram pe rezerva de mult, aproape gol, dar nici asa. M-am bucurat ca am bagat benzina si am scapat de pana prostului si nu am mai facut scandal. In rest motorul meu haleste orice benzina fara probleme. Am reusit si eu sa pun odata 20 de litri. Poate canistra de 5 litri din top-case sa fi facut diferenta . Rompetrol - Efix 95 - consum cu 50% mai mare !!!!!!!! bai, asta am observat si eu, cu greu mai consum sub 8 de cand bag efix-ul asta. Dar nu mi-am batut capul sa vaz daca e de la benzina. Cred ca o sa merg pe 95 pentru ca nu as vrea ca cifra octanica crescuta sa imi afecteze motorul, mai ales ca la mobra mea se recomanda regular de 87 sau 91 ca cifra octanica. F-ul tau ar trebui sa aiba pe rezervor cifra octanica 95, vezi ca 87 si 91 sunt altceva. La contul strazii am un lukoil de unde am facut cateva plinuri, a inceput sa se comporte ca o mobra si am inceput sa bag efix. Dupa 2 plinuri mergea mobra ca noua. Am bagat 10 litri de la un lukoil ca intrasem pe rezerva si iar parca avea calbelitoarele infundate. Am mai bagat un plin e efix si iar si-a revenit. Eu unul stau departe de lukoil de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Am avut cateva experiente cu Lukoil, de ma uitam la fiecare zece metri sub qur, sa vad daca m-am urcat pe tractorul care trebuie.. De-atunci, numai la urgente.. Am bagat de doua ori de la MOL, si mergea offizieru' la trap.. adica sacadat, cu bufnituri.. MOL-ul l-am scos complet de pe lista, Lukoil-ul are un mare minus de la mine, OMV-ul nu e nemaipomenit, dar nici nu mi-a facut figuri pana acum.. Rompetrol am bagat o singura data, dar s-a intamplat in perioada in care aveam galeria de evacuare busita, si 'abar n-am daca suna bine motorul.. de mers, a mers ok, insa.. INTREBARE: Unde dracu' mai gasiti voi PETROM NON V?? Am intrat in trei, pana acum (sigla PETROM "regular"), si pe bon si pe pompe scria tot PetromV!?! E drept, pare sa fie ok benzenu', desi cateodata miroase a aqua nondelicatus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Eu bag de la MOL si merge ok Domi. La vechiu moto(2t cu ungerea in amestec), ciudat ca numai cu MOL mergea bine. Omv'u mergea parca cu un minus de putere si Lukoil'ul m-a speriat de-a dreaptul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 cu efix merge " mai bine". sau cel putin senzatia asta mi-o lasa. oricum, F-ul nu e vreun monument de "sensibilitate si rafinament" incat sa sesizez diferentelle calitative, adica el by default trozneste si bubuie ! oricum, ratonul zicea bine mai sus, statiile mari mai au o oaresce jena in a manari zeama, astia mici in schimb pot fi periculosi ! bafta ! ps: vis-avis de consumul marit cu gazu de la rompetrol, raportez un consum urban neschimbat de 6,5 ,( cu motorul facut ), inainte ajungeam la 8-9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 oricum, F-ul nu e vreun monument de "sensibilitate si rafinament" incat sa sesizez diferentelle calitative, adica el by default trozneste si bubuie ! Nu, F-ul tau nu e un monument de sensibilitate si rafinament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Nu, F-ul tau nu e un monument de sensibilitate si rafinament. ok, ok, 1-0 ! ps: ce-ai zis ca folosesti ? sprint diesel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) 1-1 Al meu ar merge si cu gaz lampant daca ar fi nevoie. Si chiar si asa ar suna mai sanatos decat al tau Editat Aprilie 23, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) INTREBARE: Unde dracu' mai gasiti voi PETROM NON V?? Am intrat in trei, pana acum (sigla PETROM "regular"), si pe bon si pe pompe scria tot PetromV!?! E drept, pare sa fie ok benzenu', desi cateodata miroase a aqua nondelicatus... mai "la tara" Editat Aprilie 23, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ps: vis-avis de consumul marit cu gazu de la rompetrol, raportez un consum urban neschimbat de 6,5 ,( cu motorul facut ), inainte ajungeam la 8-9% asa asa, baga si mai adanc cutitul. mai "la tara" daca nici fundu berceniuui nu e "la tara" D-Zeu cu mila. Va anunt ca in urma anuntului cu consumul marit la R-Petrol am decis schimbarea benzinariei pentru cateva zile/saptamani. Ma joc cu trip counterul si va zic ce descopar. Acum sunt chitit pe Petrom, sa vedem cum iese dupa 2 plinuri. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Trec si eu pe lista neagra EUROIL ARAD. Se pare ca au o problema la nivel national, intrucat si eu am alimentat astazi din EUROIL Arad si am fost nevoit sa golesc rezervorul. Nu stiu ce fac sau ce nu fac, insa e clar ca benzina lor e de toata jena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Trec si eu pe lista neagra EUROIL ARAD.Se pare ca au o problema la nivel national, intrucat si eu am alimentat astazi din EUROIL Arad si am fost nevoit sa golesc rezervorul. Nu stiu ce fac sau ce nu fac, insa e clar ca benzina lor e de toata jena. aia nici macar nu e benzina... este matrafox ... increteste membranele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Lukoil nu am pus niciodata in ea, dar restul le-am incercat pe toate de 95, si n-am observat vreo diferenta de consum sau de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Lukoil nu am pus niciodata in ea, dar restul le-am incercat pe toate de 95, si n-am observat vreo diferenta de consum sau de putere. beamveu-i beamveu ... ...asta ai vrut sa spui? Editat Iunie 16, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Nu, nu asta era ideea, pur si simplu nu am observat diferente intre benzinele de la statiile de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Eu cu Transalpul meu tot asa nu am simtit niciodata nici o diferenta de calitate la benzina, si am alimentat in vreo 7 tari cel putin. Vorba ceea, Transalpul e Transalp, , merge si cu 91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Duminica am fost furat pe fata la statia PetromV din Sovata. Intr-un rezervor de 22l in care erau cel putin 14l am bagat 17,9l. I-am reclamat lucrul asta persoanei de la casa si am ramas mut cand am auzit replica: "Se inseala producatorii domne' si gresesc atunci cand scriu volumul rezervorului pe cartea de identitate, a fost unu cu un logan inaintea ta si intr-un rezervor de 55l a bagat 67l " La Rompetrol Onesti urmatoarea zi am bagat 18,5l in conditiile in care intrasem pe rezerva 5,5l de aprox 40km Mare grija de unde alimentati, eu personam nu o sa ma mai frig inca odata cu petromul Editat Iunie 17, 2009 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Duminica am fost furat pe fata la statia PetromV din Sovata. Intr-un rezervor de 22l in care erau cel putin 14l am bagat 17,9l. I-am reclamat lucrul asta persoanei de la casa si am ramas mut cand am auzit replica: "Se inseala producatorii domne' si gresesc atunci cand scriu volumul rezervorului pe cartea de identitate, a fost unu cu un logan inaintea ta si intr-un rezervor de 55l a bagat 67l " La Rompetrol Onesti urmatoarea zi am bagat 18,5l in conditiile in care intrasem pe rezerva 5,5l de aprox 40km Mare grija de unde alimentati, eu personam nu o sa ma mai frig inca odata cu petromul contoarele matrasite fura numai peste 10 litrii, ca sa nu-i poti verifica folosind o canistra... dar poti face figura cu 3 flacoane de spalat parbrizul... 15 litrii si sa chemi Politia la fata locului ... riscul este sa fi mituit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Sau cu o canistra "normala", de 20 de litri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Dea dar daca ai R1200GS sa ai si unde sa pui canistra de 20l Dar daca ii schimb rezervorul si ii pun de 53l in loc de 23l am sanse sa ma mituiarsca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Experiente negative: - benzinarie Lukoil vizavi de autogara Constanta, cea de la Gara CFR. Am avut un Bandit 250, am mers, facut plinul, pornesc spre casa, incepe sa faca figuri, merg ceva mai turat sa se "curete", o lasa asa 2 zile. Incerca sa o pornesc dupa, nimic. Desfac bujiile, negre, curat, porneste cu chiu cu vai, iar negre. Scot benzina, ii dau foc pe asfalt.. de abia s-a aprins cu flacara deschisa si ardea de ziceai ca e motorina - benzinarie Medgidia la giratoriul ce face legatura cu drumul Cernavoda-Constanta, Petrom sau Rompetrol, nu mai stiu sigur. Atunci aveam un GS500E, fac plinul, plec spre Bucuresti. Pe autostrada, 120-140, mers constant si pe la jumatate incepe sa imi intrerupa. Fac ce stiu mai bine, mai jos o treapta si gaz mai tare. Isi revine, merg mai departe si ajung si la Bucuresti. Las GS-ul acolo si dupa o saptamana, cand se incearca repornirea lui nu a mai vrut. Defectul : filtru de benzina si rezervor pline de apa. Asa ca, grija la acestea doua. Petrom, PetromV, Omv, Rompetrol. Nu am vazut nici o diferenta intre ele ca performanta/consum niciodata... dar nici nu m-a lasat inima/buzunarul sa incerc un Carrera100 . Cele bune Editat Iunie 29, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.