Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

din pacate nu s-a putut interveni chirurgical, leziunile ei sunt incompatibile cu viata :( .. e in moarte cerebrala ,intubata si ventilata mecanic, instabila hemodinamic cu suport inotrop si vasoactiv in doze maximale.. prognostic :( ore/minute :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu vreau sa analizez prea mult diagnosticul, suna periculos. Sper totusi ca o minune sa se întâmple. De ani de zile, accidentele se intampla dupa aceleasi tipare, dar din pacate statul nostru nu intelege ca securitatea rutieră este importanta pentru noi toti. Nu suntem în stare să ne schimbam si sa avem bun simt, poate sanctionarea faptelor dur si imediat ar schimba optica tuturor participantilor la trafic. Ieri bicicleam, (motoscârţa este la iernat), iar pe o sosea intens citculata un cocalar oprise masina. Am vrut sa o depăsesc, dar ceva mi-a spus ca o sa se întâmple ceva. Asa a fost. Un gras, porc, a deschis cu putere portiera, pana la maximum, tinandu-se cu mâna de stalpul masinii pentru a putea iesi. Nu se asigurase. Norocul a fost ca ma oprisem la timp. Desi nu i-am zis nimic, asteptând sa închidă usa sa pot trece, imi spune :"ce vrei ma? Ai vreo problemă?". Si cam am avut, iar ma-sa a luat cunostinta cu organul meu si mortii lui au fost socati. Un idiot d'asta te arunca pe banda alăturată si risti sa fii omorât.

on : baftă Sonia, sper ca ai trecut cu bine peste noaptea asta.

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se uita nimeni cand face o manevra...

am fost injurat ca de ce nu ma misc mai repede... de ala pe care l-as fi facut sa intre in mine daca nu ma asiguram calumea, nu vedeam nimic... wtf?

azi dimineata am franat in girator brutal ca sa-l las pe unu sa-mi taie fata... ca deh nu eram decat noi 2 pe strada... si se grabea.

 

soferii groazei si tot ei vin cu apelative negative la adresa motociclistilor. tipic pentru incompetenti sa verse totul pe ala de langa.

 

stalpii aia ...

ar trebuii sa se iasa in strada cateva mii si sa smulga stalpii si sa-i arunce pe treptele primariei...

cu vorba buna... va mai muri cineva la fel.

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo forma legala, de genul petitie, cu care sa fie obligata primaria sa-i scoata din tot orasul?

Ma gandesc ca varianta de a ne strange intr-un numar foarte mare si sa mergem cu flexurile dupa noi, taind tot ce ne iese in cale, nu ar fi fiabila ca nu avem atatea surse de curent/ generatoare mobile, plus ca am fi amendati pt distrugerea proprietatii publice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo forma legala, de genul petitie, cu care sa fie obligata primaria sa-i scoata din tot orasul?

petitie legala la primarie? sigur, se poate.

insa stalpii vor ramane acolo...

Ma gandesc ca varianta de a ne strange intr-un numar foarte mare si sa mergem cu flexurile dupa noi, taind tot ce ne iese in cale, nu ar fi fiabila ca nu avem atatea surse de curent/ generatoare mobile, plus ca am fi amendati pt distrugerea proprietatii publice

daca insa se strang cateva mii de oameni... nu stiu cum ii amendezi...

sau aia cateva mii pun mana de la mana 5 ron de persoana si se platesc cele cateva amenzi...

ca nu cred ca o sa amendeze cateva mii, in acel moment amenzile devin... degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincere condoleante.... :rose:

Asta e rezultatul faptului ca nu ne cunoastem drepturile si nu le revendicam. Intr-un stat in care coruptia e la ea acasa si mijloacele punitive nu au avut niciodata rezultate e absolut normal ca lumea sa sufere in toate manierele.
Fara acei stalpi, in fiecare weekend cu vreme buna nu ai putea sa folosesti trotuarul din cauza masinilor parcate. Oare de ce s-a militat si pana la urma au fost pusi candva prin vara stalpi si pe capatul strazii Cosbuc, in drept cu parcul pentru copii de langa stadion?
Din pacate, incep sa cred ca nu mai e cale de scapare din situatia asta. De fiecare data ies aceasi oameni in strada, niste oameni care isi doresc normalitate intr-o tara de indiferenti si lenesi. Cineva zicea anterior de "o ceafa lata" oprita ilegal pe strada. Acel tip de individ, o putoare ordina, isi apara mult mai puternic interesele decat marea majoritate a oamenilor cinstiti si care militeaza pentru normalitate.
Personal, nu mai am speranta. Nu cred ca o sa vad ziua in care Primaria Municipiului Cluj-Napoca va face ceva pentru cetateni si nu pentru imagine. Si inainte sa se inflameze cineva, uitativa putin in jurul vostru. Santiere in intarziere(inainte de an electoral - fondurile UE sunt din exercitiul financiar terminat in 2014), mizerie, gropi, dezordine, praguri de sol in cele mai cretine locuri, cladiri construite ilegal, ambuteiaje in trafic, lipsa de locuri de parcare, sistem de ticketing nefunctional, strazi neasfaltate, sute de kilometri de cabluri intre stalpi(in vest ingroparea retelelor s-a facut acum 20-30 de ani), strazi sparte in acelasi loc de o gramada de ori pe parcursul unui an....si lista poate continua mult si bine. Ca orice alta institutie nefunctionala din Romania, e inca un loc in care politica controleaza lucrurile, fiind indiferenta de parearea unei majoritati de indiferenti. Sau nepasatori la adresa normalitatii, ca inca abonamentele gratuite pentru transportul in comun castiga la alegeri.
Sunt foarte curios sa vad cum am putea face ca acei stalpisori sa dispara in tara lui "mai rau sa nu fie"...

Editat de Vlad S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai jos stalpii aia, maine is 100 de masini cocotate pe trotuar, si mamici cu carucioare pe drum pentru ca nu au pe unde merge....daca ii lasi, rist sa isi crape capu in ele un pieton/motociclist/bicilisti...

 

pai avem politie, politie rutiera, politie locala... j-de mii de institutii care ar trebui sa se ocupe de ... treaba lor.

pune doi agenti sa se plimbe in zona aia o saptamana... dupa 500 de amenzi (profitabile pentru unii, nu?) nu mai parceaza nici draqu acolo...

pune semn vizibil cu cat ar fi amenda daca parchezi...

pune nah o camera video ... si ai filmare cu numarul masinii care a parcat!

deaia ii angajam pe unii ca sa managerieze! astea sunt alegerile, angajam oameni sa se ocupe de treaba obstei...

 

pe aici prin Sibiu intr-o vreme, nu stiu daca se mai poarta moda se plimbau unii de la primarie, faceau poze la masina parcata aiurea si primeai amenda acasa... misto. wtf?

aaaaaaaa, ca nu-s parcari destule... asta e alta treaba. dar destul de comuna pe planeta asta in orasele mai mai ales cele vechi sau in centru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe Fb : Din pacate Sonya nu a supravietuit peste noapte...Foarte trist!!!Odihneasca-se in pace... :( :(

Din pacate de la inceput nu erau prea multe sperante, accidentul a fost prea violent. O fi dat cu ceafa in vreunul dintre multiplele obstacole. Dat fiind circumstantele, inclusiv stalpii metalici in care a fost proiectata post impact, ar fi avut nevoie de prea mult noroc. Cu stalpi sau fara, e foarte periculos pe doua roti prin oras, mai ales de cand cu inflatia asta de soferi fara talent si mai ales daca ai cai multi la capatul gazului si motorul tendinta sa scape din frau. Ajunge o data si gata! O fi semnalizat femeia aia, n-o fi semnalizat? Cert e ca nu s-a asigurat inca o data cu o secunda inainte sa traga de volan, ca ar fi vazut-o pe Sonia, asta e sigur.Soseaua era dreapta sute de metri. La fel ca multe altele si la fel ca multi alti mosi babete sau chiar oameni tineri, a facut-o de oaie. Mai ales daca se stia handicapata , trebuia sa semnalizeze, sa se opreasca si sa se asigure temeinic, inclusiv in timp ce lua virajul.

 

Acum va fi cercetata pentru omor din culpa. Din pacate asta nu ne incalzeste pe noi. Astazi am avut treaba cu masina in oras (turbez cand ma duc ca melcul prin trafic, o folosesc cat pot de rar) si chiar m-am uitat mai atent la autoturismele care blocau traficul. Peste tot bucle coafate, le trebuiau un minut sa se asigure si tot n-o faceau ca lumea. Inca cele care merg cu 30 nu-s atat de periculoase, dar e si specia care se baga peste tot cu tupeu si la noroc, astea si intorc mereu fara sa le pese. Ochii in patru si niciodata nervozitate la gaz, pentru ca destinul poate fi acolo undeva in coloana din fata, pitit in vre-o curte sau la prima intersectie, puteti fi siguri de asta.

 

Imi pare tare rau de saraca fata, a fost cumplit accidentul asta, condoleante familiei si prietenilor, odihneasca-se in pace! :rose:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spune si @Cristian 1... banda metalica gen parapeti (cum este instalata pe poduri, curbe periculoase samd)

 

Astfel, si pietonii sunt protejati. Dar nu aceste tepuse

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate de la inceput nu erau prea multe sperante, accidentul a fost prea violent.

 

 

Imi pare tare rau de saraca fata, a fost cumplit accidentul asta, condoleante familiei si prietenilor, odihneasca-se in pace! :rose:

@Galen, din experienta ta si datorita faptului ca lasi de inteles ca ai fost de fatza, la cat estimezi viteza motocicletei?

 

D-zeu s-o odihneasca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen, din experienta ta si datorita faptului ca lasi de inteles ca ai fost de fatza, la cat estimezi viteza motocicletei?

 

D-zeu s-o odihneasca !

Vrei sa te pui bine pe langa dumnezeul motociclistilor din Cluj care uraste motoarele sport de cand e lumea, sau ce?

 

RIP Sonia...:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Retoric( legat de primarie si stalpi si militie care nu isi face treaba ) cam cat dintre aia care primesc amenda de la militie.... nu contesta amenda? Ia sa aud? Cati dintre posesorii de mobrete nu se dau cu cwrwl de pamant ca sa conteste amenta "ilegala" ? Ce daca is luat de radar cu sutica in oras, contest amenda si castig pe fond ca nu mi se vede numaru'. Acu faceti pe lupii moralisti ca nu isi face militia treaba si nu da amenzi? Cate amenzi or fi dat ( si au fost contestate in instanta)cei de la militia Cluj pana sa hotarasca sa puna stalpi? La ce bun sa amendeze peste tot cand amenzile is contestate si castigate? Un exercitiu de imaginatie : esti rutierist si amendezi in fiecare zi acelasi gibon care parcheaza unde vrea pwla lui..... dupa un an de zile renunti.... e ca si cum ai face pipi impotriva vantului. Fara legi ca afara nu se rezolva nimic. Cocalarul care face ce vrea ceafa lui in Romanica, afara se comporta in trafic exemplar.

Cati dintre voi ati respectat legea? Cati ati mers 100% legal?

Sa va aud... natie de ipocriti

 

 

Ma iertati pentru derapaj..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa te pui bine pe langa dumnezeul motociclistilor din Cluj care uraste motoarele sport de cand e lumea, sau ce?

 

RIP Sonia... :(

Eu ti-asi sugera sa nu profiti de drama asta ca sa instigi la cearta, mai multa moderatie te rog. Am avut si am cu adevarat o atitudine critica impotriva utilizarii motoarelor sport in medii nepotrivite ceea ce nu inseamna ca le urasc pe ele sau pe cei care le folosesc. Majoritatea sunt sedusi de o moda foarte periculoasa, eu incerc doar sa-i previn pe cei care au urechi sa ma asculte. Daca tie seria asta nesfarsita de morti, schiloditi sau mai grav legume, nu-ti spune nimic, treaba ta, eu am luat mereu atitudine impotriva inconstientei si in favoarea bucuriei adevarate pe care ti-o poate aduce motocilismul practicat din placere pentru frumusetea intrinseca si nu doar pentru adrenalina sau imaginea de gladiator. Inclusiv activitatea mea moto, sutele de mii de km parcursi cu bucurie on si off road, sutele de drumuri si albumele de poze/amintiri pledeaza pentru frumusetea adevarata a motocilismului.

 

Inclusiv dupa drama prin care am trecut impreuna cu familia Kolumban am facut cursuri postuniversitare in domeniul SSM in primul rand din dorinta de a studia factorii accidentogeni si a limita numarul de accidente si am scris pe forum multe articole cu si despre accidente. Sau m-am implicat in analiza obiectiva a diverselor drame fie ca va convine voua, fie ca nu.Nu e prima data cand ma deplasez la accidente, si o fac pentru a ma asigura ca drepturile motociclistilor nu sunt incalcate, indiferent ce motociclete conduc. Tu insa traiesti de pe urma speedurilor si atitudinea ta nu difera de cea a celor care le-au scos de pe piste pentru a indolia mii de familii. Pentru ca frumusetea motoarelor speed acolo iese in evidenta, in primul rand pe pistele de concurs, pentru asta sunt de fapt create. Utilizarea lor pe sosele implica riscuri deosebite si doar o minoritate dintre practicanti supravietuiesc fara accidente grave sau mai rau.

 

Daca tot m-ai starnit, voi spune ca alaturi de Oresti Marmara cunoscut si ca "Old Scool" am militat intotdeuna pentru alegeri rationale, pentru ca tinerii motociclisti sa stie in ce se baga.Nu impotriva lor ci in favoarea lor ca sa aleaga in cunostinta de cauza. Gasca setoasa de adrenalina, viteza si competitie intr-o tara fara circuite, sau celelalte forme de motociclism toate accesibile! In definitiv fiecare are dreptul sa aleaga pentru el insusi, iar selectia naturala este evidenta in toate tipurile de motociclism . Motociclismul luat in ansamblu este minunat dar si foarte periculos indiferent in ce mediu il practici. Si eu am trecut in 33 de ani de motociclism prin cateva trante si 3 accidente. Motociclismul practicat cu vitezane si fara discernamant se transforma insa cu adevarat in ruleta ruseasca (eu am introdus termenul prin 2005 o data cu seria neagra de mortale de pe Meses) Nu voi putea scrie insa niciodata un text mai frumos decat al colegului meu plecat in eternitate, pentru ca spre norocul meu nu am trecut prin drama de a accidenta pe altcineva decat pe mine. Cu respect pentru Sonia si poate tocmai de aceea, il reiterez :

http://www.grigore.dolghin.ro/2010/10/am-devenit-motociclist-cat-mai-am-de-trait/

 

In rest incercati s-o ardeti doar acolo unde e liber si se poate, iar in oras incercati sa va stapaniti permanent ca se poate. In definitiv orice motor merge cat tragi de gaz, doar ca speedul are puterea sa te arunce in eternitate instant si nu iarta greseala. Ganditi-va la toate astea pana in sezonul viitor, in rest indiferent ce decideti, asfalt uscat!

» Post actualizat in 14 Nov 2015 17:12

@Galen, din experienta ta si datorita faptului ca lasi de inteles ca ai fost de fatza, la cat estimezi viteza motocicletei?

 

D-zeu s-o odihneasca !

Sonia a incercat mai mult ca sigur sa depaseasca repede autoturismul care incetinise sau se deplasa incet, eventual si coloana formata in spatele ei, aici nu am date certe. Speedul dupa cum stiti ajunge la 100 in cateva secunde daca ii dai gaz. Avand in vedere efectele pe care le puteti observa in pozele facute de Vali Hara in primul rand aripa masinii " jumulita "complet , roata dejantata prin indoirea jentii si spoilerul desprins, eu zic ca avea in jur de 80km/h. As dori sa stiti ca energia de impact, la fel si efectele cresc cu patratul vitezei (la dublul vitezei de patru ori energie mai mare) Din acest motiv dincolo de 40kmh, supravietuirea in caz de accident este problematica si tine deja de sansa. Sonia nu a avut prea multe sanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa te pui bine pe langa dumnezeul motociclistilor din Cluj care uraste motoarele sport de cand e lumea, sau ce?

 

RIP Sonia... :(

"Impactul a fost foarte violent....si s-a facut varza...''

 

''Din pacate violenta impactului initial a fost extrema si s-a mai si lovit apoi de stalpii aceia, desi am vazut multe la viata mea m-a ingrozit scena.''

 

''accidentul a fost prea violent''.....''a fost cumplit accidentul asta''

 

Folosind asemenea expresii pentru a descrie ce s-a-ntamplat m-am gandit ca viteza la impact nu a fost chiar mica... chiar daca cele doua autovehicule se deplasau pe aceeasi directie si in acelasi sens...Bine, unul incetinise probabil foarte mult, cel cu patru roti mai exact.

 

In rest...nu ma intereseaza ce aveti voi de impartit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-asi sugera sa nu profiti de drama asta ca sa instigi la cearta, mai multa moderatie te rog. Am avut si am cu adevarat o atitudine critica impotriva utilizarii motoarelor sport in medii nepotrivite ceea ce nu inseamna ca le urasc pe ele sau pe cei care le folosesc. Majoritatea sunt sedusi de o moda foarte periculoasa, eu incerc doar sa-i previn pe cei care au urechi sa ma asculte. Daca tie seria asta nesfarsita de morti, schiloditi sau mai grav legume, nu-ti spune nimic, treaba ta, eu am luat mereu atitudine impotriva inconstientei si in favoarea bucuriei adevarate pe care ti-o poate aduce motocilismul practicat din placere pentru frumusetea intrinseca si nu doar pentru adrenalina sau imaginea de gladiator. Inclusiv activitatea mea moto, sutele de mii de km parcursi cu bucurie on si off road, sutele de drumuri si albumele de poze/amintiri pledeaza pentru frumusetea adevarata a motocilismului.

 

Inclusiv dupa drama prin care am trecut impreuna cu familia Kolumban am facut cursuri postuniversitare in domeniul SSM in primul rand din dorinta de a studia factorii accidentogeni si a limita numarul de accidente si am scris pe forum multe articole cu si despre accidente. Sau m-am implicat in analiza obiectiva a diverselor drame fie ca va convine voua, fie ca nu.Nu e prima data cand ma deplasez la accidente, si o fac pentru a ma asigura ca drepturile motociclistilor nu sunt incalcate, indiferent ce motociclete conduc. Tu insa traiesti de pe urma speedurilor si atitudinea ta nu difera de cea a celor care le-au scos de pe piste pentru a indolia mii de familii. Pentru ca frumusetea motoarelor speed acolo iese in evidenta, in primul rand pe pistele de concurs, pentru asta sunt de fapt create. Utilizarea lor pe sosele implica riscuri deosebite si doar o minoritate dintre practicanti supravietuiesc fara accidente grave sau mai rau.

 

Daca tot m-ai starnit, voi spune ca alaturi de Oresti Marmara cunoscut si ca "Old Scool" am militat intotdeuna pentru alegeri rationale, pentru ca tinerii motociclisti sa stie in ce se baga.Nu impotriva lor ci in favoarea lor ca sa aleaga in cunostinta de cauza. Gasca setoasa de adrenalina, viteza si competitie intr-o tara fara circuite, sau celelalte forme de motociclism toate accesibile! In definitiv fiecare are dreptul sa aleaga pentru el insusi, iar selectia naturala este evidenta in toate tipurile de motociclism . Motociclismul luat in ansamblu este minunat dar si foarte periculos indiferent in ce mediu il practici. Si eu am trecut in 33 de ani de motociclism prin cateva trante si 3 accidente. Motociclismul practicat cu vitezane si fara discernamant se transforma insa cu adevarat in ruleta ruseasca (eu am introdus termenul prin 2005 o data cu seria neagra de mortale de pe Meses) Nu voi putea scrie insa niciodata un text mai frumos decat al colegului meu plecat in eternitate, pentru ca spre norocul meu nu am trecut prin drama de a accidenta pe altcineva decat pe mine. Cu respect pentru Sonia si poate tocmai de aceea, il reiterez :

http://www.grigore.dolghin.ro/2010/10/am-devenit-motociclist-cat-mai-am-de-trait/

 

In rest incercati s-o ardeti doar acolo unde e liber si se poate, iar in oras incercati sa va stapaniti permanent ca se poate. In definitiv orice motor merge cat tragi de gaz, doar ca speedul are puterea sa te arunce in eternitate instant si nu iarta greseala. Ganditi-va la toate astea pana in sezonul viitor, in rest indiferent ce decideti, asfalt uscat!

» Post actualizat in 14 Nov 2015 17:12

Sonia a incercat mai mult ca sigur sa depaseasca repede autoturismul care incetinise sau se deplasa incet, eventual si coloana formata in spatele ei, aici nu am date certe. Speedul dupa cum stiti ajunge la 100 in cateva secunde daca ii dai gaz. Avand in vedere efectele pe care le puteti observa in pozele facute de Vali Hara in primul rand aripa masinii " jumulita "complet , roata dejantata prin indoirea jentii si spoilerul desprins, eu zic ca avea in jur de 80km/h. As dori sa stiti ca energia de impact, la fel si efectele cresc cu patratul vitezei (la dublul vitezei de patru ori energie mai mare) Din acest motiv dincolo de 40kmh, supravietuirea in caz de accident este problematica si tine deja de sansa. Sonia nu a avut prea multe sanse.

Baiete, vezi ca ma confunzi. De mult promovez motoarele sport pe circuit. Chiar am dus baieti pe pista si nu o data..

Cu prietenul tau chiar am concurat pe circuite inainte de tragedie.

 

Am gresit putin, scuze. Dumnezeu e copil mic pe langa tine. Nu ma mai obosi cu epistole de ale tale ca eu nu am atat timp liber ca si tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orasul a devenit extrem de periculos indiferent de mijlocul de transport cu care te deplasezi sau chiar daca esti simplu pieton. Sincer, nu am chef sa intru iar in eternele discutii.. de ce nu isi fac autoritatile locale treaba sau despre banii care sunt numai la Bucuresti sau despre faptul ca orasul Cluj este civilizat si nu are nevoie de Politie sau despre alte mizerii ardeleni versus The World. Realitatea este trista si infecta!

 

@Galen, am observat ca nu ai avut nici o interventie in cazul nefericitului accident al lui Alex, culmea pe un DR350! Faptul ca NU practica motociclismul "pe vitezana si fara discernamant" din pacate nu l-a salvat de la un sfarsit tragic:

/index.php?/topic/347403-cu-si-despre-accidente/?p=4047613

 

Personal, imi sustin in continuare convingerea ca..

 

Minunata str. Bucuresti (ca de altfel orice alta strada din Cluj) e o capcana la fiecare metru si asta datorita modului anarhic in care se conduce in oras. Clujul e plin de bizoni si de tarani cu/sau fara permis de conducere si indiferent ca esti pieton, biciclist, motociclist sau chiar sofer auto fiecare dintre noi isi asuma un mare risc, pentru ca NU SE RESPECTA NICI O REGULA

 

Pacat ca unii dintre noi ajung sa plateasca cu viata faptul ca au tras lozul necastigator la ruleta ruseasca a motociclismului in Romania. O sa fie ciudat sa nu mai vad R6-ele albastru prin trafic sezonul urmator.

 

RIP Sonia.. :(

 

 

 

In ce sens?

 

Sesizarea respectiva, impreuna cu imaginile au fost trimise chiar de un coleg de munca si va asigur ca este o persoana cu bun simt peste masura si un spirit civic deosebit. Nu este motociclist insa zilnic se deplaseaza cu bicicleta la serviciu si in fiecare dimineata ne rezervam 10 min sa povestim mizeriile prin care am trecut fiecare in drum spre birou (masini pe pista, pe trotuar, masini care nu iti acorda prioritate, accidente evitate in ultima clipa, soferi nesimtiti, violenti, pietoni cu orbul gainii etc etc etc).

 

Suntem afectati cu totii din pacate de acest cerc vicios: stalpii de parcare reprezinta un pericol major pentru biciclisti/motociclisti, insa fara stalpi trotuarele sunt pline de masini (ce sa mai povestim de bizonii ce parcheaza pe sinele de tramvai si apoi sustin ca nu le-au vazut sau ca nu e nimic ca au parcat acolo). Personal consider autoritatile responsabile. O actiune ferma si continua de sanctionare drastica a celor ce incalca regulile de circulatie (si nu numai) este singurul mijloc prin care se poate tine sub control nebunia asta.

 

Halal societate. Eu unul m-am saturat sa ma umplu de "civilizatie" zilnic! Sa speram ca pentru toti dintre noi sezonul urmator nu va fi si ultimul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...