ciorapu Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Mai da-te in spanac cu asfaltul tau uscat!! Ai prins si tu vb. asta de duh, crezand ca asta e cardul tau VIP la intrarea in comunitatea asta. Fara ganduri rele la adresa mea da???? am scris si mai sus ca am vazut ca vorba asta se foloseste si de-aia am bagat-o stai linistit, nu am gaduri rele numa la adresa mea p.s. stiti cumva in timisoara se fac cursuri pentru mototciclisti? ca eu nu am gasit decat ala din bucuresti take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Intreaba aici: /index.php?showforum=100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciorapu Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Intreaba aici: /index.php?showforum=100 mersi fain! o zi minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katya Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Salut! Mi'am luat de curand un Kawasaki Ninja 636 model 2005,131Cp.Intrebare:care este cel mai bun ulei pe care'l pot folosi si ce filtru?Este ok sa'mi pun un filtru racing sau nu?Motorul are 4500km.Ce altceva ar mai trebui stiut cand iti iei un kawa636? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) Salut! Mi'am luat de curand un Kawasaki Ninja 636 model 2005,131Cp.Intrebare:care este cel mai bun ulei pe care'l pot folosi si ce filtru?Este ok sa'mi pun un filtru racing sau nu?Motorul are 4500km.Ce altceva ar mai trebui stiut cand iti iei un kawa636? Pune filtru de aer racing, e foarte bun.Intreaba la magazinul de unde cumperi/sau intreaba-l pe cel de la care cumperi, ce filtre de ulei si de aer se potrivesc cu motorul tau, cat despre ulei: Motul 300v factory line, 10w 40. Editat Martie 9, 2008 de Cata MCMLXXXVII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crisan Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Salut! Mi'am luat de curand un Kawasaki Ninja 636 model 2005,131Cp.Intrebare:care este cel mai bun ulei pe care'l pot folosi si ce filtru?Este ok sa'mi pun un filtru racing sau nu?Motorul are 4500km.Ce altceva ar mai trebui stiut cand iti iei un kawa636? Scuze de offtopic Cum ti se pare 636-le ? ai fost cu el in afara orasului ? A meritat bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Impartasesc acelasi sentiment. Indiferent ce moto ai, iti asumi un risc. Si uneori ai vrea sa pui genunchii jos si buf. Oricat de mare si tare te crezi Dumnezeu iti arata ca de fapt esti la fel de mic ca o furnica. Experienta nu are nici o legatura cand risti. Risti pentru o senzatie, un sentiment si atat. Experienta nu te salveaza intotdeauna de moarte. Riscul inseamna ca intr-un fel te astepti sa se intample ceva nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 .....hehehe.... ce tare.... deschid topicul si ma uit pe ultima pagina si vad "Salut! Mi'am luat de curand un Kawasaki Ninja 636 model 2005,131Cp.Intrebare:care este cel mai bun ulei pe care'l pot folosi si ce filtru?Este ok sa'mi pun un filtru racing sau nu?Motorul are 4500km.Ce altceva ar mai trebui stiut cand iti iei un kawa636?" .....zic.... uau am gresit topicul... parca era ceva cu incepatori pe supersport....in fine.... ideea e ca si eu ma numar printre ei.... cu un kawasaki zx-6r din 99... 108 ponei cica..... si sant in viata, nu m-a traznit, nu m-a trantit.... inca. Sper sa pot sa va mai povestesc si peste 2-3 luni, ba chiar un an doi si de ce nu poate chiar la batranete, despre cum am inceput eu pe un supersport si nu am patit nimic. Asa ca gazu mic, mergeti la biserica, ochii cat cepele si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 In privinta mea pana ce nu are cineva reflex ca si el: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/?vi=30475 pana atunci inca nu este destul de bun sa se urce pe supersport. Dar treaba voastra, va jucati cu propria viata. De mine faceti ce vreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu nx Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) Experienta nu are nici o legatura cand risti. Risti pentru o senzatie, un sentiment si atat. Experienta nu te salveaza intotdeauna de moarte. Nu prea sunt de aceeasi parere cu tine . Te minti singur daca tu crezi asa ceva. Editat Martie 27, 2008 de claudiu nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 daca incepi pe supersport nu inseamna ca o sa cazi si o sa te faci praf. inseamna ca shansele sa ai accident cresc foarte mult. fiecare risca pe pielea lui. macar aveti grija sa riscati pe pielea voastra si nu si pe a altora care sunt in trafic, ca am vazut cativa pe vitezane care mergeau total haotic bruscau la acceleratii la frane la tot. daca stii sa mergi bine pe motor inseamna ca stii sa mergi cu ea in asa fel incat daca ai pasager sa poata sta si fara sa se tzina, ca toti putem sa bagam mana in gaz sau sa punem frane tari. eu nu prea sunt de acord cu incepatorii pe sportive dar na e treaba voastra eu am preferat sa o iau usor usor si uite asa in 14.000 km nu am avut nici macar o zgarietura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepynno Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 www.scoalaautomoto.ro Am terminat de curand scoala de soferi cat A si am dat la SCOALA TOMINA de cel mai adevarat instructor : NIKY!!! Pt cei care au facut scoala la Tomina as vrea sa vad daca mai sunt motociclisti care au obtinut permisul de conducere sub indrumarea lui Niky si parerile lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Cred ca motocicletele supersport sunt destinate altor conditii de drum si a altei mentalitati din partea celorlalti participanti la trafic precum si a unei educatii rutiere complexe. In Romania, sansele sa te intorci intreg acasa dupa ce faci o iesire cu o motocicleta supersport pe care o pilotezi peste 7000 de ture (pentru ca aceste motoare sunt construite pentru a avea un regim optim de functionare in turatii ridicate) sunt destul de scazute mai ales cand trebuie sa te strecori prin traficul bucurestean. La noi tendinta este sa ai un motor cat mai performant si cu multi caluti putere, iar motocicleta sa arate cat mai bine, sa atraga cat mai multe priviri si sa fie invidiosi toti "dusmanii". Experienta 0 si echipament de protectie care de cele mai multe ori include o casca pentru ca legea impune acest lucru si o jacketuta ca sa nu-ti fie frigulet. Cam atat. In rest multa viteza, ambalat motorul degeaba, acceleratii scurte si apoi frane ca ai in fata semafor. Si ne intrebam de ce sunt atatea tragedii. Sper ca in fiecare an acest numar al accidentelor rutiere sa scada, indiferent daca sunt auto sau moto. Din nefericere, drumurile devin din ce in ce mai aglomerate, iar asfaltul din ce in ce mai imprevizibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firewing Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Daca Honda CBR 600F se incadreaza in categoriea supersport atunci eu ma incadrez in categoria incepator pe supersport.... Deh... l-am sunat pe unu care aduce motoare din Germania cu gandul sa-mi iau motor de 125 si mi-am luat unu de 600 care mai e si nervos pe deasupra. Cu toate ca nu am multe drumuri la activ, nu mi s-a parut a fi o motocicleta greu de controlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borcanel Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 (editat) Super tare postul.Eu personal sunt incepator dar am condus (pilotat ca nu stiu cum e mai corect spus) de la 600 pana la 1300.Cate putin este adevarat dar destul cat sa ii prind gustul.Personal imi place suzuki gsx 1 r si am de gand sa il cumpar.Personal nu imi este frica de primele 2-3-4-5 luni de la cumparare.Mai degraba imi este frica de ce se poate intampla dupa primul an cand deja ai putina experienta si crezi ca le stii pe toate. Felicitari inca o data pt. post.Nu stiu daca m'am facut inteles dar sper sa se prinda ideea P.S. Nu am motor.Tot ce am condus sunt motoarele prietenilor. Editat Aprilie 9, 2008 de borcanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 multumesc, acum am inteles de ce sa nu-mi iau un ss. aveam multe modele in cap, care ami de care insa nici unul peste 750 dar erau ss-uri. ultimul era un ducati 750ss din 96 in personalizat castrol cu negru si portocaliu. are un prieten de al meu unul galben foarte frumos si acum inteleg de ce imi spunea sa nu-mi iau niciodata asa ceva, decat daca nu ami vreau sa traiesc. nu exagereaza in ceeace ma priveste pt ca eu cred ca sunt una dintre maimutele alea ce ar trage de gaz doar. am mai condus insa putin, cred ca o sa ma multumesc cu ceva de maxim 600 pt inceput. cel ami curand in august voi avea un motor nu stiu inca ce, acum trebuie sa fac eliminari si sa ma uit la alte modele, insa cand voi avea si vor fi reuniuni si vei fi si tu acolo te voi cauta sa-ti dau o bere si sa-ti spun ca, probabil, mi-ai salvat viata.asfalt uscat, bafta multa, viata lunga si femei frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi4u Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu cred ca este recomandat ca incepator sa iti iei supersport mai ales daca nu ai permis cat B si daca nu stii care e treaba in trafic. la scoala nu inveti mare lucru si cand iesi pe sosea ca incepator cu supersport e nasol rau mai ales daca nu stii sa te controlezi si te crezi in GTA e posibil sa o patesti rau de tot. Ca incepator trebuie sa ai motoru pus la punct si sa nu te crezi stapanul soselelor . Multe accidente se pun pe seama vitezei. trebuie insa sa realizam ca viteza nu este un balaur din poveste, care vine din neant si tranteste motociclisti. Noi controlam fierul si alegem viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 multumesc, acum am inteles de ce sa nu-mi iau un ss. aveam multe modele in cap, care ami de care insa nici unul peste 750 dar erau ss-uri. ultimul era un ducati 750ss din 96 in personalizat castrol cu negru si portocaliu. are un prieten de al meu unul galben foarte frumos si acum inteleg de ce imi spunea sa nu-mi iau niciodata asa ceva, decat daca nu ami vreau sa traiesc. nu exagereaza in ceeace ma priveste pt ca eu cred ca sunt una dintre maimutele alea ce ar trage de gaz doar. am mai condus insa putin, cred ca o sa ma multumesc cu ceva de maxim 600 pt inceput. cel ami curand in august voi avea un motor nu stiu inca ce, acum trebuie sa fac eliminari si sa ma uit la alte modele, insa cand voi avea si vor fi reuniuni si vei fi si tu acolo te voi cauta sa-ti dau o bere si sa-ti spun ca, probabil, mi-ai salvat viata.asfalt uscat, bafta multa, viata lunga si femei frumoase! aberatii. tu chiar crezi ca diferenta dintre un 600cc si 750cc e chiar atat de mare? poate un 600 prinde maxm 260, un 750 280 si 1000cc, 300 la ora... vrei sa-mi zici ca daca tragi de gaz pe un 600 nu poti sa te omori? mai lasati textele astea de erou ca vai, m-ai salvat ca eu sigur ma omoram cu 750. daca esti atat de tont sa te omori cu 750, te omori si cu 500 si cu 250 si cu 125! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Exagerezi. un 125 in 4 timpi nu trece de 130/h si ajunge acolo in tzashpe secunde cu gazul blana. un SS sau SBK ajunge acolo in treapta 1, hai 2 ptr SS. Nu e vorba de viteza maxima, ci de timpul in care ajungi la viteze de la care risti sa nu te mai poti opri in caz de Doamne fereste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ah da, nu mori in 10 secunde ci mori in 2 juma' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Nu intelegi nimic. Poate reusesti acuma: Daca esti BIZON si tragi de gaz ca disperatul cu un 125 sa ajungi la 120/h atunci e vina ta, insa pentru un SS nu e nevoie sa tragi de gaz "in ciuda", te fura la viteza de nu te vezi. Un 125 nu te fura, iti spune clar: bah usere, esti bou, nu sunt facut pentru vitezele la care ai vrea tu sa merg, in timp ce un SS da din coada de fericire. Bottom line: pe un 125 nu poti ajunge "din greseala" la viteze periculoase. A, evident ca o poti mierli si la 30/h daca te loveste nesansa, insa probabilitatea ca acest lucru sa se intample e foarte mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) Plecand de la ce a zis strumfaudi mai devreme... Experiente de incepator pe supersport (desi F4i nu e chiar supersport): I-am dat peste 200 fara sa vreau. Eu banuiam ca am 160-170, dar nu 200+. Asta e diferenta intre un supersport si una mai calma. In mod normal apreciez foarte bine vitezele, dar cand esti incepator si in demaraj pe motor parca e altceva. Oricum, trebuie sa dau dreptate celor care m-au avertizat ca senzatia de viteza nu e asa de mare si ca te obisnuiesti repede cu viteza. (pt carcotasi, i-am dat unde stiu eu, mai safe ca pe autostrazile noastre de kko) Editat Aprilie 10, 2008 de GXG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Oricat de multe accidente s-ar intampla si oricat de diversificate imprejurarile acestora ar fi, majoritatea motociclistilor tot spre supersport inclina. Cei mai multi sunt tineri. De ce sa-i condamni? Arata bine, carene frumos colorate, putere mare si greutate mica, adrenalina, senzatii. Nu se stapaneste nimeni sa se mai abtina putin pana invata si au mai multa experienta. Prea multe tragedii in care sunt implicati motociclisti tineri. Majoritatea motocicletelor care sunt implicate intr-un accident sunt supersport-uri sau naked-uri. Nu am vazut choppere sau enduro provocand accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jay-V Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 (editat) Salut, tare post-ul... l-am citit 3 sapt. dupa ce am inceput mersul pe 2 roti, SS normal, ca daca tot incep, sa incep 'bine' . Parerea mea e ca se poate incepe cu SS, dar trebuie sa cazi repede. E important sa realizezi ca abilitatile tale(mai ales ca incepator) sunt sub resursele pe care un SS le are la dispozitie, asa ca nu te intrece cu gluma. Daca poti invata asta fara sa cazi e super , eu unu sunt bucuros(daca pot spune asa) ca am facut cunostinta cu asfaltul (odata blocat fata si apoi sina uda de tranvai... clasic dar eficient), bine zic bucuros ca aveam echipament si m-am julit doar un pic . Editat Mai 1, 2008 de Jay-V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 ah da, nu mori in 10 secunde ci mori in 2 juma' ... e vb de timpi de reactie... una e sa accelerezi pana la 130 decent si alta e sa ajungi la suta in 3.5 secunde... sa nu mai vb de ridicat roata fata din acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.