daan185 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 La inceput cand ma uitam ce motor sa-mi iau am tot acest topic si pana la urma am hotarat sa-mi iau un kawas zx6r .... Toate bune si frumoase pana aici .... din iulie anul trecut am un motor grozav care merge fantastic .... Argumentele mele ca sa aleg supersport au fost permis B si peste juma de milion de km, faptul ca nu ma mai las asa usor antrenat la prostioare .... am spus ca sunt un om care la 31 ani detine controlul. Dar daca ati citit si voi ce spun altii si daca ati mai discutat veti intui o reteta clara .... nu e asa de periculos cand incepi ci e foarte periculos cand incepi sa controlezi motorul .... Acum am 3000 km pe motor dar din pacate am adugat un accident la activ .... Spre norocul meu urmarile sunt minime in primul rand la mine dar si la motor ... Eram echipat foarte bine si am avut sansa sa nu ma lovesc de nici un obstacol ... Dar putea sa nu fie asa putea sa fie mult mai rau ... Deci atentie ! Chiar daca simti ca stapanesti motorul ... e doar o iluzie ... doar o clipa este intre cand tu esti la conducere si cand devi condus de o forta incontrolabila ... din pacate asa cum mi-a spus cineva nu sunt eu ultimul intotdeauna exista "urmatorul" ... deci asfalt uscat ... si indiferent ce va luati sau ce aveti .... grija mare .... in primul rand la voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n0namee Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 M-am gandit sa scriu si eu aici niste motive destul de comune care le-am intalnit la lumea care mi-a spus ca vrea motor SS ca si inceput. Exista intradevar foarte multi oameni care vor sa inceapa motociclismul pe SS. Explicatiile ar fi cateva: 1) Arata bine si sunt mediatizate mult mai puternic decat restul categoriilor. E deajuns sa dai pe Eurosport de exemplu si sa vezi o gramada de reclame la Suzuki GSXR/ Honda Repsol etc in zilele premargatoare unei etape de MotoGP. Nu prea am vazut reclame la un motociclist/grup care sa se plimbe de exemplu pe munti sau ceva povestiri despre oameni care au facut ture din alea adevarate (vezi exemplu de la noi pe Adi Torpan - un baiat extraordinar pentru ce a putut sa faca sau grupul ala care a ajuns pana in Himalaya - TOT RESPECTUL! ). Dezavantaj:nu foarte multi oameni retin din reclamele alea care arata bolizii care trec ca avioanele, faptul ca lucru acesta se desfasoara pe o pista amenajata (circuit) nu pe strada unde sunt masini/trafic/oameni. 2) Ai cu ce sa te lauzi la prieteni si la femei. Am un motor adevarat. Atinge suta in 2 secunde. Sunt mult mai smecher decat ala care a dat 70 000 pe un M3 de exemplu. Ii dau fum la nas. Agatz femei si lumea intoarce capul dupa mine in momentul cand suna toba la 14000 de ture. Suna mai frumos decat niste bubuituri de nicovale care ies din teava un morman de fiare. (chopperisti sunt rugati sa nu arunce dupa mine cu pietre - aici citez niste pareri ale unor oameni cu care am discutat) Dezavantaj: nu se mentioneaza niciodata ca un asemenea motor necesita practica/experienta/stapanire de sine/antrenament pentru a fi condus si oprit. Sincer nu am vazut pe niciunde o emisiune la Tv care sa arate ce antrenamente fac baietii aia de la MotoGP. Cred ca daca ar arata asa ceva multi ar fi surprinsi. Orientare/acomodare la viteza/forta/regim etc. 3) Diferente de imagine creata de industria filmului. Baietii rai calaresc choppere. Viata de motociclist pe un chopper implica baruri/alcoale/scandaluri etc, pe cand toti eroi de superactiune calaresc SS. Ei merg repede si se invart in aer si se bat cu roata din spate. Dezavantaj: sunt doar filme, dar multi traiesc dupa imaginea lor. 4) Lipsa de cultura motociclistica (cred ca asa ar suna termenul). Omul care vrea sa-si ia motor ar trebui sa aiba la indemana niste surse de informare. Si aici ma refer foarte mult la puterea exemplului uman. Iesi pe strada si ce vezi? SS/maiou/slapi si cireasa de pe tort ... niste tanga in spate. OOAAAAAAAAAA ... din aia vreau si eu! "De ce? Pentru ca e la moda si uita-te ce femeie are! Da ma (cuvant jignitor), da ala o sa moara in urmatoarea saptamana! Aiurea ... L-am vazut pe Rossi ... nu e asa de greu!" . Dezavantaj: creste topicul de la accidente. Astea ar fi cateva motive care acopera cred ca peste 80% din motivele pentru care foarte multi vor sa inceapa viata de motociclist pe un Super Sport cat mai mare daca se poate. Pentru restul care isi iau un astfel de motor, exista feeling-ul ala care il au si chopperisti si enduristi si toti care au inclinat la un moment data catre o astfel de ramura din motociclism si care iti zice ca tu si cu motorul ala te poti intelege si reprezinta o prelungire a personalitatii tale. Si facand referire directa la motociclisti (cei care inteleg ce inseamna) viteza / libertatea/vantul/camaraderia/ grupul / singuratatea etc ... orice te defineste ... ei inteleg singuri care motor este pentru ei. Motorul este atat de periculos pe cat ii dai voie sa fie. Daca tu il conduci pe el si esti in stare de asta in mod REAL (nu o spui doar ca l-ai vazut pe Rossi), nu este periculos un Super Sport. Iti ofera o gama de senzatii diferite asa cum face si chopperul asa cum fac si enduroaicele. Are calitatile care le-a enumerat Silenti chiar la inceputul acestui topic si care sunt foarte adevarate. In definitiv si la urma urmei toti care si-au luat motor au incercat sa iasa in evidenta prin ceva si au vrut sa traiasca altceva decat banalitatiile unei vieti lucru/pat/lucru/pat ... 3 copii si un Volvo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremkid Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Salutare tuturor si as vrea sa spun si eu parerea mea despre SS, avand in vedere ca sunt chiar un incepator care nu a mai urcat niciodata pe un SS sa vad cum se poarta ( am mers doar odata cu un CBR 600F dar l`am tinut ushor ) chiar am fost curios de ce scrie pe aici si sfaturi se dau, avand in vedere ca nu prea am experientza deoarece am mers cu un rs50 vro 7 luni si nici nu am B`u dar nu mi s pare ceva imposibil pentru un incepator sa mearga pe un SS ( aici depinde si d incepator ). Adevaru ca multzi isi cumpara SS`uri pentru femei/figuri dar pana la urma c mai ... iti cumperi ce iti place , mie in 2 sapt tre sa imi vina un cbr 600rr si deabea il ajtept pt k a fost preferatul meu d cand m`am hotarat sa dau A`u. In legatura cu varsta sunt d acord cu ce atzi spus voi pt ca mi sa intamplat si mie si nu pe SS ci pe un rs50 cand m`am uitat dupa o fata si mi`a fugit spatele si POC . Felicitari cu acest topic , este folositor pentru viitori posesori de SS, eu unu dupa c am stat si am citit tot am inceput sa iau mai in serios unele probleme p care le poti avea la un SS . Asfalt uscat si sa auzim d bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Salut, Eu am inceput acum multi ani (aveam 16 ani) cu o motoreta motobecane, pe vremea aia erau f putine motoare in Bucuresti (anii '90), microbul l-am prins instantaneu...au urmat alte motorete si intr-un final o honda cr125r de curse (neechipata de strada)- o bestie de 47 de cp. Ma gandesc si acum (cu groaza) ce se putea intampla daca ma oprea politia..fara numere, fara casca, fara permis...direct puscarie. La 18 ani am luat A-ul si am mai condus pe aici pe acolo un timp dupa care am prins microbul cu auto. Am avut parte de masini puternice si foarte puternice si am condus pana acum peste 100.000 de km. Vechea dragoste a ramas peste timp si mi-am promis ca voi reveni la motor. Anul trecut am facut rost de bani si am fost pus in fata unei dileme: enduro sau speed?! Dupa cum ati specificat si voi pe aici SS-urile au avantajele lor pt. fetite si senzatii si imi plac foarte mult ca forma si date tehnice DAR eu am gandit-o altfel. Un enduro se conduce mai usor din cauza pozitiei in sa (eu sunt un tip inalt), poti sa simti mai usor anumite derapaje si poti sa le controlezi mai bine, dar mai ales definitoriu a fost faptul ca drumurile de la noi nu iti permit inca sa te dai cu SS-ul fara sa fii ultrastresat (macar de carene). Drept urmare mi-am cautat un enduro...pentru ca facusem o pauza destul de mare de soferie pe moto si am zis sa incep cu ceva oarecum "light". Varianta optima era 500-750 cc...asa a aparut BMW-ul de 650 care este sincer o motocicleta excelenta pt mersul in oras si pt incepatorii "mai calculati". Raza de bracaj e destul de mica,franele bune,acceleratia suficienta pt oras si in plus are garda maricica. Am luat niste gropite din care nu cred ca ieseam su un SS...Singura lui problema e ca totul este made in italy pe el, iar motorul este austriac deci eu am platit emblema de pe rezervor! La fel de buna era o pegaso insa la momentul respectiv gasisem numai cazaturi. Din punctul meu de vedere cel mai important la un motor este sa mearga totul bine pe el si mai ales gumele si franele!! Al meu are 18000 km si m-a costat o groaza de bani pe care nu-i mai scot...dar asta e...e un moto in stare excelenta. Boon. Lucrurile s-au schimbat in momentul in care m-am obisnuit cu ea (inainte imi era frica sa trag tare de gaz) si am observat ca am inceput sa schimb pe rosu...punct in care am considerat ca pot sa trec pe un moto de viteza. De curand mi-am luat o racheta (cel putin in viziunea mea) un cbr929 de care sunt foarte mandru...e superba si are doar 16000 km, nu am reusit inca s-o inmatriculez din cauza ca nu a lucrat politia, dar nu m-am putut abtine si am dat o tura de verificare...ce pot sa zic...diferenta este imensa...schimbam la 6000 si simteam ca mi se lungeste fata in casca! Damn, ce senzatie! Adrenalina pura...intr-adevar limita ei este mult peste limita mea in acest moment si mi-e un pic frica de ea si asta e bine. Concluzionand...parerea mea este ca trebuie sa incepi cu ceva mai "puturos" daca se poate spune asa pentru ca incepator fiind nu poti sa apreciezi bine distantele de franare (in special) si cele de accelerare, timpii care iti trebuie pentru o depasire, timpii pe care trebuie sa ii tii de rezerva pt necunoscut si mai ales aderenta pe care o au cauciucurile pe bucata aia de asfalt nenorocita de praf pietre gropi si pete de ulei din Romania! Daca ai km facuti pe masina ai un atuu in plus insa nu te baza pe asta si mai ales gandeste-te ca poate iei pe cineva cu tine degeaba... Bafta voua,asfalt uscat si aveti multa grija! Motocicleta se conduce cu capul nu cu muschii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aileea Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 salut... foarte bun topicul..numai ca-l citesc dupa ce mi-am luat deja o honda cbr 600 f4..si permisul sper sa nu intarzie mai mult de o luna. Cel de la care am cumparat-o vrea sa mi-o limiteze la 60 de cai...dar inca se mai gandeste..parca nu vrea sa o strice. Am luat-o fara sa ma gandesc prea mult la ce fac, e frumoasa, trage bine rau(cel putin asa zice fostul proprietar)...dar dupa cateva sedinte la scoala mi-am dat seama ce mi-am cumparat. Cat m-am plimbat ca pasager tot ce-mi trecea prin cap era: "Sa-mi bag ****.......ce senzatie!!!!"....nu eram eu prea atenta la ce facea el acolo...dar acum parca nu-mi mai vine sa zic asa. Sper sa ma obisnuiesc cu ea, tot zic..lasa ma ca incep cu plimbari noaptea..cand e trafic redus, n-o sa ies singura, ma controlez, merg incetisor....dar sa vedem... Sunt convinsa ca o sa-mi iau si ceva cazaturi, nu prea rele ..sper...dar cu timpul invat....doar nu s-a urcat nimeni invatat pe motor, nu? Numai bine tuturor...si incepatorilor..ce-mi doresc si mie....atentie maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 @Aileea: Am acelasi model, si singurul sfat care pot sa-l dau din postura unui alt incepator este: respect-o. In ture mici (pana in 7-8 mii) va fi blanda si va avea grija de tine, daca esti delicata cu gazul. Mai sus, iti va trage un sut in fata mai rapid decat poti sa clipesti. Atata timp cat mergi linistita cu ea si nu te dai la ea, nu ai de ce sa-ti faci mari probleme (pana la urma, ca SS de 600, CBR-ul e cea mai buna alegere pentru un incepator care sare direct la una asa mare), dar fii atenta si lasa-ti loc/timp de manevra/gandit. Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kilohertz Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 TOT RESPECTUL PENTRU CEL CARE A SCRIS ARTICOLUL, ESTI TARE FRATE SI SA STII CA INSEAMNA FOARTE MULT PENTRU MULTI CEEA CE AI SCRIS , APROAPE CA MA REGASESC IN MAJORITATEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aileea Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 @Aileea: Am acelasi model, si singurul sfat care pot sa-l dau din postura unui alt incepator este: respect-o. In ture mici (pana in 7-8 mii) va fi blanda si va avea grija de tine, daca esti delicata cu gazul. Mai sus, iti va trage un sut in fata mai rapid decat poti sa clipesti. Atata timp cat mergi linistita cu ea si nu te dai la ea, nu ai de ce sa-ti faci mari probleme (pana la urma, ca SS de 600, CBR-ul e cea mai buna alegere pentru un incepator care sare direct la una asa mare), dar fii atenta si lasa-ti loc/timp de manevra/gandit. Mult succes. merci de sfaturi si incurajari. Toata lumea imi spune ca e prea mare pt mine si ma intreaba daca sunt dornica de grefe de piele, iar criteriul pe care mi-a vandut-o tipul a fost urmatorul: "ti-o dau doar daca ajungi cu picioarele jos". Cu picioarele am ajuns jos...sper sa nu ajung prea des si cu fundul pe jos! Nu sunt teribilista, sunt constienta ca poate sa ma "tavaleasca"....dar e placerea prea mare.....nu dau inapoi. Numai bine si poate ne vedem in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 E mare, intradevar, in urma unelor evenimente petrecute, poate prea mare. Sincer nu mai stiu nici io. Dar cert e ca daca esti in stare sa te controlezi pe tine insati, n-are nici pe dracu'. Altfel, ea va face ce-i spui tu...Vrei incet, stie...vrei tare... ...o sa vezi ca stie mai multe decat te astepti, si acolo apare pericolu'. Ia-o'ncet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 TOT RESPECTUL PENTRU CEL CARE A SCRIS ARTICOLUL, ESTI TARE FRATE SI SA STII CA INSEAMNA FOARTE MULT PENTRU MULTI CEEA CE AI SCRIS , APROAPE CA MA REGASESC IN MAJORITATEA intr-u totul de accord cu tn Kilohertz ... inca 1 bere de la mn cred ca daca ar trebui sa beri berile una dupa alta nu ai fi in stare sa conduci vreo 1-2 luni daca nu mai bn ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xcite Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Am tot citit pe forum si am si vorbit cu prieteni care au deja motoare si am o intrebare. Concluziile pe care le-am tras sunt ca : un SS pentru incepator este intradevar foarte periculos, gradul de periculozitate scazand doar daca esti cu capul pe umeri si constient de ceea ce faci(am zis ca scade, nu ca dispare). Am 26 de ani in prezent si am permis de B de cand am implinit 18 ani, si multumesc lui Dumnezeu si mie, nici un accident la activ. Ideea este ca motorul a fost marea mea pasiune dintotdeauna dar am tot amanat momentul achizitionarii doarece nu m-am simtit pregatit psihic (adica eram constient ca nu ma voi putea stapani). Iata insa ca a venit si momentul sa imi indeplinesc si acest vis, deci urmeaza sa imi cumpar un motor. Stiu ca "nu ar trebui sa imi iau un SS din prima", dar nu as fi nici primul nici ultimul care face acest lucru. Stiu ca am destula experienta in trafic pentu a prevedea anumite situatii si stiu ca la inceput voi merge foarte incet. Si asa ajungem si la intrebarea mea ... Am observat ca majoritatea recomanda ca motor in cazul in care vrei sa iti iei direct SS ca incepator , Honda CBR 600 F. Intrebarea este : care sunt marile diferente intre un CBR 600 , un GSX R 600 , o Ninja de 600 sau o Yamaha R6? Chiar sunt mari diferentele? Daca tot incepi cu un SS chiar conteaza atat de mult cu care? Multumesc anticipat si scuze pentru postul lung. Asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Cineva cu multa experienta in domeniu mi'a spus saptamana trecuta clasificarea lui in ceea ce priveste docilitatea clasei 600 pentru incepatori: 1. cbr600 (putere generata foarte liniar si ciclistica predictibila) si zx6r 2. r6 3. lipsa 4. lipsa 5. gsx-r600 (are o explozie de putere pe la 6mii si ceva de ture care dauneaza sanatatii unui incepator) Asa ca, daca tot alegi 600, ia un cbr. Editat Mai 12, 2008 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 Si asa ajungem si la intrebarea mea ... Am observat ca majoritatea recomanda ca motor in cazul in care vrei sa iti iei direct SS ca incepator , Honda CBR 600 F. Intrebarea este : care sunt marile diferente intre un CBR 600 , un GSX R 600 , o Ninja de 600 sau o Yamaha R6? Chiar sunt mari diferentele? Daca tot incepi cu un SS chiar conteaza atat de mult cu care? Singura diferenta notabila este intre CBR600F si restul, F-ul avand o pozitie mai confortabila iar confortul se traduce in siguranta. In rest diferenele sunt insignifiante, mai importanta este starea motorului daca e SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xcite Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Multumesc pentru raspunsurile prompte. Cred ca ma voi orienta pana la urma dupa stare motorului avand in vedere ca va fi SH, ceva de prin 2001 cred, ca mai mult nu prea ma tine buzunaru. Si daca tot suntem la capitolul asta ... exista la noi vreun magazin specializat in echipamente pentru motociclisti? Daca da ... unde ? Inca o data multumesc anticipat si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Cineva cu multa experienta in domeniu mi'a spus saptamana trecuta clasificarea lui in ceea ce priveste docilitatea clasei 600 pentru incepatori: 1. cbr600 (putere generata foarte liniar si ciclistica predictibila) si zx6r 2. r6 3. lipsa 4. lipsa 5. gsx-r600 (are o explozie de putere pe la 6mii si ceva de ture care dauneaza sanatatii unui incepator) Asa ca, daca tot alegi 600, ia un cbr. think again ... 1 honda 2 suzuki 3 yamaha 4 kawasaki asta e ordinea in ceea ce priveste docilitatea si usurinta cu care se manevreaza un supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Sa stii ca asa aveam si eu topul format in capul meu. Plm, ce'i drept la 600 nu am mers decat cu CBR600 si Yamaha Thundercat, care e mai docila ca R6. Oricum CBR e pe locul 1, fiind cel mai recomandabil intre cele de 600, asta daca omul tine mortis sa'si ia 600 ca prim motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Sa stii ca asa aveam si eu topul format in capul meu. Plm, ce'i drept la 600 nu am mers decat cu CBR600 si Yamaha Thundercat, care e mai docila ca R6.Oricum CBR e pe locul 1, fiind cel mai recomandabil intre cele de 600, asta daca omul tine mortis sa'si ia 600 ca prim motor. ZX6R nu e pentru incepator...asta mi-am luat eu. Am umblat cat de cat ok fara sa fac nu stiu ce tumbe prin aer, maini, picioare si maini rupte, dar nu recomand acum dupa ce am ceva experienta. Trage de la 6-7000 RPM destul de bine si cand ajunge la 10.000 atunci sa fi antena ca e bestie. De multe ori mi-a rupt aderenta pe curba. Am avut 3 incidente...ce-i drept destul de slabute...2 au fost in primul an, iar a 3-a a fost accident din cauza unui bou. Daca mi-as fi luat alt moto in afara de SS as fi putut evita acele 2 cazaturi din primul an de carnet, dar ce-i drept bine e pe SS. Am condus si alte tipuri de motoare si sincer singura categorie care imi convine si asta nu datorita faptului ca prinde nu stiu cat si mai are pe deasupra si un look demential CI pentru ca imi place pozitia, imi ofera o franare mult mai buna decat alte tipuri, imi incarca creierul cu informatii despre orice : starea drumului, pot sa franez mai bine decat pe alte suprafete si inca mai cate. strumfule, ia intreaba-l pe pretenul tau Castravete ( cu el am luat motorisca care inca o detin - deh nu m-am saturat de ea si mai sunt o gramada de lucruri de invatat ) - ca la cate ture am facut cu el asa cu motoarele trebuia sa ma astepte o gramada pe dreapta. deh, eu am luat-o usor. Editat Mai 12, 2008 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
holyfart Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Foarte misto articolu si total adevarat. Nu sunt de acord cu varsta ca incepator. Am inceput pe un gsx-r 600 in toamna anului trecut, am 21 de ani si pana acum n-am avut niciun incident din cauza ei, am cazut o singura data si atunci pentru ca nu eram atent. Sunt in totalitate de acord cu ce ai spus diferenta ar fi ca depinde extraordinar de mult de pilot daca iti transformi motoreta intr-o arma sau intr-o chestie pe care iti place sa o calaresti. Si nu in ultimu rand cred ca trebuie sa iti fie frica, sa ai un pic de emotie si sa te gandesti ca oricand, oricum si oriunde poti sa o patesti. Asta te salveaza de multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Foarte misto articolu si total adevarat. Nu sunt de acord cu varsta ca incepator.Am inceput pe un gsx-r 600 in toamna anului trecut, am 21 de ani si pana acum n-am avut niciun incident din cauza ei, am cazut o singura data si atunci pentru ca nu eram atent. Sunt in totalitate de acord cu ce ai spus diferenta ar fi ca depinde extraordinar de mult de pilot daca iti transformi motoreta intr-o arma sau intr-o chestie pe care iti place sa o calaresti. Si nu in ultimu rand cred ca trebuie sa iti fie frica, sa ai un pic de emotie si sa te gandesti ca oricand, oricum si oriunde poti sa o patesti. Asta te salveaza de multe n-ai avut niciun incident DAR ai cazut o singura data PENTRU CA NU ERAI ATENT... daca urmatoarea data cand nu vei fi atent o sa mori ? se moare din situatii penibile la viteze extrem de mici ... doar o clipa de neatentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosmoD Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Super tare topicu!!!Mi-am luat un gsxr600 din 98 acum 2 sapt.Stiam de la inceput ca e cam mult pt mine(primu moto) asa ca l-am luat incetisor(si inca il mai tin asa...).Partea cu experienta pe auto este foarte adevarata.Te ajuta f mult sa anticipezi cum vor reactiona conservarii de langa tine, greseli peste care ai dat pe 4 roti si poate le-ai facut!!!!!(normal ca si io da pana acu fara incidente).SS este intradevar un stil aparte.Tre sa tii capu pe umeri bine de tot si sa nu te lasi influentat de nimeni sa-i dai gaz sau sa te apleci peste puterile tale. Silenti...dupa cum vezi io nu prea am inteles sfatu tau...sau am ajuns prea tarziu la el...da treaba cu franatu pe fata e PRIMU LUCRU DE INVATAT!!! Oricum apreciez intentia de a atentiona paplicii de 18 ani cu taticu director care iau bacu si se trezesc in 2 sapt cu R1 in curte...La mine nu e chiar asa.Am permis de 1 an...m-am mai dat din cand in cand pe motoare mai mici, Gixxerul asta mi-l doresc din prima zi de cand am inceput "calaritu"...am muncit un pic pt el si chiar nu vreau sa-mi bat joc si sa transform o placere intr-o catastrofa.Cred ca sunt destul de matur ca sa adaug la aia 200 000 km pe 4 roti fara belele, cateva zeci de mii pe 2 tot asa.In rest...SPER sa mearga bine si sa nu regret alegerea facuta.Saluti....si sa auzim de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xcite Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Sa o stapanesti sanatos CosmoD, la cati mai multi km fara incidente! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper_x Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Va salut si bine v-am gasit! Domnilor ce ziceti de Kawi 250R?E buna pentru un incepator,eu inca nu am luat permisul categoria A dar sunt hotarat ca anul asta sa dau.Plus de asta ma gandesc si la un motor cat mai potrivit. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Si eu am inceput tot pe cbr ....nici nush ce sa va intreb acu,da bine ca v-am gasit ,ca nu ami scapati de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k1M Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Si eu am inceput tot pe cbr ....nici nush ce sa va intreb acu,da bine ca v-am gasit ,ca nu ami scapati de mine eu voi incepe pe un 125 in cel mult 1luna jumate..zic eu ..sa nu prinzi radacini alexutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Damutz20 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Salut! Super bine scris ...nota 10 pentru expunere. Problema mea care este: acum fac scoala, am 23 de ani, imi plac SS-urile f mult (de fapt doar SS imi plac). Eu voiam sa-mi iau un naked..dar nu prea merg prin oras...si nu-mi plac. SS, s-ar zice ca e mult pt incepator. Sincer pe mine nu ma intereseaza cat caluti are....poate sa aiba si 25 de cai ...dar sa aiba designul ca al unuia de 600....exact ca cel de 600...de la dimensiuni generale...pana la cele ale pneului spate... PS: am permis cat.B de 6 ani fara incidente in trafic...de nici un fel...pe o masina de 115CP (mult pt un incepator ). Deci cap am ...imi trebuie motor. PS2: Nu-mi plac motoarele de 125, 250....e vb de gust (si nu se discuta). Va salut!!! Respect pt topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.