Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Topicul asta chiar asta zice la inceput: supersportul (adica 600cc) nu e pentru incepatori.

Cat despre R1 si 1000RR ce sa mai zici? Moto.it zice de R1 2009 : sa nu credeti ca veti reusi sa beneficiai de intreaga putere a motorului pe drumurile publice. Pt asta o sa trebuiasca sa mergeti pe circuit. Si e vorba de Italia, care are drumuri mult mai bune si mai are si autostrazi. Ce sa mai vorbim de Romania. O fi 600RR mica, de te indeamna ca incepator sa o incerci, dar cu siguranta are prea multa putere pentru a incepe motociclismul pe ea. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.

Si eu sunt in pielea voastra: ZX6R ca prima motocicleta, insa, fara experienta anterioara de categoria B.

 

Nu a fost usor.

Si nu va fi niciodata. Ca incepator ai nevoie de o motocicleta care sa nu te smunceasca, care sa fie blanda si care sa-ti ierte greselile. ZX6R-ul nu prea stie de "glume" si categoric nu iarta greseli.

La inceput o sa ai impresia "ca pandeste momentul" prielnic sa te tranteasca.

Am zis ca daca nu ma dau la ea, nu se da la mine. Si in mare parte cam asa este.

Totul sta in capacitatea ta de a intui potentialele pericole, sau macar situatii care se pot termina prost.

 

Un alt criteriu important mi se pare "pozitia" unde te afli in viata. Desi exista si exceptii, la 18 ani pur si simplu nu ai maturitatea, constiinta si responsabilitatea necesara pentru a te stapanii de la tentatiile unei motociclete de peste 100cp.

Insa, (din nou exista exceptii) la 30 de ani, cand probabil ai si o familie, te cam gandesti de doua ori inainte de a comite anumite "scapari" voluntare.

 

Nu e ca in "filme": te sui pe el si gata, ai murit.

Pericolul vine din tentatii. Azi mergi incet ca esti cu morcov (deh, abia l-ai luat), maine mergi incet si precaut. Cu timpul insa te vei mai obisnui cu el. Vei invata sa nu-l mai bruschezi, vei invata sa schimbi mai smooth, iti va scapa mana in gaz insa nu se va intampla nimic deoarece vei constata cu surprindere ca "erai drept" si mana stanga a tras ambreiajul "fara ca tu sa-ti dai seama".

Citez pe cineva de pe un alt forum:

"la inceput e bine sa fii minimalist. fa doar ce esti obligat sa faci. cu cat faci mai multe cu atat sansele sa gresesti cresc."

 

Cu timpul vei acumula "experienta", si, cel mai important, incredere.

De aici incepe pericolul. Incredere ca ai invatat cate ceva si asta iti da dreptul sa maresti viteza, sa-ti asumi in mod constient niste lucruri pe care pana acum nu le-ai fi facut. Nu-ti mai ei aceleasi precautii ca atunci cand erai la inceput.

Ceea ce nu stii in momentul acela este faptul inca esti la inceput. Ca de fapt, esti praf.

 

In acest moment iti va prinde bine o tavaleala, asa "sa-ti mai cada gradele de pe umeri". Daca nu constientizezi la timp ceea ce am descris eu mai sus, acea tavaleala e pe cale sa se intample. Cat de grava va fi, depinde de noroc si alti parametrii pe care n-ai cum sa-i controlezi.

 

Altii apuca dupa "tavaleala" sa "se ridice de jos" si sa invete din greseli, altii nu mai au aceasta sansa; iar afirmatia conform careia toti avem dreptul la o greseala vine, pentru unii dintre noi, cu un mare pret.

 

Dupa 6500km facuti, am zis sa ma duc pe AMKart. Ma asteptam sa fi invatat si yo ceva. Pot spune ca am iesit dezamagit de acolo, dupa doua sedinte. Ma asteptam sa fiu praf, dar nici in asa hal. Chiar este o idee buna. Ca sa nu zic ca mi-a placut la nebunie. Apropos... astia n-au implemenat un sistem de abonamente??

 

Daca nu-ti fortezi limitele, si iti asumi un minim de precautie (echipament, viteza, vizibilitate si antrenament) te vei bucura de alegerea facuta.

 

Cu siguranta nu pot frana la fel de bine ca "veteranii", insa pot sa ma deplasez cu o viteza care sa nu ma puna in situatia de a avea nevoie de skill de maestru.

Ca inceptor, nu ai cum sa realizezi performantele unui ZX6R, punctele sale forte.

Cel putin vei sti ca ai facut alegerea perfecta si ca ti-ai luat ceea ce iti place.

Atunci cand constientizezi ca poti plati o viata intreaga pentru o secunda de andrenalina ai toate sansele sa ajungi intreg acasa over and over again.

 

Nici nu mai aduc in discutie, sper ca se intelege de la sine importanta echipamentului la o astfel de alegere.

Indiferent ca te duci pana la paine si inapoi, imbraca-te pentru accident, nu pentru plimbare.

Accidentul este un eveniment neprevazut, nimeni nu vrea sa cada, insa se intampla.

Atunci cand se va intampla si in cazul tau, o sa vezi ce bine este cand te ridici de jos si scuturi praful aflat pe genunchiere cu mana, si nu cu penseta direct din piele.

 

Insa nu trebuie sa te culci pe ideea ca daca ai dat 2-3000 de eur pe echipament, gata, esti invincibil. Echipamentul isi face treaba la viteze mici. La viteze mari insa, nu va face decat sa arati bine in sicriu.

 

Este foarte important sa nu-ti depasesti limitele si sa nu ai incredere in sentimentul de siguranta care apare inevitabil dupa un anumit nr. de km.

 

Foarte bine zis!

 

Forumisti simpatici,

 

Eu sunt in Milano, e cald, soare, am echipamentul, ma uit cu jale la toti cei care ies pe strazi si totusi mie imi lipseste moto.

 

Am permisul de 5 ani, am condus un pic cu scoala (in 2 fire, nici n'am mai dat test in poligon) si dupa aia nimic. Acum, ma tenteaza maxim un CBR600 RR 2009 cu ABS sau fara ..

 

Problema e ca, in minimul de constienta, stiu ca un Hornet sau CBR600F ar fi mai recomandat 100 CP vs 130 CP .. insa imi place f mult noua CBR.

 

De mers, intentionez sa merg cu ea mai mult in week end ptr ca in timpul sapt sunt la munca, si acum scriu de la birou.

 

Multumesc in avans,

 

PS - Ar fi bine oare sa mai fac ceva ore sa-mi "reamintesc" sau ma bazez pe mine si atat ?

Parerea mea e ca nu poti proceda ca si la masina. Iti iei din prima motor nou si puternic. Daca e puternic, s-a discutat de ce nu e bine pt inceput. Dar unul nou va aduce foarte multe cheltuieli unui incepator, mai ales un CBR care, avad carene, sigur le vei zgaria cand vei cadea. Nu e sigur ca vei cadea, dar e foarte mare probabilitatea. Poti cadea si stand pe loc sau la viteza foarte mica. Si atunci se zgarie fainut. Si eu am patit. Daca patesti asa cu un CBR nou, iti bati copii de nervi la cat ai de platit vopsitul.

Hornetul mai merge, dar nu unul nou. Nu are rost pt inceput, parerea mea.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri,

 

S-ar putea sa devin offtopic dar au mai intrat in ecuatie si Kawa ER6F cu CBF600S .. astea nu mai sunt supersport.

 

Ma duc in week end sa vad ce si cum, mi-e sa nu ma oftic dupa aia cand vad un CBR ca nu mi-am luat si eu.

 

@hardknot .. am incercat sa inteleg ce nu intelegi dar n-am reusit, scrie in postul meu exact ce vroiam sa spun.

 

Final .. inca o data multumesc, vedem ce'o iesi pana la urma !

 

Buna seara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ganduri, discutii, cearta prin casa .. am ajuns la concluzia ca CBR 600 RR va fi mereu disponibila, insa eu cu gatu' rupt nu .. asadar, ma voi limita la o alta clasa, mai potolita, intre o honda cu motor derivat din 600rr : CBF600S vs GSX650F

 

Multumesc forumului, poate voi mai trai sa povestesc :angry:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ganduri, discutii, cearta prin casa .. am ajuns la concluzia ca CBR 600 RR va fi mereu disponibila, insa eu cu gatu' rupt nu .. asadar, ma voi limita la o alta clasa, mai potolita, intre o honda cu motor derivat din 600rr : CBF600S vs GSX650F

 

Multumesc forumului, poate voi mai trai sa povestesc :angry:.

Aleluia. Vezi ca CBF600S e suficient de puternica dar si ascultatoare daca nu tragi de gaz. In rest, o placere, o am eu si nu e primul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ganduri, discutii, cearta prin casa .. am ajuns la concluzia ca CBR 600 RR va fi mereu disponibila, insa eu cu gatu' rupt nu .. asadar, ma voi limita la o alta clasa, mai potolita, intre o honda cu motor derivat din 600rr : CBF600S vs GSX650F

 

Multumesc forumului, poate voi mai trai sa povestesc :angry:.

 

Te-ai certat cu ai tai prin casa daca sa iti iei CBR600RR sau CBF600S? Stiu parintii tai din astea? :angryfire: Esti norocos inseamna. Eu le-am spus doar ca imi iau motocicleta, apoi de care, nu avea rost sa le explic, ca nici acuma ca o am de un an nu stiu ei de care ii. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mosule, nu vreau sa fiu rau da sunt si tare curios cand au construit cei de la honda un monocilindru si l-au botezat `500 CB`

lasa omu in pace sa-si ia ce vrea, daca tu ca incepator nu esti in stare sa mergi pe asa ceva poate el e :angry:

Ai dreptate, azi m-am uitat mai atent la motocicleta vecinului si are 2 pipe de bujie, nu una cum imi inchipuiam eu (ca daca am vazut doar 2 galerii de evacuare mi-am inchipuit ca sunt 2 galerii separate pentru un mono-cilindru cu 4 supape pe cilindru). Oricum eu nu sunt expert in motociclete dar imi mentin ideea ca un asemenea motor (chiar daca e ilegal si asta pentru un incepator) e mult mai rezonabil decat unul Super-Sport.

Scuze, atunci am postat la nervi pentru ca sunt angajat cu 0 Euro/luna ca sa moderez la accidente si inca unul care mergea ca racheta pe super-sport (si fara carnet) tocmai daduse coltul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vladut - treaba cu cearta e un mod de a spune, cu prieten-mea am avut discutii pt ca orice moto = rupt capul, in conceptia ei :angry:. Ai mei n-au nici o treaba cu alegerile mele, eu platesc eu ma distrez.

 

E o diferenta destul de mare la kg intre ele CBF 220 kg vs CBR 180 .. in teorie, nu e mai usor de manevrat o moto mai usoara ? O fi mai mult legata manevrabilitatea de cursa ghidonului, care la CBF e gen Sport Tourer in schimb la CBR e f scurta ca pentru vitezane ( doar e vitezana :angryfire: ) ?

 

Senkiu all !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca am facut alegerea potrivita ...dar sunt incepator si am achizitionat un gsxr 600 din 98,asa am gasit la banii de care am dispus.pot spune ca stau ff bine in ea

 

nu stiu daca am facut alegerea potrivita ...dar sunt incepator si am achizitionat un gsxr 600 din 98,asa am gasit la banii de care am dispus.pot spune ca stau ff bine in ea

cred ca tzine in primul rand de maturitatea celui care o struneste si nu de motor pt ca el nu merge singur...asfalt uscat si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incepi pe R1. Finetea necesara unei accelerari progresive, de bun simt, o capeti in 10-30 minute.

Restul tine numai de capatana ta, daca ii dai sau nu :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, haideti sa fim seriosi, ca vad ca multi fac afirmatii nefondate. de exemplu, oryon care dupa 3500 kilometrii s-a bagat in niste situatii neplacute. voi chiar credeti ca lucrul acesta are de-a face cu supersporturile??? credeti ca un fazer, un bandit sau un gpz nu ar atinge astfel de "performante"? nu mai fiti atat de limitati in gandire, daca esti bou, mori si pe 125cc. pe scurt, sa incepi pe ss nu e tocmai recomandat (nu in romania cel putin) insa de aici pana la a da vina pe ss pentru orice bucluc e cale lunga. pentru un incepator, cei 125 cai ai unui gsxr si cei 72 ai unui sv se "simt" la fel. pentru ca nu exista incepator pe lumea asta care sa foloseasca toti cei 125 cai ai unui motor.

 

pe scurt, incepe cu ce vrei dar abtine-te si totul e ok... faci pe zmeul, poate te arzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destui incepatori morti pe SS, unii chiar dadeau sfaturi ce buni sunt ei si recomandau SS-uri si altor incepatori (virilu, altu cu moartea vine pe motor, etc), invatati si din moartea lor, nu doar din pufanii care inca mai sunt in viata (nu se stie cat timp).

 

Nu exista "abtinut" la incepatori, mai ales in perioada 18-24 ani. Daca creierul uman era atat de controlabil nu mai existau obezi, fumatori si morti in accidente.

 

Pe "autocontrol" nu te poti baza si nu il poti recomanda, daca vrei sa prinzi 30 de ani in viata si cu toate oasele intregi e bine sa incepi pe ceva domol, ce nu iti permite sa tragi de gaz la maxim, "doar sa vezi cat baga". Pentru ca prima data ii dai gaz pe autostrada, nu se intampla nimic, a doua oara pe DN, eviti un bou dar tragi concluzia ca boul e de vina si tu esti suficient de bun sa-l eviti iar apoi ii dai gaz intr-un sat si mori pe-o balega de vaca.

 

Diferenta intre unu cu B de 10 ani care incepe pe SS si unu de 18 ani direct pe SS e ca ala cu B are o familie pe care nu vrea s-o lase de izbeliste, ala de 18 il doare in pix de viata lui. Ala de 28 stie deja ca prin sate sau chiar si pe drumuri nationale exista baligi/carute/nisip/remorci oprite in curbe, ala de 18 ani isi imagineaza ca orice drum public e o pista curata si uscata unde toti respecta legea si doar el poate sa o incalce.

 

Viata e frumoasa si scurta, n-o scurtati de tot. Daca vreti sa va invatati copii sa mearga pe motor, abtineti-va de la a va lua niste rachete de sinucigas pana nu aveti minim 5 ani de experienta in trafic cu B-ul si alti minim 2 cu A-ul pana in 50-60 CP. Daca va doare in pix de viata, alegeti o metoda mai sigura de a va sinucide, asta cu motorul nu e mereu eficienta, se mai lasa si cu paralizii si amputari. Mai bine doua roti de CB500 decat patru de carucior de invalid sau targa. Daca esti tanar si neexperimentat, mai bine iti pui pofta-n cui, decat capul.

 

Un SS pentru un incepator e fix ca o ruleta ruseasca: ai sanse sa mori dar si sanse sa scapi. Daca scapi nu castigi nimic, oricum ai putea gusta senzatiile alea mai tarziu dupa ce ai deja experienta. Intre a muri ca boul la 20 de ani pe un CBR 600 si a calari la 20 un CB500, la 25 un CBR 600F si la 30 o Busa, cred ca e de preferat a doua varianta.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angryfire: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :kali: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :baldy:

 

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

 

LE: vrei sa mergi legal si sa imbatranesti pe motor? Touring, naked, chopper, ce vrei tu, da' te asigur ca

nici alea nu-s asa cuminti, ca doar is motoare. Si ai sanse bune sa dai ortu' si pe alea. Nu asa faine ca pe

SS, da' sa fim seriosi, chiar credeti ca toti fumam iarba cu filtru? :angry:

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu, dar printre ei mai sunt si unii care vor sa prinda 30 de ani si ar fi pacat sa nu auda decat alti inconstienti care-i imping sa isi ia si ei SS. Exact ca atunci cand unul nu fumeaza si exista cativa fumatori care ii ofera tigari, la fel se simt bine si inconstientii astia daca nu sunt singurii care se joaca cu viata lor. Cine are neuroni activi sa stie ce riscuri implica, cine n-are ... selectie naturala, societatea nu le va duce dorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destui incepatori morti pe SS, unii chiar dadeau sfaturi ce buni sunt ei si recomandau SS-uri si altor incepatori (virilu, altu cu moartea vine pe motor, etc), invatati si din moartea lor, nu doar din pufanii care inca mai sunt in viata (nu se stie cat timp).

 

Nu exista "abtinut" la incepatori, mai ales in perioada 18-24 ani. Daca creierul uman era atat de controlabil nu mai existau obezi, fumatori si morti in accidente.

 

Pe "autocontrol" nu te poti baza si nu il poti recomanda, daca vrei sa prinzi 30 de ani in viata si cu toate oasele intregi e bine sa incepi pe ceva domol, ce nu iti permite sa tragi de gaz la maxim, "doar sa vezi cat baga". Pentru ca prima data ii dai gaz pe autostrada, nu se intampla nimic, a doua oara pe DN, eviti un bou dar tragi concluzia ca boul e de vina si tu esti suficient de bun sa-l eviti iar apoi ii dai gaz intr-un sat si mori pe-o balega de vaca.

 

Diferenta intre unu cu B de 10 ani care incepe pe SS si unu de 18 ani direct pe SS e ca ala cu B are o familie pe care nu vrea s-o lase de izbeliste, ala de 18 il doare in pix de viata lui. Ala de 28 stie deja ca prin sate sau chiar si pe drumuri nationale exista baligi/carute/nisip/remorci oprite in curbe, ala de 18 ani isi imagineaza ca orice drum public e o pista curata si uscata unde toti respecta legea si doar el poate sa o incalce.

 

Viata e frumoasa si scurta, n-o scurtati de tot. Daca vreti sa va invatati copii sa mearga pe motor, abtineti-va de la a va lua niste rachete de sinucigas pana nu aveti minim 5 ani de experienta in trafic cu B-ul si alti minim 2 cu A-ul pana in 50-60 CP. Daca va doare in pix de viata, alegeti o metoda mai sigura de a va sinucide, asta cu motorul nu e mereu eficienta, se mai lasa si cu paralizii si amputari. Mai bine doua roti de CB500 decat patru de carucior de invalid sau targa. Daca esti tanar si neexperimentat, mai bine iti pui pofta-n cui, decat capul.

 

Un SS pentru un incepator e fix ca o ruleta ruseasca: ai sanse sa mori dar si sanse sa scapi. Daca scapi nu castigi nimic, oricum ai putea gusta senzatiile alea mai tarziu dupa ce ai deja experienta. Intre a muri ca boul la 20 de ani pe un CBR 600 si a calari la 20 un CB500, la 25 un CBR 600F si la 30 o Busa, cred ca e de preferat a doua varianta.

 

Foarte fain spus. Creierul uman nu e asa usor de controlat. Sunt substante care creeaza dependenta (mai mult sau mai putin)...adrenalina, dopamina.....astea se secreta la viteza, la placere (heroina, sex, mancare, fumat, viteza, etc) si data viitoare e greu sa te abtii. Dupa aia iti tot vine sa ii dai gaz. Daca nu apar astia pe forum sa iti dea peste nas de la inceput, asa cum au facut si cu mine, si le multumesc, risti sa o patesti. Profesionistii si cei care stiu ce inseamna motociclismul recomanda motor mic la inceput. Stiu ei de ce. Numai nestiutorii afirma ca poti lua orice motor la inceput, ca de tine depinde. De aceeea sunt articole bine documentate despre nerecomandarea motoarelor mari la inceput si doar baliverne scrise la intamplare despre "ia-ti ce motor vrei la inceput" :angry:

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destui incepatori morti pe SS, unii chiar dadeau sfaturi ce buni sunt ei si recomandau SS-uri si altor incepatori (virilu, altu cu moartea vine pe motor, etc), invatati si din moartea lor, nu doar din pufanii care inca mai sunt in viata (nu se stie cat timp).

 

Nu exista "abtinut" la incepatori, mai ales in perioada 18-24 ani. Daca creierul uman era atat de controlabil nu mai existau obezi, fumatori si morti in accidente.

 

Pe "autocontrol" nu te poti baza si nu il poti recomanda, daca vrei sa prinzi 30 de ani in viata si cu toate oasele intregi e bine sa incepi pe ceva domol, ce nu iti permite sa tragi de gaz la maxim, "doar sa vezi cat baga". Pentru ca prima data ii dai gaz pe autostrada, nu se intampla nimic, a doua oara pe DN, eviti un bou dar tragi concluzia ca boul e de vina si tu esti suficient de bun sa-l eviti iar apoi ii dai gaz intr-un sat si mori pe-o balega de vaca.

 

Diferenta intre unu cu B de 10 ani care incepe pe SS si unu de 18 ani direct pe SS e ca ala cu B are o familie pe care nu vrea s-o lase de izbeliste, ala de 18 il doare in pix de viata lui. Ala de 28 stie deja ca prin sate sau chiar si pe drumuri nationale exista baligi/carute/nisip/remorci oprite in curbe, ala de 18 ani isi imagineaza ca orice drum public e o pista curata si uscata unde toti respecta legea si doar el poate sa o incalce.

 

Viata e frumoasa si scurta, n-o scurtati de tot. Daca vreti sa va invatati copii sa mearga pe motor, abtineti-va de la a va lua niste rachete de sinucigas pana nu aveti minim 5 ani de experienta in trafic cu B-ul si alti minim 2 cu A-ul pana in 50-60 CP. Daca va doare in pix de viata, alegeti o metoda mai sigura de a va sinucide, asta cu motorul nu e mereu eficienta, se mai lasa si cu paralizii si amputari. Mai bine doua roti de CB500 decat patru de carucior de invalid sau targa. Daca esti tanar si neexperimentat, mai bine iti pui pofta-n cui, decat capul.

 

Un SS pentru un incepator e fix ca o ruleta ruseasca: ai sanse sa mori dar si sanse sa scapi. Daca scapi nu castigi nimic, oricum ai putea gusta senzatiile alea mai tarziu dupa ce ai deja experienta. Intre a muri ca boul la 20 de ani pe un CBR 600 si a calari la 20 un CB500, la 25 un CBR 600F si la 30 o Busa, cred ca e de preferat a doua varianta.

 

Tot respectul, excelent formulat!

 

LE: Incepatorii doritori de SS din prima, ar face bine sa ramana in creier cu bucata colorata, mai ales cu cea bolduita..

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De condus SS in Bucuresti.... cu cap de catre incepator e treaba... :baldy:

 

 

MAI INTERESANT DEVINE DUPA CE FACI VREO 3000 Km IN BUCURESTI (ESTI EXPERIMENTAT :angryfire: )

 

SI DAI DE SERPENTINE :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angryfire: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :kali: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :baldy:

 

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

 

LE: vrei sa mergi legal si sa imbatranesti pe motor? Touring, naked, chopper, ce vrei tu, da' te asigur ca

nici alea nu-s asa cuminti, ca doar is motoare. Si ai sanse bune sa dai ortu' si pe alea. Nu asa faine ca pe

SS, da' sa fim seriosi, chiar credeti ca toti fumam iarba cu filtru? :angry:

esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etc

Si stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeti ca un fazer, un bandit sau un gpz nu ar atinge astfel de "performante"? nu mai fiti atat de limitati in gandire, daca esti bou, mori si pe 125cc.

Mori si pe bicicleta, chiar fara sa fii bou. Dar asta e o gandire extrem de simplista, doar alb si negru. In realitate exista o gramada de gri-uri, probabilitati, statistici, procente. Si fiind vorba de un sport periculos ar trebui sa-ti acorzi toate sansele posibile. Daca un GS500 iti da 10% sanse in plus sa treci nevatamat de primii ani de motociclism fata de un SS ar trebui sa profiti de sansa aia in plus.

La fel si echipamentul de protectie. Poti sa mori si cu casca pe cap, poti sa supravietuiesti si fara ea. Dar sansele sunt cu totul altele.

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angry: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :baldy: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :angryfire:

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

Lasa-ne cu filozofii d-astea cu vreau sa traiesc periculos si sa mor tanar. Tot dreptul tau sa traiesti dupa ele si sa le prezinti amicilor la o bere, dar pe sectiunea de incepatori ar trebui sa ai mai multa grija ce spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti iei SS pentru ca asa ai vazut tu la cineva , iti place cum se aude , mor fetele dupa tine...esti un geniu...si ajungi dupa 2 sapt la stiri ca ai murit pentru ca ti-a intrat o musca in ochi si ti-a sarit o furnica in fata si nu ai fost in stare sa o ocolesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar daca ar merge "reising".... dar ei merg orbeste.

intra in starea febrila de viteza ... si uni ies..alti nu..

cu ceva exp m-am urcat pe un ss si m-am trezit fugind prin trafic...aiurea..te momeste...asa ca mai bine ia-ti ceva care chiar daca te momeste(ptr ca si un gs 500 e o racheta pe langa 66% din masini) macar sa nu fie extrema.

acuma ca posesor de ss insemna ca am intrat in categ de sinucigasi?! nu cred...daca e sa fiu sinucigasi nu a inceput cu ss... a inceput f650gs.. si apoi ceva mai mare, apoi ceva mai sportiv si abia acum a 4-a e ss.. dar poate ca io sunt mai fricos... macar de-as fi si io semizeu pe cat sunt unii incepatori

uite aicea adrenalina fara ss si va garantez ca-i fun.. mult mai fun decat in trafic

post-10190-1237563248_thumb.jpg

post-10190-1237563265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etc

Si stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 %

Concurs de care trage concluzii mai superficiale :angryfire: ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta

nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic :angry: La fel cum,

la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic

mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...