christian Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 (editat) Pai asta e opinia ta dar zi si mie te rog eu ce iti trebuie sa devii motociclist daca nu faptul ca ai motor si ca traiesti si daca rider-ul are un baiat de 9 ani ,si detine 2 motoare ,doar unul il foloseste in mod constant si celalalt pe circuit f rar ,deci ramane vacant... asadar "ramane" fiului, fiul e motociclist ?! EXEMPLU tampit si penal , motociclist esti atunci cand ai mobra si permis, si circuli! imbini placutu cu utilul , anyway aberez nu ma luati in seama ! SPAM Editat Septembrie 28, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 si daca rider-ul are un baiat de 9 ani ,si detine 2 motoare ,doar unul il foloseste in mod constant si celalalt pe circuit f rar ,deci ramane vacant... asadar "ramane" fiului, fiul e motociclist ?! EXEMPLU tampit si penal , motociclist esti atunci cand ai mobra si permis, si circuli! imbini placutu cu utilul , anyway aberez nu ma luati in seama ! SPAM mda nu prea am inteles ce vrei tu sa spui dar poate ne vedem intro zi pe la herastrau k stau aproape si imi zici ) k deh.. incepator fiind vreau sa aflu kt mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 mda nu prea am inteles ce vrei tu sa spui dar poate ne vedem intro zi pe la herastrau k stau aproape si imi zici ) k deh.. incepator fiind vreau sa aflu kt mai multe ideea este ca pentru a fi motociclist, in afara de motocicleta eu zic ca iti trebuie si un pic de pasiune pentru asta si cat mai mult CAP....daca nu ai cap, mai degraba poti sa fi "asfaltist" decat motociclist sper ca acum intelegi ce iti trebe sa fi motociclist iti iei motor pentru ca iti place si ai o pasiune pentru asta, nu iti iei motor ca sa se uite maimutzele la tine si sa freci cat mai multe .....ca pica si asta, e partea a doua bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Uite unde a ajuns topicul asta, la definitia motociclistului! Pai daca are A-ul, si are si motocicleta, si mai se si da cu ea, sigur e motociclist,n-o mai intoarceti voi pe toate fetele! Doar parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Ca sa fii motociclist trebuie sa ai o pasiune pentru ''chestiile'' cu 2 roti,nu conteaza marca,anul,tara de fabricatie si probabil sa ai respect pentru ce ai sub c.U.r, CLAR MERGE SA FII INCEPATOR PE R1 ... pentru cat timp nu se stie ) clar mai este si ca maneta aia de acceleratie cam gadila in palma...doar ca trebuie sa fii putin constient cam cat % esti dispus sa mori ca sa te vada niste necunoscuti cum te dai pe o roata pe magheru...si asa o sa traiesti mult si bine...si o sa acumulezi experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Ca sa fii motociclist trebuie sa ai o pasiune pentru ''chestiile'' cu 2 roti,nu conteaza marca,anul,tara de fabricatie si probabil sa ai respect pentru ce ai sub c.U.r, CLAR MERGE SA FII INCEPATOR PE R1 ... pentru cat timp nu se stie ) clar mai este si ca maneta aia de acceleratie cam gadila in palma...doar ca trebuie sa fii putin constient cam cat % esti dispus sa mori ca sa te vada niste necunoscuti cum te dai pe o roata pe magheru...si asa o sa traiesti mult si bine...si o sa acumulezi experienta Mama cata dreptate ai cu motociclistul cu r1...din pacate....dar majoritatea care au inceput pe r1 ori au murit ori au luat cazaturi zdravene din motive obiective (nepurtat casca/echipament, ca strica freza si nu te vede blonda sau pur si simplu nu te poti abtine sa nu ii dai talpa k deh de aia ai motorul ala nu?) . Eh oricum iti tre si pasiune ceva ceva, zic eu, ca altfel nu iti cumperi motor nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Eu am un enduro de 350cc si 27 de cai mari si lati...si consider ca imi ajunge cuplul de enduro ca sa ma joc cu ea prin trafic ca si incepator,nu ma refer la wheelies & stuff ci mers zi de zi...prin diverse situatii de trafic...scheme poti sa faci si cu mobra daca tii neaparat...cu R1 iti face orice fraier ridicari pe o roata...degeaba daca nu o faci cu stil si maiestrie ) in plus...nu prea vreau sa dau 400+ euro pe carene daca o scap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Mda uite asta e motivul pentru care mi-as lua un enduro.... asta si faptul ca urci borduri cu el oricum.... e tare un enduro dar pentru senzatii tari prin spatii denivelate (nu numai rpin bucuresti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceoby Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 HI, eu am inceput pe super sport sa merg pe motor si nu am avut nici o problema in acmodare, am mers si merg mult cu bicicleta , motor este un cbr de 900 , 127 CP. Am facut 4000 de km in vara asta fara nici un incident, pot spune ca m-am acomdat deja cu motorul. Daca o sa fac o prostie o sa o fac numai din cauza prostiei mele si din inercarea de a-mi depasi mie limitele si ale motocicletei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Dupa 40.000 km mai discutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Dupa 40.000 km mai discutam Eu... in calitate de incepator pe ss dupa peste 10 Mm () facuti prin bucureshit am observat la mine o schimbare: Am mai mult tupeu... (din reflex). Reflexul asta s-a format vrand nevrand... Pe la inceput ma speria ingrozitor acceleratia, acum bag mana in ea pentru a simti sutul dat de motor cand sta sa rupa aderenta. La inceput m-am speriat ingrozitor la prima pierdere a aderentei, acum blochez voit spatele la franare si franez pana la scart cu fata doar pentru a exersa frana sau pentru a imi dovedi mie ca pot (stiu ca e stupid). La inceput nu faceam depasiri in mers(deloc )... numai la semafor cand masinile stateau.. ma strecuram, acum depasesc frecvent si cateodata riscant. la inceput acul chilometrajului statea cuminte pe la 60 acum trece de 90 pe depasiri sau puseuri scurte(in oras!!). Imi dores sa o las moale, imizic tot timpul... dar cate-odata se-ntampla sa imoi aduc aminte de chestia asta imediat dupa sau in timpul unei manevre mai... de adolescent. Ma mustrez... incerc sa constientizez... tine 5 minute..10 apoi iar. Sunt mult mai cumintel decat multi cu nici jumatate din chilometrii facuti de mine dar... nu imi place despre mine, vreau sa fiu cat mai linistit. Impartasesc din gandurile mele ca sa poata trage fiecare concluziile lui... sper sa ajut intr-un fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 da p'aia cu oglinzile nu o spui? teribilistule huaaaa....la oasee...huaaaa....mai bine ca mergi uneori fara motor, ca poti sa bei...ai vazut? PS: desi nu-s fan al ss-urilor pt incepator, si nu-s teribilist sau pusti cordit(cum m-a alintat o forumista simpatica mie ), cunosc riscurile cand vine vb de asa motor, si cred ca imi iau si eu una asa ca, atunci cand voi lasa babutele mele comuniste la naftalina si o sa ma sui pe asa balaur cu 7 capete, o sa va povestesc impresii de drum, sau, din lumea de dincolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Sper sa ne povesteti impresiile tale de pe drum nu din lumea de DIIINCOLO! ) Si vezi ce balaur iti iei k o sa te dea pe spate k e naravas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Sper sa ne povesteti impresiile tale de pe drum nu din lumea de DIIINCOLO! ) Si vezi ce balaur iti iei k o sa te dea pe spate k e naravas apai se umfla lumea in pene p'acia si, am zis si eu ca daca tot am dat sfaturi cand a fost nevoie, sa las simsoanele, mobrele si minskurile si sa calaresc si io o nebunatica dasta...apoi, intru si postez cat de expert am devenit dupa primele viraje glumeam evident la faza cu postatul, dar, legat de ss, am mers, mi s-a parut nervos si cred ca e o provocare intre mine si mine sa ma sui pe ea si sa mai si merg frumos si fara incidente datorate puterii si capacitatii acestui motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Death|Strike Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 bafta si sper sa te mai vedem pe aici si dupa ce ti-l cumperi Happy riding Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 sunt incepator, sunt din bucuresti si vreau sa iau un suz de600cmc. modelul gsx-r. sau sa iau un gsx-f(dar e mai mare si mai grea, cred). ce ziceti merita. astept sfaturi. mentionez ca vreau sa mai apuc batrinetea hi, hi hi . astept sfaturi pe bune dela voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 sunt incepator, sunt din bucuresti si vreau sa iau un suz de600cmc. modelul gsx-r. sau sa iau un gsx-f(dar e mai mare si mai grea, cred). ce ziceti merita. astept sfaturi. mentionez ca vreau sa mai apuc batrinetea hi, hi hi . astept sfaturi pe bune dela voi. dat fiind ca gsxr-u se conduce mai mult cu mintea si e naravasa, depinde de tine daca poti sa o stapanesti si sa mergi precaut cu ea, mai ales pana te inveti(e ss, citeste si tu pe aici despre motorasele astea, si, daca te poti abtine sa tragi de gaz aiurea, e ok...dar, recomandata unui incepator, nu este)....eu recomand gsxf, sau ceva mai mic...de 400-550cmc(si nu ss) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NSL_KiwY Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Salutare.... Am si eu o intebare daca nu deranjez.... Pt. un incepator un ZZR400 este OK? Sau cam care ar fii cel mai OK motor?? Multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 sunt incepator, sunt din bucuresti si vreau sa iau un suz de600cmc. modelul gsx-r. sau sa iau un gsx-f(dar e mai mare si mai grea, cred). ce ziceti merita. astept sfaturi. mentionez ca vreau sa mai apuc batrinetea hi, hi hi . astept sfaturi pe bune dela voi. Hmm, eu cred ca vrei sa devii nemuritor!Sfatul meu?Pune mai mult pret pe viata! --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 22:56 ------------- Salutare.... Am si eu o intebare daca nu deranjez.... Pt. un incepator un ZZR400 este OK? Sau cam care ar fii cel mai OK motor?? Multumesc... ZZR-ul de 400 e mult mai puternic decat ti-ai inchipuit,probeaza-l sa te convingi, kawa gpz 500,are 2 cil in linie si e f placut la condus si la design Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut_cretzu Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 (editat) Salutare.... Am si eu o intebare daca nu deranjez.... Pt. un incepator un ZZR400 este OK? Sau cam care ar fii cel mai OK motor?? Multumesc... Sau ai putea sa incerci un GS 500, Modelul carenat arata chiar bine si are sub 50 cp ... este mai iertatoare Editat Octombrie 10, 2007 de Ionut_cretzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Felicitari Silenti pentru deschiderea acestui topic si pentru text. Deasemenea multumiri tuturor celor care au postat aici pentru simplul fapt ca citind ceea ce ati scris, un incepator/viitor incepator (ca mine) isi poate crea o idee despre ce inseamna sa conduci o SS din aceasta postura. Pot sa va spun ca nu am inca A-ul dar citesc pe acest forum cel putin 2 ore/zi (din pasiune pt. 2 roti) fapt care m-a ajutat sa invat multe lucruri legate de motociclism pe care altfel poate nu le-as fi invatat. In final, as dori sa cer parerea posesorilor de Hornet 600. Este o motocicleta adecvata pentru un incepator, 25 de ani, "conservar" de 7 ani cu ~50.000 km, experienta destul de mare in trafic ( a se intelege ca m-am confruntat cu o multime de situatii neprevazute din care am stiut cum sa ies ) atat in oras cat si in afara. Daca exista un alt topic dedicat acestui gen de intrebari va rog sa mi-l spuneti ca sa postez acolo. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 sunt incepator, sunt din bucuresti si vreau sa iau un suz de600cmc. modelul gsx-r. sau sa iau un gsx-f(dar e mai mare si mai grea, cred). ce ziceti merita. astept sfaturi. mentionez ca vreau sa mai apuc batrinetea hi, hi hi . astept sfaturi pe bune dela voi. e dif maricica! gsx-f ul e mai lenes ca r-ul. dar cu amandoua poti sa mori la fel de repede cred eu! alegi ce vrei tu ,daca nu te spanesti pe gsx-f poti sa mori la fel de repede ca si pe r. f-ul nu te va ierta ,decat iti va da ceva timp de reactie mai mare ,insesizabil poate. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 aveti idee cum se poate limita puterea la un Super Sport si cam cat ar costa operatiunea ? stiu ca se poate pt ca cei din tari mai civilizare merg pe motoare mari cu limitare la 34CP pt ca acolo se respecta legea.ar fi foarte util pentru foarte multi incepatori.pe mine nu ma intereseaza la 34CP dar undeva pe la 50-60CP ar fi rezonabil Cred ca cea mai buna "limitare" ar fi sa se citeasca in fiecare zi rubrica de accidente...e ca si cum ti-ai spune rugaciunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bored Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 cand nu ai experienta si mai ales cand esti inconstient si un scuter e extrem de periculos. tin minte (e bine ca pot zambi referitor la subiect) cand eram super incepator si am mers pe o mobra de 110 cmc care avea cutie automata. la un moment dat era pe neutru. eu nu realizasem si incercam sa plec. dadeam gaz, vruuum vruuuuuum, si tot apasam pe ciudatenia aia de pedala. la un moment dat chiar a cuplat viteza. efectul? m-am ridicat pe o roata de ziceai ca sunt la curse. cred ca avea circa 18-20 de cai acum dupa multi ani merg pe 1000 rr, pot spune ca e o motoreta "blanda" atata timp cat esti bland cu ea. pleaca ca din pusca nimic de zis dar daca nu tragi in disperare de gaz nu faci nici un wheelie. fuge ca dementa, la flashurile unui golf gti dispari din ochii soferului in aprox 3-4 secunde dar cand am avut vant lateral puternic nu am sarit de 200. ce daca merge 300? asta inseamna ca trebuie sa incerci blana cand e vijelie? daca nu esti vreun pui de ghost rider, mai bine nu. pe ploaie torentiala am mers 130-140 si se tinea bine dar ce rost are sa incerci mai mult? pt planurile mele in ceea ce priveste viitorul nu vad de ce trebuie mai mult pe ploaie. ideea e ca asa mobra iti ofera mari satisfactii dar trebuie sa realizezi ca diferenta intre ea si alte motorete este doar puterea fenomenala a motorului. in rest, fuge si asta de kur si da cu tine de pamant. daca il vezi pe gigi durul (ghost rider) pe net cum scoate o medie de 270 la ora asta nu inseamna ca trebuie si mai ales ca POTI sa o faci si tu. toate consideratiile acestea sunt ale mele si nu inseamna ca trebuie sa faceti ca mine. faceti ce vreti VOI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 (editat) eu am de 8 luni o aprilia rs50 (nu radeti de mine). si in ultima vreme mi se pare lenesa rau (in fiecare saptamana mai reglez la carburator la ea, deoarece parca nu-mi place mie cum trage) am fost la united motors cu ea sa mi-o regleze si au spus ca motoreta merge foarte bine dar probabil "mi-a ramas mica"......... de aceea vreau la primavara sa-mi iau ceva mai maricel. initial ma gandeam la o yamaha r6 din 2001,dar cand am vb cu unii mai experimentati mi-au spus ca sunt inconstient,m-am mai documentat si am vazut ca au dreptate......ma gandeam la un zxr400(si eu),deoarece nu-mi place cum suna motoarele cu doua pistoane ,au tacanitul ala, deaceea vreau una cu 4 pistoane si tot deaceea ma gandeam la zxr400 (care dupa parerea mea arata si ss ,suna si frumos) ....ma unge pe suflet cand aud un motor cu oa toba sport. voi ce parere aveti? as vrea parerea unuia care stie cum se comporta un zxr400.este brutal la schimbatul vitezelor in treapta inferioara? si inca ceva....imi spunea un tip ca ,,,kawasaky au niste motoare mai putin fiabile decat restul "japonezelor" este adevarat ? este pana la urma zxr400 un motor fiabil (ca daca e vreau sa-mi iau unul din 2000,adica ultimele modele produse) Editat Octombrie 12, 2007 de sogard82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.