Geo_pitesti Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Salut! Super bine scris ...nota 10 pentru expunere. Problema mea care este: acum fac scoala, am 23 de ani, imi plac SS-urile f mult (de fapt doar SS imi plac). Eu voiam sa-mi iau un naked..dar nu prea merg prin oras...si nu-mi plac. SS, s-ar zice ca e mult pt incepator. Sincer pe nu ma intereseaza cat caluti are....poate sa aiba si 25 de cai ...dar sa aiba designul ca al unuia de 600....exact ca cel de 600...de la dimensiuni generale...pana la cele ale pneului spate...PS: am permis cat.B de 6 ani fara incidente in trafic...de nici un fel...pe o masina de 115CP (mult pt un incepator ). Deci cap am ...imi trebuie motor. PS2: Nu-mi plac motoarele de 125, 250....e vb de gust (si nu se discuta). Va salut!!! Respect pt topic! daca pui problema ca 115cp la 1500kg ale masinii sunt mult pt un incepator atunci cred ca iti poti raspunde singur la intrebarea: ce inseamna 115cp la 200kg la o motocicleta? am o cunostinta cu porsche cayenne turbo s si am iesit cu el intr-o seara si mi-a aratat ce poate masina lui,eram mai mult in masina si toti erau uimiti de ce bestie poate fi acea masina la 520CP,eu pot spune ca nu m-am speriat,pentru ca ma mai dadusera altii pe motor si pe langa un motor 520cp zici ca sunt pentru copii de gradinita.nu vreau sa spun ca masina aceea nu poate merge foarte tare pe curbe sau cu viteza mare dar acceleratia este mult mai slaba ca la un motor( 0-100 in 5,1s) iar senzatia pe care ti-o lasa motorul este foarte diferita,parca participi la curse cum suna motorul,cum trage,cum se inclina pe curbe,ai impresia ca mergi foarte tare,mereu trebuie sa fii atent la foarte multe lucruri. Editat Iunie 9, 2008 de Geo_pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) daca pui problema ca 115cp la 1500kg ale masinii sunt mult pt un incepator atunci cred ca iti poti raspunde singur la intrebarea: ce inseamna 115cp la 200kg la o motocicleta? am o cunostinta cu porsche cayenne turbo s si am iesit cu el intr-o seara si mi-a aratat ce poate masina lui,eram mai mult in masina si toti erau uimiti de ce bestie poate fi acea masina la 520CP,eu pot spune ca nu m-am speriat,pentru ca ma mai dadusera altii pe motor si pe langa un motor 520cp zici ca sunt pentru copii de gradinita.nu vreau sa spun ca masina aceea nu poate merge foarte tare pe curbe sau cu viteza mare dar acceleratia este mult mai slaba ca la un motor( 0-100 in 5,1s) iar senzatia pe care ti-o lasa motorul este foarte diferita,parca participi la curse cum suna motorul,cum trage,cum se inclina pe curbe,ai impresia ca mergi foarte tare,mereu trebuie sa fii atent la foarte multe lucruri. daca vrei motor care sa arate ss ia-ti yamaha 125r. ii mai pui un abtipild cu r6 si cel putin un sfert dintre motociclisti or sa creada ca are 100 de cai am dat reply la un post diferit. sorry .... Editat Iunie 17, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper_x Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. scuze de post...si de offtopic....aici ai incercat http://www.garageitalia.ro/tm_modello.php?...&gruppo=132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper_x Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Hmmm, n-am incercat pentru ca mi se pare cam ciudatel site-ul, dar o sa dau totusi o fuga pana la ei sa vad poate rezolv ceva. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. scuze de post...si de offtopic....aici ai incercat http://www.garageitalia.ro/tm_modello.php?...&gruppo=132 Mergi acolo la adresa, strada Stefan Mihaileanu, ca au Showroom. Din cate am inteles, s-ar putea sa aiba una pe stoc. Nu e firma fantoma sau ceva de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper_x Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 La dracu' nu au in stoc si nici nu se stie cand aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosmoD Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug : -dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz"). -nu dau nr. celor care mi-au taiat calea si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... -am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! -NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo). Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!! PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, cine stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz"). -nu dau nr. celor care mi-au taiat calea si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... -am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! -NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo). Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!! PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, cine stie? Q.E.D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabibyte Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) Pentru mine frana ramane cea mai mare necunoscuta. Franarea pe bune ca e o arta. de mers tare orice om stie, dar sa franezi...nu vorbeste degeaba Raptor, circuitu te invata destul de multe despre chestia asta. Iti formeaza reflexele, care in unele situatii chiar te pot salva. Daca toti am frana la potential 90% cand ne taie unu calea, nu zic ca n-am avea accident, dar nu ar avea asemenea urmari sangeroase. Editat Iunie 25, 2008 de gabibyte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz"). -nu dau nr. celor care mi-au taiat calea si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... -am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! -NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo). Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!! PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, cine stie? Poate am sa adaug in scurt timp concluziile mele ca incepator pe SS, tot dupa 1500km cat am la activ, aproximativ. Momentan nu prea ma simt in stare, dar, ca rezumat, listen to this man. Eu numai dupa ce am mers cu un alt motor, al unei prietene, mai usor, mai calm, mai 'sigur', mi-am dat seama intradevar ce fel de bestie am in garaj. N-o s-o dau pe ceva mai mic, fiindca e dragostea mea, dar in retrospectiva nu pot sa fiu ipocrit si sa nu recunosc ca, intradevar, NU se compara un SS cu alte modele recomandate pentru incepatori, chiar daca te poti invata si cu ele. Altfel, sunt destule de povestit... Editat Iunie 25, 2008 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 din punctul meu de vedere e clar.NU VA LUAT SS CA INCEPATOR!! argumente: 1.esti incepator( ÎNCEPĂTĂR, -OĂRE, începători, -oare, adj., s.m. Âşi f. 1. Adj. Care începe; inițial. 2. S.m. Âşi f. Persoană care se inițiază lucrând într-un domeniu de activitate oarecare; novice. 3. S.m. Âşi f. (Rar) Persoană care inițiază ceva; inițiator) 2.nu poti nici macar sa stai pe motor, ptr ca asa cum a explicat cel ce a deschis super sb asta, e facuta ptr viteza, nu ptr mers cu 30km/h 3.nu stii sa franezi 4.nu stii sa faci un viraj 5.nu stii cum se comporta in conditii speciale(ud, caldura) si sigur mai sunt si altele.sfatul meu e sa ganditi cu capul, nu cu ochii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Si tu cine esti? Argumentele tale sunt nule. Acelasi lucru e valabil pentru orice motor ai avea ca incepator. Cat despre mers incet, invit pe oricine la un concurs de mers incet cu picioarele in scarite. Ai fi surprins. Altele erau problemele aici. Editat Iunie 26, 2008 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Mi se pare un bullshit toata auto-convingerea asta "daca esti rational bla bla poti merge si pe hayabusa". Total gresit. Un incepator face multe greseli de...incepator. Trage aiurea de gaz, se panicheaza, se pierde, e neatent, nu poate sa-si foloseasca bine atentia distributiva si pe langa astea la un moment dat tot o sa fie manat de adrenalina si o sa ii dea in gura prea devreme sa vada ce poate. Incepatorii au un timp de reactie foarte mic si cu cat motorul este mai puternic cu atat mai periculos pentru ei. Plus ca nu sunt pregatiti sa "functioneze" normal atunci cand se accelereaza puternic. Parerea mea e ca aia care incep direct pe motoare de 100 cai in sus, is niste inconstienti norocosi (aia care scapa fara probleme binenteles). Cand te urci pe motor oricat de rational ai fi, fiind incepator, oricum iti apare un zambet pe mutra cand pornesti motoru si deja te transpui in alta dimensiune. Normal ca dupa ce te-ai vazut cu R6 in curte incepi sa te autoconvingi "mama ce treaba buna am facut, lasa ca eu is din ala rational nu ca restu" Yeah right! Toti incercam sa fim impacati cu sine de alegerile facute si din cauza asta ne mintim si ne auto-aburim foarte mult. Experienta spune totul. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Invatzatzi-va sa folositi frana spate.. sub 80 la ora, only. cu motoreta dreapta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Invatzatzi-va sa folositi frana spate.. sub 80 la ora, only. cu motoreta dreapta!!! vai domnu ak raptor...ne'am cam murdarit de engleza la gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 N-as vrea sa-i dau apa la moara Raptorului dar cred ca una din cele mai bune solutii la problemele incepatorului pe SS este sa mergi pe Amckart, daca nu la curs, macar singur. Ai ocazia sa te dai in conditii destul de sigure, vezi cat de varza esti in comparatie cu ceilalti, inveti sa franezi si sa iei curbe. Nu am SS dar am inceput pe 98 HP si regret ca nu m-am dus la Amckart de anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) N-as vrea sa-i dau apa la moara Raptorului dar cred ca una din cele mai bune solutii la problemele incepatorului pe SS este sa mergi pe Amckart, daca nu la curs, macar singur. Ai ocazia sa te dai in conditii destul de sigure, vezi cat de varza esti in comparatie cu ceilalti, inveti sa franezi si sa iei curbe. Nu am SS dar am inceput pe 98 HP si regret ca nu m-am dus la Amckart de anul trecut. Bai dar mai lasati-ma cu AMCKartu vostru. Tara asta e MARE, doar nu-ti imaginezi ca o sa vina din toate coltisoarele tarii ca sa-si faca training pe pseudocircuitul ala cu 200 mii la 10 minute. Daca era in fiecare oras mare cate unu mai ziceam...hai la campanie de training cu incepatorii...asa mai limitati-va invitatiile la bucuresteni si aia din imprejurimi. Editat Iunie 30, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Problema incepatorilor pe SS-uri puternice (nu chestii obosite din 1980 toamna) apare in orasele dezvoltate, care, surpriza emisiunii, cam au piste de karting, macar in apropiere. E posibil ca in Iasi sa nu fie nimic dar te asteptam cu draga inima sa te muti in Bucuresti sau ... in imprejurimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Si tu cine esti? Argumentele tale sunt nule. Acelasi lucru e valabil pentru orice motor ai avea ca incepator. Cat despre mers incet, invit pe oricine la un concurs de mers incet cu picioarele in scarite. Ai fi surprins. Altele erau problemele aici. pentru ca tu spui ca am argumente nule, de asta mor unii pe sosea.si ma refer la cei ce mor ptr ca vor putereeee.topicul este incepator pe supersport, asa ca nu vad ce alte probleme trebe discutate aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Daca imi permiteti si mie o opinie : asta cu incepator pe supersport e o prostie.Si eu sunt incepator,si imi plac foarte mult ss-urile,dar dupa ce m-am urcat pe unul si am vazut ce pozitie ai pe el, si mai ales dupa ce m-am plimbat (ca pasager) pe un R6, pot sa afirm linistit ca e o mare prostie sa iti iei supersport ca incepator. Deci , nu stiu, eu vad o gramada de dezavantaje la un supersport din punctul de vedere al unui incepator: - pozitie foarte plonjata in fata - lucru bun pt aerodinamica cand mergi cu 200 kmh,dar in rest doar stres si dureri de spate - consumabile foarte scumpe - e si normal avand in vedere ca supersportul este un motor de performanta ,dar ca intotdeauna performanta vine cu un cost - prin traficul din Bucuresti , e foarte greu de manevrat mai ales de catre un incepator - in cazul unei cazaturi,carenele se fac praf ,pe cand la un naked ,daca mai ai si crash-pad uri ,ai sanse sa scapi foarte ieftin daca o culci pe o parte - nu in ultimul rand , probabilitatea foarte mare sa pt un incepator sa ii dea "sa vada ce poate" si sa fie neplacut surprins de cat de mult poate motoru si cat de putin cel care conduce... Avantajele unui supersport?Arata superb si pt cine poate sa il conduca cum trebuie ofera senzatii intalnite doar pe masini de 2-300.000 E cu embleme cu caluti si tauri in fata. Recunosc,si eu am fost foarte tentat sa imi iau un Cbr de 600.Mai ales cand ii vezi pe baieti cum le forjeaza noaptea pe Dr. Taberei,cand il vezi pe Bardacu cum merge cu Ninja pe o roata pana la 150 ,felul cum suna si cum arata , iti vine sa vinzi tot ce ai prin casa ca sa iti iei si tu una...Dar odata ce m-am suit pe asa ceva mi-am dat seama ca nu e inca de nasul meu. Sau nu stiu,poate sunt eu un incepator prost,care nu se descurca,care nu are instincte,reflexe,care nu "le are".Poate ca asa cum exista Supersporturi,exista si Superincepatori . Oricum ,asta e opinia mea de incepator,bafta la toata lumea Editat Iunie 30, 2008 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Problema incepatorilor pe SS-uri puternice (nu chestii obosite din 1980 toamna) apare in orasele dezvoltate, care, surpriza emisiunii, cam au piste de karting, macar in apropiere.E posibil ca in Iasi sa nu fie nimic dar te asteptam cu draga inima sa te muti in Bucuresti sau ... in imprejurimi Maaa...tu stii ca esti destept? Eu am uitat complet de Selena Karting de la Bacau http://www.selenamotorsport.ro/english/panorama.php Tre sa ma duc acolo, gata, cel putin din poze arata mai bine ca AMC-ul vostru Atentie mare - doar 200 de mii pe ORA! da...adica 60 de minute! Ihaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 pentru ca tu spui ca am argumente nule, de asta mor unii pe sosea.si ma refer la cei ce mor ptr ca vor putereeee.topicul este incepator pe supersport, asa ca nu vad ce alte probleme trebe discutate aici N-ai inteles nimic. In alta ordine de idei, sunt complet de acord ca SS-ul te surprinde mult mai repede si mai grav decat un alt motor mai potrivit incepatorilor, dar nu inseamna ca nu se poate merge si invata. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in oras. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in trafic. Vrei s-o inveti, iesi tati pe DN1 la 3 dimineata, singur pe sosea, si invata. E grea, da, e incomfortabila, foarte, te sperie foarte repede, ok, iti da "sansa" sa crapi mult mai repede daca esti idiot, foarte adevarat, dar nu e dracu' in persoana. Sigur nu e cea mai buna alegere pentru un incepator (sincer, nici alte motoare NEsportive dar cu cuplu mai mare as zice ca nu-s), dar nu sunt neincalecabile. Terminati cu paranoia. Daca te uiti la topicul de accidente, cate cazuri poti spune ca au fost cauzate de faptul ca pilotul mergea pe un SS? Cate situatii sunt UNICE supersporturilor? Nu prea multe. Majoritatea accidentelor se intampla la viteze mult prea comune pentru majoritatea motoarelor, din greseli ori ale altor participanti la trafic ori ale lor, erori de circulatie, nu de pilotaj! Intradevar, ponderea oamenilor cu supersporturi este mai mare, si de-asta si apar mai multi accidentati din categoria asta, dar, inca o data, nu fierul omoara, oamenii omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aileea Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 N-ai inteles nimic. In alta ordine de idei, sunt complet de acord ca SS-ul te surprinde mult mai repede si mai grav decat un alt motor mai potrivit incepatorilor, dar nu inseamna ca nu se poate merge si invata. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in oras. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in trafic. Vrei s-o inveti, iesi tati pe DN1 la 3 dimineata, singur pe sosea, si invata. E grea, da, e incomfortabila, foarte, te sperie foarte repede, ok, iti da "sansa" sa crapi mult mai repede daca esti idiot, foarte adevarat, dar nu e dracu' in persoana. Sigur nu e cea mai buna alegere pentru un incepator (sincer, nici alte motoare NEsportive dar cu cuplu mai mare as zice ca nu-s), dar nu sunt neincalecabile. Terminati cu paranoia. Daca te uiti la topicul de accidente, cate cazuri poti spune ca au fost cauzate de faptul ca pilotul mergea pe un SS? Cate situatii sunt UNICE supersporturilor? Nu prea multe. Majoritatea accidentelor se intampla la viteze mult prea comune pentru majoritatea motoarelor, din greseli ori ale altor participanti la trafic ori ale lor, erori de circulatie, nu de pilotaj! Intradevar, ponderea oamenilor cu supersporturi este mai mare, si de-asta si apar mai multi accidentati din categoria asta, dar, inca o data, nu fierul omoara, oamenii omoara. doamne...doamne....tare suparati sunt oamenii astia pe incepatorii cu SS. Bine ca nu s-a facut un topic cu fete incepatoare pe SS...ca ne "desfiintau"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 da! e buna asta cu ideea topicului "fete incepatoare pe SS" Apropo! orice vehicul cu doua roti e periculos important este creierasul purtat in cap de fiecare si un gram de noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.