Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor.

In acest topic vreau sa vorbesc despre incepatorii vesnic doritori de SuperSport.

Desi tin sa ma adresez in special incepatorilor fara experienta de categoria B, tin sa cred ca topicul se poate aplica tuturor categoriilor de incepatori.

 

Sa incep cu inceputul:

Cine sunt eu, si ce calitate am sa dau sfaturi?

Eu, sunt un motociclist incepator, am in spate abia 9000 de km si dorinta asidua de a nu avea parte de evenimente neplacute.

Nu ma dau inapoi de la nici un drum indiferent de conditiile de vreme. As merge si pe timp de iarna daca motocicleta mi-ar permite.

Tot ceea ce voi scrie mai jos, sunt NUMAI din experienta proprie, deductii personale cauzate sau nu de accidente usoare.

Cred ca fiecare motociclist, indiferent de experienta, si-a format in timp, constient sau nu, un set de reguli personale, regului peste care nu trece.

Sunt departe de a ma numi si considera experimentat, iar, in oras, voi ramane vesnic incepator.

 

Randurile de mai jos sunt sunt lucruri care l-am dedus singur, altele mi-au fost si mie comunicate, altele le-am invatat "the hard way".

Nu am sa vorbesc despre motocicletele de 1000cc, deoarece, evident nu pot fi de-acord cu un astfel de inceput.

.....

In cazul meu, neavand experienta de categ.B, am constatat la prima iesire in trafic, ca acesta este un pic prea mult pentru mine. Asa ca am luat decizia de a amana iesitul in full-trafic.

....

 

Daca am omis ceva, va rog completati.

Accept orice fel de critica daca este constructiva si bine argumentata.

Va salut, si aveti grija de voi.

:angry:

 

Mai oameni buni, ori eu m-am tampit de tot, ori forumul asta e locul ideal de dat cu limba ptr multi din cei care nu au cui si unde sa dea?

 

Regulile expuse sunt de bun simt si realiste, poate si cele referitoare la tehnica de pilotaj sa fie ok. Dar sa fie scris un manual de condus motocicleta de catre cineva care a facut 9000km din 2007, nu a avut experienta de B, si inca 100 de useri sa aplaude mi se pare prea de tot.

Cata experienta poti avea ca sa vb de voblaj, de franare de urgenta si alte asemenea?

Sfaturile la bere nu se considera experienta fratilor.

 

Mi se parea mai util daca traducea un material scris de o autoritate in materie. Oricum asta e luat de ici, de colo din texte gasite pe undeva pe net.

V-ati obisnuit sa va dati "10" intre voi si sa va laudati. Motociclisti de play station.

 

Auzi: "Nu am sa vorbesc despre motocicletele de 1000cc, deoarece, evident nu pot fi de-acord cu un astfel de inceput" :blink:

Dai sfaturi de tipuri de motoare ptr incepatori cand tu la 9000km ai zx6r? Ma intreb ce te opreste sa vb de Hayabusa.Pari bine documentat si cu experienta.

 

Te salut si ai grija de tine.

 

PS: accepta critica asta. Sper sa o consideri bine argumentata.

PS2: Kosh, nu pe tine vreau sa te critic. E dreptul tau sa scrii ce vrei. Criticile se adreseaza aplaudacilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40. Serpuirea e buna si la intersectii. Daca-l vezi pe vreun nehotarat pe straduta laterala, baga faza lunga si "serpuieste". Garantez ca va ramane plantat.

 

:angry: :blink: mor de ras. Cu ce garantezi omule, sa stiu daca merita incercat? ;)

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: :blink: mor de ras. Cu ce garantezi omule, sa stiu daca merita incercat? ;)

 

 

si daca lasam la o parte caterincile, n-ar fi mai bine sa dezbatem problema?

 

ia zi-ne de ce nu e bine cu faza lunga si serpuirea in intersectie ? si apoi sa raspunda si kosh de ce e bine!

 

daca tot e topic pt incepatori discutati si voi argumentat ca sa invatam si noi cate ceva !

Editat de kawa_zx6r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cu toate ca nu am aplaudat la scena deschisa, apreciez intentia lui Kosh de a ne invata cate ceva.

Si apreciez sfaturile lui si mai mult dintr-un motiv pe care l-am observat citind pe aici pe forum: un veteran in ale motociclismului are un alt mod de a da sfaturi unui incepator tocmai din cauza faptului ca e veteran si vede altfel lucrurile, unele lucruri i se par banale, lucruri care pentru un incepator nu sunt chiar asa de banale. Pe cand un veteran a trecut de mult prin faza asta, Kosh e mai apropiat de aceasta perioada de inceput si de aceea consider sfaturile lui "mai la cald" si mai pe intelesul unui incepator.

Editat de Tormented
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: ;) mor de ras. Cu ce garantezi omule, sa stiu daca merita incercat? :D

Caterinca asta ma depaseste. E o solutie ultra-recomandata pe ADVrider, un site de care sunt absolut sigur ca n-ai auzit pentru ca la tine acolo nu exista decat sportbikes.net si oameni care fac maxim 300km pe tura. Exista o explicatie psihologica foarte buna pentru care soferii intra in fata unui motor, motiv pentru care "serpuirea" ii determina sa stea pe loc. Dar vad ca esti suficient de destept incat sa-ti dai seama si singur de asta. Sa nu fie prea tarziu. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE vremuri...am inceput sa tremur in suflet putin,cand imi amintesc vremurile de atunci..si ...tranta mea la examen ca aveam 1 singura ora pe motor:))))

 

 

Am doar permis de A,am inceput pe motor de 1000...si da,am cazut chiar din a doua zi (slava cerului,ca asta m-a calmat pentru tot restul vietii,insa chiar si asa,am cazut dar nu am avut decat belituri).insa ciudat,eu nu am facut nici una din greselile tipice,adica scapat mana in gaz,franat prea tare,etc...ci am facut greseli in timpul mersului ce se datorau lipsei de experienta.Acum am incredere in mine,sunt pregatit pentru orice,dar totusi nu am prea multa incredere ca dupa aia o dau in extrema opusa..cand crezi ca stii prea multe,atunci faci buf si realizezi ca nu prea stiii mai nimic..daca mai ai ocazia sa reflectezi.

 

Povestea mea de evolutie pe scurt..prima zi motor nervos,dar numai cu senzatie majora la 40 la ora.un drum de 7 km mi s-a parut un chin,vroiam sa ajung naibii odata la destinatie.A doua zi,primul eveniment in trafic,atunci blamam conservar,a fost si vina lui,dar vina a fost in mare parte si a mea,m-am panicat,si ...buf in curba.Motorul pe butuci o saptamana.Insa nu m-am lasat descurajat,dupa ce am reparat motorul,hopa vine intrunirea de la Rasnov.Aveam 2 zile de condus,la activ vreo..100 de km?si totusi,cu cel mai mare morcov in fund posibil,am zis ca TREBUIE sa o fac,sa imi demonstrez mie ca pot.Si am plecat la Rasnov noaptea la 8...am ajuns la 12 noaptea acolo..am petrecut pana dimineata,dormit 2 ore pe motor si apoi inapoi inca 200 de km.Cand am ajuns in fata blocului abia atunci am realizat ca SUNT VIU,am FACUT-O!am reusit!un sentiment de mandrie ma umplea in suflet.De atunci multe alte calatorii,si am acum vreo 10 000 de km.Nu e mult,dar destul cat sa scap de frica de curbe,destul cat sa vad mii de evenimente in trafic,si sa vad si moartea cu ochii de vreo 2 ori.Din toate acestea inveti.

 

Personal,pe mine cei 200 de km noaptea spre Rasnov m-au format ca motociclist?de ce?pentru ca de ex primii 40 de km de curbe ii luam ca un incepator complet.adica cu ambreiajul tras ca pe bicicleta...si dupa ce treceau kilometrii am vazut ca motorul daca il inclin nu cade sau fuge,in ciuda instinctului meu de autoconservare.Si am inceput sa ma inclin tot mai mult pana cand am ramas si eu suprins de ce e posibil cu motocicleta,incalci legile fizicii.Aia a fost baza experientei la mine,daca nu faceam acel drum lung cu alti motociclisti la inceput,probabil si acum eram la fel sau mort.Si cam atat,nu mai plictisesc:)

 

Pai dupa o ora de scoala cred si io ca ai dat cu miaru' pe jos, iar in excursia de la Rasnov sunt de parere ca ai avut bulan maxim: puteai sa exersezi curbe si franari in conditii mult mai putin stresante, dar ma rog... Anturajul plus inconstienta nu dau bine.

Multa bafta iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caterinca asta ma depaseste. E o solutie ultra-recomandata pe ADVrider, un site de care sunt absolut sigur ca n-ai auzit pentru ca la tine acolo nu exista decat sportbikes.net si oameni care fac maxim 300km pe tura. Exista o explicatie psihologica foarte buna pentru care soferii intra in fata unui motor, motiv pentru care "serpuirea" ii determina sa stea pe loc. Dar vad ca esti suficient de destept incat sa-ti dai seama si singur de asta. Sa nu fie prea tarziu. :angry:

 

Scuze ptr caterinca. Mereu mi-am inchipuit ca atunci cand vezi un sofer nehotarat e mai safe sa incetinesti suficient incat sa poti evita orice situatie neplacuta. Daca stiam metoda cu serpuirea, probabil ca as fi reusit chiar si eu sa depasesc 300 km pe tura.

 

Inchei prin a va ura ture cat mai lungi fara incidente si parafrazez un banc bun:

 

"- Ce faceti bikerii mei?"

"- Serpuim, Maria TA"

 

Sper ca nivelul tau de "cheapest part on a BMW" sa-ti permita sa-l intelegi :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari all...

Poate n-oi avea eu experienta asa de mare, insa, daca te uiti un pic la Accidete ai sa vezi cel putin doua (sptamana asta sau cea trecuta) care s-au intamplat tocmai din incalcarea unor "reguli" enumerate mai sus.

 

Accept orice critica atat timp cat vine cu argumente solide.

Nu am scris " manual de condus motocicleta ". Nici macar pe departe.

Asa cum am enuntat, sunt pur si simplu niste regului "descoperite" de mine, si prin respectarea carora m-am ferit de evenimentele "prezise de alti veterani" cand au auzit de ZX6R.

 

Ca sa nu mai zic ca au existat multe voci care au spus ca nu apuc Craciunul. Haios mi se pare faptul ca una din acele voci, a ajuns in spital desi are o vasta experienta pe SS dar, a ales sa incalce una din aceste reguli.

 

Again... nu le stiu pe toate, si dupa cum ati vazut, nu mi-am dat cu parerea despre cum sa abordezi virajele pe Serres.

Asa ca, indiferent de experienta moto, nu esti Zeu.

Un set de reguli bine definite te va ajuta sa ajungi intreg acasa.

 

Intodeauna am zis ca cel mai smecher motociclist nu e ala care schimba toate vitezele pe-o roata, sau ia virajele cu genunchiul pe jos pe Cheia (asta pana va da peste o pata de motorina), sau face stoppie la Romana.

Cel mai smecher este acel motociclist care ajunge intreg acasa, care ajunge intreg la destinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari all...

Poate n-oi avea eu experienta asa de mare, insa, daca te uiti un pic la Accidete ai sa vezi cel putin doua (sptamana asta sau cea trecuta) care s-au intamplat tocmai din incalcarea unor "reguli" enumerate mai sus.

 

Accept orice critica atat timp cat vine cu argumente solide.

Nu am scris " manual de condus motocicleta ". Nici macar pe departe.

Asa cum am enuntat, sunt pur si simplu niste regului "descoperite" de mine, si prin respectarea carora m-am ferit de evenimentele "prezise de alti veterani" cand au auzit de ZX6R.

 

Ca sa nu mai zic ca au existat multe voci care au spus ca nu apuc Craciunul. Haios mi se pare faptul ca una din acele voci, a ajuns in spital desi are o vasta experienta pe SS dar, a ales sa incalce una din aceste reguli.

 

Again... nu le stiu pe toate, si dupa cum ati vazut, nu mi-am dat cu parerea despre cum sa abordezi virajele pe Serres.

Asa ca, indiferent de experienta moto, nu esti Zeu.

Un set de reguli bine definite te va ajuta sa ajungi intreg acasa.

 

Intodeauna am zis ca cel mai smecher motociclist nu e ala care schimba toate vitezele pe-o roata, sau ia virajele cu genunchiul pe jos pe Cheia (asta pana va da peste o pata de motorina), sau face stoppie la Romana.

Cel mai smecher este acel motociclist care ajunge intreg acasa, care ajunge intreg la destinatie.

 

important este sa fim mereu fara exceptie preventivi si sa respectam mereu acele reguli

e mai bine sa invatam din greselile altora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari all...

Poate n-oi avea eu experienta asa de mare, insa, daca te uiti un pic la Accidete ai sa vezi cel putin doua (sptamana asta sau cea trecuta) care s-au intamplat tocmai din incalcarea unor "reguli" enumerate mai sus.

Accept orice critica atat timp cat vine cu argumente solide.

Nu am scris " manual de condus motocicleta ". Nici macar pe departe.

Asa cum am enuntat, sunt pur si simplu niste regului "descoperite" de mine, si prin respectarea carora m-am ferit de evenimentele "prezise de alti veterani" cand au auzit de ZX6R.

 

Ca sa nu mai zic ca au existat multe voci care au spus ca nu apuc Craciunul. Haios mi se pare faptul ca una din acele voci, a ajuns in spital desi are o vasta experienta pe SS dar, a ales sa incalce una din aceste reguli.

 

Again... nu le stiu pe toate, si dupa cum ati vazut, nu mi-am dat cu parerea despre cum sa abordezi virajele pe Serres.

Asa ca, indiferent de experienta moto, nu esti Zeu.

Un set de reguli bine definite te va ajuta sa ajungi intreg acasa.

 

Intodeauna am zis ca cel mai smecher motociclist nu e ala care schimba toate vitezele pe-o roata, sau ia virajele cu genunchiul pe jos pe Cheia (asta pana va da peste o pata de motorina), sau face stoppie la Romana.

Cel mai smecher este acel motociclist care ajunge intreg acasa, care ajunge intreg la destinatie.

 

Orice accident se intampla datorita incalcarii de catre cineva a cel putin unei reguli (cu exceptia impactului cu un meteorit). Ori bikeru, ori conducatorul auto, ori administratorul drumului care nu semnalizeaza corespunzator, nu intretine drumul..etc..incalca niste reguli.

Tu vrei sa scoti miezul din fanta pe forum cu un topic in care expui adevaruri axiomatice....si crezi ca ai inventat roata.

Oricum e de apreciat ca in cei 9000 de km ai descoperit atat de multe reguli si mai ales bunavointa de a le impartasi cu ceilalti membri ai comunitatii

 

inchide frate topicul.....ca te faci de k.ko

 

PS(cand ai auzit prezicerile ca nu apuci craciunul, ai bagat motocicleta sub prelata...si ai asteptat ca sa le dovedesti cat de fraieri sunt?. Iti reamintesc ca e o sarbatoare anuala.....deci....te poti baga la asteptare, urmand ca la anu cand faci 11000 de km.....sa completezi acest topic al invataturilor intr-ale motociclismului al lui neagoe basarab catre fii sai neajutorati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice accident se intampla datorita incalcarii de catre cineva a cel putin unei reguli (cu exceptia impactului cu un meteorit). Ori bikeru, ori conducatorul auto, ori administratorul drumului care nu semnalizeaza corespunzator, nu intretine drumul..etc..incalca niste reguli.

Tu vrei sa scoti miezul din fanta pe forum cu un topic in care expui adevaruri axiomatice....si crezi ca ai inventat roata.

Oricum e de apreciat ca in cei 9000 de km ai descoperit atat de multe reguli si mai ales bunavointa de a le impartasi cu ceilalti membri ai comunitatii

 

inchide frate topicul.....ca te faci de k.ko

 

PS(cand ai auzit prezicerile ca nu apuci craciunul, ai bagat motocicleta sub prelata...si ai asteptat ca sa le dovedesti cat de fraieri sunt?. Iti reamintesc ca e o sarbatoare anuala.....deci....te poti baga la asteptare, urmand ca la anu cand faci 11000 de km.....sa completezi acest topic al invataturilor intr-ale motociclismului al lui neagoe basarab catre fii sai neajutorati).

 

hai frate lasa-ne tu in pace pe incepatori si vezi de treburile tele!

 

de cacao se fac aia care, vba lui kosh, "NU AJUNG INTREGI ACASA"! Iar tu preacuviosule ne stai in fata pe drumul care ne duce acasa! Ce-ti veni sa te iei de topicul asta? Iti ocupa loc pe server? N-ai loc de noi? Pleaca frate si posteaza in alta parte si nu mai arunca cu cacao in orice intentie buna!

 

PS: Sau listeaza tu precuviosule niste reguli d-ale tale si explica-ne argumentat logica lor! Poate mai invatam si de la tine ceva! Sunt sigur ca ai sa ne inveti multe. Ia sa vedem poti sa te abtii si sa arzi gazu producand ceva util?

Editat de kawa_zx6r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul nu cred ca se face de cacao o nu are nici o legatura , pe sosea poate aparea si un animal si idn cauza asta sa se produca un eveniment neplacut si atunci vina este a cui ???? a motociclistului ca nu a fost indeajuns de prudent !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa o ora de scoala cred si io ca ai dat cu miaru' pe jos, iar in excursia de la Rasnov sunt de parere ca ai avut bulan maxim: puteai sa exersezi curbe si franari in conditii mult mai putin stresante, dar ma rog... Anturajul plus inconstienta nu dau bine.

Multa bafta iti doresc!

 

Culmea..nu era miar la scoala,era de 125..dar eu chiar nu stiam cum sa fac macar jaloane...dar atat de mult vroiam carnetul incat dupa am luat sala m-am riscat.Am riscat si am pierdut.Apoi,dupa multa practica si vreo 2 luni,am revenit pregatit.

 

Si,DA,stiu ca am avut bulan.Nu,nu am fost singur,dar sa spunem ca prietenii cu care am fost m-au protejat intr-o anumita masura fiind incepator,dar totusi,nu puteam nici sa-i incetinesc,a trebuit sa ma tin dupa ei.Primii 100 de km au fost un chin,dar de ce spun eu ca ala a fost pragul psihologic ce trebuia trecut?degeaba te dai cativa km prin oras in fiecare zi,pana a doua zi uiti tot,mai ales ca esti la inceput.Dar asa,dupa fiecare curba luata deveneam putin mai increzator si mai abil,si am prins din mers tot felul de chestii esentiale.

Sa spunem ca a fost un fel de Crash Course in ale mersului pe moto.

 

Poate exagerez,dar dupa excursia aia m-am simtit ca in scenariile din cartile de Karl May cand un personaj a rapus ursul doar cu un cutit.Adica,pe scurt,am simtit ca mi-am infrant temerile si m-am intors "barbat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kosh: Un topic care ar trebui citit de toti incepatorii. Felicitari, Kosh, ai facut o treaba excelenta cu acele sfaturi.

 

@Preacuviosul: nu mai aveai alte topicuri unde sa te desfasori cu talentele de muiere isterica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pacat ce se intampla pe topicul asta!E acceasi boala omniprezenta pe tot forumul!Daca un topic incepe bine sigur va sfarsi lamentabil... ;)

 

Nu ar putea un moderator sa faca 3 chestii foooaaaarrrrttteeee simple si utile?! :angry:

1.Sa-l ia la curatat,

2.Sa-l inchida

3.Sa-l ridice sus cu titlu de tutorial?

 

Sau nu mai avem moderatori pe forumul asta? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink:

E pacat ce se intampla pe topicul asta!E acceasi boala omniprezenta pe tot forumul!Daca un topic incepe bine sigur va sfarsi lamentabil... :D

 

Nu ar putea un moderator sa faca 3 chestii foooaaaarrrrttteeee simple si utile?! :angry:

1.Sa-l ia la curatat,

2.Sa-l inchida

3.Sa-l ridice sus cu titlu de tutorial?

 

Sau nu mai avem moderatori pe forumul asta? :D

;) Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kosh: Un topic care ar trebui citit de toti incepatorii. Felicitari, Kosh, ai facut o treaba excelenta cu acele sfaturi.

 

@Preacuviosul: nu mai aveai alte topicuri unde sa te desfasori cu talentele de muiere isterica?

 

Ai dreptate stimabile. M-am comportat ca o muiere isterica fara sa tin cont de targetul acestui topic: cei fara permis, fara motor care franeaza cu tasta "Space".

 

@kosh: da pe permisul meu chiar scrie august 2008. dar eu nu scriu manuale si tutoriale de condus motocicleta. Cand in 2 ani faci km pe motor cam cat ma plimb eu cu bicicleta, spui ca nu ai avut experienta auto, mi se pare normal sa citesti, sa inveti si eventual sa incerci sa vezi daca poti aplica in practica. Sau orice altceva ai tu chef, dar nu sa dai sfaturi de condus pe drumurile publice.

 

In principiu sunt de acord cu una din ideile lui @Kassu: topicul trebuie inchis si scos de pe forum. Un incepator, in loc sa citeasca tutoriale cu adevarat utile(spuse de cei cu ani (si km $kosh) multi, sau poate chiar articole remarcabile traduse, casca ochii la o discutie intre cei fara permis, fara motor si cei care fac un mare efort sa ajunga pana la bikers in otopeni.

Editat de Preacuviosul_Mihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru rabdare.

SInt de acord cu majoritatea sfaturilor, sint situatii cu care m-am intilnit.

Daca ar fi sa rezum toate sfaturile intr-unul singur, as cita din nou manualul de intretinere al motocicletei: "ride within your own limits at all times". Si inainte de asta, cunoaste-ti limitele. Iar cind le depasesti, fa-o cu pasi foarte mici. Asta e secretul oaselor intregi si al fierului neindoit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate stimabile. M-am comportat ca o muiere isterica fara sa tin cont de targetul acestui topic: cei fara permis, fara motor care franeaza cu tasta "Space".

 

Neah. Te comporti in continuare ca o muiere isterica. You should seek help.

 

 

@kosh: da pe permisul meu chiar scrie august 2008. dar eu nu scriu manuale si tutoriale de condus motocicleta. Cand in 2 ani faci km pe motor cam cat ma plimb eu cu bicicleta, spui ca nu ai avut experienta auto, mi se pare normal sa citesti, sa inveti si eventual sa incerci sa vezi daca poti aplica in practica. Sau orice altceva ai tu chef, dar nu sa dai sfaturi de condus pe drumurile publice.

 

Kosh, aici ai incurcat-o rau. Nu ai facut cerere la don'soara preacuvioasa sa iti permita sa scrii pe forum. Cere-ti scuze.

 

In principiu sunt de acord cu una din ideile lui @Kassu: topicul trebuie inchis si scos de pe forum. Un incepator, in loc sa citeasca tutoriale cu adevarat utile(spuse de cei cu ani (si km $kosh) multi, sau poate chiar articole remarcabile traduse, casca ochii la o discutie intre cei fara permis, fara motor si cei care fac un mare efort sa ajunga pana la bikers in otopeni.

 

In principiu nu stiu cum ai luat sala pentru permis daca ai grave probleme in a pricepe ce a scris Kassu. Nu a spus nicaieri ca topicul ar trebui scos de pe forum. Dar asa esti tu: unde nu-ti convine, denaturezi. Tipic muieresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca posturile care nu fac obiectul acestui topic trebuiesc sterse, sunt oameni care chiar vor sa citeasca si e mai greu sa parcurga o droaie de discutii offtopic pentru a ajunge la cele care ii intereseaza .....

mie mi s-a intamplat pe altye topicuri cand cautam ceva are ma interesa si imi faceam nervi cu discutii fara rost , care nu isi aveau locul acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preacuviosule, iti spun sincer ca am fost sigur de drumul pe care-l va lua acest thread imediat ce-am citit primele rinduri scrise de initiator. Si de ce? Pentru ca nu se poate sa nu se gaseasca vreunul ca tine, care sa sufere de romanita cronica (inrudita cu durerenpulita, neinitiativita, lascamergeasatita si haisanufacemnimicita). Omul n-a pretins vreodata ca e profesor de motociclism. A dat pur si simplu niste sfaturi, pe care eu si multi altii le gasim bune. Nu pricep de ce te deranjeaza pe tine ca unii sint de-acord cu el. Si nu inteleg nici de ce te deranjeaza ca omul a dat niste sfaturi. Uite cum sta treaba. Da, nimeni nu va invata sa mearga bine pe motor de pe forum sau din carti. Dar daca din 100 care citesc, unuia ii intra-n cap macar 2-3 din sfaturile scrise acolo si le aplica, scopul topicului e atins. Stiu ca poate tie, motorist cu sute de mii de kilometri la activ, aceste sfaturi ti se par mult prea de bun simt pentru a fi puse in scris, dar eu iti zic ca multe lucruri pina nu le vezi scrise undeva nu-ti intra-n cap.

In final iti acord premiul "cel mai adevarat roman al zilei". Acum poti sa mergi linistit sa spargi niste saminta-n fata blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...