Nyt Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 frana fata preia intre 70% si 100% din eficienta franarii. deci fara ea nu se poate eu la scoala de soferi sincer nu am stiut ce este aia frana spate. am incercat sa invat sa franez cu fata...si frana de motor oricum eu cred ca pentru cea mai buna franare trebuie folosite toate 3 Incearca franari de urgenta cu frana fatza si pe urma cu ambele si vezi in ce distanta te opresti ! Mai vorbim pe urma ! Nu mai dati sfaturi de folosire numai in franei fatza atata timp cat nu stiti unde e aia de spate si nu o folositi ca sa nu faca alti incepatori aceleasi greseli ca voi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Daca ati avea rabdare sa va uitati un pic mai jos pe sectiunea asta gasiti o dezbatere exact pe tema franarii! /index.php?showtopic=568560 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Părerea mea este că un super sport nu e făcut decât pentru pistă . E adevărat că are frane bune Âşi ciclistica la fel . Dar adevărată valoare o scoți în evidenta pe pistă unde poți sa scoți untul din ea Âşi o poți folosi la adevărată valoare . Plus că Âşaua pentru pasager e făcută sa fie acolo dar că poziție e incomodă . E un fel de marketing . Nu cred că se merită sa iei ss că sa mergi pe dn85 Âşi sa nu te foloseÂşti de ea în adevăratul sens al cuvântului .Părerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Da iti dau dreptate eu sunt Incepator si mi-am luat R6 din prima neconducand alte motociclete doar cele de la scoala,motorul l-am luat cu o luna inainte sa-mi iau permisul pentru ca am gasit o ocazie,oricum nu m-am atins de el pana nu am luat permisul nici printre blocuri nu se merita riscul la inceput imi era frica de el nu ma prea vedeam pe el dar am inceput usor prima oara am invatat franele bine adica cat de bine le invata un incepator pe urma plecatul de pe loc,dupa o luna m-am dus pe amckart si ... mi-a placut foarte mult acolo am ramas ) m-am dus aproape toata vara si am invatat motocicleta bine pentru doar cateva luni de permis,am invatat sa folosesc franele pana la limita sa ma las pe curbe la limita etc,pana acum nu am avut probleme in trafic dar merg reglulamentar din toate punctele de vedere sau pe acolo ,pe circuit in schimb merg la limita,la limita mea,din iunie pana acum am facut 5000 km fara probleme adica mi-au taiat fata etc dar pentru ca mergeam legal sau pe acolo nu mult peste am reusit sa evit nu am ramas cu mana in gaz,nu am blocat fata etc,se poate si pe ss depinde de cat de cerebral esti si de talentat.Multi trec pe langa mine glont pe strada 100 150.... si cand intra pe circuit nu stiu ce sa faca pacat am fost toata vara pe amckart si dabea intalneam 2-3 motociclisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Eu sunt incepator nam nici carnet o sa il iau cam in 3 luni... si dupa ce iau carnet iau ss yamaha r125.. e slabuta dar arata frumos si este destul de puternica pentru oras si cateva drumuri lungi mai mult pe autostrada. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Eu sunt incepator nam nici carnet o sa il iau cam in 3 luni... si dupa ce iau carnet iau ss yamaha r125.. e slabuta dar arata frumos si este destul de puternica pentru oras si cateva drumuri lungi mai mult pe autostrada. parerea mea Aia nu e SS. Doar are formele. E un pui de SS. De ce? Ca pana ajungi tu la 100km mesteci la viteze de te plictisesti. Ideea la un SS de e moarte sigura e ca o data bagata mana-n acceleratie, schimbi viteza a doua undeva foarte aproape de 100km. Ceea ce la 125cmc trebuie sa schimbi vreo 5. Avantaj 125. Arata super-fain YZF-125 si am inteles ca e putin mai mare decat R6 (culmea). E o motocicleta ok pentru incepatori (125cmc) si nu prea (pozitia de stat in maini e valabila si aici ca la oricare alt SS). Da' faptul ca o sa te vedem si la anu' pe strada inseamna mai mult decat sa ai tu SS de mare-performanta si la prima frana sa te intalnim la urmatorul semafor (fara motocicleta, evident). Spor si ai grija! Buna alegere cu 125cmc, chiar daca arata SS. PS: Depinde de cati bani dispui, iti recomand Cagiva Mito 125. La 4000 euro e complet echipata de circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviuSB Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Aia nu e SS. Doar are formele. E un pui de SS. De ce? Ca pana ajungi tu la 100km mesteci la viteze de te plictisesti. Ideea la un SS de e moarte sigura e ca o data bagata mana-n acceleratie, schimbi viteza a doua undeva foarte aproape de 100km. Ceea ce la 125cmc trebuie sa schimbi vreo 5. Avantaj 125. Arata super-fain YZF-125 si am inteles ca e putin mai mare decat R6 (culmea). E o motocicleta ok pentru incepatori (125cmc) si nu prea (pozitia de stat in maini e valabila si aici ca la oricare alt SS). Da' faptul ca o sa te vedem si la anu' pe strada inseamna mai mult decat sa ai tu SS de mare-performanta si la prima frana sa te intalnim la urmatorul semafor (fara motocicleta, evident). Spor si ai grija! Buna alegere cu 125cmc, chiar daca arata SS. PS: Depinde de cati bani dispui, iti recomand Cagiva Mito 125. La 4000 euro e complet echipata de circuit. am mers cu 125 de care vb de la yamahahahahah si merge chiar bine. daca nu e un model limitat ai fi surpris sa vezi ce bine misca. in rest toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 aici ai dreptate este mult mai simplu pe autostrada pentru un incepator ptr ca nu mai sunt caini, gropi...dar totusi si incepatorii trebuie sa incerce toate categoriile de drum...experienta se capata cu km si multe ore in sa trecand prin tot felu de ipostaze mai mult sau mai putin obisnuite, si invatarea de a anticipa urmatoarea reactie... Nu de acord, pentru incepatori pe autostrada e mai sigur, drum drept si lejer, poti sa accelerezi si sa franezi din timp. Pe drumul vechi sunt sate, caini, pietoni, alte pericole, necesita obisnuita cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 aici ai dreptate este mult mai simplu pe autostrada pentru un incepator ptr ca nu mai sunt caini, gropi...dar totusi si incepatorii trebuie sa incerce toate categoriile de drum...experienta se capata cu km si multe ore in sa trecand prin tot felu de ipostaze mai mult sau mai putin obisnuite, si invatarea de a anticipa urmatoarea reactie... Aici tin sa contrazic.Daca nu ai condus in viata ta pe autostrada cu B-ul,poate fi cel mai periculos loc pentru un incepator din cauza vitezei mari cu care esti obligat sa mergi constant.Desi limita inferioara de viteza pe autostrada din punct de vedere legal e 60 de km la ora,daca faci asta risti sa fii luat pe capota de vreun gigi cu bmw.Sau chiar cu dacie 1310 pentru ca are franele mai proaste ca Bmw-ul.Fiindca trebuie s-o tii macar la 100,ca incepator nu ai reflexele formate de a frana eficient si risti intr-o situatie de urgenta sa derapezi,sa nu franezi destul de tare,sa te blochezi etc.Deci..incepatori pe supersport..luati-o usor cu cat vreti voi pe drumurile nationale..asa invatati ca drumurile au si curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) Ideea la un SS de e moarte sigura e ca o data bagata mana-n acceleratie, schimbi viteza a doua undeva foarte aproape de 100km. Ceea ce la 125cmc trebuie sa schimbi vreo 5. Avantaj 125. depinde de ce model de moto de 125... eu zic k la 100 ajungi si cu a 4-a ... Arata super-fain YZF-125 si am inteles ca e putin mai mare decat R6 (culmea). E o motocicleta ok pentru incepatori (125cmc) si nu prea (pozitia de stat in maini e valabila si aici ca la oricare alt SS). Stai linistit ca nu e mai mare, e chiar mult mai mica R125 decat R6 .. poate nu mult.. dar e mai mica.. PS: Depinde de cati bani dispui, iti recomand Cagiva Mito 125. La 4000 euro e complet echipata de circuit. si nu se merita 4000 euro pt o paraitoare de Cagiva noua care din cate stiu e in 2T .. mai bine in 4T ( chiar dak e mai lenta, dar consuma si mai putin si are suficienta putere pt un incepator) Editat Ianuarie 28, 2011 de marian90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Se vede ca nu cunosti modelul de YZF-125. Da, e mai mare decat R6. :-) Putin. Doar putin. La 4000 euro, paraitoare de la Cagiva e motocicleta italieneasca (care e mult mai buna decat orice japoneza - poate mai putin Honda la fiabilitate) si in 4000 euro vine echipata (standard, cica) ca o motocicleta super-sport: discuri Brembo, evacuari de top... Am fost la reprezentanta. Si Yamaha YZF-cacao 125 la 4000 euro e stock si made in china (nu ca ar avea vreo relevanta). Iar 2T e mai rapid decat 4T si consumul e putin mai mare. Tot un jaf de 125 ramane, orice i-ai face. Si mesteci la viteze... da, o schimbi pe a 4-a ca esti tu Rossi, dar sa vedem cat te tine si schimbatul asta. Ideea era ca la 100km/h nu schimbi cu viteza a doua. Te obliga motorul sa mai faci mici... ajustari. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Se vede ca nu cunosti modelul de YZF-125. Da, e mai mare decat R6. :-) Putin. Doar putin. La 4000 euro, paraitoare de la Cagiva e motocicleta italieneasca (care e mult mai buna decat orice japoneza - poate mai putin Honda la fiabilitate) si in 4000 euro vine echipata (standard, cica) ca o motocicleta super-sport: discuri Brembo, evacuari de top... Am fost la reprezentanta. Si Yamaha YZF-cacao 125 la 4000 euro e stock si made in china (nu ca ar avea vreo relevanta). Iar 2T e mai rapid decat 4T si consumul e putin mai mare. Tot un jaf de 125 ramane, orice i-ai face. Si mesteci la viteze... da, o schimbi pe a 4-a ca esti tu Rossi, dar sa vedem cat te tine si schimbatul asta. Ideea era ca la 100km/h nu schimbi cu viteza a doua. Te obliga motorul sa mai faci mici... ajustari. Parerea mea. hai sa-ti si dovedesc, poate asa te lamuresti ... astea sunt datele tehnice de pe site-ul yamaha romania ... YZF-R6 Dimensiuni - Lungime (mm) 2,040 mm Lățime (mm) 705 mm Înălțime (mm) 1,100 mm Ampatament (mm) 1,380 mm Garda minimă la sol (mm) 130 mm Sarcina utilă (kg) 189 kg YZF-R125 Dimensiuni - Lungime (mm) 2,015 mm Lățime (mm) 660 mm Înălțime (mm) 970 mm Ampatament (mm) 1,355 mm Garda minimă la sol (mm) 155 mm Sarcina utilă (kg) 138 kg dak tu vrei sa crezi ca R125 e mai mare, e strict problema ta... Chiar daca este vb de comparatia intre 125 2T si 125 4T, cred ca e mult mai indicat un motor in 4 timpi care este mai lent (in mod normal pana in 120 km/h), are un sunet mai placut, consuma mai putin si este mai fiabil... Indicat incepatorilor (ca mine) ... Si daca tu ai ajuns la concluzia ca aceasta motocicleta italieneasca (Cagiva) este mult mai buna decat orice "nipona" atunci nu mai are rost sa continuam discutia ... Parerea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Oameni buni,ati dat-o in alte alea : Superportul e o motocicleta de 600cc cu aptitudini aproape exclusiv racing adica gen Yamaha YZF-R6,Honda CBR 600 RR,etc si nu un 125.Bine Yamaha de 125 tinde ca pozitie si look pe R6 dar vorba aia : nu tot ce zboara se mananca In alta ordine de idei ,e bine si nu prea bine ca ti-ai luat un 125 deoarece probabil dupa juma de an o sa te plictisesti de el,sper numa ca l-ai luat ieftin ca sa il dai si sa nu pierzi mult la revanzare.Sa nu se inteleaga acuma ca am zis sa isi ia incepatorii R6,Doamne-fereste,cea mai buna alegere pt un incepator mi se pare mie a fi un standard sau naked de 5-600cc,vezi CB500,Bandit,Hornet,etc , motociclete fara pretentii dar cu putin stil si performante,pe care nu se dau multi bani la cumparare si nu se pierde mult la revanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Wow,Bogdan,incepator pe Hayabusa,really? Eu am de 3 ani A-ul si inainte m-am tot suit pe motoare si nici acum nu am tupeu sa ma sui pe una din aia.Nu atat din cauza puterii cat din cauza marimii,mi se pare cat un autobuz si am inteles ca e la fel de manevrabila Bine,acum fiecare om face o pasiune pt o anume motocicleta si la 31 de ani nu mai esti ca la 20 sa visezi numa wheelie si alte prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Experienta nu o poti pacali decat acumuland kilometri(cu un singur "i"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Parerea mea este ca o persoana ponderata poate incepe pe oricat de mare capacitate cilindrica. Problema este ca aceste persoane sunt f rare la numar. Foarte adevarat..eu am inceput direct pe o Suzuki dr800,de altfel o mobra cam mare pt statura mea dar pe care am invatat sa o stapanesc,mergeam oarecum nebuneste si fara carnet,am luat si cateva trante,si dupa ce m-a oprit politia odata(am reusit sa-i pacalesc ca am carnet),imediat a doua zi m-am inscris la scoala..am luat carnetu din prima pt ca imi doream prea mult si atunci,culmea ,a intervenit "teama" care te tine in viata..prefer sa fiu mai "codas" in trafic si mai calculat,mai ales ca poti muri din vina altuia..nu prea e indicat sa suferi de adrenalina intr-un oras ca Buc mai ales.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 foarte frumos topicul.felicitari.am citit tot amanuntit avand in vedere ca sunt proaspat cu categoria A in buzunar si cu un gsx600f katana 2000.multumesc pt aceste sfaturi.asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 foarte util topicul recomand ,pacat ca nu este citit de altii care sunt incepatori si nu numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angel_wings Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 frumos topic bv:)...eu sunt incepator direct pe o yamaha thundercat....nu am incercat-o momentan ca are probleme la cutia de viteze si trebe dusa la doctor.....sunt multe pareri pro si contra...da respect initiatorul topicului si pt cei care au scris......eu am controlul de autoconservare dar de multe ori nu este de ajuns...trebuie sa ai experienta ca numa asa poti creste....respect tuturor bikerilor si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blondutz69 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) Buna tuturor. Asta e primul meu post pe acest forum. Multumesc mult de aceste sfaturi si promit ca am sa tin cont de cele mentionate mai sus. Am decis sa`mi cumpar si eu o motocicleta ca de prea mult timp vroiam asta. Am optat pt o Cagiva Canyon de 500 dar dupa sfaturile unor prieteni cu ceva exp mi`am schimbat punctul de vedere si m`am indreptat pe o yamaha Diversion de 600. `99 - 2000. e mai accesibila la pret, piese se gasesc... si nu e foarte sport. as mai dori niste sfaturi despre motociclete ... echipament una alta. tin sa precizez ca am cam 1.74 si vreo 60 de kg. cam slabutz dar asta e... vreo recomandare si un sfat nu strica deloc. multumesc mult si multa bafta Editat Aprilie 16, 2011 de Blondutz69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_junior Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) Buna tuturor, Povestea mea incepe asa, la 17 ani, mi-am cumparat primul meu motor, o Aprilia RS50, fara sa stie parintii mei, deoarece acestia nu sunt de acord cu asa ceva. Cu aceasta am luat nshpe mii de cazaturi, si multe ore de lucru la motor, am invatat mecanica cat mi-a ajuns pentru toata viata:)). Dupa un an am trecut la urmatoarea etapa, o Aprilia RS125 cu power-valve, era o hayabusa pentru mine, si cu aceasta am avut numa probleme mecanica, dar a fost bine m-a ajutat mult,. La 18 ani am dat pentru permis, categoria B, l-am luat dupa 4 zile dupa ce am facut 18 ani, dupa 2 saptamani, mi-am luat si masina. Dupa aceasta mi-am cumparat un CBR 600rr, cu care m-am plimbat undeva la 4000 de km. Acum vreau sa fac categoria A sa nu mai fiu doar un putzta pe motocicleta ci sa fiu motociclist cu acte in regula, si DUPA, doar DUPA sa imi iau si motor. O sa accept toate criticile din partea voastra fiindca am condus fara A, si sunt si eu de acord acum ca am facut o prostie, am ramas din cauza asta 4 luni fara permis categoria B, fiindca am fost prins de politie, rectific m-am oprit la politie, dar ce sa fac asta e, am trecut peste, amenda administrativa de 20 de lei:)) avocati buni:). Am cu masina undev ala 100.000 de km, fiindca am fost partener la o firma si a trebuit sa ma plimb prin tara mult, cu motorul am undeva la 5000 de km. Pot sa spun ca am stapanire de sine si stiu sa ma descurc in situatii limita, nu am avut nici un accident nici cu motorul, nici cu masina, pe langa asta sunt pilot in cardul Aeroclubului Romaniei. As vrea sa imi cumpar o motocicleta dar inca nu sunt convins care, as vrea niste pareri si din partea voastra, ma atrag urmatoarele....) cum suna ).... ZX10r, ZX12r, Aprilia RSV si Yamaha R1. Nu ma prea trag cele enduro, chopper si cross, fara suparare posesorilor acestora, sunt frumoase, dar cum am citit si pe forum, gusturile nu se discuta:D. As vrea ceva pe o perioada mai lunga de timp, sa fie fiabila, intretinerea sa fie la o suma modica, sunt student, si sa fie si un pic comoda. Nu sunt foarte innebunit dupa viteza, daca vreau ma sui in avion si am si viteza si adrenalina din plin, dar vreau sa fie totusi agresiva. Stiu sunt cam multe criterii dar sper sa ma puteti ajuta sa gasesc ceva. Am 190 cm si 85 de kg, pot sa zic ca sunt destul de masiv. Astept criticiile voastre si ajutor din partea voastra. O seara placuta, Dan Junior Editat Aprilie 16, 2011 de dan_junior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) Buna tuturor, Povestea mea incepe asa, la 17 ani, mi-am cumparat primul meu motor, o Aprilia RS50, fara sa stie parintii mei, deoarece acestia nu sunt de acord cu asa ceva. Cu aceasta am luat nshpe mii de cazaturi, si multe ore de lucru la motor, am invatat mecanica cat mi-a ajuns pentru toata viata:)). Dupa un an am trecut la urmatoarea etapa, o Aprilia RS125 cu power-valve, era o hayabusa pentru mine, si cu aceasta am avut numa probleme mecanica, dar a fost bine m-a ajutat mult,. La 18 ani am dat pentru permis, categoria B, l-am luat dupa 4 zile dupa ce am facut 18 ani, dupa 2 saptamani, mi-am luat si masina. Dupa aceasta mi-am cumparat un CBR 600rr, cu care m-am plimbat undeva la 4000 de km. Acum vreau sa fac categoria A sa nu mai fiu doar un putzta pe motocicleta ci sa fiu motociclist cu acte in regula, si DUPA, doar DUPA sa imi iau si motor. O sa accept toate criticile din partea voastra fiindca am condus fara A, si sunt si eu de acord acum ca am facut o prostie, am ramas din cauza asta 4 luni fara permis categoria B, fiindca am fost prins de politie, rectific m-am oprit la politie, dar ce sa fac asta e, am trecut peste, amenda administrativa de 20 de lei:)) avocati buni:). Am cu masina undev ala 100.000 de km, fiindca am fost partener la o firma si a trebuit sa ma plimb prin tara mult, cu motorul am undeva la 5000 de km. Pot sa spun ca am stapanire de sine si stiu sa ma descurc in situatii limita, nu am avut nici un accident nici cu motorul, nici cu masina, pe langa asta sunt pilot in cardul Aeroclubului Romaniei. As vrea sa imi cumpar o motocicleta dar inca nu sunt convins care, as vrea niste pareri si din partea voastra, ma atrag urmatoarele....) cum suna ).... ZX10r, ZX12r, Aprilia RSV si Yamaha R1. Nu ma prea trag cele enduro, chopper si cross, fara suparare posesorilor acestora, sunt frumoase, dar cum am citit si pe forum, gusturile nu se discuta:D. As vrea ceva pe o perioada mai lunga de timp, sa fie fiabila, intretinerea sa fie la o suma modica, sunt student, si sa fie si un pic comoda. Nu sunt foarte innebunit dupa viteza, daca vreau ma sui in avion si am si viteza si adrenalina din plin, dar vreau sa fie totusi agresiva. Stiu sunt cam multe criterii dar sper sa ma puteti ajuta sa gasesc ceva. Am 190 cm si 85 de kg, pot sa zic ca sunt destul de masiv. Astept criticiile voastre si ajutor din partea voastra. O seara placuta, Dan Junior Acum ce e facut, e facut, si ar tebui tu sa te judeci. E cam contradictoriu ce spui tu aici, vrei comfort, nu esti foarte innebunit de viteza, dar vrei sa fie agresiva, vrei intretinere la pret modic dar perfomante de top. Nu prea e posibil... Depinde pentru ce vrei motocicleta, daca iti tebuie pentru oras e una, daca vrei drum lung e altceva. Daca vrei comfort exclude orice super-sport/bike pur-sange (600rr, R1, etc), daca vrei carene si putere cacalau, ia-ti spourt-touring puternic (gen hayabusa, cbr 1100XX, ZX-14R), dar intertinerea nu este in nici un caz modica... La dimensiunile tale poti sa conduci orice motor, dar la SS-uri o parte din masa ta nu sta in fund ci in maini, respectiv cu cat esti mai greu, cu atat te vei "cara" mai mult in maini, adica, imagineaza-ti ca o ora tii 30 de kilograme in maini Ma rog, hai sa trecem la subiect. Sa inteleg ca vrei putere, vrei carene, vrei viteza, daaaaaaaaaaaar si comfort si intretinere accetabila pentru un student. Pai la clasa asta se incadreaza Honda VFR 800, proaspatul Yamaha FZ8 Fazer, si... cam atat imi vine in minte acum. Spune mai multe detalii despre ce vrei de la un motor, pentru ca daca il vrei doar pentru oras s-ar putea sa te satisfaca din plin si un Ducati Monster, daca il vrei pentru mers in afara, s-ar putea sa ti se potriveasca un BMW 1100 LT vechi de 15 ani Cat despre judecat si chestii de astea, cu cat merg mai mult cu atat judec mai putin, acum cateva luni daca vedeam pe cineva cu casca nelegata la barbie, ii faceam semn, criticam pe cei cu pasager fara casca, acum insa nu mai zic nimic. Fiecare pe barba lui. Vrei R1, ia-ti R1, unica grija e sa nu prejudiciezi alte persoane. Daca te descurci cu un avion, ar trebui sa te descurci si cu un motor. Editat Aprilie 17, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_junior Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Buna din nou, Maine ma voi duce sa ma inscriu la scoala, si sa vad in cat timp reusesc sa il iau, maxim 2 luni si 25 de zile, le-am numarat ). Hai sa vedem ce putem schimba pe la cerintele mele...intradevar foarte contradictorii. Chestia cu intretinerea o scoatem din calcul, o sa incerc sa nu mananc, mai scad si eu din cheltuielile extra, si ma descurc, mai ramane comfort si agresivitate, cred ca deja o sa reusesc sa aleg ceva...:-?.... mi sa parut atragatoare chestia cu sport-touring, dar la aceasta clasa, pozitia nu este tot aceasi de pe sport? intreb ca nu stiu...:-?? O seara placuta, Dan Junior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 @ Blondutz69 : Nu am mers pe Diversion dar am inteles ca motoru e foarte ok.Pe hartie pare o alegere buna pt un incepator.Eu personal nu agreez motoarele racite cu aer,mi se par mai slabe ca performanta si nu foarte fiabile spre deosebire de motoarele cu temp controlata. @ dan_junior : Parerea mea e ca te cam infigi pt experienta pe care o ai.5000km pe motor experienta nu sunt mult,mai ales ca ai zis ca ai aproape de 18 ani.Cele mai multe cazaturi serioase nu vin cand ai 0 km ci cam dupa un sezon cand ai prins o oarecare siguranta pe tine si incepi sa-ti fortezi limitele.Motoarele la motocicletele pe care le-ai enumerat tu sunt muuult mai puternice decat 600rr-ul.Motorul de 1000 e mult diferit de cel de 600,nu te uita la cai cand le compari.In timp ce 600-le suporta sa-l bruschezi din accel si e maleabil de cele mai multe ori,pe 1000 tre sa fii super atent cu gazul ca imediat te arunca de pe ea,si asta nu se schimba odata cu experienta,asa e 1000. La sport-touring pozitia e mult mai confortabila decat la ss sau clasa superbike.Motocicleta sport-touring are motor puternic de sport dar pozitie mult mai relaxata,confort si capabilitati touring. Am mers pe VFR800 si recomand cu toata caldura,e un motor aproape perfect.Grija de asemenea si cu vfr-ul,trage dur si de jos,e total diferita de un 4 in linie ca 600rr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 @Dan: Un ZZR de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.