radu_ghfx Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Buna de cu ziua, dragi calatori....dand o raita pe acest site am descoperit - cum sa zic...dezamagire ca nu exista un topic dedicat motocicletelor touring si sport-touring. De aceea am gasit cel mai potrivit sa fac acest topic aici, intre cruisere si chopper pentru ca in opinia mea se potrivesc cel mai bine.Doar nu era sa fac acest topic la vitezane sau enduro, NU? Pentru tot cei pasionati de touring si detinatori de motociclete din aceasta clasa deschid acest topic in speranta ca ne vom cunoaste si de a schimba idei, opinii.Sa-mi fie cu iertare daca cei cei cu cruisere se vor supara ca am deschis un astfel de subiect aici si ii asigur ca nu-i cu rea intentzie sau orice aluzie sfidatoare la adresa lor.Taman invers, apreciez si de aceea am gasit de cuviinta sa fac aici acest topic. ON topic: viitor detinator de Honda DN sau BMW R1200GT.Ce stitzi despre aceste modele??M-am interesat si eu la randu-mi si imi pare interesanta ideea de touring cu cutie CVT.Vine cu ABS in dotarea standard si in zona de 650cc este cam singurul touring disponibil.Am inteles ca exista deja vanduta 1 bucata aici in bucuresti la un domn....ar fi interesant sa pot lua leg cu dansul. Ei, oameni buni si dragi calatori asa cum spun....sa va vad....astept discutii cat mai interesante. Cu stima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Buna de cu ziua, dragi calatori....dand o raita pe acest site am descoperit - cum sa zic...dezamagire ca nu exista un topic dedicat motocicletelor touring si sport-touring. De aceea am gasit cel mai potrivit sa fac acest topic aici, intre cruisere si chopper pentru ca in opinia mea se potrivesc cel mai bine.Doar nu era sa fac acest topic la vitezane sau enduro, NU?Pentru tot cei pasionati de touring si detinatori de motociclete din aceasta clasa deschid acest topic in speranta ca ne vom cunoaste si de a schimba idei, opinii.Sa-mi fie cu iertare daca cei cei cu cruisere se vor supara ca am deschis un astfel de subiect aici si ii asigur ca nu-i cu rea intentzie sau orice aluzie sfidatoare la adresa lor.Taman invers, apreciez si de aceea am gasit de cuviinta sa fac aici acest topic. ON topic: viitor detinator de Honda DN sau BMW R1200GT.Ce stitzi despre aceste modele??M-am interesat si eu la randu-mi si imi pare interesanta ideea de touring cu cutie CVT.Vine cu ABS in dotarea standard si in zona de 650cc este cam singurul touring disponibil.Am inteles ca exista deja vanduta 1 bucata aici in bucuresti la un domn....ar fi interesant sa pot lua leg cu dansul. Ei, oameni buni si dragi calatori asa cum spun....sa va vad....astept discutii cat mai interesante. Cu stima... Pe Coltul Enduristilor gasesti un sub-forum dedicat "Enduro-Touring and Adventure": /index.php?showforum=146, iar posesori de motociclete sport-touring ii gasesti pe sub-forumul "Motociclete de strada". Editat Mai 5, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Buna de cu ziua, dragi calatori....dand o raita pe acest site am descoperit - cum sa zic...dezamagire ca nu exista un topic dedicat motocicletelor touring si sport-touring. De aceea am gasit cel mai potrivit sa fac acest topic aici, intre cruisere si chopper pentru ca in opinia mea se potrivesc cel mai bine.Doar nu era sa fac acest topic la vitezane sau enduro, NU?Pentru tot cei pasionati de touring si detinatori de motociclete din aceasta clasa deschid acest topic in speranta ca ne vom cunoaste si de a schimba idei, opinii.Sa-mi fie cu iertare daca cei cei cu cruisere se vor supara ca am deschis un astfel de subiect aici si ii asigur ca nu-i cu rea intentzie sau orice aluzie sfidatoare la adresa lor.Taman invers, apreciez si de aceea am gasit de cuviinta sa fac aici acest topic. ON topic: viitor detinator de Honda DN sau BMW R1200GT.Ce stitzi despre aceste modele??M-am interesat si eu la randu-mi si imi pare interesanta ideea de touring cu cutie CVT.Vine cu ABS in dotarea standard si in zona de 650cc este cam singurul touring disponibil.Am inteles ca exista deja vanduta 1 bucata aici in bucuresti la un domn....ar fi interesant sa pot lua leg cu dansul. Ei, oameni buni si dragi calatori asa cum spun....sa va vad....astept discutii cat mai interesante. Cu stima... cred ca e totusi o gama cam larga si variata, in consecinta ai sa gasesti posesori/iubitori peste tot...strada, enduro sau vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cu sport touring-uri suntem si noi cu gsx 650f-urile. Cat despre DN-01 e prea tare!!! Deci muult prea tare. Daca as mai avea cascavalu necesar mi-as lua una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 ON topic: viitor detinator de Honda DN sau BMW R1200GT.Ce stitzi despre aceste modele?? Io stiu ca R1200GT nu exista. Exista R 1200 RT (boxer) si K 1200/1300 GT (4cil in linie). Ambele sunt motociclete touring adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Nu uita de K1200LT, care arata ca definitia confortului pe doua roti, bani de gaz si timp sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 Da, acum am vazut si eu...scuze...R1200RT vroiam sa scriu....(adica modelul de politzie)...scuze inca 1 data de eroare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 honda DN este misto dar nu e mi se pare un motor prea mic pentru planuri prea mari, plus ca protectie la vant oferita de parbrizul stock e cam 0 ... vezi ca e o discutie legata de tourerul perfect care a ajuns la 11 pagini, poti sa iti faci acolo o idee. Dn e comod dar parca destul de limitat cp si cuplu, nu stiu daca au aparut aceesoriile pt el inca, parbrize, coburi si topcase , etc daca as avea bani un k1300gt mi-as baga in garaj am citit in UM un articol super acum in luna mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Si acum sa ma laud si eu..dar cu motiv intemeiat bineinteles..nu uitati de Triumph Sprint ST.Comfort,putere,tot ce doresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 honda DN este misto dar nu e mi se pare un motor prea mic pentru planuri prea mari, plus ca protectie la vant oferita de parbrizul stock e cam 0 ... daca as avea bani un k1300gt mi-as baga in garaj am citit in UM un articol super acum in luna mai DN este cam ciudatica... cu cutia aia automata, nu-mi inchipui ce farmec e fara frana de motor, mai ales la coborari abrupte... si, desi nu pare, citisem ca pozitia este totusi incomoda. K1300GT este de vis!!! Fuge de rupe in orice treapta si la orice viteza, are si calitati suficiente de "sportiva", protectia la vant excelenta, confortabila, toate dotarile posibile (mai putin radio); iar suspensia ESA absoarbe excelent si pe drumuri proaste. Am simtit-o clar mai confortabila pe drum prost decat F800GS ceea ce m-a surprins placut (sau neplacut la 800GS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Cine a zis de Triumph sprint st bine a zis!!! Unul din cele mai misto sport-touring-uri de pe piata. Pe MCN zic baietii ca ar fi cel mai tare din categoria asta, ca sa citez: "the ultimate sport-touring bike". Si bine la jumate din putere si din bani gsx 650f-urile care sunt vis . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) ... si, desi nu pare, citisem ca pozitia este totusi incomoda. ba chiar "se vede" pozitia incomoda pe ea din cauza comenzilor avansate mie unul, mi se pare o motocicleta spectaculoasa doar din punct de vedere al design-ului Editat Mai 13, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Sprint ST mi se pare senzational. Arata intr-un mare fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Cea mai buna e cea pe care te simti tu cel mai bine.....sau cea pe care o doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Fiecare are nevoi diferite cand vine vorba de touring. Cochetam la un moment dat cu ideea de VFR, dar pozitia mi s-a parut incomoda. In plus, la banii pe care-i aveam disponibili nu puteam avea ABS. RT-ul are o super bicicleta, dar e putin mai greu decat ce aveam nevoie, desi confortul e la superlativ. LTu' e mult prea greu si mult prea putin sportiv. Asa ca am ales GSu', compromisul perfect din punctul meu de vedere, unde mai pun si capacitatile de off-road. Sa confortabila si pozitie dreapta, protectie la vant si ploaie, alternator puternic, ABS, manere incalzite, cuplu de neam prost, capacitati sportive si off-road, maxim 250kg, autonomie de 500km. Asta ar fi pentru mine tourerul perfect. Si mi-am cam descris GSu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Cochetam la un moment dat cu ideea de VFR, dar pozitia mi s-a parut incomoda.... Asa ca am ales GSu', compromisul perfect din punctul meu de vedere, unde mai pun si capacitatile de off-road. Am mai postat asta pe forumul VFR acum cateva luni, dar merge asa de misto cu post-ul tau si alegerea facuta... http://www.youtube.com/watch?v=ukAhlxl4hmM Serios vorbind, asa am gandit si eu, mi-a placut foarte mult VFRul, dar ramane totusi o motocicleta sport. De-aici si pana la GS e cale lunga insa, vrei sa zici ca un GS e mai usor decat un RT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Pentru ambele modele R 1100 din '97. GS: 218kg la gol RT: 258kg la gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 what about Yamaha FJR 1300 ? ...va place, nu va place ?...pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi's Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Toata lumea vorbeste de motoare touring......perfect....dar cuvantul "touring" nu va spune nimic?.......adica ce vreau sa spun eu aici?.....touring reprezinta motocicleta pe care te sui, dai gaz si mai cobori cand te "taie".....si culmea, aproape la fel de odihnit ca si atunci cand ai plecat. Ca un exemplu.... fara sa ma laud...am stat (mers) pe motor 6 ore (500 Km), practic fara oprire si, exceptand faptul ca amortisem (sincer), nu am avut nici cea mai mica problema de confort sau altceva. Si ca sa ma intelegeti mai bine, daca este sa vorbim de touring, atunci obligatoriu trebuie sa vorbim de Goldwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) Se uita Honda Pan European 1300 ST.De fapt nu se uita ,nu se cunoaste.Cine a mers odata cu aceasta motocicleta nu mai vrea altceva.Asta pentru ca se vorbea de Sport Touring.Bunu. Editat Noiembrie 1, 2009 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 La fel de bine am mers si eu peste 900 de km intr`o zi cu opriri doar de gaz si la destinatie m`am coborat jos dupa motocicleta la fel de odihnit ca si cum plecasem cu toate ca imi aduc aminte ca nu am avut parte de o vreme extraordinara si un drum ca in palma,saua foarte confortabila si o pozitie mai mutl decat ok din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 La fel de bine am mers si eu peste 900 de km intr`o zi cu opriri doar de gaz si la destinatie m`am coborat jos dupa motocicleta la fel de odihnit ca si cum plecasem cu toate ca imi aduc aminte ca nu am avut parte de o vreme extraordinara si un drum ca in palma,saua foarte confortabila si o pozitie mai mutl decat ok din punctul meu de vedere. Nu vreau sa fiu "gica contra"da-mi zic si eu parerea ,in calitate de posesor de motor specializat in distante mari si de devorator de km. Sa incerce cineva sa stea pe cel mai odihnitor fotoliu,9 ore ,cu mici pauze si va garantez ca se va scula obosit. Eu am mers drumuri de cate 1000 km intr-o zi pe Pan-European si la final eram rupt.Bunu. Mesaj completat Nu vreau sa fiu "gica contra"da-mi zic si eu parerea ,in calitate de posesor de motor specializat in distante mari si de devorator de km.Sa incerce cineva sa stea pe cel mai odihnitor fotoliu,9 ore ,cu mici pauze si va garantez ca se va scula obosit. Eu am mers drumuri de cate 1000 km intr-o zi pe Pan-European si la final eram rupt.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 deocamdata , personal, cel mai tare tourer mi se pare GTR-ul 1400 de la Kawasaki.... FJR-ul si-a facut treaba, a intrat in istorie, dar este no match prin comparatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Nu vreau sa fiu "gica contra"da-mi zic si eu parerea ,in calitate de posesor de motor specializat in distante mari si de devorator de km.Sa incerce cineva sa stea pe cel mai odihnitor fotoliu,9 ore ,cu mici pauze si va garantez ca se va scula obosit. Eu am mers drumuri de cate 1000 km intr-o zi pe Pan-European si la final eram rupt.Bunu. Mesaj completat ai bagat red bull in tine ? Editat Noiembrie 4, 2009 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 ai bagat red bull in tine ? Ha,ha,ha....Am bagat da degeaba,tot obosit m-am dat jos de pe scula.Ce-i mai interesant este ca dupa ce am baut o cutie am mers perfect o ora si dupa aia sa vezi stare de somnolenta.Asta-i cu drogurile,au reactii adverse.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.