Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am un bandit din 2007 si se apropie momentul sa ii fac primul service major (16 000 km) . Pana acum am facut doar schimb de ulei si uns lantul.

 

Am o intreaga lista : Filtru aer, bujii , ulei si filtru, cauciuc fata, etc

 

Am niste intrebari de intrebari despre chestiile astea......de pilda:

 

1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva?

2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva?

2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat ?

1. nu (doar pentru linistea ta, poti pune bujii iridium, consumul o sa fie redus - faci de 2 beri pe an; totusi, avand in vedere ca ai bandit pe injectie - pune iridium)

2. nu (din fabrica nu cred ca vine cu filtre pe care se curata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un bandit din 2007 si se apropie momentul sa ii fac primul service major (16 000 km) . Pana acum am facut doar schimb de ulei si uns lantul.

 

Am o intreaga lista : Filtru aer, bujii , ulei si filtru, cauciuc fata, etc

 

Am niste intrebari de intrebari despre chestiile astea......de pilda:

 

1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva?

2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat?

 

1. Din experienta mea putina cu motorul, dar ceva mai mare cu masina, pot sa iti zic ca bujiile cu iridium ajuta in special in ture inalte, dar ca si consum nu o sa vezi ceva incredibil, cum spunea Warlock, ceva în genul a doua beri. Per total, dacă nu mergi constat sportiv, cred ca ieși mai câștigat dacă schimbi mai des bujiile, gen 8k și pui Denso sau Ngk standard. Dacă totuși ești curios și vrei iridium eu am găsit Ngk cu 45 Ron bucata pe un site destul de serios. La mașină prefer Denso, cu Ngk mi-am luat teapa de câteva ori (și nu erau făcături)

2.Orice filtru de hârtie trebuie înlocuit, irelevant ca e la drujba, moto, mașină, etc. Ca îl sufli cu aer din când în când e altceva, dar la peste 12k în Ro, 70 Ron nu e un capăt de tara, deci schimba-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat de sincronizat carburatoarele, cu un dispozitiv facut de mine, din ala cu sticle, a durat ceva timp, si am dat si o tura, pentru ca eram curios sa vad daca scade din consum, am bagat 40 de km, de data aceasta am bagat peste suta pe unde am prins, pana in 130-140 si am tras de motor, mi-a iesit in conditiile astea fix 5%. Poate daca as schimba si bujiile si filtru de aer ar mai scadea ceva, dar deocamdata las asa. Eh, acuma ma pot da si eu linistit cu motoru,:) fara sa ma tot gandesc ca tre sa alimentez continuu, nu ca acum 2 saptamani cand am ramas fara benzina dupa 200 de km cu plinu facut. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macke exact la alea ma gandesc si eu ... da tare imi e ca totul se traga de la membrane ... or si fisurate sau ceva si dupa ce se dilata incep sa scape benzina prin ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea.

Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu unpic mai mare, dar nu cu mult...nu mai tin minte cat si nu am avut probleme.....bateria mea oricum e pe duca, se inmoaie putin luminile la relanti, o sa pun standard Varta cand s-o duce, cel mai probabil prin primavara

 

deci nu stiti ce pot face cu superglue ala nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea.

Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara.

n-are nici o treaba, toate discutiile pe care le alimenteaza unii ca pui mai mare si se fute nu stiu ce is aiureli.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............

@Motorocker, superglue-ul se dizolva in apa fierbinte cu detergent, uzual, cu cat mai fierbinte cu atat mai bine si multa, multa rabdare.

Alternativa e acetona, am scos ceva vopsea de la portiera unei prietene, pe portiera mea, a zis sa imi lase o amintire probabil. Lacul si vopseaua de la masina mea nu au fost afectate. Incearca intr-un loc mai putin vizibil, daca nu reusesti cu apa, folosind betisoare cu vata, sau o carpa moale, asteapta 10-15 minute si vezi daca vopseaua e ok. In ultima instanta poti apela la un atelier specializat pe polish si vopsitorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea.

Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara.

Cea de 8Ah mi se pare micuta, dar duce. cauta una de 9, ideal de 10Ah. Cea de b12 e de 12Ah parca. Eu am la GSXF de 14 Ah. Nu asta conteaza, ci CCA-ul, adica curentul de pornire. Eu am gasit cazuri la Varta/Bosch in care desi bateriile aveau specificatia de Ah corecta, adica 14Ah, CCA era de 140A, in conditiile in care mie imi trebuie MINIM 190A curent de pornire. Vezi ce spune manualul sau fa o comparatie si un calcul simplu de la bateria de B12, dar eu nu as lua sub 120A CCA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marmotzell ... daca e ceva mai mare nu strica pt ca o sa ai tot timpul o rezerva de putere. Acuma nici prea mare nu cred ca ii face bine. Ceea ce zice Macke e foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea de 8Ah mi se pare micuta, dar duce. cauta una de 9, ideal de 10Ah. Cea de b12 e de 12Ah parca. Eu am la GSXF de 14 Ah. Nu asta conteaza, ci CCA-ul, adica curentul de pornire. Eu am gasit cazuri la Varta/Bosch in care desi bateriile aveau specificatia de Ah corecta, adica 14Ah, CCA era de 140A, in conditiile in care mie imi trebuie MINIM 190A curent de pornire. Vezi ce spune manualul sau fa o comparatie si un calcul simplu de la bateria de B12, dar eu nu as lua sub 120A CCA!

interesant, la B6 zice de 80A curent de pornire.

Acuma nici prea mare nu cred ca ii face bine.

nu are nici o treaba. cu toate ca probabil legenda asta urbana n-o sa fie eradicata vreodata. poate sa fie oricit de mare, atita vreme cit incape fizic acolo si e de 12V nu are treaba.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant, la B6 zice de 80A curent de pornire.

 

 

Electromotorul poate trage pana la 80A .. asta din ce imi aduc eu aminte. La 120A ai o rezerva suficienta. daca scrie in manual la baterie ca trebuie 80A la pornire, atunci am inteles ideea. Revin si spun ca 120A sunt suficienti ca CCA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

nu are nici o treaba. [...] legenda asta urbana n-o sa fie eradicata vreodata. poate sa fie oricit de mare, atita vreme cit incape fizic acolo si e de 12V nu are treaba.

pai normal ca e legenda, cand pe la orele de fizica frecau menta pe pereti! acu' sunt priceputi la toate, d-aia e legenda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am facut o tura de vreo 43 km, plin la plin, tinut motorul in < 120 km/h cu cateva depasiri pana pe la 140 (nu m-am putut abtine :) ) , consum 5,2. Cifra asta e destul de aproximativa la distanta asta , banuiesc ca valoarea e chiar mai mica in realitate.

Gazprom-ul ca si firma mi se pare mai nasoala ca si celalte nerusesti, dar aparent astia nu au invatat sa manareasca pompele inca :)

Editat de alinpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si? e foarte bine, dupa cum spuneam ... eu cel mai putin am scos 4.55, dar 90-100, fara depasiri cu turatie mare, mers lin, frana de motor mult, cu topcase si ceva kg ca bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu unpic mai mare, dar nu cu mult...nu mai tin minte cat si nu am avut probleme.....bateria mea oricum e pe duca, se inmoaie putin luminile la relanti, o sa pun standard Varta cand s-o duce, cel mai probabil prin primavara

 

deci nu stiti ce pot face cu superglue ala nu?

 

Man din mica mea experienta am constat ca superglue nu rezista la vibratii(incercat de lipit oglinda retrovizoara la conserva...nu statea sus mai mult de 2 sapt) deci cred ca poti incerca sa ciocanesti controlat picaturile cu un ciocanel mic(gen ala pt verificat reflexele ca tot cunosti domeniul..dar fara cauciuc in cap..) Bafta

 

 

Legat de carburatie ar fi mai indicat sa fie facuta cu filtrul nou..nu facuta carburatia cu filtrul imbaxit/fara filtru si apoi pus filtrul nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Banditi!


In luna septembrie trebuie sa ma mut la Bucuresti cu catel, purcel si Banditu'. :mytruck:


Astfel , ma vad obligat sa-mi caut un apartament de inchiriat, dar si un loc sigur de parcare.


Vin catre voi cu o intrebare:


Stie careva un apartament cu doua camere de inchiriat mobilat/nemobilat/partial mobilat(as vrea fara agentii),printr-o zona linistita, unde sa-mi pot parca si eu linistit Banditul si creste viitorul bebe-motociclist?


Va multumesc!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat de semnale stoc pt bandit s 2002. Acum am niste porcarii f mici care sunt pe post de licurici.

 

 

semnale originale am vazut anul trecut pe louis.de

 

semnale originale gasesti la orice reprezentanta Suzuki si costa 160lei bucata. cele de pe louis.de sunt "aproape" originale iar pretul e pe site.

sincer a ta fiind mai veche nu cred ca merita sa iei Suzuki.

 

alta idee este sa cauti pe ebay (.de sau .co.uk) sunt destui care-si schimba semnalele si le pun la vanzare la un pret bun (trebuie sa iei inc ain calcul si transportul!)

 

in alta ordine de idei sunt la destinatie: Sarajevo

post-11611-0-30621500-1377891599_thumb.jpg

 

si nelipsitele mine din Bosnia...

post-11611-0-82288400-1377891909_thumb.jpg

 

masa la restaurantul... Romanjia! :D

post-11611-0-73427700-1377893000_thumb.jpg

 

unde am mancat ceva... fooooooarte bun!

post-11611-0-50676700-1377893332_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...