Piratul Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am un bandit din 2007 si se apropie momentul sa ii fac primul service major (16 000 km) . Pana acum am facut doar schimb de ulei si uns lantul. Am o intreaga lista : Filtru aer, bujii , ulei si filtru, cauciuc fata, etc Am niste intrebari de intrebari despre chestiile astea......de pilda: 1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva? 2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva? 2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat ? 1. nu (doar pentru linistea ta, poti pune bujii iridium, consumul o sa fie redus - faci de 2 beri pe an; totusi, avand in vedere ca ai bandit pe injectie - pune iridium) 2. nu (din fabrica nu cred ca vine cu filtre pe care se curata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am un bandit din 2007 si se apropie momentul sa ii fac primul service major (16 000 km) . Pana acum am facut doar schimb de ulei si uns lantul. Am o intreaga lista : Filtru aer, bujii , ulei si filtru, cauciuc fata, etc Am niste intrebari de intrebari despre chestiile astea......de pilda: 1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva? 2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat? 1. Din experienta mea putina cu motorul, dar ceva mai mare cu masina, pot sa iti zic ca bujiile cu iridium ajuta in special in ture inalte, dar ca si consum nu o sa vezi ceva incredibil, cum spunea Warlock, ceva în genul a doua beri. Per total, dacă nu mergi constat sportiv, cred ca ieși mai câștigat dacă schimbi mai des bujiile, gen 8k și pui Denso sau Ngk standard. Dacă totuși ești curios și vrei iridium eu am găsit Ngk cu 45 Ron bucata pe un site destul de serios. La mașină prefer Denso, cu Ngk mi-am luat teapa de câteva ori (și nu erau făcături) 2.Orice filtru de hârtie trebuie înlocuit, irelevant ca e la drujba, moto, mașină, etc. Ca îl sufli cu aer din când în când e altceva, dar la peste 12k în Ro, 70 Ron nu e un capăt de tara, deci schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am terminat de sincronizat carburatoarele, cu un dispozitiv facut de mine, din ala cu sticle, a durat ceva timp, si am dat si o tura, pentru ca eram curios sa vad daca scade din consum, am bagat 40 de km, de data aceasta am bagat peste suta pe unde am prins, pana in 130-140 si am tras de motor, mi-a iesit in conditiile astea fix 5%. Poate daca as schimba si bujiile si filtru de aer ar mai scadea ceva, dar deocamdata las asa. Eh, acuma ma pot da si eu linistit cu motoru, fara sa ma tot gandesc ca tre sa alimentez continuu, nu ca acum 2 saptamani cand am ramas fara benzina dupa 200 de km cu plinu facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 @zven: nivel plutitoare si reglaje neddle-jet + membrane de inspectat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 macke exact la alea ma gandesc si eu ... da tare imi e ca totul se traga de la membrane ... or si fisurate sau ceva si dupa ce se dilata incep sa scape benzina prin ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca amestecul e blocat, nu are cum sa fie fisurate ... fa nivelul si vedem dupa. ma suni daca nu te descurci la membrane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea. Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 am eu unpic mai mare, dar nu cu mult...nu mai tin minte cat si nu am avut probleme.....bateria mea oricum e pe duca, se inmoaie putin luminile la relanti, o sa pun standard Varta cand s-o duce, cel mai probabil prin primavara deci nu stiti ce pot face cu superglue ala nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea. Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara. n-are nici o treaba, toate discutiile pe care le alimenteaza unii ca pui mai mare si se fute nu stiu ce is aiureli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 ............ @Motorocker, superglue-ul se dizolva in apa fierbinte cu detergent, uzual, cu cat mai fierbinte cu atat mai bine si multa, multa rabdare. Alternativa e acetona, am scos ceva vopsea de la portiera unei prietene, pe portiera mea, a zis sa imi lase o amintire probabil. Lacul si vopseaua de la masina mea nu au fost afectate. Incearca intr-un loc mai putin vizibil, daca nu reusesti cu apa, folosind betisoare cu vata, sau o carpa moale, asteapta 10-15 minute si vezi daca vopseaua e ok. In ultima instanta poti apela la un atelier specializat pe polish si vopsitorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea. Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara. Cea de 8Ah mi se pare micuta, dar duce. cauta una de 9, ideal de 10Ah. Cea de b12 e de 12Ah parca. Eu am la GSXF de 14 Ah. Nu asta conteaza, ci CCA-ul, adica curentul de pornire. Eu am gasit cazuri la Varta/Bosch in care desi bateriile aveau specificatia de Ah corecta, adica 14Ah, CCA era de 140A, in conditiile in care mie imi trebuie MINIM 190A curent de pornire. Vezi ce spune manualul sau fa o comparatie si un calcul simplu de la bateria de B12, dar eu nu as lua sub 120A CCA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Marmotzell ... daca e ceva mai mare nu strica pt ca o sa ai tot timpul o rezerva de putere. Acuma nici prea mare nu cred ca ii face bine. Ceea ce zice Macke e foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Cea de 8Ah mi se pare micuta, dar duce. cauta una de 9, ideal de 10Ah. Cea de b12 e de 12Ah parca. Eu am la GSXF de 14 Ah. Nu asta conteaza, ci CCA-ul, adica curentul de pornire. Eu am gasit cazuri la Varta/Bosch in care desi bateriile aveau specificatia de Ah corecta, adica 14Ah, CCA era de 140A, in conditiile in care mie imi trebuie MINIM 190A curent de pornire. Vezi ce spune manualul sau fa o comparatie si un calcul simplu de la bateria de B12, dar eu nu as lua sub 120A CCA!interesant, la B6 zice de 80A curent de pornire. Acuma nici prea mare nu cred ca ii face bine.nu are nici o treaba. cu toate ca probabil legenda asta urbana n-o sa fie eradicata vreodata. poate sa fie oricit de mare, atita vreme cit incape fizic acolo si e de 12V nu are treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 interesant, la B6 zice de 80A curent de pornire. Electromotorul poate trage pana la 80A .. asta din ce imi aduc eu aminte. La 120A ai o rezerva suficienta. daca scrie in manual la baterie ca trebuie 80A la pornire, atunci am inteles ideea. Revin si spun ca 120A sunt suficienti ca CCA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 nu are nici o treaba. [...] legenda asta urbana n-o sa fie eradicata vreodata. poate sa fie oricit de mare, atita vreme cit incape fizic acolo si e de 12V nu are treaba. pai normal ca e legenda, cand pe la orele de fizica frecau menta pe pereti! acu' sunt priceputi la toate, d-aia e legenda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Deci am facut o tura de vreo 43 km, plin la plin, tinut motorul in < 120 km/h cu cateva depasiri pana pe la 140 (nu m-am putut abtine ) , consum 5,2. Cifra asta e destul de aproximativa la distanta asta , banuiesc ca valoarea e chiar mai mica in realitate. Gazprom-ul ca si firma mi se pare mai nasoala ca si celalte nerusesti, dar aparent astia nu au invatat sa manareasca pompele inca Editat August 20, 2013 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 pai si? e foarte bine, dupa cum spuneam ... eu cel mai putin am scos 4.55, dar 90-100, fara depasiri cu turatie mare, mers lin, frana de motor mult, cu topcase si ceva kg ca bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 am eu unpic mai mare, dar nu cu mult...nu mai tin minte cat si nu am avut probleme.....bateria mea oricum e pe duca, se inmoaie putin luminile la relanti, o sa pun standard Varta cand s-o duce, cel mai probabil prin primavara deci nu stiti ce pot face cu superglue ala nu? Man din mica mea experienta am constat ca superglue nu rezista la vibratii(incercat de lipit oglinda retrovizoara la conserva...nu statea sus mai mult de 2 sapt) deci cred ca poti incerca sa ciocanesti controlat picaturile cu un ciocanel mic(gen ala pt verificat reflexele ca tot cunosti domeniul..dar fara cauciuc in cap..) Bafta Legat de carburatie ar fi mai indicat sa fie facuta cu filtrul nou..nu facuta carburatia cu filtrul imbaxit/fara filtru si apoi pus filtrul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 salutare, așa, de vară, scot banditul la o tură mai lungă (nu neapărat de placere dar forțat un pic si de imprejurări). destinația: Sarajevo, Bosnia și Herțegovina. plec sâmbătă de dimineață pe traseul atașat și dacă obosesc aș putea sa fac o pauză de o noapte pe drum, undeva... si: http://www.viamichelin.com/web/Routes?strStartLocid=34MTE1c3Rub2cwMDQxejc5MTA1NTB6NjVjTkRRdU5EazFOVGM9Y01qWXVNRGN4TXc9PWNORFF1TkRrME9UVT1jTWpZdU1EY3hPVFk9Y05EUXVORGsxTlRjPWNNall1TURjeE13PT0wZFN0cmFkYSBHw6JybGVp&strDestLocid=31NDIxZzMxMGNORE11T0RVNU1UWT1jTVRndU5ETXpPRGs9&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&vh=CAR&strVehicle=0&itineraryCarType=0&itineraryFuelType=0&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&isAvoidFrontiers=false&dtmDeparture=22%2F08%2F2013&distance=mi&devise=1.0|EUR&indemnite=&carbCost=1.6&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-amortizor+gsxr750+an+94se+potriveste+la+suzuki+gsf+600+bandit+ani+95-99+fara+n+-198206.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salutare frati Banditi! In luna septembrie trebuie sa ma mut la Bucuresti cu catel, purcel si Banditu'. Astfel , ma vad obligat sa-mi caut un apartament de inchiriat, dar si un loc sigur de parcare. Vin catre voi cu o intrebare: Stie careva un apartament cu doua camere de inchiriat mobilat/nemobilat/partial mobilat(as vrea fara agentii),printr-o zona linistita, unde sa-mi pot parca si eu linistit Banditul si creste viitorul bebe-motociclist? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Sunt interesat de semnale stoc pt bandit s 2002. Acum am niste porcarii f mici care sunt pe post de licurici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) semnale originale am vazut anul trecut pe louis.de Editat August 30, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Sunt interesat de semnale stoc pt bandit s 2002. Acum am niste porcarii f mici care sunt pe post de licurici. semnale originale am vazut anul trecut pe louis.de semnale originale gasesti la orice reprezentanta Suzuki si costa 160lei bucata. cele de pe louis.de sunt "aproape" originale iar pretul e pe site. sincer a ta fiind mai veche nu cred ca merita sa iei Suzuki. alta idee este sa cauti pe ebay (.de sau .co.uk) sunt destui care-si schimba semnalele si le pun la vanzare la un pret bun (trebuie sa iei inc ain calcul si transportul!) in alta ordine de idei sunt la destinatie: Sarajevo si nelipsitele mine din Bosnia... masa la restaurantul... Romanjia! unde am mancat ceva... fooooooarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.