warlock Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 adica modele 650 de dupa 2007, de cand e pe injectie si racirea cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Ala e sistemul PAIR. Si eu am crezut ca e pompa de benzina cind l-am vazut prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Eu mnu am desfacut nimic. Doar ca la mine cand ajung pe rezerva raman in drum, dar benzina am, acei 5 litri cat are rezerva. Si citisem pe un topic de acel by pass sau cum io zice si credeam ca fostul proprietar a faxut exact asta. Dar voi ziceti ca asa ar fi ramas rezervorul uscat. Naiba stie.bag mereu benzina si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Ai sorbul de benzina infundat. Aceeasi problema a fost si la mine. Acum pot alimenta si eu mai mult de 15L de benzina (rezervor 19L, gsf650/2005) uite cum arata (sunt doua chestii prin care vine benzina, selectabile din robinet) https://www.motorcyclespareparts.eu/suzuki-parts/motorcycles/gsf600ns-bandit-2000/fuel-cock-447944.aspx Editat August 26, 2015 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 salutare am si eu nevoie de ajutor din partea voastra, am un bandit de 400 din 93' si mi sa ars cdi-ul , pina acum am gasit 3 bucati si toate au diferite serii pe ele in schimb la mufe se potrivesc perfect si imi spun unii ca nu se potriveste de la una la alta ca ar fi un cdi cu mufa ce-a mica cu 3 fire altul ar fi cu mufa ce-a mica cu 2 fire si tot asa, intrebarea e se potrivesc intr-e ele oricum ar fi ? s-au nu se potrivesc? si cine ma poate ajuta cu un cdi sa il pot cumpara? multumesc, si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Poate parea seaca intrebarea, dar care e relantiul la Bandit? La cat trebuie sa stea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 1100-1200 Da' eu il pun ceva mai sus, pur si simplu nu suna corect daca il las la turatia aia si mi se pare ca se incalzeste mult mai repede motorul, in special cind e frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 e ok mai sus daca esti tentat sa-i dai gaz tare de pe loc, trage mai bine dupa schimbatul treptei superioare. manualul spune 1200 +/- 100 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salutare, a pus careva pe B12 Michlein Pilot Road 4? Vreau papuci noi pentru Bandit si ma bate gandul sa iau ceva touring. Ma intereseaza compromisul ala care il cautam toti intre aderenta , franare , ud, si durata de viata. As lua in calcul si Pirelli Angel GT care sunt cotate cica peste Michelin, insa lucrand doamna la firma franceza si vizionand ceva filmulete............damn marketing. Pareri? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Salutare, a pus careva pe B12 Michlein Pilot Road 4? Vreau papuci noi pentru Bandit si ma bate gandul sa iau ceva touring. Ma intereseaza compromisul ala care il cautam toti intre aderenta , franare , ud, si durata de viata. As lua in calcul si Pirelli Angel GT care sunt cotate cica peste Michelin, insa lucrand doamna la firma franceza si vizionand ceva filmulete............damn marketing. Pareri? Merci Salut eu am pilot road 3 si am facut 20000km cu ele sunt foarte bune si un prieten are pe un bandit 2008 1200 pilot road4 e al doilea an cu ele si este foarte multumit de ele.. Eu iti recomand si 3 si 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 (editat) Salut eu am pilot road 3 si am facut 20000km cu ele sunt foarte bune si un prieten are pe un bandit 2008 1200 pilot road4 e al doilea an cu ele si este foarte multumit de ele.. Eu iti recomand si 3 si 4 Uau, suna bine numarul de km. Stii cumva daca merita luata varianta GT in loc de cea standard? Adica diferenta de pret e nesemnificativa, vreo 30 de lei la set, insa nu stiu daca e mai ok sau nu pentru bandit. Alea cica sunt pentru tourere mari, ma face sa ma gandesc ca ar dura si mai mult in numar de km insa nu stiu daca sacrifica din aderenta aici. Oare gresesc? Pe site-ul michelin scrie ca ambele variante au aceeasi compozitie, mediu pe margini si hard pe mijloc (pt guma spate) si soft pe margini cu mediu pe mijloc (pentru fata). Ei recomanda varianta standard insa eu rulez cu pasager si bagaje , de aceea ma uit si la GT. Editat August 29, 2015 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Nu cred ca la stilul nostru de mers facem un compromis asa mare cu cauciucurile astea. Pe ud sunt extrem de bune, iar acu 2 weekenduri le-am testat cu varf si indesat(PR3), dupa cam 5-700 km de ud si ploaie si am mers tare fara probleme. Versiunea GT de la PR4 stiu ca se recomanda motoarelor mari(atat putere a motorului, cat si greutate), ca asta de obicei consuma guma spate mai repede. Am un amic care are pe kawasaki gtr 1400 pr4, dar nu stiu daca are gt sau versiunea normala. Are cred ca peste 20k km cu ele(anu trecut 10000 km prin Spania,si anu asta cred ca inca pe atat prin Grecia, si fara sa mai pun turele scurte prin tara) si inca nu se plange de ele la uzura sau la cat de bine sta pe strada. Sincer, nu vreau sa par un impatimit, dar gumele sunt foarte bune. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 (editat) Parerea mea, ia-ti varianta normala, nu GT. Aia este pentru tourere mari si grele, care by default si ele merg cu pasager si MULTE bagaje! Nu ajungi cu B12-le la greutatea unui Paneuropean incarcat, un GTR 1400 sau vreun alt monstru din gama BMW. Varianta GT are aceeasi compozitie, insa carcasa e mult mai rigida. Asta e diferenta, din cate stiu. Succes! Editat August 31, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Multumesc, mintea e setata, mai avem un singur hop. Si ala nu e "cum se livreaza comada" ci cum fac rost de bani ) Le voi achizitiona in perioada imediat urmatoare , pe anvelopemoto.eu am vazut ceva scoruri rezonabile, dar mai cautam. Este vreme pana intra banile. Multumesc inda odata pt pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Intrebarea e, cat se merita sa le iei acum? Adica mai sunt 2 luni in care mergi cu motorul. Nu e mai ok sa le achizitionez anul viitor? Mai ales ca in iarna apar si reduceri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 (editat) Salut Macke, nu intentionez sa le montez ci numai sa le achizitionez deocamdata (cam 1-2 luni). Ma gandesc ca poate or fi mai ieftine mai incolo, insa si acum au pret rezonabil (chiar daca nu pun botul la pretul taiat, pretul initial care cica ar fi de vreo 2100 , ceva de genul. nicaieri nu costa atat). Insa daca ma gandesc ca in februarie am RCA + ITP la masina, RCA la motor, in iulie ITP la motor,.....unde mai pui ca in persepectiva unei ture pe afara in vara mai vin frane, ulei blabla la motor, camera GO PRO, o geaca deoarece am luat-o prea mare etc etc etc.....nu se pot lua toate odata. Din cele enumerate cam astea ar fi cele mai scumpe, m-as sti scapat de o grija. Si vorba unuia, daca vanam oferte nu mai cumparam nimic niciodata. Apropo de geaca, las un link si aici, poate intereseaza pe careva. /index.php?/topic/731059-geaca-textil-roleff-racewear/ Merci si asfalt uscat » Post actualizat in 31 Aug 2015 19:19 Aici ar fi Pilot Road 3 http://www.anvelopemoto.eu/set-anvelope-michelin-pilot-road-3/ Si aici Pilot Road 4 http://www.anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-road-4/ Schimbati dimensiunile si creste si scorul Editat August 31, 2015 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Dar nu-i mai simplu sa pui banii deoparte si sa cumperi gumele la iarna cand vor fi ofertele mai avantajoase ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Banditi din Bucuresti, ne vedem si noi saptamana asta intr-o seara sa invartim putin rotile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Lamurit Aline! E ok cum ai gandit, in cazul asta spor la cumparaturi. De fapt, spor la bani si apoi la cumparaturi. Roleff am si eu, e o geaca care pica pe marime -1, deci eu port XL, am geaca XL si mi-e si mie maricica. L ar fi venit foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) Lamurit Aline! E ok cum ai gandit, in cazul asta spor la cumparaturi. De fapt, spor la bani si apoi la cumparaturi. Roleff am si eu, e o geaca care pica pe marime -1, deci eu port XL, am geaca XL si mi-e si mie maricica. L ar fi venit foarte bine! Trist e ca si prima mea geaca prin 2006 a fost tot Roleff si era XS, asa trebuia sa o comand si asta insa am uitat de atunci Se pare ca nu am facut nici spate nici burta de atunci Editat Septembrie 1, 2015 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Mi se pare mie sau acest bandit este un pic ciudat ? Farul ar trebui sa fie diferit pentru 2009. http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsf-650-bandit-ID3NfU2.html#4eaaa5c004 Editat Septembrie 5, 2015 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Eu am gasit asta: http://databikes.com/infophoto/suzuki/bandit_650_abs-2009.html Intr-adevar nu prea pare 2009. Daca ar fi 2009 pretul ar fie extraordinar. Poate proprietarul poate explica diferentele si pretul mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 In 2009 au facut un facelift si probabil pe anu respectiv exista doua modele... E foarte putin deiferit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Trist e ca si prima mea geaca prin 2006 a fost tot Roleff si era XS, asa trebuia sa o comand si asta insa am uitat de atunci Se pare ca nu am facut nici spate nici burta de atunci Ai grija cu marimile la Roleff. Am 2 geci de la ei, un M si un XS, ambele imi vine perfect. Sau mai bine zis , imi veneau, ca M-ul tre sa il arunc si XS-ul l-am donat unui verisor incepator in ale motociclismului. XS-ul l-am cumparat pentru pasagera, dar in loc de geaca de moto, pe ea parea halat de baie ) » Post actualizat in 05 Sep 2015 17:08 Inca ceva, nu fa prostia sa iti cumperi gume acum ca sa le montezi la anul. Daca nu ai incredere in tine sa nu cheltui banii aia de gume, ii dai unui prieten de incredere si ii ceri in Ianuarie/Februarie ... si iti cauti atunci gume cu DOT cat mai recent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Ai grija cu marimile la Roleff. Am 2 geci de la ei, un M si un XS, ambele imi vine perfect. Sau mai bine zis , imi veneau, ca M-ul tre sa il arunc si XS-ul l-am donat unui verisor incepator in ale motociclismului. XS-ul l-am cumparat pentru pasagera, dar in loc de geaca de moto, pe ea parea halat de baie ) » Post actualizat in 05 Sep 2015 17:08 Inca ceva, nu fa prostia sa iti cumperi gume acum ca sa le montezi la anul. Daca nu ai incredere in tine sa nu cheltui banii aia de gume, ii dai unui prieten de incredere si ii ceri in Ianuarie/Februarie ... si iti cauti atunci gume cu DOT cat mai recent Serios acuma, nu e vorba de incredere sa nu stric banii, iau in calcul sa le achizitonez in toamna asta sau la iarna maxim. Nu mori pe drum daca ai gume cu 2 luni mai vechi, ba mai mult, conform producatorilor, o anvelopa se vinde de noua cu pana la 2 ani de la data producerii. Din surse sigure, daca au trecut 24 de luni de la data productiei si anvelopa e inca in depozit, producatorul o DISTRUGE. E drept, revanzatorii iti pot face surprize dar asta e alta poveste, depinde de unde cumperi. Si ei ar trebui sa respecte acelasi interval, peste el nu are voie sa vanda de NOI anvelopele. Inca ceva, daca le cumperi online nu ai cum sa le alegi sa aibe dot cat mai nou. Vazatorul are obligatia sa iti trimita gume facute de maxim 24 de luni, desi se intampla rar sa fie atat de vechi, iar comandand tu iti asumi ca vei primi gume fabricate in acest interval de 24 de luni. Ce piata avem aici nu prea lucreaza pe stoc oamenii tocmai pt a nu ramane cu ele in depozit sa se invecheasca. Multumesc pt parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.