Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Subscriu la tot "ce a zis bajetzii" pana acum. A pus careva DURA LUBE pana acum in bandit? :D



Ideea este ca si eu cu ceva timp in urma ( 2008 ) luasem un cbr 600 f3 din 97 si la recomandarea primului mecanic intalnit am pus Motul 5100 15w50 ca, cica la vechimea lui (pe ceas arata aproximativ 24.0000) motor vechi, uzat bla bla bla iar dupa vreo 1000 km a inceput sa agate a 2-ua, am mai tras vreo 1000 km de el ca poate isi revine dar nimic si din lipsa de bani am luat de pe Louis.de cel mai ieftin Castrol 10w40 la bidon de 4l si surpriza a fost ceas pana la urmatorul schimb (aproximativ 6000 km) de atunci nu mai folosesc Motul. Am mai bagat in acelasi CBR Motorex top speed 10w40 si valvoline 10w40 si nu am mai avut probleme, asta rezulta ca cei care lauda anumite uleiuri au avut norocul sa cumpere ceva de calitate iar ceilalti uleiuri facute de " smenari " de aceea nu o sa inceteze niciodata discutia despre ulei.

Iti impartasesc opinia. Si mie mi-a recomandat un mecanic cu ceva experienta prin service-uri de prin Germania Castrol (si chiar si varianta lor low-cost care imi scapa cum se numeste - foarte foarte buna) si nu am avut probleme cu banditul niciodata de 3 ani incoace. Castrol au de toate: experienta, calitate, diversitate si cred k si preturi competitive (nu fac reclama, dar cu asta imi merge bine).

 

P.S.: pe Minsk am avut tot Castrol in cutia de viteze :)) :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hai ca schimb eu subiectul:)

mi.a spus cineva ca toba mea stoc are un silencer pe ea si intradevar are o teava sudata cred in capat si prinsa intr.un punct de sudura jos.

intrebarea:a scos cineva teava aia se aude mai bine a intampinat probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dumitru Adrian

Eu am alta problema la un bandit din 93, are cineva la vanzare motorul si nu merge . Zice el ca ar fi cdi-ul din cate stiu eu cdi au motoarele mai noi pe injectie . Se merita sa cumpar motorul ? Costa vreo 400 € din cate am vazut un cdi sh pentru bandit si costa cam 300 de lei.sfaturi idei...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrian, cdi are si al meu care e din 96. daca e in bucuresti roaga si tu pe cineva sa mearga cu tine sa testezi cdi`ul respectiv pe alt bandit. eu momentan sunt cam ranit si nu pre am cum sa ma deplasez cu magaru.

Pana la urma are careva maneta de ambreaj de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alta problema la un bandit din 93, are cineva la vanzare motorul si nu merge . Zice el ca ar fi cdi-ul din cate stiu eu cdi au motoarele mai noi pe injectie . Se merita sa cumpar motorul ? Costa vreo 400 € din cate am vazut un cdi sh pentru bandit si costa cam 300 de lei.sfaturi idei...?

 

Presupun ca motorul este de 400 sau 250 si in cazul asta sa dai 400e pe un motor este nebunie pe criza asta, chiar daca ar avea compresia ca din fabrica...in general se strica partea electrica cdi/cititor la cele de 400 si mecanic pompa de apa si carburile...dar nu te poti baza pe asta...ca poate avea compresia 6-7 si atunci trebuie sa-i faci segmentarea...si mai arunci inca 200e...asa mai bine iti desfaci si repari motorul tau sau daca nu ti la el prea mult vinde-l piese si cauta-ti unul de 600 care este mult peste la toate capitolele. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura problema e ca ai tras concluzia ca motul e prost insa tu ai pus alt indicativ ..eram curios sa imi spui cu un 10w-40. Eu sunt sigur ca daca pui 15w-50 de la alta marca in timp vei avea aceleasi probleme...

 

 

Eu folosesc Motul 10w40 de 3 ani. E ok pana la 6-7000km. Recomandarea este sa se schimbe la 5000km sau la 1an. Producatorul (Suzuki) recomanda 10w40 semisintetic. Credeti ca-s nebuni?

 

de 3 ani si aprope 25.000 km folosesc Motul 7100 10W40 in Bandit..nicio problema, niciodata, d-aia si sunt reticent in a pune altceva...asta i-a mers f bine

de ce full-sintetic...pai, cica rezista mai bine la temperaturi inalte, si pt oras...Banditul cu racirea lui aer+ulei mi s-a parut o idee buna....motorul are 56.000 pe ceas.

 

Acelasi ulei il pun si in Honda pretinei (CB500)....la fel, merge unsa de 4 ani.

 

tot 7100 dar varianta pt cruisere am folosit-o pe Yamaha Virago 250/535/750 si Kawasaki VN800A si la fel, nicio problema, niciodata...

Atat timp cat uleiul asta nu mi-a creat nicio problema in atatia ani si km si pe 6 motociclete diferite, nu vad de ce l-as schimba.

Multi spun ca stric orzul pe gaste, dar atat timp cat uleiul e cel mai important lucru in motorul unei mobre...n-am de ce sa ma zgarcesc.

 

 

PS:

Va saluta un Bandit blanos! :grinbandit:

 

 

390691_512358292157644_1339477726_n.jpg

 

947106_512349372158536_480562605_n.jpg

 

943741_512349582158515_1461833154_n.jpg

 

308519_512349558825184_78040855_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

long time no see...

 

vă propun un material de studiu:

de pe saitul "Le Repaire des Motards" http://www.preventionroutiere.asso.fr/education/motoprev/motoprev.htm?v1=APR&module este în franceza dar cu video si foooooarte instructiv. cred că ar trebui pus și în secțiunea accidente sau tutoriale dar mi-e lene... oricum.. enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? :(

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

Editat de cipry189
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. eu la vitezele spuse de tine am scos 4.55%. verifica si schimba si filtrul de aer pe langa ce vrei sa faci la carburi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? :(

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

Eu i-am calculat consumul acum 4 zile, am un bandit 600 din 2000, am masurat un plin bagand o rigla pt a vedea exact cantitatea pana la ce liniuta e apoi cand am facut plinul urmator am pus pana la axceasi liniuta, zic eu ca asa a fost mai exact calculul, mi-a iesit 4% cu viteza 80-100 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alimentat sapt trecuta la Mangalia...

am trecut de 330 km si inca nu mi-a intrat rezerva :)

mers 90-120 pe DN / A si vreo 50 km de oras sportiv ...

deci pana acum un 4.5 relativ mixt :P...astept sa-mi intre rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot regla si carburatoarele sa aibe mai putini cai,de ex eu cand am dus.o la reglat/curatat i.am spus mecanicului sa o faca cat mai anemica si intradevar dupa 7000 de ture nu mai accelereaza violent ca inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

 

uite si la mine. http://www.spritmonitor.de/en/detail/471112.html

majoritatea km sunt in oras, se poate vedea si drum lung.

 

Nu comparati GSF600 cu cel de 650, ultimul e mai gras cu cateva kg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca melcul de kilometraj de la un Bandit 600 N din 97 se potriveste si cu cele de la alte modele? Trebuie sa inlocuiesc melcul si se pare ca nu sunt atat de multe Bandit-uri la dezmembrari si ma gandeam sa iau de la alt model de suzuki daca se potriveste. In mod normal ar trebuie sa fie compatibil cu RF sau GSXR-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...