teo3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) loool, vedeti de ce e bun (sau nu e bun) un forum, hahaha parerea mea este sa il schimbi cat nu ai mers, pune ceva decent de moto, ca nu tre sa pui neaparat varf de gama, unii din noi sunt mai nebuni si pun, dar asta e alta problema. ceva decent, un 10w40, 15w40, 15w50, 20w50 de MOTO in 4T evident, by the way(vezi ca scrie pe sticla 4T pe undeva si mai scrie si moto, tot asa pe undeva pe acolo pe eticheta), nu are cum sa fie prea scump, nush, 120 ron 4 litri, eu zic ca e ok. ah, si apropos ca se scria mai sus, o motocicleta este ceva care costa, si aici ma refer la intretinere, combustibil, diverse modificari, etc. nu e un hobby prea ieftin, acum depinde ce fier, ca sunt mai scumpe si mai ieftine. cele bune, teo. ps: man, scoate uleiul ala de acolo, nu te mai lua dupa ce se scrie pe forum, mai bine te iei dupa ce se scrie pe ambalaje (de ulei ma refer si nu numai) Editat Iunie 10, 2009 de teo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 O intrebare are si bajatu la voi. Care imi spune si mie cam cat costa un reglaj de supape ? Aproximativ macar. Nu am probleme , nu imi bat tachetii, nu consuma ulei insa am deja aproape 10 000 de km cu motorul actual si nu le-am verificat niciodata, si nu stiu cand au fost verificate ultima data. Nici la motorul dinainte nu le-am verificat nicioadata , deci nu stiu preturile. Singur nu ma bag la asa ceva, faza mai dureroasa e ca nici nu am la cine sa il duc aici in zona, in Zalau sunt vreo 2 tentative de mecanici moto la care nici caloriferul nu mi l-as duce la reparat, cel mai aproape ar fi Cluj, Oradea, Baia Mare sau Satu Mare, eventual daca imi puteti recomanda pe cineva din orasele de mai sus ar fi perfect. Sunt in Zalau cativa oameni cu mana fina si cu suflet pt motoare dasr care nu au facut niciodata as ceva si nu as vrea sa invete pe motorul meu. Cel mult la sincronizat carburi se baga, asa ca tre sa ma orientez in alta parte. Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 O intrebare are si bajatu la voi.Care imi spune si mie cam cat costa un reglaj de supape ? Aproximativ macar. Nu am probleme , nu imi bat tachetii, nu consuma ulei insa am deja aproape 10 000 de km cu motorul actual si nu le-am verificat niciodata, si nu stiu cand au fost verificate ultima data. Nici la motorul dinainte nu le-am verificat nicioadata , deci nu stiu preturile. Singur nu ma bag la asa ceva, faza mai dureroasa e ca nici nu am la cine sa il duc aici in zona, in Zalau sunt vreo 2 tentative de mecanici moto la care nici caloriferul nu mi l-as duce la reparat, cel mai aproape ar fi Cluj, Oradea, Baia Mare sau Satu Mare, eventual daca imi puteti recomanda pe cineva din orasele de mai sus ar fi perfect. Sunt in Zalau cativa oameni cu mana fina si cu suflet pt motoare dasr care nu au facut niciodata as ceva si nu as vrea sa invete pe motorul meu. Cel mult la sincronizat carburi se baga, asa ca tre sa ma orientez in alta parte. Danke Un mic sfat (pe care te sfatuiesc sa nu-l iei in calcul, pentru ca eu maninc r.ahat la greuceanu de felul meu): nu-l du decit la mecanic care a mai facut asa ceva si daca e posibil sa bage cineva mina-n foc pentru el. Ti-o spune un om care a umblat la supape (adica eu, acel Calin cu foarte putina credibilitate). Sa reglezi toate cele 16 supape bine si la fel nu e treaba de juma' de ora si daca ti-o face vreun cirpaci, care nu stringe contrapiulita cu dinamometrica ca "simte la mina" sau care nu se uita in manual ca e ca si cum ar recunoaste ca e homo, eu zic ca mai bine speli motoru', il pui in garaj si-l lasi acolo ca exponat ca de altceva nu cred sa mai fie bun. Am cunoscuti carora le-au f.utut mecanicii motoarele cind era vorba de operatii ELEMENTARE, pe care le face si gagik'mea cu ceva instruire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Stiu Caline, mersi, de asta intreb si eu, sa ma duc la cineva de incredere din zona mea. Si eu am cativa mecanici "buni" din zona Clujului, recomandati de multi, care au primit mobre la reparat sa regleze carburatoarele si au dereglat aprinderea, sau au bulit amestecul, sau au primit motoare pe roti, pornite , la reparat, care dupa o luna de zile au iesit de la ei impinse etc. De aceea intreb, sa ma feresc de astfel de personaje. P.S. Mi-am dat jos windscreen-ul, daca doreste careva, pt banditi am pret bun. L-as da dar inca nu l-am pus pe net, banditii au prioritate. E in stare buna. Ride safe. Editat Iunie 10, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ai cumva parbizul de 600S din generatia '95? ai mai spune-mi cu uleiul ce fac... http://www.ibmwr.org/otech/oilreport.html#chartb Recomand tuturor sa citeasca cu atentie. Eu in locul tau as lasa uleiul auto, dar ma dezic de orice responsabilitate. Ca si sum ai putea sa ma tragi la raspundere Totusi, ce ulei ai pus (marca/tip)? As mai dori sa mentionez un lucru pe care l-am omis si eu si ceilalti. In acelasi manual nenorocit pe care-l citez (nu e vb. de Haynes ci de manualul de intretinere Suzuki original) scrie use only API rating SF or SG". API SG nu e standard specific moto. Punct. Nu se pomeneste ABSOLUT nimic legat de aditivii anti-patinare in manual. Inca o data, manualul ala, scris de galbejiti, are in ochii mei mai multa credibilitate decit orice forumist. In acest moment chiar am incheiat subiectul ulei. Las specialistii sa continue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Si-acum solutia mea la problemele din ultimele 10 pagini despre ulei: Ati innebunit? Duceti dracia la reprezentanta, fac aia tot, schimba uleiul, fac o factura, o platim si gata. E o noua abordare asa-i ? (glumesc, nu dati, nu dati, inteleg ca trebuie sa mai puna si omul mana pe o un manual de utilizare si o surubelnita din cand in cand) 1.In alta ordine de idei, se freaca ceva in mers, aud un fasait, cam cauciuc pe metal (in sensul ca nu e metal pe metal, as fi recunoscut acest tip de sunet). Cand trag frana de mana zgomotul nu se mai aude. Ce as putea sa verific, unde sa ma uit daca s-a frecat ceva? E cam generala intrebarea, dar alte simptome nu am, doar ca la viteza mica aud cum la invartirea rotii se freaca ceva de altceva. La viteza mai mare toba prinde putere si nu se mai aude decat zgomotul acesteia (placut urechii de altfel). 2. Pe caldurile astea, ce solutie avem? Dainese are o geaca - G Air (sau Air Tex 2 Mesh - https://www.motoliberty.com/prod_detail.asp?Prod_ID=1004), perforata complet, dar fara protectie spate si costa cam 850 lei. In afara de plasa mai sunt alte variante ?(Nu, traficul din Bucuresti nu-mi permite luxul sa merg in tricou). Editat Iunie 10, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) esti sigur ca nu avea ambreiajul dus, acum serios, sau probabil ca la uzat mai repede cu plecari din 7000.am facut peste 25000 de cand o am si trage foarte bine, in sensul ca in mers intr-o viteza superioara sa zicem a 5-a o las pe la turatie mai mica si cand ii dau gaz brusc trage, nu se simte ca patineaza. ce-i drept nu plec cu ea de pe loc cu 7000 de ture, nici nu vad sensul, sincer, ti-ai luat bandit pentru treaba asta? de ce nu-ti iei ceva adecvat pt asa ceva, o sportiva daca tot iti place sa pleci glont. asta imi aduce aminte de un prieten care tot asa imi povestea cum pleaca el de pe loc cu 8000-9000 de ture. ce-i drept cu un kawa 636, nah, cu ala mai inteleg, dar cu banditu, parerea mea. cele bune, teo. ps: acum ok, pana la urma fiecare face cum crede in aceasta privinta. Mi-am luat bandit pt ca: 1) imi place la nebunie cum arata(si nu am avut bani de gsx1200/1400 si nici nu sunt prea multe pe la noi...si eu stiam ca voi avea nevoie de piese sh ) 2) orice incepator invata mult mai multe pe un naked sau pe cross/SM decat pe orice vitezana(si am dovezi in anturajul meu) 3) e mult mai comoda decat o vitezana(merg cam 70% in oras si restul in afara...deci ma doare undeva de protectia la vant) 4) demarajul de pe loc e mult mai bun decat al unei vitezane de aceeasi clasa(datorita axelor )si aici vb de primi 15-20 m ....restul in episodul urmator din cauza ca vreau ceva mai multi caluti m-am hotarat sa-i schimb motorul cu unul ceva mai mare(dar pastrandu-i lookul ...care mi se pare genial) si am uitat ce era mai important pt implinirea sufletului meu...pe viraje nu mi-am luat-o niciodata de la vro vitezana(viraje tip cheia de viteza mica spre medie...decat de la SM si aia a fost doar de 2 ori in 3 ani) una peste alta uleiul 300v este special facut pt SS-uri cu ambreiaj umed special pt a aluneca ambreiajul(ambreiaj antihoping parca ii spune) parca scrie si pe cutie chestia asta...pe vremea cand se proiectase motorul banditului nu erau uleiuri full sintetice ....deci... eu am incheiat cu uleiurile ambreiajul incepe sa patineze in sarcina maxima adica a 1-a,a 2-a,si a 3-a...in a 5-a ar trebui sa fie praf ca sa simti ceva...si daca ar fi asa nu ai ajunge pana intr-a 5-a . Bafta Editat Iunie 10, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 mai, referitor la uleiuri, nu stiu ce sa zic... dar eu cand nu ma pricep incerc sa nu-mi dau cu parerea degeaba... pun mana si citesc: /index.php?showtopic=62409 si http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164 mie mi se pare ca tipul chiar a studiat, tradus si mie chiar mi-a lamurit problemele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Revin cu o alta intrebare: Este normal ca motoreta sa porneasca mai greu cu motorul cald decat cu motorul rece? La mine asa se intampla (trebuie sa tin mai mult pe demaror) si mi se pare un pic ciudat. Daca e de naspa, ce ar putea fi? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 mai, referitor la uleiuri, nu stiu ce sa zic... dar eu cand nu ma pricep incerc sa nu-mi dau cu parerea degeaba... pun mana si citesc: /index.php?showtopic=62409 si http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164 mie mi se pare ca tipul chiar a studiat, tradus si mie chiar mi-a lamurit problemele! Ai, ai, ai, coincidenta face ca stiu niste treburi legate de... hmhm... asa, de prin cunoscuti. Dar nu pot sa zic, pentru ca ies de turnator Revin cu o alta intrebare:Este normal ca motoreta sa porneasca mai greu cu motorul cald decat cu motorul rece? La mine asa se intampla (trebuie sa tin mai mult pe demaror) si mi se pare un pic ciudat. Daca e de naspa, ce ar putea fi? Multam! Cu motoru cald se porneste fara soc (d'oh) si cu acceleratia putin trasa. Btw, azi, dupa 8 ore de stat nepornita la soare termometrul de ulei indica 45 de grade 2. Pe caldurile astea, ce solutie avem? Dainese are o geaca - G Air (sau Air Tex 2 Mesh - https://www.motoliberty.com/prod_detail.asp?Prod_ID=1004), perforata complet, dar fara protectie spate si costa cam 850 lei. In afara de plasa mai sunt alte variante ?(Nu, traficul din Bucuresti nu-mi permite luxul sa merg in tricou). Eu folosesc asta: http://www.held-biker-fashion.de/index.php...amp;lg=&lg= Am luat cu 500 ron dar cred ca gasesti mai ieftina. Textila cu aerisiri si mesada detasabila. Orice ai face tot o sa-ti fie cald. Armurile mi se par penibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile de la furca la Bandit ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? au tinut mai mult cele de la reprezentanta ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ulei Mobil si de moto, asta pentru ce care nu stiau. Nu pot spune ca e bun sau nu, eu am pus in vechea motocicleta si mergea ok. Cat despre geaca...eu am una de piele, cu captuseala si mi-e cald de mor in ea. Mai mai ca imi vine sa iau Dainesse-ul nevesti-mii ... si apropos de asta, au fost de vanzare la intrunire la Bacau pe la 300 lei bucata (noi) fara adaos fara nimik, direct din fabrica (fabrica fiind la Willi la bacau ). @Calin: stiu ce spui tu, partea proasta e ca eu strang cu 2 chei, ca altfel nu poti. Una pe stanga, alta pe dreapta. Nu ai cum sa mai tii si de roata, decat cu ajutorul prietenilor. Oricum solutia lui Emppu mi se pare una eleganta rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ulei Mobil si de moto, asta pentru ce care nu stiau. Nu pot spune ca e bun sau nu, eu am pus in vechea motocicleta si mergea ok. Cat despre geaca...eu am una de piele, cu captuseala si mi-e cald de mor in ea. Mai mai ca imi vine sa iau Dainesse-ul nevesti-mii ... si apropos de asta, au fost de vanzare la intrunire la Bacau pe la 300 lei bucata (noi) fara adaos fara nimik, direct din fabrica (fabrica fiind la Willi la bacau ). @Calin: stiu ce spui tu, partea proasta e ca eu strang cu 2 chei, ca altfel nu poti. Una pe stanga, alta pe dreapta. Nu ai cum sa mai tii si de roata, decat cu ajutorul prietenilor. Oricum solutia lui Emppu mi se pare una eleganta rau... Da' nu tre' sa tii de roata, tre sa stea cineva pe ea. La mine se stringe doar pe-o parte fara probleme, ai incercat asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Aseara am luat gaz de la MOL. Au spray de lant cu teflon la 22.5 ron. Eu o sa iau data viitoare unul sa vedem cum e! Da' nu tre' sa tii de roata, tre sa stea cineva pe ea.La mine se stringe doar pe-o parte fara probleme, ai incercat asa? Da, si se invarte si cealalta piulitza. Oricum am strans-o bine, acum pe data viitoare e bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Da, si se invarte si cealalta piulitza. Oricum am strans-o bine, acum pe data viitoare e bine de stiut. Pai curata si tu oleaca filetul, ca inseamna ca-ti merge greu piulita aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 revenire la geci de vara. va recomand bering: bering_aero.pdf testata de mine si acum si cumparata! singura problema: tot praful din bucuresti (si credeti-ma este destul) o sa fie in tricoul vostru... si orice strop de ploaie tot acolo (in concluzie eu merg mereu cu tricou de schimb in topcase).. dar merg muuuuuuuuuult mai fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Revin cu o alta intrebare:Este normal ca motoreta sa porneasca mai greu cu motorul cald decat cu motorul rece? La mine asa se intampla (trebuie sa tin mai mult pe demaror) si mi se pare un pic ciudat. Daca e de naspa, ce ar putea fi? Multam! La fel e si la mine , porneste mai greu cand e f incalzita (nu am termometru sa iti spun o temperatura) . Dupa cum spunea si Calin , o ajut din gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Ca tot veni vorba de porniri...pe mine ma framanta ceva ( am inceput sa fac precum Calin) ... la pornire la rece, tragem socul. buuuun. dupa ce porneste, motorul urca in turatie pana pe la 3000..poate chiar 4000, depinde cat de mult ai tras socul. cum nu poti sa il bagi imediat inapoi, ca s-ar opri motorul, intrebarea care se naste este urmatoarea: Cat de mult dauneaza o asemenea pornire, in contextul in care in lumea motoarelor la cold start se recomanda sa NU turezi motorul?? Cateva adaugiri: 1. am ulei sintetic in moto; 2. becul la ulei se stinge INSTANT; PS: mai nou am inceput sa trag socul mult mai putin, chiar daca dau 2-3 "chei" ..incerc sa tin socul cat sa porneasca normal, ca sa nu mai sara in ture de nebuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Nu-i nevoie sa tragi socul la maxim, ii gasesti o pozitie relativa la semnul de pe clusterul de comenzi in care stii ca sta la o turatie cit de cit. De cind au venit caldurile eu o pornesc cu soc doar dimineata. Anyway, si ce daca se tureaza? Dupa aceea, cind pornesti cu ea, nu o turezi? Sau o lasi sa se incalzeasca la ralanti 15 minute? Ma gindesc ca nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 nu are nimic daca este la 3-4000 . mototrul la rece nu se tureaza , adica nu o duci la linia rosie . nu are nimica daca sta la 3000 cu socul tras . Daca chiar stai cu morcovul dupa ce pornesti ajusteaza socul sa stea la 2000 si gata . daca asta te face mai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Care din Banditi se mai baga sambata la o plimbare pana la slanic prahova? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Exista ulei Mobil si de moto, asta pentru ce care nu stiau. Nu pot spune ca e bun sau nu, eu am pus in vechea motocicleta si mergea ok. Cat despre geaca...eu am una de piele, cu captuseala si mi-e cald de mor in ea. Mai mai ca imi vine sa iau Dainesse-ul nevesti-mii ... si apropos de asta, au fost de vanzare la intrunire la Bacau pe la 300 lei bucata (noi) fara adaos fara nimik, direct din fabrica (fabrica fiind la Willi la bacau ). @Calin: stiu ce spui tu, partea proasta e ca eu strang cu 2 chei, ca altfel nu poti. Una pe stanga, alta pe dreapta. Nu ai cum sa mai tii si de roata, decat cu ajutorul prietenilor. Oricum solutia lui Emppu mi se pare una eleganta rau... pai si cum facem si noi rost de un nr de contact pt niste geci dainesse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) mai, referitor la uleiuri, nu stiu ce sa zic... dar eu cand nu ma pricep incerc sa nu-mi dau cu parerea degeaba... pun mana si citesc: /index.php?showtopic=62409 si http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164 mie mi se pare ca tipul chiar a studiat, tradus si mie chiar mi-a lamurit problemele! treaba e clara atunci, daca e adevarat ce se zice in articolele mai sus mentionate. uleiul folosit de mine (motul 300v full sintetic, asta daca e chiar full sinstetic ca se pare ca unele sunt catalogate drept full sintetic dar sunt minerale foarte rafinate) nu are cum sa dauneze, ba chiar e foarte bun pt bandit. iote ce zice aici: Cum alegem un ulei pentru motocicleta noastra? In cazul motocicletelor avem de'a face cu cateva probleme mai speciale. In primul rand, majoritatea motocicletelor au ambreaj in baie de ulei, acelasi ulei din motor. Daca acest ulei are un continut ridicat de molibden atunci exista pericolul ca ambreajul sa inceapa sa patineze. Asadar evitati etichetele cu "conservant de energie" "reduce consumul", etc. 0W20, 5W30 si 10W30 fac parte din aceasta categorie. Marea majoritate a motocicletelor folosesc acelasi ulei de motor si pentru transmisie. Transmisia este un adevarat ucigas pentru V.I.I. (aditivi pentru imbunatatirea vascozitatii) astfel, un ulei atat de recomandat ca 10W40 mineral cu un bogat continut de V.I.I. ar trebui evitat. De asemenea nu puteti folosi nici 10W30 datorita modificatorilor de frecare. Si'atunci? Ce folosim totusi? Uleiurile comerciale 15W40 nu sunt o alegere proasta deoarece au un continut relativ scazut de V.I.I. Orice ulei sintetic dar atentie! CU ADEVARAT sintetic va avea un continut scazut de V.I.I. astfel se pare ca merita diferenta de pret fata de cele minerale etichetate ca "sintetice". Datorita multor factori dar in primul rand datorita climei, multi dintre noi fac pauze mari de folosire a motocicletelor. Asta inseamna ca in timp, uleiul are timp sa se scurga complet in carter, lasand motorul fara protectie. Pornirea dupa o lunga perioada de stationare poate fi o adevarata provocare pentru motor. Calitatea unui ulei de a nu se scurge complet, de a lasa acea "pelicula film" pe componentele importante al motorului este ceea ce trebuie sa cautati daca sunteti un biker sporadic. Sunt cateva avantaje pe care as vrea sa le mentionez la uleiurile sintetice (veritabile). Uleiul sintetic are un factor de vascozitate ridicat fata de cele minerale. Sinteticele au o mai buna rezistenta la subtiere la temperaturi ridicate si ingrosare la temperaturi scazute. Cum sinteticele au foarte putin sau chiar deloc V.I.I. rezista mai mult la datorie fara modificari drastice ale vascozitatii. Sinteticele au o mai puternica pelicula decat cele minerale asfel dureaza mult mai mult pana acestea se vor scurge in totalitate in carter. Iar sinteticele din diesteri sunt molecule polare ce au proprietati solvante si dizolva reziduurile si produsele postcombustie. foarte bun articolul, si cred ca lamureste cam toate nelamuririle, deh, acum fiecare face cum crede ca e mai bine. cele bune, teo. chiar asa, o persoana de contact pentru gecile alea dainese facute pe plaiurile mioritice? Editat Iunie 11, 2009 de teo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 (editat) pai si cum facem si noi rost de un nr de contact pt niste geci dainesse? Intreb in stanga si in dreapta sa vedem ce mai poate face. Daca se face de ceva, o sa va anunt sa imi dati marimile. Poze daca sunt disponibile le pun aici! PRETUL nu-l mai garantez, dar va promit ca nu iau nici un ban in plus fata de cat cere! Editat Iunie 11, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Tocmai m-am dat cu SV650. Concluzia: sint fericit ca am Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.