TETEA. Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 M-am gandit sa va prezint noua mea sa touring Cei ce la Corbin si Top Saddlery isi dau reciproc capuri in gura ca n-au asa ceva in lista de vanzare Acum lasand gluma, nu i-am gasit inca inconveniente. Pe aici se poarta, e destul de comuna solutia, deci nu se uita nimeni la mine ca la urs (oaie). Vara tine racoare (e clar mai racoroasa decat o sa incinsa de soare) si iarna tine de cald. Daca ploua, se da jos in no time si dispare in bagaje. Oricum pe ploaie n-o sa rup eu 800 de km pe zi sa-mi amorteasca fundul in sa. Se poate spala la mana sau la masina, cu detergenti usori. Urmeaza s-o ajustez in fata, sa nu se mai suie pe rezervor asa mult, in rest e gata de drum. Cost - cam 20 de E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 cu scuzele de rigoare dar mi se pare foarte urat chiar daca este ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 cu scuzele de rigoare dar mi se pare foarte urat chiar daca este ieftin... Nu trebuie sa te scuzi, eu insa vad problema altfel: Este foarte practica (comoda) si mai este si foarte ieftina. Si dupa cum am zis, aici nu este o ciudatenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 domnilor! ce trebuie facut pt a inmuia ambreaju? ma doare mana dupa o tura de oras.... daca trebuie uns, cu ce recomandati?, daca nu , ce altceva e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 arata horror ,dar .. eficace ? probabil. intrebarea e cum ai fixat-o ? Si eu am problema cu ambreiajul.cred ca poti sa cauti in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 arata horror ,dar .. eficace ? probabil. intrebarea e cum ai fixat-o ? Doua benzi elastice pe sub sa fac treaba. Pielea in sine e destul de aderenta si nu fuge nicaieri. Si eu am facut ochii cand am vazut ce folosesc oamenii astia p'aci, insa i-am inteles dupa ce am facut primul drum cu ea. Flinstonmobilul rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) M-am gandit sa va prezint noua mea sa touring Cei ce la Corbin si Top Saddlery isi dau reciproc capuri in gura ca n-au asa ceva in lista de vanzare Acum lasand gluma, nu i-am gasit inca inconveniente. Pe aici se poarta, e destul de comuna solutia, deci nu se uita nimeni la mine ca la urs (oaie). Vara tine racoare (e clar mai racoroasa decat o sa incinsa de soare) si iarna tine de cald. Daca ploua, se da jos in no time si dispare in bagaje. Oricum pe ploaie n-o sa rup eu 800 de km pe zi sa-mi amorteasca fundul in sa. Se poate spala la mana sau la masina, cu detergenti usori. Urmeaza s-o ajustez in fata, sa nu se mai suie pe rezervor asa mult, in rest e gata de drum. Cost - cam 20 de E. arata super misto motocicleta dar shaua face toti bani ? e supar tare , cu toate ca e pufoasa imi place Editat Aprilie 18, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Am vazu la o gramada de motociclete touring acest gen de sa din blana... toata lumea care avea si cu care am vorbit, n-au avut decat cuvinte de lauda. ce-i drept... pe naked-uri n-am vazut pana acum. cele mai multe erau V-Strom-uri 650 si 1000, Varadero-uri, Caponorduri si 1200GSuri... oricum, te felicit si iti doresc sa calatoresti foarte multi km cu coitele incalzite si relaxate Cheers!!! Editat Aprilie 18, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Salutare, Sa ma prezint si sa prezint samuraiul meu. Miyamoto Musashi II este un bandit 650 SA, 2007, ~13.000 km. Eu sunt prezent in Bucuresti, cine e doritor de ture scurte si nu chiar Editat Aprilie 18, 2010 de deviltry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 こんにちは。私たちの世界へようこそ。素敵な侍。 (salut. bine ai venit in lumea noastra. frumos samuraiul.) Cat mai multi km si sa te bucuri de el cu fiecare ocazie! Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 multumesc de urari. ma supara rau vantul la peste 110... idei de parbriz de touring aveti ? am gasit ceva la twthrottle, insa nu stiu cat de eficient este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 multumesc de urari. ma supara rau vantul la peste 110... idei de parbriz de touring aveti ? am gasit ceva la twthrottle, insa nu stiu cat de eficient este. daca pe tine te supara vantul iti dai seama cat de tare ma supara pe mine ca nu am nici un fel de parbriz! am fost azi la ruse cu pasager si nu am putut sari de 140. de fapt am mers cu 100-120. la 140 incrancenarea cu care ma agatam de ghidon m-a obosit cumplit in alta ordine de idei am si eu o intrebare: -cand merg in viteza constanta mi se intampla sa scada sau sa creasca in turatie fara ca eu sa accelerez/deccelerez. simt si variatiile de viteza. nu mi se intampla mereu. o fi de la combustibil prost? ca de abea ce i-am facut (din nou) carburatia... (ambreiajul nu patineaza...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Sa ma prezint si sa prezint samuraiul meu.Miyamoto Musashi II este un bandit 650 SA, 2007, ~13.000 km. ma supara rau vantul la peste 110... idei de parbriz de touring aveti ? am gasit ceva la twthrottle, insa nu stiu cat de eficient este. Salut, Bine ai venit! Foarte frumos/ingrijit Banditu'. Inteleg ca esti un fan Eiji Yoshikawa? Legat de parbriz...ma mir ca ai probleme cu vantul la 110 pe un S. La mine (N) incepe sa fie deranjant pe la la 120-130. Poti sa arunci un ochi aici: http://www.motorteam.ro/accesorii/lista/0/3/1/8, dar cei mai in masura sa-ti dea un sfat sant tot cei cu S-uri. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nu-mi vine sa cred ca un S se vaita de vant..Eu nu am decat farul care ma protejeaza de vant..de la 120 in sus e deranjant..momentan nu am iesit decat o singura data din oras si a fost cam nasol fara windshield.. Si eu ar trebui sa-mi iau un parbriz..am inteles ca ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Nu-mi vine sa cred ca un S se vaita de vant..Eu nu am decat farul care ma protejeaza de vant..de la 120 in sus e deranjant..momentan nu am iesit decat o singura data din oras si a fost cam nasol fara windshield..Si eu ar trebui sa-mi iau un parbriz..am inteles ca ajuta! Am eu un parbriz pentru Bandit N pe care nu-l folosesc din doua motive... nu simt nevoie, nici macar la drum lung, iar in oras, prin toate gropile si sinele de tramvai, cam vibreaza si nu-mi place... daca are careva nevoie, da-ti un semn pe mess. parbrizul are doua brate cu care se prinde de ghidon... PS: pe banditu meu cel putin, imi da impresia ca arata ca un Alien... ii face ditai capu... nu-mi place delloc cum arata... Editat Aprilie 18, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Am vazu la o gramada de motociclete touring acest gen de sa din blana... toata lumea care avea si cu care am vorbit, n-au avut decat cuvinte de lauda. ce-i drept... pe naked-uri n-am vazut pana acum. cele mai multe erau V-Strom-uri 650 si 1000, Varadero-uri, Caponorduri si 1200GSuri... oricum, te felicit si iti doresc sa calatoresti foarte multi km cu coitele incalzite si relaxate Cheers!!! Multam de urari, asemenea si voua! Mesaj completat Salutare, Sa ma prezint si sa prezint samuraiul meu. Miyamoto Musashi II este un bandit 650 SA, 2007, ~13.000 km. Belea motorul, sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 M-am obisnuit atat de mult cu vantul ca de ceva timp nici pe la 150 nu ma deranjeaza. Daca as merge pe ceva cu protectie buna la vant as zice ca e ceva in neregula sau ca e prea silentios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Nimic legat de stema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 De la cele patru variante, n-am mai facut nimic din cauza timpului... trec printr-o perioada un pic mai delicata si la serviciu e din ce in ce mai aglomerat... o sa mai fac cate ceva printre picaturi.... sorry... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 salutari! week-endu' asta am scos si eu Banditul la aer (a se citi "la drum lung"). Bucuresti- Targoviste- Sinaia - Predeal | Predeal - Sacele - Cheia - Ploiesti - Bucuresti. Foarte misto... sunt multumit de absolut tot: suspensii, pozitie, manevrabilitate, frane, putere, motor, sunet...tot! Mi-a consumat o medie de 5,2/100, ceea ce e ok zic eu, avand in vedere ca am mers mai sport/turat/frana de motor etc.. pe serpentine Sunt indragostit de motocicleta mea. In oras schimb intre 4.000 si 5.500 mii ture, cu rarele spicuri pana la 6-7.000 In afara, schimb ceva mai sus... daca scad sub 4.500 dau inferioara, daca trec 6.000 dau superioara...cand sunt pe curbe merg mai sportiv, deci mai turat. La drum intins, intre 80-100 km/h sunt intr-a-5-a, daca trec de 100, 110, dau pe a sasea...astea dau cam intre 5-6500..la drum lung/intins. e un stil de mers ok pt bandit? intreb asta pt ca venind de pe cruisere mi-e sa nu merg putin subturat, ca alea aveau 7.000 rpm maxim. E primul meu 4L. Am mai mers cu CB-ul pretinei , dar paralel-twin e cu totul altfel. Si am descoprit o chestie, am gasit o mufa care nu stiu de unde e, ce face, si unde ar trebui infipta (in cazul in care tre infipta undeva). E undeva langa modulul de aprindere, dintr-o singuranta(cred eu ca ar fi) pleaca un cablu ce se imparte in mufa asta si cealalta parte se infinge in aprindere. Am cautat o lamela unde ar fi putut fi infipta, in apropierea ei si nu gasesc... aprinderea mai are o mufa sus dar e 'ocupata' de alt fir. Mufa e oxidata, si nu pare a fi iesit de curand de undeva, nici nu prezinta urme ca ar fi stat mufata undeva...pare scoasa de ceva vreme. Asa era de cand am luat mobra...ca am vazut-o si in pozele din prima zi cu banditul. Precizez ca mobra nu are nimic, merge bine. stiti cumva de la ce e? atasez poze, e incercuita cu rosu: Mesaj completat cred ca am gasit pentru ce e mufa! In manualul de service zice la capitolul electrica, pe la bobinele de inductie am gasit asta masoara voltajul bateriei folosind mufa cu Portocaliu/Galben, Negru/Alb de langa bobina de inductie cu contactul pus pe on. deci e pentru diagnosticat. m-am linistit:P la voi tot asa atarnanda e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Foarte misto... sunt multumit de absolut tot: suspensii, pozitie, manevrabilitate, frane, putere, motor, sunet...tot! Super ok, bine ca iti place. Trecerea de pe criuser pe un naked nu e intotdeauna "gustata". Mi-a consumat o medie de 5,2/100, ceea ce e ok zic eu, avand in vedere ca am mers mai sport/turat/frana de motor etc.. pe serpentine Foarte bun consum!! In oras schimb intre 4.000 si 5.500 mii ture, cu rarele spicuri pana la 6-7.000In afara, schimb ceva mai sus... daca scad sub 4.500 dau inferioara, daca trec 6.000 dau superioara...cand sunt pe curbe merg mai sportiv, deci mai turat. La drum intins, intre 80-100 km/h sunt intr-a-5-a, daca trec de 100, 110, dau pe a sasea...astea dau cam intre 5-6500..la drum lung/intins. e un stil de mers ok pt bandit? intreb asta pt ca venind de pe cruisere mi-e sa nu merg putin subturat, ca alea aveau 7.000 rpm maxim. E primul meu 4L. Am mai mers cu CB-ul pretinei , dar paralel-twin e cu totul altfel. Cam asa schimb si eu, in oras mai rar spre 6-7000, in afara depinde si de drum. Oricum e bine ca prin oras sa nu o tii sub 4000. Daca se mai intampla sa cada la 3000...accelereaza usor, nu-i da gaz din prima (daca ai nevoie) sau coboara 1-2 trepte daca ai nevoie de cuplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 hmm..si eu tot pe la 4-5000 ture schimb, dar se mai intampla sa incetinesc in spatele masinilor pana la 3000..Deci nu e bine, ca habar nu aveam..este primul meu motor. Cum vi se pare ca se misca ghidonu in comparatie cu alte modele ? Mie mi se pare ca se misca cam greu, dar nu stiu daca sunt de vina cele 220 kg pe care le are, sau am eu vreo problema la el.Tare as vrea sa vad cum se comporta la voi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Repet, poti cobora la 3000, dar important e sa nu accelerezi de la 3000 sau daca o faci sa o faci fooooaaarrteee lin, preferabil este retrogradarea macar a unei trepte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salutare, Sa ma prezint si sa prezint samuraiul meu. Miyamoto Musashi II este un bandit 650 SA, 2007, ~13.000 km. Eu sunt prezent in Bucuresti, cine e doritor de ture scurte si nu chiar salut cu tine m-am intalnit la semafaore de am vorbit nu ? (am tot bandit S k5 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.