talhar Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salutare. Eram dator cu niste poze. Le-am facut azi dimineata cand incalzeam motorul. Scuzati calitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Te dai rau pe curbe nu gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Te dai rau pe curbe nu gluma Sa stii ca se tin bine in asfalt pe curbe, iar faptul ca e mai lat chiar ajuta. Ce-mi place cand se mai uita curiosi la cauciuc si il vad asa scamosat pe margini si imi zic "bai da cauciucul asta nu e cam tocit?" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Ziua buna, Spre (posibila) nemultumire a unora de pe aici o sa fac un post sa ma laud.... Am facut aproape 1400 km in weekend, adica de joi pana duminica si Bandita mea s-a comportat fara gres. Mi-a tolerat cu rabdare ( si cu bucurie ca deh, si ea se simte bine sa-i falfaie codita in vant la viteze mai marishoare fugareala de pe autostrazi, mi-a bombanit nemultumita pe hartoapele de pe prima parte de Transfagarasan (de la Curtea de Arges in sus pana la vreo 20 km inainte de Balea) si a fost de-a dreptul uimita de drumul forestier de la iesirea din Nandru pana la campingul cu intrunirea. Am fost la Hunedoara si la Sibiu ( ca tot nu ma puteam eu hotari incotro). Dar a mers constant, fara nici un fel de hopuri. Singura problema e ca mi s-au slabit cateva suruburi la cadrul de carena si cam batzaie si scartzaie dar astazi se rezolva. Un singur lucru mi-a lipsit si am decis sa remediez problema si de altfel asta e al doilea motiv pentru care postez: am nevoie maxima de un topcase cu suport cu tot. Si-a pus careva pe pop? Stiu ca s-a mai discutat, cu multe pagini inainte, dar daca vreunul care a mai facut-o deja are un moment sa-mi impartaseasca experienta v-as fi recunoscatoare. Hai drumuri bune si fara idioti in cale. PS. Mai jos casca mea la castelul Huniazilor, in timp ce purtatoarea ii facea poza de HI5 si motivul pentru care am mare nevoie de topcase (a se vedea bagajele). Editat August 17, 2010 de one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ziua buna, Spre (posibila) nemultumire a unora de pe aici o sa fac un post sa ma laud.... Am facut aproape 1400 km in weekend, adica de joi pana duminica si Bandita mea s-a comportat fara gres. Mi-a tolerat cu rabdare ( si cu bucurie ca deh, si ea se simte bine sa-i falfaie codita in vant la viteze mai marishoare fugareala de pe autostrazi, mi-a bombanit nemultumita pe hartoapele de pe prima parte de Transfagarasan (de la Curtea de Arges in sus pana la vreo 20 km inainte de Balea) si a fost de-a dreptul uimita de drumul forestier de la iesirea din Nandru pana la campingul cu intrunirea. Am fost la Hunedoara si la Sibiu ( ca tot nu ma puteam eu hotari incotro). Dar a mers constant, fara nici un fel de hopuri. Singura problema e ca mi s-au slabit cateva suruburi la cadrul de carena si cam batzaie si scartzaie dar astazi se rezolva. Un singur lucru mi-a lipsit si am decis sa remediez problema si de altfel asta e al doilea motiv pentru care postez: am nevoie maxima de un topcase cu suport cu tot. Si-a pus careva pe pop? Stiu ca s-a mai discutat, cu multe pagini inainte, dar daca vreunul care a mai facut-o deja are un moment sa-mi impartaseasca experienta v-as fi recunoscatoare. Hai drumuri bune si fara idioti in cale. PS. Mai jos casca mea la castelul Huniazilor, in timp ce purtatoarea ii facea poza de HI5 si motivul pentru care am mare nevoie de topcase (a se vedea bagajele). Banditu tau arata exact ca al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Banditu tau arata exact ca al meu Cand ii inatlnim? tu ai topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Cand ii inatlnim? tu ai topcase? Treaba cu intalnitu nu stiu ce sa zic. Mergem pe principiul "time is money" = "timp este si maine" . Topcase nu am, am doar un suport pentru el. Ma chinui si eu ca tine cu genti laterale, cu ghiozdan de rezervor, cu o geanta prinsa pe suportul de topcase, dar ce sa zic, cara destul de mult . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ai sa razi dar am si ceva legaturi puternice in Constanta si stau in Bucuresti Mah...tu esti io...sau io sunt tu...sau.........http://www.youtube.com/watch?v=BXLppLDIbcI .... Scuze de OffTopic inca o data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului. Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto. Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 PS. Mai jos casca mea la castelul Huniazilor, in timp ce purtatoarea ii facea poza de HI5 si motivul pentru care am mare nevoie de topcase (a se vedea bagajele). Dupa bagaje intuiesc ca nu ai fost cu cortul. Prin ce zona te-ai cazat ? Intreb pentru o eventuala excursie pe transfagarasan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) Dupa bagaje intuiesc ca nu ai fost cu cortul. Prin ce zona te-ai cazat ? Intreb pentru o eventuala excursie pe transfagarasan. ba da, am fost cu cortul, dar l-am plasat pe un alt motor tocmai pentru ca eu nu mai aveam loc... Altfel, depinde unde vrei sa mergi. ca pensiuni se gasesc peste tot. Si in Curtea de Arges, si mai sus pe partea sudica si spre nord, spre Sibiu. noi nu am campat in zona ci am mers mai departe la intrunire la Hunedoara. Editat August 17, 2010 de one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 iaca m-am intors si eu din tura doi de vacanta si spre parerea de rau a unora inca mai traiesc. Iasi - Transfagarasan - Vama Veche - Varna - si retur -> 1800 si ceva de km au fost si ceva peripetii dar le-oi povesti alta data. singura problema e ca a inceput sa-mi curga masiv ulei pe la unul din suruburile de fixare a protectiei de motor din dreapta. am pierdut aproape 1 l de ulei, a scazut sub semnul de minim. si de data asta mai mult de nevoie decit de voie am completat tot cu ulei de masina, ca astia n-au vrut sa deschida magazin Louis in vama. ironia e ca ce n-am catadiscsit sa rezolv unde si cind aveam toate resursele la indemina am rezolvat la capatul lumii cu niste silicon, trusa scule a motorului si o cheie reglabila. in aproape 1000 km n-am mai avut probleme. Mesaj completat vad ca intreaba unii de topcase. dupa citeva ture chinuite cu rucsacul legat cu coarde elastice de sa mi-am luat topcase. arata ca naiba pe un motor modificat ca al meu, dar nu mai sint dispus sa renunt la functionalitate pentru estetica. si ca veni vorba. din cauza unor neintelegeri am ramas cu un topase Givi in plus. are placa de fixare dar cadrul nu e pentru Bandit (am incercat pe Pop si pe Kult). case-ul e de vinzare si la cerere pot face suport pentru Kult si Pop. poze si mai multe detalii aici: /index.php?showtopic=569365 distantierele din poze sint improvizate din niste piese de scuter si niste piulite pentru ca duminica chiar n-am avut cum sa gasesc strungar. daca cineva e interesat pot face si distantierele la strung. pret 300 RON fara barele de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salutare! Aseara cand mai bucataream un pic la mobra am constatat ca nu mai imi merge senzorul pentru stopul de frana pe fatza. Poate stie careva unde sa desfac inainte sa ma apuc sa caut eu Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 banuiesc ca ai verificat papucii de la senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 banuiesc ca ai verificat papucii de la senzor. Nu Calin, nu am apucat sa ma uit la absolut nimic. Dar cum ai zis tu, probabil cu asta am sa incep. Alte ponturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 A venit vremea sa-i pun incaltri noi la Kult-ul meu de 600. V-as cere niste recomandari, ce aveti pe ele, cum se comporta pe uscat, pe ploaie, cat tin, ce ati vrea sa puneti la urmatorul schimb, etc. Musai sa fie numai dimensiunile din acte, nu am cum sa circul cu alte cauciucuri mai mari. Multumesc anticipat pentru sugestii, drumuri frumoase sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 daca nu te dai race ia-ti cauciucuri de touring, sint compromisul intre aderenta si durabilitate. multi o sa-ti recomande cauciucuri sport ca fiind cele mai bune dar adevarul e ca acele cauciucuri sint gindite sa mearga cel mai bine pe asfalt perfect si cind sint incalzite la maxim. in regim de touring aceste conditii n-o sa fie satisfacute 100% din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 daca nu te dai race ia-ti cauciucuri de touring, sint compromisul intre aderenta si durabilitate. multi o sa-ti recomande cauciucuri sport ca fiind cele mai bune dar adevarul e ca acele cauciucuri sint gindite sa mearga cel mai bine pe asfalt perfect si cind sint incalzite la maxim. in regim de touring aceste conditii n-o sa fie satisfacute 100% din timp. Perfect de acord cu tine Calin, am sustinut si eu asta chiar pe topicul nostru, al banditilor. Touring sa fie! Va rog insa sa-mi sugerati cativa producatori si modelele respective, mai ales daca le-ati folosit, dar nu-i musai Thanx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 m-am intors samnbata din vacanta. am facut aproape 2.000 km cu banditul. In tura asta, o singura problema, dar nu tine de bandit: pe drumul de intoarcere, undeva in bulgaria, am ramas fara semnal spate stanga. acasa am aflat ca se futu' fasungu'(defect de fabricatie) Atat. Pe bandit poti atarna bagajale cu gramada. - pe codita am atarnat coburi textile (am urmat sfatul unuia din banditi, si am folosit banda de zugrav, foarte misto metoda) - pe suportul de topcase am pus intr-un fel de geanta (mai degraba rollbag/husa) cortul + 2 saci de dormiti. saci pe care trebuie sa-i schimb cu unii mai mici neaparat. Astia sunt pre mari + ca-s prea caldurosi pt iunie-iulie-august. - tangbag. nu mi-a lipsit nimic => bandit rulz la turing cateva poze de pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 m-am intors samnbata din vacanta. am facut aproape 2.000 km cu banditul.In tura asta, o singura problema, dar nu tine de bandit: pe drumul de intoarcere, undeva in bulgaria, am ramas fara semnal spate stanga. acasa am aflat ca se futu' fasungu'(defect de fabricatie) Atat. Pe bandit poti atarna bagajale cu gramada. - pe codita am atarnat coburi textile (am urmat sfatul unuia din banditi, si am folosit banda de zugrav, foarte misto metoda) - pe suportul de topcase am pus intr-un fel de geanta (mai degraba rollbag/husa) cortul + 2 saci de dormiti. saci pe care trebuie sa-i schimb cu unii mai mici neaparat. Astia sunt pre mari + ca-s prea caldurosi pt iunie-iulie-august. - tangbag. nu mi-a lipsit nimic => bandit rulz la turing cateva poze de pe drum. Man si eu car cu al meu exact ca tine. Cred ca daca iau bagajele de pe bandit abia incap in matiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 In tura asta, o singura problema, dar nu tine de bandit: pe drumul de intoarcere, undeva in bulgaria, am ramas fara semnal spate stanga. acasa am aflat ca se futu' fasungu'(defect de fabricatie) ha. si eu am ramas fara semnal pe spate la un moment dat si am crezut ca e becul dar s-a dovedit a fi tot fasungul. culmea e ca am semnale exact ca ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Coburile sunt puse corect ? nu trebuiau invers, cu partea mai ingusta in fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 da' cred ca i-au sgtricat toata aerodinamica btw, cititi aici /index.php?...p;#entry2561978 si incercati sa dati pe gogu' ceva de genul "handlebar wobble top case" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Perfect de acord cu tine Calin, am sustinut si eu asta chiar pe topicul nostru, al banditilor. Touring sa fie! Va rog insa sa-mi sugerati cativa producatori si modelele respective, mai ales daca le-ati folosit, dar nu-i musai Thanx! pai daca vrei touring touring brigestone bt020 (de la 20 in sus), te vor tine cam 30 000 km , dar in oras nu au timp sa se incalzeasca aproape deloc.. brigestone bt016 am pe fata, are intre 15 -20 000 km si inca mai merge ceva , se comport bine si la touring si prin oras vezi neaparat sa fie made in japan si sa aibe DOT 2010 pt ca le vei tine ceva ani *ambele tipuri de cauciucuri le-am avut. Editat August 19, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Farul naked de bandit are un singur bec pentru ambele faze si acela e H4? Daca da, are cineva asa far de vanzare, dar in stare buna? Editat August 19, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.