Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare oameni.

alin, pe partea stanga (cum stai pe mobra), din far pleaca un mananuchi gros de fire, care de obicei freaca de gat/cadru... de multe ori freaca pana se intrerupe unu din fire, vezi p-acolo.

Io am patit-o la viroaga.

 

E bine sa dai cu band-izoler negru sa incarci acolo bine, better safe than sorry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

frati banditi :baldy:

 

V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta.

 

Need help

 

tx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi :baldy:

 

V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta.

 

Need help

 

tx

Da, mi-am pus eu si am folosit-o pentru GPS.

Mi-au montat-o la Elf, nu as putea sa iti dau mai multe detalii din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alin, pe partea stanga (cum stai pe mobra), din far pleaca un mananuchi gros de fire, care de obicei freaca de gat/cadru... de multe ori freaca pana se intrerupe unu din fire, vezi p-acolo.

Io am patit-o la viroaga.

 

E bine sa dai cu band-izoler negru sa incarci acolo bine, better safe than sorry.

Mersi de pont, am cautat insa nu se vede sa fie de acolo problema, sau cel putin nu mi-am dat eu seama. Izolatia e la locul ei, am miscat de multe ori firele insa nimic.

O sa ajunga pe mana unui electrician, e o treaba de o iarna, cum zicea Emppu :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, chestiunile astea nu se pot diagnostica pe forum, ca pot avea 548787 de mii de cauze si mai ales defectele intermitente-s greu de depistat, poti sa faci pe dracu-n patru si sa crezi ca ai rezolvat, numai ca sa reapara cind ti-e lumea mai draga.

la masini/motociclete se folosesc conectori special proiectati, care se tin mult mai bine unii de altii, ai caror contacte nu oxideaza sau cedeaza asa de usor da' nu-s nemuritori. de exemplu, daca ai spalat vreodata cu spuma activa sau alta oroare de genul si a intrat pe-acolo... mie mi-e ramas si acum ascunsa pe undeva sub sha niste spuma intr-un coltisor si de fiecare data cind ploua antreneaza mizeria aia si-mi corodeaza tot ce poate pe acolo. apropo de asta, sfatul meu e sa nu spalati cu nimic altceva in afara de sampon auto, chiar si degresantul ataca aluminiul big time.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, chestiunile astea nu se pot diagnostica pe forum, ca pot avea 548787 de mii de cauze si mai ales defectele intermitente-s greu de depistat, poti sa faci pe dracu-n patru si sa crezi ca ai rezolvat, numai ca sa reapara cind ti-e lumea mai draga.

la masini/motociclete se folosesc conectori special proiectati, care se tin mult mai bine unii de altii, ai caror contacte nu oxideaza sau cedeaza asa de usor da' nu-s nemuritori. de exemplu, daca ai spalat vreodata cu spuma activa sau alta oroare de genul si a intrat pe-acolo... mie mi-e ramas si acum ascunsa pe undeva sub sha niste spuma intr-un coltisor si de fiecare data cind ploua antreneaza mizeria aia si-mi corodeaza tot ce poate pe acolo. apropo de asta, sfatul meu e sa nu spalati cu nimic altceva in afara de sampon auto, chiar si degresantul ataca aluminiul big time.

Pai din start am si zis ca nu astept remdeiu pe forum, impartasesc doar ce am patit, fara a avea pretentia ca cineva sa imi repare mobra din taste.

Omul si-a dat o parere, am verificat insa nu era de acolo buba.

Atat ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa-mi dau motorul si sa-mi iau un k1200r. cam care mai sunt preturile la un bandit din 2001 cu 37.000km cu "mici imbunatatiri" tehnice si optice?

buna alegere, eu visez la k1200s sau fjr dar `mai e mult pana departe`

 

in alta ordine ...merge careva maine (adica duminica) pe transfagarasan ? ^_^ in jur de ora 10...

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa-mi dau motorul si sa-mi iau un k1200r. cam care mai sunt preturile la un bandit din 2001 cu 37.000km cu "mici imbunatatiri" tehnice si optice?

Ce sa zic....... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuu , ramai la Bandit ^_^ , mai ales ca al tau e unul din cele mai frumoase exemplare de pe aici.

BMW-ul ala arata state of the art, este unul in Zalau luat de nou de un, sa ii zicem om. Se vede la ochi ca e numai varf de tehnologie in el, insa mie nu imi place destul incat sa ma gandesc sa imi cumpar asa ceva. Bine, nu cunosc nici pretul insa sigur e peste talharul meu. La ala am vazut live prima data furca aia ciudata, paralever sau cum dumnezo ii zice.

Oricum, posesorul e la mititica acum, asa ca nu l-am mai vazut de mult. Isi trage si motorul sufletul, ca ala numai il chinuia degeaba. O reusit in cateva mii de km sa ii f.ta ambreiajul. Incerca sa plece de pe loc si nimic, il tura catre 7-8k si nu se urnea motorul.

Deci, ramai la Bandit :D

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intelegeam poate daca era vorba de un K1200R... da' S? din pacate preturile au scazut mult si chiar daca e-n stare buna si modificat e posibil sa nu impresioneze, pentru ca oricum multi isi iau genul asta de motor ca "sa-l dea dupa un sezon", dupa care-si iau ceva "serios", gen CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic....... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuu , ramai la Bandit ^_^ , mai ales ca al tau e unul din cele mai frumoase exemplare de pe aici.

BMW-ul ala arata state of the art, este unul in Zalau luat de nou de un, sa ii zicem om. Se vede la ochi ca e numai varf de tehnologie in el, insa mie nu imi place destul incat sa ma gandesc sa imi cumpar asa ceva. Bine, nu cunosc nici pretul insa sigur e peste talharul meu. La ala am vazut live prima data furca aia ciudata, paralever sau cum dumnezo ii zice.

Oricum, posesorul e la mititica acum, asa ca nu l-am mai vazut de mult. Isi trage si motorul sufletul, ca ala numai il chinuia degeaba. O reusit in cateva mii de km sa ii f.ta ambreiajul. Incerca sa plece de pe loc si nimic, il tura catre 7-8k si nu se urnea motorul.

Deci, ramai la Bandit :D

pai un k1200r e pe la 6.ooo cu vreo 15.000km...nu prea poti compara banditul cu bmw-ul....bmw-ul e net superior dpdv tehnic,optic si fialbilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai un k1200r e pe la 6.ooo cu vreo 15.000km...nu prea poti compara banditul cu bmw-ul....bmw-ul e net superior dpdv tehnic,optic si fialbilitate

Si cu toate astea suntem pe un topic dedicat exclusiv modelului de Suzuki.

O fi BMW-ul superior, insa in tara noastra nu e asa apreciat sau cunoscut. Fara a incerca sa nasc polemici si certuri nesfarsite, insa nu cred ca exista om normal la cap care sa nege fiabilitatea motorului de pe Bandit, indiferent de cilindree.

Pareri sau aprecieri pro sau contra unui model poti sa ai (oricare dintre noi), ideea e carui model ii esti partinitor.

Asta e un fel de Honda-i Honda, si cu toate astea exista si alte motociclete , la fel cum exista si honde cu motor puscat.

Deci, Bandit rules ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma incep sa-i dau si eu dreptate lui KMIHAI ca e cam pe moarte topicul asta, miine poimiine o sa vina aici vreunu' sa intrebe ce recomandam intre CBR F1 si F2.

chestia cu fiabilitatea o tot aud dar daca ati afla cam in ce fel au fost intretinute motoarele care au crapat v-ati lamuri cum stau lucrurile in realitate. de nr. de kilometri la care crapa un motor nu cred ca are sens sa se preocupe decit cineva care face minim 20000 de km pe an si din astia eu nu cunosc decit vreo 2 in tot Iasul. pina si cei mai sceptici mecanici spun ca o japoneza careia i se schimba uleiul la vreme si cu care nu se merge constant in 11000 de ture tine lejer suta de mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

M-am Banditit ^_^.

Bandit 650S, 2008, Black.

Poze dupa ce il coafez un pic.

 

In afara de asta mi-am facut o lista lunga de modificari pe care mi-as dori sa le fac:

In ce directie vrei sa mergi? Adica vrei sa il faci hooligan, orientat spre sport, spre touring ? Sunt multe modificari acolo, dar nu mi-am dat seama ce doresti sa obtii din el.

 

Cu parbrizul s-ar putea sa te pot ajuta eu - am un MRA cu deflector, daca te hotarasti sa il schimbi poate ti-l vand eu.

Mesaj completat

ma gandesc sa-mi dau motorul si sa-mi iau un k1200r. cam care mai sunt preturile la un bandit din 2001 cu 37.000km cu "mici imbunatatiri" tehnice si optice?

M-am gandit si eu mult timp la varianta asta. Totusi, un naked cu puterea asta imensa nu stiu unde l-as putea folosit. Touring nu, pentru sport sunt alternative mai bune (S-ul de exemplu). Ce ai vrea sa faci cu el mai exact si Bandit-ul nu poate?

 

Referitor la suspensia aceea - din ce am inteles separa fortele care afecteaza suspensia de virare. Recent am fost pe drumul Lugoj-Deva si sunt acolo niste denivelari incredibile pe dealuri. Imi sarea ghidonul din mana, sunt curios daca acest tip de tehnologie ar ajuta la ceva. A fost mentionat si amortizorul de ghidon, in ce situatii ar fi folositor un astfel de accesoriu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In afara de asta mi-am facut o lista lunga de modificari pe care mi-as dori sa le fac:

- furtune frana racing;

- discuri racing/goblenuri ^_^

- manete racing;

 

VcD

 

Nu cred ca ai nevoie de amortizor de ghidon pentru o motocicleta relativ grea si nu prea puternica. Ti se par prea moi suspensiile Banditului? Mie mi se par tocmai bune pentru drumurile din romania.

Mergi la curse/circuit cu motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a... acuma am citit si eu mai bine si-am vazut ca KMIHAI vreau 1200R. asa da... recunosc si eu ca motorul ala arata beton, si nu sint multe care sa ma faca sa zic asta.

@RvsS: mie mi se pare fix motor de fitze da' in sensul bun. adica nu in sensul de CBR colorat frumos ci asa ca sa-l aprecieze cine trebuie si are ochi. mi se pare de iesit in weekend la dat pe-o roata si de facut supersporturile sa plinga la capitolul acceleratie (din cite-mi amintesc are vreo 180 de cai si probabil cuplu pe masura). plus ca nu inteleg de ce zici ca e inutil, multi fac touring serios pe naked si nu ma refer la semi- cum ai tu, ci naked 100%. si nu se pling. nu cred ca motorul ala te poate face sa-ti para rau ca l-ai luat. ramine problema pieselor, daca ai dat cu el de pamint e posibil sa trebuiasca sa faci credit ca sa schimbi un far. eu as zice go for it da' sincer as pastra si Banditul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt eu mai comod, dar pentru touring - adica 600+ km/zi pe autostrazi mie imi trebuie un parbriz mai inalt decat am acum, MRA cu deflector. Ce sa mai zic de un naked. K1200R are intr-adevar 163 cai si 127 NM cuplu. Accelaratia pana la 100 km/h in 2,6 secunde este senzationala.

 

Revenind la Bandit, ca sa nu fiu offtopic, m-am intors din concediu, 6003 km prin Europa. Moto s-a comportat foarte bine, nu am avut nicio problema tehnica. Voi pune un link cu poze in cazul in care sunt amatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RvsS Vreau touring si estetica! Cu parbrizul am rezolvat-o intre timp. Proprietarul anterior, a tinut afisul in "geam" pana a copt scochul, dupa care l-a luat la racait cu buretelul de bucatarie si cu Cif. L-a facut praf, asha ca n-am rezistat si am luat un Puig, negru... Arata super.

 

@ Dan_06 Nu, nu ma duc la curse. Cu amortizorul de ghidon inteleg, dar cu suspensia, tocmai, urmaresc un raspuns mai bun la denivelari. Un arc progresiv cred ca este mai bun decat unul normal.

 

 

Merci de comentarii!

post-11483-1282500375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve.

deci...

1. priza mi-am montat singur, cositorit pe pozitie. altfel spus priza merge doar daca am pozitia pornita. motiv? ca sa nu se trezeasca vreunul cu glume in program sa puna vreun ban in priza ca sa se arda ceva pe acolo. exista siguranta, stiu, dar inca o protectie in plus nu strica.

2. cauciucuri: Continental RoadAttack au cele mai tari review-uri. Mult peste BT la clasa touring! Eu am Michelin Pilot Road pe spate, mi se pare ok. Insa nu am mers deloc pe ploaie (inca ^_^) Eu RoadAttack vreau sa iau cand se duc ce am acum. Opinia mea :D

 

H4 bec la bandit cu far clasic, recomand bec de la Osram cel cu "up to 4000 Kelvin". Lumineaza foarte bine!

Mesaj completat

Am uitat sa va spun ... mi se f***t lantul :) Mai pe intelese, o poarte a lantului e larg tare si o alta parte a lui e tapan :) Slava Domnului ca am ajuns "safe" de la Radauti inapoi :D

 

Next on my list: DID VX X ring sau RK O ring, preferabil prima varianta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ,

 

acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul.

azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal)

am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana

 

nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una,

daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ,

 

acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul.

azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal)

am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana

 

nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una,

daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit :)

 

Din ce povestesti tu, suna a lichid de frana cu ceva apa in el. Incearca sa schimbi lichidul de frana si fa-i o aerisire ca la carte. Dupa aia te gandesti la pompa. Bafta!

Mesaj completat

salve.

 

2. cauciucuri: Continental RoadAttack au cele mai tari review-uri. Mult peste BT la clasa touring! Eu am Michelin Pilot Road pe spate, mi se pare ok. Insa nu am mers deloc pe ploaie (inca ^_^) Eu RoadAttack vreau sa iau cand se duc ce am acum. Opinia mea :D

 

 

Am comandat deja Michelin Pilot Road. Sper sa fie o alegere buna. Merci oricum.

 

Am DID X-ring, si l-am intins o singura data in 15000 de km. Dar e mereu curat si uns. :) Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Next on my list: DID VX X ring sau RK O ring, preferabil prima varianta!

Intrebare sa-mi satisfac o curiozitate personala.

RK e model de lant DID? ^_^

Asa scrie si pe al meu si nu stiu ce foaita e. Si da, o sa fie tot din asta urmatorul. Ingrijit cum trebuie, poate mai maniacal nu a trebuit in 13 000 de km intins decat o data, a doua oara am vrut io insa nu cred ca s-a miscat pana la urma de unde era initial. Mai am cam jumate plus o linie luat dupa martori, insa daca trag cu mana de lant in spatele pinionului se misca putin, deci ceva uzura are.

Bafta

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, RK e marca! Din ce am vazut pe ebay, RK face lant pt Suzuki. Adica Suzuki nou (la vremea Kult-ului) ci ca cu RK venea din fabrica!

 

Problema lantului meu e mai veche, insa s-a accentuat exponential datorita greutatii (bagaje) si pasagerului! Eu il tin curatat, uns ... nu e asta problema. Oricum, daca e sa judec lucrurile la rece si sa spun ca moto are intr-adevar 33 mii de km, lantul nu pare a fi schimbat. 33 mii un lant e super ok in opinia mea!

 

PS: ca o chestie de invatat de la altii mai fraieri, ca mine ^_^ eu cand am intins lantul nu am observat ca o parte a lui e mai intinsa si alta mai slabita. Nu stiu care din cele 2 parti ale lui am prins-o la intindere. Daca am prins partea mai stransa si am intins lantul atunci e ok. Dar dupa cum se misca treburile cred ca am prins partea mai slaba si am intins lantul fata de aceasta parte. Motiv pentru care cand a ajuns la partea stransa, lantul s-a fortat. Na..nu am fost inspirat sa verific lantul pe toata lungimea lui, nu credeam ca un lant poate sa se faca asa, jumate strans, jumate labartat. Dar...omul mai invata, din greselile lui, conform proverbului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

Uichiendu asta a fost plin de intamplari.

1. Mi-am luat de la louis setu ala de polish si mi-am frezat ftoba finala, saxofoanele si capacul cu indicatorul de ulei.

2. Nu stiu cum dracu s-a agatat de perie cablul de la senzorul de acceleratie (e cablul ala care duce in carburator pe partea dreapta cum stai pe motor). Cu ce dracu influienteaza ala bunul mers al banditului?

3. Cum mergeam eu linistit, intr-o vale statea pe mijlocul drumului un caine. Claxonez de cateva ori si il vad ca o ia la fuga in acelasi sens cu mine pe mijlocul drumului. Cand ma apropii de el, se trage pe marginea din dreapta. Zic gata, il depasesc si ma dau stanga. In momentul urmator fix sub roata mea s-a bagat. Noroc ca m-am tinut tare in coarne ca era trantitura sigura. Imi pare in schimb rau de bietul animal ^_^ . Asa ca aviz amatorilor. Cainii au o alta inteligenta fata de oameni (nu zic neaprat ca sunt mai prosti dar actioneaza altfel fata de noi :D ).

 

Asfalt uscat si fara caini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ,

 

acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul.

azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal)

am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana

 

nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una,

daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit ^_^

 

Gabi ... ai schimbat si tu aproape tot lichidul ? Sau doar ai completat?

Daca doar ai completat, ai facut un cah ... Trebuie schimbat tot prin aerisitor, bagi pedale, deschizi aeristorul sa iasa lichidul vechi, apoi strangi, apoi dai drumul la pedala ... si reiei ... cand apropae se goleste rezervorul, pui proaspat, iar dai pedale iar scoti prin aerisitor .. etc ...vezi ca e descrisa procedura pe undeva pe forum.

Pompa nu are legatura. Ce ti se intampla tie e de la lichid. E vechi si umectat si la caldura degajata de franare isi pierde proprietatile si devine spongios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...