MotoRocker Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 al tau e ok man, ca nu-i pe injectie, la 650 ala ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 sa nu mai vorbesti cu mine in viata ta ))))))) mi-ai jugnit mobra =)))))) nu se mai opreste din plans =)))))))) Pai depinde de gusturile fiecaruia, dintre totate gsf-urile, imi plac cum arata doar Kult si Evo, evident modelul N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 asa...asa... al meu e cel mai frumos =))))))))) chiar nu baga nimeni o berica n/a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 asa...asa... al meu e cel mai frumos =))))))))) chiar nu baga nimeni o berica n/a? Pai nu toti au permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 deci poti sa bei si cu alchool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 "sa ma arda shaua la buca"??? wtf? numai mie mi se pare ceva total gresit in afirmatia asta? saua -> Mihai Ba negrilor, nu intrati la idei ciudate. E de aici de la noi faza asta, zicem ca vine primavara cand iei primul gandac pe viziera si cand te arde c.uru prima data cand te urci pe motor (sa) din cauza ca o incalzeste soarele. Intelegeti sper. Adica primele ture din an e frig ca dracu, ca nu astepti sa vina vremea buna de tot, te mananca si iesi asa pe frig. Ei, cand te arde la c.ur cand te urci pe sa din cauza soarelui, e "sezon". Stiu ca suna ciudat, insa nici chiar sa va ganditi la . Me not gay. Me has garlfrend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto mi se rupe sufletul , dar sunt fortat de imprejurari:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 jordash, imi pare rau ca trebuie sa dai banditu... dar, tot raul spre bine, si sper ca in scurt timp sa te gaseasca un alt bandit si sa nu-ti mai dea drumul Azi am dat si eu jegul jos de pe banditu meu si am descoperit ca e negru )) si mai si luceste pe deasupra =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 jordash, imi pare rau ca trebuie sa dai banditu... dar, tot raul spre bine, si sper ca in scurt timp sa te gaseasca un alt bandit si sa nu-ti mai dea drumul Azi am dat si eu jegul jos de pe banditu meu si am descoperit ca e negru )) si mai si luceste pe deasupra =))) eu tot trag sperante sa-mi cada o fleasca in cap sa raman cu el ca stiu mobra asta de cand lumea si pamantu , dar cum nu se intrevede nimic...mai sunt si momente grele in viata...mai ales cand esti bugetar si trebe sa dansezi dupa cum canta unu si altu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) Vroiam sa plec astazi la Snagov la o mica plimbare, am zis sa mancam inainte ca ne durea stomacu de aseara , dupa 5 semafoare luate pe bandit , la un al n-lea . bag a 1-a moare motoru si raman cu maneta de ambreiaj in mana . zic ok .. rupt cablu . las motoru , iau er5-u unui prieten fug si iau un cablu de ambreiaj de la un prieten, platesc pe cineva sa o duca la garaj , desfac placa de la ambreiaj .. cablu intreg. S-a rupt piesa care tine cablu .. dar exact piesa care tine cablu intr-o parte si e nituita de alt piesa in cealalta parte . atasez poza cu piesa de pe net. Intrebare - sa o fac de mana sau sa-mi cumpar una noua ( vin toti pixeli din poza nu doar ce mi s-a rupt mie ). ? + Ca piesa respectiva e diferita la mine ... Poza e luata de pe cmsnl sectiunea b6 96-99. P.s. Pare rau cosmin ca nu am citit mai devreme forumu , te scoteam eu la o bere, acuma o beau acasa. Editat Aprilie 17, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) @arw357 Salut omule, piesa aia e "boala" la B6. Mie mi s-a rupt la B6 ca norocul coborand inspre casa, unui amic i s-a rupt in Croatia, altuia prin tara etc. Nu vreau sa generalizez, insa pot sa zic si eu un cliseu de genul e "boala lor", avand in vedere cate cazuri cunosc pe bune, nu din auzite. Insa nu te panica, eu am fost la un nene sa mi-o sudeze si am mai folosit motorul asa inca 2 ani, de atunci sunt peste 3 ani si piesa functioneaza fara probleme. I-am zis omului care il foloseste acum de buba insa nu a mai patit nimic. Habar n-am cat ar costa una noua insa sigur mai mult decat 10-20 lei o sudura. Un motiv bun sa iti iei B12, are ambreiaj hidraulic By the way, tocmai m-am intors de la o tura de 200 de km si gumele sunt brici, stau pe trasa si confera incredere totala. Editat Aprilie 17, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Am si eu o intrebare..in primul rand ma intereseaza, daca toti cei care au kult, sau carburatie se lovesc de aceasta problema.. Poate fi pornit motorul fara soc ? Dar sa nu se opreasca imediat..E Eu chiar si vara il pornesc cu socul, ca nu sta fara..Tin sa precizez ca totul merge in parametri, dar de ce trebuie sa trag socul ca sa il pornesc, pana se incalzeste ? Este clar ca pornirea de la telecomanda ar fi inutila in acest caz, dar se poate face ceva ? Daca nu, inseamna ca pornirea motorului, se poate face doar daca motorul este cald.. Si ca tot veni vorba de anvelope, cred ca maine sau poimaine o sa schimb si eu chelia de pe fata Voi unde va duceti de 1 mai ? cu motoare/fara ? Vad ca majoritatea se pregatesc pt. mare..Eu personal merg la munte cu masina ps. 12 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Am si eu o intrebare..in primul rand ma intereseaza, daca toti cei care au kult, sau carburatie se lovesc de aceasta problema..Poate fi pornit motorul fara soc ? Dar sa nu se opreasca imediat..E Eu chiar si vara il pornesc cu socul, ca nu sta fara..Tin sa precizez ca totul merge in parametri, dar de ce trebuie sa trag socul ca sa il pornesc, pana se incalzeste ? Este clar ca pornirea de la telecomanda ar fi inutila in acest caz, dar se poate face ceva ? Daca nu, inseamna ca pornirea motorului, se poate face doar daca motorul este cald.. Si ca tot veni vorba de anvelope, cred ca maine sau poimaine o sa schimb si eu chelia de pe fata Voi unde va duceti de 1 mai ? cu motoare/fara ? Vad ca majoritatea se pregatesc pt. mare..Eu personal merg la munte cu masina ps. 12 zile Eu nu mi-am pus niciodata intrebarea asta. Tot timpul l-am pornit cu socul tras. Chiar si vara ii trag socul pentru cateva secunde dupa care il inchid si merge impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 cind e foarte cald afara (la modul ca sint 35 de grade la umbra si motorul a stat citeva ore in soare) a mea porneste lejer fara soc. are totusi ralantiul foarte jos. cind e frig no way, nici pir pir nu vrea sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) si eu tot cu socul o pornesc am incercat fara soc dar nici o sansa... la fel facea si Suzuki TU250X care am avut-o inainte - socul era obligatoriu pt cateva secunde. La scuter aveam soc automat, se tura cand era motorul rece apoi scadea turatia... DECI cred ca e ceva absolut normal! PS Cum vi se pare un consum de aproape 7% in oras? Editat Aprilie 17, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 cind e foarte cald afara (la modul ca sint 35 de grade la umbra si motorul a stat citeva ore in soare) a mea porneste lejer fara soc. are totusi ralantiul foarte jos. cind e frig no way, nici pir pir nu vrea sa faca. Pai asa e si la mine, dar nu-mi place ca trebuie sa mai trag socul, ca nu o tin tot timpul in soare.. la categoria asta, doua minusuri (--) 1. Pornirea din telecomanda, nu se poate efectua de la distanta pentru a incalzi motorul 2. Trebuie sa stau langa mobra, ca sa imping usor de soc inapoi..ca sa nu sara turele peste 2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Oare nu merge pus soc automat? La scuter era ideala pornirea din telecomanda. Il porneam din casa, pana ajungeam la scuter motorul era cald... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 PS Cum vi se pare un consum de aproape 7% in oras? mai mult decit OK. eu consum in oras cam 8. Pai asa e si la mine, dar nu-mi place ca trebuie sa mai trag socul, ca nu o tin tot timpul in soare..la categoria asta, doua minusuri (--) 1. Pornirea din telecomanda, nu se poate efectua de la distanta pentru a incalzi motorul 2. Trebuie sa stau langa mobra, ca sa imping usor de soc inapoi..ca sa nu sara turele peste 2k na, sa fie asta cea mai mare grija. eu am alarma doar conectata la baterie, plus si minus, atit. nu am incredre in ceva asa de ieftin suficient de mult incit sa o las sa controleze pornirea motorului. se mai strica dracu' ceva in ea si ma trezesc cu vreo surpriza. pina acum n-am avut probleme, cu toate ca mi-am batut joc de ea (vezi ce povesteam de spalat cu turbojetul) dar... e un lucru de 250 RON (la vremea ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Radu, e bun consumul. EU am cam 7 in Bacau, dar e ceva mai lejer decat in Brasov sau Iasi. Si in plus, nu prea merg mult in oras... NU cred ca se poate pune soc automat. Ala trebuie controlat de cineva ... electronic ... Pornirea cu soc nu e o problema, chiar si daca e cald. Pornesti si incepi sa il bagi inapoi imediat, pana cand turatia se mentine intre limitele necesare. La mine si la 35 grade, daca nu e pornit de cateva ore bune (4-5 ore), trebuie sa trag socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Radu, e bun consumul. EU am cam 7 in Bacau, dar e ceva mai lejer decat in Brasov sau Iasi. Si in plus, nu prea merg mult in oras... NU cred ca se poate pune soc automat. Ala trebuie controlat de cineva ... electronic ... Pornirea cu soc nu e o problema, chiar si daca e cald. Pornesti si incepi sa il bagi inapoi imediat, pana cand turatia se mentine intre limitele necesare. La mine si la 35 grade, daca nu e pornit de cateva ore bune (4-5 ore), trebuie sa trag socul. Asa e si la mine si cred ca la toti banditii..Ideea era sa poti sa-l pornesti de dimineata de la telecomanda, fara a fi necesar sa stai langa el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Cred ca ar merge doar daca ai avea socul modificat sau...cand lasi motorul si-l opresti, tragi socul jumatate si-l lasi asa. Astfel cand il pornesti data viitoare... PS: eu urasc socul, pentru ca daca la prima pornire turatia e relativa, dupa vreo cateva zeci de secunde, maxim 1 minute, turatia creste si poate ajunge in "full soc" si la 5000 rpm. Daca mai ai si toba sport... => reteta borcanelor de muraturi aruncate de la etaj Din punctul meu de vedere, nu e o chestie buna asta cu pornirea..sa va zic si de ce: 1. incalzirea motorului nu inseamna si incalzirea cutiei (chiar daca foloseste acelasi ulei); 2. nu inseamna incalzirea cauciucurilor!! 3. cu socul nu stai 5 minute pe loc...eu in cateva minute sunt echipat si o intind. Ies din parcare si am o strada intinsa de vreo 800 de m, la capatul careia, imping socul total. Asadar..nu vad de ce ar trebui sa pornesc motorul din telecomanda...dar..este opinia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 eu am alarma doar conectata la baterie, plus si minus, atit. ne un lucru de 250 RON (la vremea ei). d-aia iti fute bateria. 1 e ieftina, 2 e legata 'pe direct'. stiu pt ca am avut si eu una d-asta pe VN, incearca sa-ti iei una mai scumpa sau macar leag-o p-asta cum trebuie si ai sa vezi ca nu-ti mai goleste bateria (sau cel putin, nu asa de des) Radu, e bun consumul. EU am cam 7 in orasLa mine si la 35 grade, daca nu e pornit de cateva ore bune (4-5 ore), trebuie sa trag socul. idem 3. cu socul nu stai 5 minute pe loc...eu in cateva minute sunt echipat si o intind. Ies din parcare si am o strada intinsa de vreo 800 de m, la capatul careia, imping socul total. Din cate stiu eu nu e ok sa mergi cu socu tras, ca cica in timp, se desincronizeaza carburile si reglajele de amestec. Eu il bag de tot si dup-aia plec, nu mi se pare atat de greu sa stau dupa ea 3-5 minute. Mult mai greu mi-e sa le scot si bag din barlog(cusca de rapit), lanturi, huse, scos-bagat din gradina blocului...2 mobre. Interesant cand plecam amandoi dimineata, 2 mobre pe carburatie la incalzt la 7 dimineata, desi cu tobe sock ambele, e un vis pt bosorigii de vecini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 d-aia iti fute bateria ... 2 e legata 'pe direct'. stiu pt ca am avut si eu una d-asta pe VN, incearca sa-ti iei una mai scumpa sau macar leag-o p-asta cum trebuie si ai sa vezi ca nu-ti mai goleste bateria (sau cel putin, nu asa de des) si prin ce mecanism miraculos se intimpla asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 + inca o idee despre soc. - de obicei cantitatea aia de benzina curata cilindrii de ulei. si una mai de batrani la vatra: un minut de soc ia vro 2-3 km de mers pentru spalare benzinei din cilindrii ( not sure true , but sounds fun ) . Sa-ti multumesc frumos alin. M-ai linistit, credeam ca e buba de la cat de dur am eu ambreiaju( schimbasi arcurile si tre sa trag de maneta cu 2 cai si un taran betiv get-beget care sa-i biciuasca) . B12 soon to come. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Din cate stiu eu nu e ok sa mergi cu socu tras, ca cica in timp, se desincronizeaza carburile si reglajele de amestec.Eu il bag de tot si dup-aia plec, nu mi se pare atat de greu sa stau dupa ea 3-5 minute. Mult mai greu mi-e sa le scot si bag din barlog(cusca de rapit), lanturi, huse, scos-bagat din gradina blocului...2 mobre. Interesant cand plecam amandoi dimineata, 2 mobre pe carburatie la incalzt la 7 dimineata, desi cu tobe sock ambele, e un vis pt bosorigii de vecini. Nu ma intelege gresit, nu plec cu socul full! Bag din el cam 3/4, dar ramane un pic tras pentru ca altfel cand schimb treptele se opreste motorul (patit asta). Eu la rece schimb treptele lent si nu le fortez, probabil daca as fi ceva mai rapid nu s-ar mai opri motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.