Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare..in primul rand ma intereseaza, daca toti cei care au kult, sau carburatie se lovesc de aceasta problema..

Poate fi pornit motorul fara soc ? Dar sa nu se opreasca imediat..E

 

Eu chiar si vara il pornesc cu socul, ca nu sta fara..Tin sa precizez ca totul merge in parametri, dar de ce trebuie sa trag socul ca sa il pornesc, pana se incalzeste ?

 

Este clar ca pornirea de la telecomanda ar fi inutila in acest caz, dar se poate face ceva ?

 

Daca nu, inseamna ca pornirea motorului, se poate face doar daca motorul este cald..

 

Si ca tot veni vorba de anvelope, cred ca maine sau poimaine o sa schimb si eu chelia de pe fata :laugh:

 

 

 

Voi unde va duceti de 1 mai ? cu motoare/fara ? Vad ca majoritatea se pregatesc pt. mare..Eu personal merg la munte cu masina :wacko:

 

ps. 12 zile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare..in primul rand ma intereseaza, daca toti cei care au kult, sau carburatie se lovesc de aceasta problema..

Poate fi pornit motorul fara soc ? Dar sa nu se opreasca imediat..E

 

Eu chiar si vara il pornesc cu socul, ca nu sta fara..Tin sa precizez ca totul merge in parametri, dar de ce trebuie sa trag socul ca sa il pornesc, pana se incalzeste ?

 

Este clar ca pornirea de la telecomanda ar fi inutila in acest caz, dar se poate face ceva ?

 

Daca nu, inseamna ca pornirea motorului, se poate face doar daca motorul este cald..

 

Si ca tot veni vorba de anvelope, cred ca maine sau poimaine o sa schimb si eu chelia de pe fata :laugh:

 

 

 

Voi unde va duceti de 1 mai ? cu motoare/fara ? Vad ca majoritatea se pregatesc pt. mare..Eu personal merg la munte cu masina :wacko:

 

ps. 12 zile :)

 

Eu nu mi-am pus niciodata intrebarea asta. Tot timpul l-am pornit cu socul tras. Chiar si vara ii trag socul pentru cateva secunde dupa care il inchid si merge impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind e foarte cald afara (la modul ca sint 35 de grade la umbra si motorul a stat citeva ore in soare) a mea porneste lejer fara soc. are totusi ralantiul foarte jos. cind e frig no way, nici pir pir nu vrea sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot cu socul o pornesc

am incercat fara soc dar nici o sansa...

 

la fel facea si Suzuki TU250X care am avut-o inainte - socul era obligatoriu pt cateva secunde.

 

La scuter aveam soc automat, se tura cand era motorul rece apoi scadea turatia...

 

DECI cred ca e ceva absolut normal!

 

PS Cum vi se pare un consum de aproape 7% in oras?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind e foarte cald afara (la modul ca sint 35 de grade la umbra si motorul a stat citeva ore in soare) a mea porneste lejer fara soc. are totusi ralantiul foarte jos. cind e frig no way, nici pir pir nu vrea sa faca.

 

Pai asa e si la mine, dar nu-mi place ca trebuie sa mai trag socul, ca nu o tin tot timpul in soare..

la categoria asta, doua minusuri (--)

1. Pornirea din telecomanda, nu se poate efectua de la distanta pentru a incalzi motorul

2. Trebuie sa stau langa mobra, ca sa imping usor de soc inapoi..ca sa nu sara turele peste 2k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Cum vi se pare un consum de aproape 7% in oras?

mai mult decit OK. eu consum in oras cam 8.

 

Pai asa e si la mine, dar nu-mi place ca trebuie sa mai trag socul, ca nu o tin tot timpul in soare..

la categoria asta, doua minusuri (--)

1. Pornirea din telecomanda, nu se poate efectua de la distanta pentru a incalzi motorul

2. Trebuie sa stau langa mobra, ca sa imping usor de soc inapoi..ca sa nu sara turele peste 2k

na, sa fie asta cea mai mare grija. eu am alarma doar conectata la baterie, plus si minus, atit. nu am incredre in ceva asa de ieftin suficient de mult incit sa o las sa controleze pornirea motorului. se mai strica dracu' ceva in ea si ma trezesc cu vreo surpriza. pina acum n-am avut probleme, cu toate ca mi-am batut joc de ea (vezi ce povesteam de spalat cu turbojetul) dar... e un lucru de 250 RON (la vremea ei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, e bun consumul. EU am cam 7 in Bacau, dar e ceva mai lejer decat in Brasov sau Iasi. Si in plus, nu prea merg mult in oras...

 

NU cred ca se poate pune soc automat. Ala trebuie controlat de cineva ... electronic ...

 

Pornirea cu soc nu e o problema, chiar si daca e cald. Pornesti si incepi sa il bagi inapoi imediat, pana cand turatia se mentine intre limitele necesare. La mine si la 35 grade, daca nu e pornit de cateva ore bune (4-5 ore), trebuie sa trag socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, e bun consumul. EU am cam 7 in Bacau, dar e ceva mai lejer decat in Brasov sau Iasi. Si in plus, nu prea merg mult in oras...

 

NU cred ca se poate pune soc automat. Ala trebuie controlat de cineva ... electronic ...

 

Pornirea cu soc nu e o problema, chiar si daca e cald. Pornesti si incepi sa il bagi inapoi imediat, pana cand turatia se mentine intre limitele necesare. La mine si la 35 grade, daca nu e pornit de cateva ore bune (4-5 ore), trebuie sa trag socul.

 

Asa e si la mine si cred ca la toti banditii..Ideea era sa poti sa-l pornesti de dimineata de la telecomanda, fara a fi necesar sa stai langa el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar merge doar daca ai avea socul modificat sau...cand lasi motorul si-l opresti, tragi socul jumatate si-l lasi asa. Astfel cand il pornesti data viitoare... :)

 

PS: eu urasc socul, pentru ca daca la prima pornire turatia e relativa, dupa vreo cateva zeci de secunde, maxim 1 minute, turatia creste si poate ajunge in "full soc" si la 5000 rpm. Daca mai ai si toba sport... => reteta borcanelor de muraturi aruncate de la etaj :wacko:

 

Din punctul meu de vedere, nu e o chestie buna asta cu pornirea..sa va zic si de ce:

1. incalzirea motorului nu inseamna si incalzirea cutiei (chiar daca foloseste acelasi ulei);

2. nu inseamna incalzirea cauciucurilor!!

3. cu socul nu stai 5 minute pe loc...eu in cateva minute sunt echipat si o intind. Ies din parcare si am o strada intinsa de vreo 800 de m, la capatul careia, imping socul total.

 

Asadar..nu vad de ce ar trebui sa pornesc motorul din telecomanda...dar..este opinia mea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am alarma doar conectata la baterie, plus si minus, atit. n

e un lucru de 250 RON (la vremea ei).

 

d-aia iti fute bateria. 1 e ieftina, 2 e legata 'pe direct'. stiu pt ca am avut si eu una d-asta pe VN, incearca sa-ti iei una mai scumpa sau macar leag-o p-asta cum trebuie si ai sa vezi ca nu-ti mai goleste bateria (sau cel putin, nu asa de des)

 

Radu, e bun consumul. EU am cam 7 in oras

La mine si la 35 grade, daca nu e pornit de cateva ore bune (4-5 ore), trebuie sa trag socul.

 

idem

 

3. cu socul nu stai 5 minute pe loc...eu in cateva minute sunt echipat si o intind. Ies din parcare si am o strada intinsa de vreo 800 de m, la capatul careia, imping socul total.

 

Din cate stiu eu nu e ok sa mergi cu socu tras, ca cica in timp, se desincronizeaza carburile si reglajele de amestec.

Eu il bag de tot si dup-aia plec, nu mi se pare atat de greu sa stau dupa ea 3-5 minute. Mult mai greu mi-e sa le scot si bag din barlog(cusca de rapit), lanturi, huse, scos-bagat din gradina blocului...2 mobre. Interesant cand plecam amandoi dimineata, 2 mobre pe carburatie la incalzt la 7 dimineata, desi cu tobe sock ambele, e un vis pt bosorigii de vecini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d-aia iti fute bateria ... 2 e legata 'pe direct'. stiu pt ca am avut si eu una d-asta pe VN, incearca sa-ti iei una mai scumpa sau macar leag-o p-asta cum trebuie si ai sa vezi ca nu-ti mai goleste bateria (sau cel putin, nu asa de des)

si prin ce mecanism miraculos se intimpla asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ inca o idee despre soc. - de obicei cantitatea aia de benzina curata cilindrii de ulei. si una mai de batrani la vatra: un minut de soc ia vro 2-3 km de mers pentru spalare benzinei din cilindrii ( not sure true , but sounds fun ) .

 

Sa-ti multumesc frumos alin. :wacko:

 

M-ai linistit, credeam ca e buba de la cat de dur am eu ambreiaju( schimbasi arcurile si tre sa trag de maneta cu 2 cai si un taran betiv get-beget care sa-i biciuasca) .

 

B12 soon to come.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu nu e ok sa mergi cu socu tras, ca cica in timp, se desincronizeaza carburile si reglajele de amestec.

Eu il bag de tot si dup-aia plec, nu mi se pare atat de greu sa stau dupa ea 3-5 minute. Mult mai greu mi-e sa le scot si bag din barlog(cusca de rapit), lanturi, huse, scos-bagat din gradina blocului...2 mobre. Interesant cand plecam amandoi dimineata, 2 mobre pe carburatie la incalzt la 7 dimineata, desi cu tobe sock ambele, e un vis pt bosorigii de vecini.

 

Nu ma intelege gresit, nu plec cu socul full! Bag din el cam 3/4, dar ramane un pic tras pentru ca altfel cand schimb treptele se opreste motorul :laugh: (patit asta). Eu la rece schimb treptele lent si nu le fortez, probabil daca as fi ceva mai rapid nu s-ar mai opri motorul :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de parerile vis-a-vis de consum.

Voiam sa stiu parerea voasra fiindca moto e luata acum si e prima data cand fac consumul. Ma gandeam ca acesta poate arata nevoia de reglaje sau existenta unor defecte...

 

Scuze de offtopic!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok comsnumul, eu afara scot pana in 5 la mers normal (100-110 km/h)

Mesaj completat

sau cel putin asa era anu'trecut :wacko:)

 

de 1 mai merg in vara, ne strangem multi pe 29 la 8:30 in Petrom de pe Sos Pantelimon, mergem pe drumu' vechi, daca vreti, sa mereti spuneti si voi la topicul dedicat de la Excursii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, baieti si fete...a-ti mai intalnit probleme la ambreiajul banditului de 400??....cine are de 400... sa intre greu in viteze sau sa ramana blocata intr.o anume treapta...a treia....:wacko: sau sa faca figuri la viteze mari cutia de viteze.....care sa fie cauza oare? uleiul, lipsa uleiului, schimbatorul de la peda....maneta...cablul? sau ceva mai grav prin cutie?

 

mersi mult.....si drum bun...fara prea mari belele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand aveam motorul la garaj, il scoteam/il porneam cu socul, si pana imi aduceam manusile si casca dinauntru, puteam sa imping de soc inapoi..pana puneam si geaca, incuiam garajul..deja motorul era pregatit :wacko:

 

Azi am schimbat opinca de pe fata, 41 lei = schimbat si echilibrat (5g cu 10g)

Se pusese praful(si nu glumesc, chiar era pamant pe el) pe aparatul de schimbat :laugh: , mi-a zis baiatul de la vulcanizare ca acum 3 luni a schimbat ultima oara pt. moto..

Sunt curios daca se va simti ceva de la echilibrat ;)

 

ps. cate zile mai am ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Cum vi se pare un consum de aproape 7% in oras?

 

socul e un must la bandit daca e racoare...

si la bmw e la fel. si la consum. alt mit demontat este ca monociclindrul ar consuma mai putin. pe naiba!

sare de 6 si se duce clar spre 7 in oras iar la drum nu scade sub 5. ca si la bandit.

doar vfr-ul este interesant, am scos 4,2 la drum cu el! :wacko:

(in oras tot la 7 se duce)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, baieti si fete...a-ti mai intalnit probleme la ambreiajul banditului de 400??....cine are de 400... sa intre greu in viteze sau sa ramana blocata intr.o anume treapta...a treia....:wacko: sau sa faca figuri la viteze mari cutia de viteze.....care sa fie cauza oare? uleiul, lipsa uleiului, schimbatorul de la peda....maneta...cablul? sau ceva mai grav prin cutie?

 

mersi mult.....si drum bun...fara prea mari belele :laugh:

Salut, nu am patit pana acum sa ramana blocata in viteza, sa sara din viteza sau sa schimbe dificil, sigura chestie care am observat-o e "silentiozitatea" schimbarii vitezelor cu diferite marci de ulei . Nu sunt un expert, dar ma indoiesc ca problema e ambreiajul, incerca sa afli raspunsul problemei prin eliminare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eliadar, da' vad ca intre tine si beemveu e o iubire cum rar s-a vazut :wacko:

 

io cu bmw-ul sunt ca aia de la mith busters...

l-am luat, l-am incercat... BUSTED!

ar fi foarte bun pentru oras daca nu s-ar supraincalzi ca naiba... si inca nu e vara!

cand porneste ventilatorul scade turatia si se mai si opreste la stop... a trebuit sa-i cresc relatiul.

cred ca are releul de semnal belit ca desi am becurile noi imi merge aiurea semnalul. si mai am o kestie la care inca nu i-am dat de cap... nu ma dumiresc de ce se aude un clancanit in fata la bord din cand in cand, ca si cand ar fi un scurt da nu e.

o fi "boala lor"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Banditilor am vazut acest topic si am o intrebare poate mai putin stupida pt unii, Cam cati km credeti ca tine un motor de 600 din 96 de ex ca al meu asta in conditii normale de exploatare ( schimbat ulei , neforjat in ture zilnic).Eu l-am achizitionat pe al meu din Italia si are vreo 50mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...