Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

...mansonul...

Mansonul iese in 3 secunde daca apuci sa il tuguesti un pic sa-i dai cu niste apa/scuipat orice altceva intre el si teava.

La fel, cand e sa-l pui la loc punand alcool tehnic/spirt/muci/scuipat/apa etc. sta bine pe teava si iese usor data viitoare.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cind l-am scos prima data am bagat spirt cu seringa si n-a avut efect. plm.

 

deci eu nu mai folosesc sprayuri de lant. mi-am curatat pinionul spate si suportul de pinion prima data dupa ~2 ani. am frecat juma' de ora cu motorina si peria de dinti si mi-am amintit ca nu-s negre :crack:

serios acum, sprayurile alea cu teflon is niste rahaturi, le urasc intens. ulei 80W90 si pensula-s sfinte, orice mizerie o stergi cu o cirpa sau jet de apa.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind l-am scos prima data am bagat spirt cu seringa si n-a avut efect. plm.

 

deci eu nu mai folosesc sprayuri de lant. mi-am curatat pinionul spate si suportul de pinion prima data dupa ~2 ani. am frecat juma' de ora cu motorina si peria de dinti si mi-am amintit ca nu-s negre :crack:

serios acum, sprayurile alea cu teflon is niste rahaturi, le urasc intens. ulei 80W90 si pensula-s sfinte, orice mizerie o stergi cu o cirpa sau jet de apa.

 

 

Eu am folosit si ulei de motor, desi trebuia curatat/uns mai des. Ca spray de lant mi se pare ok ieftinaciunea aia de la louis care vine in set cu ala de curatat frana si cu spalatorul ala de lant. Il spal cu motorina, il degresez cu spalatorul ala si apoi dau cu unsoarea. Asta nu prea umple de mazga toata mobra.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit si ulei de motor, desi trebuia curatat/uns mai des. Ca spray de lant mi se pare ok ieftinaciunea aia de la louis care vine in set cu ala de curatat frana si cu spalatorul ala de lant. Il spal cu motorina, il degresez cu spalatorul ala si apoi dau cu unsoarea. Asta nu prea umple de mazga toata mobra.

 

:cheers:

 

eu spal cu motorina cu periuta, il fac gigea mai-mai, apoi dau cu fasu de uns de la louis...simple as that...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

-Intre 3.5k-5.5k

-Dupa 6k se dezlantuie, intelegi tu ;)

 

ps. nu s-a potrivit suportul ala de portbagaj, dar omul a acceptat sa-l primeasca inapoi..greseala lui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

 

 

B6 pop;

 

4000 - 5500 normal

6000 - rosu nervos

 

4500 mers la consum si savurat peisajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind l-am scos prima data am bagat spirt cu seringa si n-a avut efect. plm.

 

deci eu nu mai folosesc sprayuri de lant. mi-am curatat pinionul spate si suportul de pinion prima data dupa ~2 ani. am frecat juma' de ora cu motorina si peria de dinti si mi-am amintit ca nu-s negre :crack:

serios acum, sprayurile alea cu teflon is niste rahaturi, le urasc intens. ulei 80W90 si pensula-s sfinte, orice mizerie o stergi cu o cirpa sau jet de apa.

Uite un pont. O sa pun si niste poze. Am de mult "tigania" asta pe motocicleta, dar intetionez sa-mi iau una mai "desteapta", pe bani. Eu am renuntat de cand am motocicleta la sprayuri (mi se par prea scumpe cele bune, cele ieftine...) si mi-am facut (mai mult tata s-a ocupat de proiect si manufacturare) un Scottoiler "romanesc"

Ingrediente: 1m furtun de gradina (transparent de preferat) + 1 perfuzor (se gaseste pe la farmacii) + 2-3 robineti de acvariu (daia mici, de plastic) + o spita de umbrela (sau altceva in loc pentu o fixare rigida) si cateva sufe (soricei) de plastic = <30RON. Sistemul este in asa fel incat sa picure (la debitul pe care il vrei) ulei (10W20, 10W40) pe lant, in timpul mersului, in continuu. Asigura ungere (prin capilaritate se unge tot lantul) + curatare (odata cu uleiul care este fluid sare si mizeria).

Concluzia: am lantul in permanenta curat, se aude cum zornaie in mers, 0 rugina, 0 munca de intretienere, cost ultra redus (2L de ulei/sezon) si lumea pe forum vorbeste ca cica poate prelungi viata lantului cu pana la 100% ( adica dublu). Am sa pun si poze daca va intereseaza detalii.

P.S.: e destul de "stealth" instalatia, nu prea vizibila.

 

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

 

Puterea maxima in "full gas" am simtit-o cu adevarat pe la 8-9000 RPM. E adevarat k a 4,5k incepe distractia, dar dak o tin in 8k si trag brusc de acceleratie pana la capat, cred k acolo sunt toti cei 87 de caluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe.

pai ia cauta tu si vezi cine si-a pus primu' ungator din ala :crack:

doar ca a fost declarat tiganie de experti.

 

atit rimp cit l-am tinut pe motor si-a facut treaba f bine si nu mi-a fost dor absolut deloc de sprayuri de lant. chiar daca sare oleaca de ulei si se amesteca cu praf nu se face mizerie din aia lipicioasa pe care n-o dai jos decit cu motorina si periuta de dinti.

 

l-am dat jos pt. ca nu era suficient de bine pus la punct ca sa-l folosesc pe termen lung, a fost mai mult un experiment si dupa aia mi-a fost lene sa-l refac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de cum se simte banditul in ture, voua va zornaie distributia? am observat ca se simte o diferenta in zgomot incepand cam pe la 5000-5500 si se termina in rosu, pe la 7-8k mi se pare ca se accentueaza iar in 10k nu mi se pare deloc placut. nu pot sa zic ca suna de parca se dezmembreaza motorul dar simt ca ceva in ceva se loveste cat sa faca un zgomot diferit, metalic. am auzit ca banditii ar fi mai zgomotosi asa si horcaiti dar mi se pare ca e semn ca tre sa imi fac distributia.

 

clona lu cnairda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine in motor e un zgomot metalic de ceva vreme. e greu de descris, nu e puternic sau ingrijorator, eu m-am obisnuit cu el. doar ca daca-l compari cu alt Bandit se simte o diferenta. cind am avut Repsol 15W50 in el zgomotul era clar redus.

o smecherie practicata de mecanici (cred ca si citeste aici cel la care am vazut-o :D) e sa folosesti o surubelnita pe post de stetoscop ca sa localizezi cit de cit sursa. pur si simplu tii virful atins de blocul motor si urechea pe miner si "palpezi" in diferite locuri. la Bandit lantul e la mijlocul motorului, intre cilindrii 2 si 3, nu in lateral.

daca vrei sa-ti faci o idee despre starea lantului fara sa demontezi mult poti sa scoti intinzatorul de lant sa vezi cit e de extins e, daca e spre capat e clar ca se apropie vremea. daca vrei sa faci singur asta iti zic exact ce scule-ti trebuie.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fac singur asta :) intrebam mai mult ca eram curios daca e ceva ce se recunoaste instant ca fiind un risc. am un prieten care a ignorat un bec de check light la masina pana i-a pleznit distributia. s-a ales cu valve rupte si cam tot ce putea sa iasa naspa prin motor, asta nu as vrea sa patesc. daca zici ca se aude de ceva timp, poate ar trebui sa-l investighezi si tu. la urmatorul salariu o sa trec pe la mecanic, ca daca merg acum si constat ceva, o sa am un morcov mare. tocmai ce i-am schimbat lantu si pinioanele, odata cu bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu spal cu motorina cu periuta

ti-am zis cosmine, eu il spal cu benzina.

stiu stiu...se maresc oringurile si se fwt samd...

intr-un an si 12.000 km l-am intins o singura data. si a prins saracu' la ploi de i s-a urat. n-au timp sa se umfle garniuturile de la banzina cu care spal lantu, se face si gigea-brici, si degresat.

 

hai sa va intreb o chestie. valabil pentru Kult si Pop de 600.

voua cum vi se pare ca se comporta functie de turatie? adica pina unde trage liniar, de unde o ia mai voiniceste, intelegeti voi.

dupa 6.000 incepe sa traga, dupa 8.000 pana la rosu turbeaza

Cat desprea ulei, am stat 6 luni cu 80w90 pe lantu la bandit....mi-era dor de sprayuri la un moment dat, stiu ca se curata usor, dar se si murdareste usor (si mobra, si sub mobra, si lantu' si tu) si daca ai dat de-o ploaie, dupa ce se termina, tragi pe dreapta si freci nisip cu ulei in lant, polishu perfect.

 

B6 pop;

 

4000 - 5500 normal

6000 - rosu nervos

 

4500 mers la consum si savurat peisajul

hai 5000 rpm....ca sa stea macar la 100 km/h :P

 

apropo de cum se simte banditul in ture, voua va zornaie distributia? am observat ca se simte o diferenta in zgomot incepand cam pe la 5000-5500 si se termina in rosu

 

la mine e invers...dua 5500 mi se pare ca se linisteste si se aude mai frumos.

la caldura mare + mers in oras...am un barait ~ 5000 rpm

 

io la iarna o sa-i fac o revizie la motor (care include si distributie noua) ca pana acum nu m-am bagat acolo decat cu filtru de aer si bujiile.

anu trecut mi-a zis un mecanic dupa ce a ascultat-o, s-o duc la verificat distributia dupa ce mai bag vreo 20.000 km

 

Si acum, sa pun poze cu modificare mea de toba.

Gaurile sunt date cu burghiu de 8, o sa le filetez cu 10 ca sa infiletez, cand vreau sa se auda ca din fabrica, niste dopuri cromate in forma de ghimpi/tzepi.

Daca vreau, ii pot suda oricand palaria aia inpoi si e ca noua.

Vopseaua negru mat e la spray d-ala de 800+ gradeC.

Stiu ca gaurile nu sunt chiar simetrice, dar nici oamenii nu sunt :laugh:

post-9738-0-22891800-1339423770_thumb.jpg

post-9738-0-76285300-1339423770_thumb.jpg

post-9738-0-33137900-1339423771_thumb.jpg

post-9738-0-86202900-1339423771_thumb.jpg

post-9738-0-84295100-1339423772_thumb.jpg

post-9738-0-63636200-1339423776_thumb.jpg

post-9738-0-12060000-1339423777_thumb.jpg

post-9738-0-12513800-1339423779_thumb.jpg

post-9738-0-68627700-1339423779_thumb.jpg

post-9738-0-27686900-1339423780_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am zis cosmine, eu il spal cu benzina.

stiu stiu...se maresc oringurile si se fwt samd...

intr-un an si 12.000 km l-am intins o singura data. si a prins saracu' la ploi de i s-a urat. n-au timp sa se umfle garniuturile de la banzina cu care spal lantu, se face si gigea-brici, si degresat.

 

 

dupa 6.000 incepe sa traga, dupa 8.000 pana la rosu turbeaza

Cat desprea ulei, am stat 6 luni cu 80w90 pe lantu la bandit....mi-era dor de sprayuri la un moment dat, stiu ca se curata usor, dar se si murdareste usor (si mobra, si sub mobra, si lantu' si tu) si daca ai dat de-o ploaie, dupa ce se termina, tragi pe dreapta si freci nisip cu ulei in lant, polishu perfect.

 

 

hai 5000 rpm....ca sa stea macar la 100 km/h :P

 

 

 

la mine e invers...dua 5500 mi se pare ca se linisteste si se aude mai frumos.

la caldura mare + mers in oras...am un barait ~ 5000 rpm

 

io la iarna o sa-i fac o revizie la motor (care include si distributie noua) ca pana acum nu m-am bagat acolo decat cu filtru de aer si bujiile.

anu trecut mi-a zis un mecanic dupa ce a ascultat-o, s-o duc la verificat distributia dupa ce mai bag vreo 20.000 km

 

Si acum, sa pun poze cu modificare mea de toba.

Gaurile sunt date cu burghiu de 8, o sa le filetez cu 10 ca sa infiletez, cand vreau sa se auda ca din fabrica, niste dopuri cromate in forma de ghimpi/tzepi.

Daca vreau, ii pot suda oricand palaria aia inpoi si e ca noua.

Vopseaua negru mat e la spray d-ala de 800+ gradeC.

Stiu ca gaurile nu sunt chiar simetrice, dar nici oamenii nu sunt :laugh:

Daca tot te-ai apucat sa pui poze, pune si un filmulet, sa auda si urechea noastra..

apropo, vezi ca ti-a evadat motanul din spate :bounce:

 

asa, ca tot vorbeati voi de zgomot, la mine motorul toarce frumos, in schimb se aude cablul de la km, cred ca trebuie sa-l ung :crack:

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e gluma sau nu, dar din cite stiu ala nu se unge, are camasa de teflon pe dinauntru (care e unul din cele mai lunecoase materiale care exista). stiam ca daca-l ungi il, f.uti. mi-a zis cineva mai demult ca se potrivesc cabluri de scuter care se gasesc in de-alde bazar si-s aproape moka.

oricum, stiu ce zici, si la mine facea zgomot (pe vremea cind aveam vitezometru stock) de credeam ca-i de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e gluma sau nu, dar din cite stiu ala nu se unge, are camasa de teflon pe dinauntru (care e unul din cele mai lunecoase materiale care exista). stiam ca daca-l ungi il, f.uti. mi-a zis cineva mai demult ca se potrivesc cabluri de scuter care se gasesc in de-alde bazar si-s aproape moka.

oricum, stiu ce zici, si la mine facea zgomot (pe vremea cind aveam vitezometru stock) de credeam ca-i de la motor.

 

Nu se unge ! nu e teflon, e ceva asemanator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu weekend trecut pana la mare. si pentru a iesi din aglomeratia si canicula urbana, dar si pentru a mai face o tura pregatitoare inainte de concediu. Pun cateva poze de pe drum. cam asa va arata banditul si in concediu, doar ca pe langa cort, saci de dormit si izoprene va mai cara si un rollbag de 60l. Una din poze e si harta cu traseul. Cheers!!!

post-35709-0-01806200-1339494372_thumb.jpg

post-35709-0-81487700-1339494378_thumb.jpg

post-35709-0-20919600-1339494388_thumb.jpg

post-35709-0-72474100-1339494396_thumb.jpg

post-35709-0-80919600-1339494408_thumb.jpg

post-35709-0-76321000-1339494424_thumb.jpg

post-35709-0-72860700-1339494461_thumb.jpg

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa va arata banditul si in concediu, doar ca pe langa cort, saci de dormit si izoprene va mai cara si un rollbag de 60l.

 

ba, sa nu ma spui mandrii, dar asa-i ca pe monsterica nu ai agatat bagaje de frica sa nu crape cadru' de la greutate? :crack:

 

 

 

 

glumex, sorta... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...