cosminst2008 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Foarte tare! Bravo Paul. O sa arate super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Salut, spuneti-mi va rog care a folosit macar unul dintre cele trei uleiuri, vreau sa stiu pe ce motoare, intervalul de timp si cum s-a comportat cutia de viteze. Au un pret bun per litru si vreau sa le incerc. .......................28 RON.........................35 RON.............................30 RON............ Editat Mai 1, 2013 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 nu cred ca conteaza atat de mult uleiul daca il schimbi la timp sau mai devreme,mecanicul meu mi.a recomandat valvoline ca ulei,pt vara a zis ca merge un 20w50 semisintetic...a zis ca nu crede in uleiurile scumpe eu cred ca o sa incerc motul 5100 15w50 l.am gasit la 130ron 4 l e tot semisintetic si o sa.l schimb cu 10w40 cand o bag la iernat ms zven oricum dupa paste o sa le iau pe astea, daca se duc pana la toamna asta e o sa va spun sa nu va luati si voi ) http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSF600-CLUTCH-PLATES-95-04-SET-OF-8-FRICTION-PLATES-GOOD-QUALITY-/281044299266?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item416f8bae02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 eu am pus in al meu belray 10w50 full sintetic ester. E scumput dar cel care mi l-a recomandat are experienta extrem de multa. din alea 3 de sus nu am folosit nimic pana acuma. sincer 20w50 mi se pare cam mult. Tu pui ce vrei in el si vezi cum merge, si daca se comporta bine mergi cu el asa. @Alexdx09: pt ce pui 10w40 la iarna in el daca nu mergi cu ea. Lasal tot pe ala si il schimbi in primavara cu unul nou si gata. Pierzi bani si timp aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) cine ma poate ajuta cu suportul de etrier spate de bandit 600 pana in 98? am cumparat unul de pe ebay si vanzatorul nu a fost prea serios, este de bandit 1200 cred.... Editat Mai 1, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 am citit pe undeva ca e mai bn sa.i schimbi uleiul toamna pt ca vechiul ulei ar contine acizi plus ca ma gandesc sa-i mai dau o cheie peste iarna, sa.l folosec primavara cand e mai frig iar in mai i.l schimb din nou cu ceva putin mai gros s@rpe incearca si tu aici /index.php?/topic/597847-piese-dezmembrari-moto-furcicarenefarurirotimotoare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Salut, spuneti-mi va rog care a folosit macar unul dintre cele trei uleiuri, vreau sa stiu pe ce motoare, intervalul de timp si cum s-a comportat cutia de viteze. Au un pret bun per litru si vreau sa le incerc. .......................28 RON.........................35 RON.............................30 RON............ Un singur lucru it izic.........uita de rahatul ala de Mobil. Din anul 2005 pana prin 2008 nu aveam alternativa la jegul ala de ulei, il bagam in Banditul de 600. Dupa 3000 de km maxim incepea simfonia supapelor, a lantului de distributie si a cutiei de viteze. Am trecut la Castrol cu acelasi motor si acelasi stil de condus si parca am schimbat motorul cu totul. Fara batai, fara croncaneli. Mobilul ala infect e ulei de uns gardurile nu de bagat in motor. Am bagat de atunci si altceva (procycle de exemplu) si cu niciunul nu am mai auzit sunetele alea nici in motorul dinainte nici in acesta de acum. Valvoline 10W40 semisintetic i-am vandut unui amic cu GSX750, o sa pot spune ce si cum peste vreo 5000 de km. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Nu recomand Valvoline, ala la 35lei, am bagat si a mers foarte prost, adica, dupa vreo 2000-2500km a inceput sa croncane cutia si se simtea ca 10w-40, e prea putin vascos, acum am bagat Motul 5100- 15w-50 si pot spune ca nu se mai aud zgomotele dinainte si cutia merge foarte bine, pana acum am facut 1000km pe el si e bine.... asta am incercat si asa s-a comportat motorul, acum fiecare baga ce vrea. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 discutia cu uleiurile e interminabila. pune unul .. daca merge bine si nu face figuri, ala e! eu am pus in bandit 1 data 7100 10w-40, sper ok, si 1 data Castrol de pe louis 10w-40. si ala ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Vorba lui Make, asta poate tine o iarna. Incercati va rog cand vine vorba de subiecte delicate cum e cel al uleiului sa dati exemple concrete din experienta proprie si la schimburi intregi , nu la modul "ala a fost naspa, asta de acum de care nu am mai pus in veci si cu care am 50 de km e foarte bun, recomand cu incredere". Desi inteleg perfect sentimentul cand schimbi un ulei naspa cu care auzi batai in motor, cu un ulei proaspat cu care dispar sunetele nedorite. Nu numai marca de ulei conteaza ci cel putin in aceeasi masura tre tinut cont si de turatiile la care e exploatat motorul si de cum este sau nu incalzit inainte de a lua pacanele pe toba sau 14 000 de ture la liber. Editat Mai 1, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 de unde fac si eu rost (contra cost binenteles) de un ghidon stock si maneta ambreaj cam repede asa, banditu e din 96. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 cred ca am eu ghidon stock de gsf650 05 dar putin indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 folositi cu incredere 15w50. personal il folosesc de cativa ani. am bagat si motul 5100 si motorex. merge brici. abia dupa 6000km cutia incepe sa se balbaie, iar de zgomot de lant ditrubutie sau supape nici nu se pune problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ideea este ca si eu cu ceva timp in urma ( 2008 ) luasem un cbr 600 f3 din 97 si la recomandarea primului mecanic intalnit am pus Motul 5100 15w50 ca, cica la vechimea lui (pe ceas arata aproximativ 24.0000) motor vechi, uzat bla bla bla iar dupa vreo 1000 km a inceput sa agate a 2-ua, am mai tras vreo 1000 km de el ca poate isi revine dar nimic si din lipsa de bani am luat de pe Louis.de cel mai ieftin Castrol 10w40 la bidon de 4l si surpriza a fost ceas pana la urmatorul schimb (aproximativ 6000 km) de atunci nu mai folosesc Motul. Am mai bagat in acelasi CBR Motorex top speed 10w40 si valvoline 10w40 si nu am mai avut probleme, asta rezulta ca cei care lauda anumite uleiuri au avut norocul sa cumpere ceva de calitate iar ceilalti uleiuri facute de " smenari " de aceea nu o sa inceteze niciodata discutia despre ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 singura problema e ca ai tras concluzia ca motul e prost insa tu ai pus alt indicativ ..eram curios sa imi spui cu un 10w-40. Eu sunt sigur ca daca pui 15w-50 de la alta marca in timp vei avea aceleasi probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Eu folosesc Motul 10w40 de 3 ani. E ok pana la 6-7000km. Recomandarea este sa se schimbe la 5000km sau la 1an. Producatorul (Suzuki) recomanda 10w40 semisintetic. Credeti ca-s nebuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Subscriu la tot "ce a zis bajetzii" pana acum. A pus careva DURA LUBE pana acum in bandit? Ideea este ca si eu cu ceva timp in urma ( 2008 ) luasem un cbr 600 f3 din 97 si la recomandarea primului mecanic intalnit am pus Motul 5100 15w50 ca, cica la vechimea lui (pe ceas arata aproximativ 24.0000) motor vechi, uzat bla bla bla iar dupa vreo 1000 km a inceput sa agate a 2-ua, am mai tras vreo 1000 km de el ca poate isi revine dar nimic si din lipsa de bani am luat de pe Louis.de cel mai ieftin Castrol 10w40 la bidon de 4l si surpriza a fost ceas pana la urmatorul schimb (aproximativ 6000 km) de atunci nu mai folosesc Motul. Am mai bagat in acelasi CBR Motorex top speed 10w40 si valvoline 10w40 si nu am mai avut probleme, asta rezulta ca cei care lauda anumite uleiuri au avut norocul sa cumpere ceva de calitate iar ceilalti uleiuri facute de " smenari " de aceea nu o sa inceteze niciodata discutia despre ulei. Iti impartasesc opinia. Si mie mi-a recomandat un mecanic cu ceva experienta prin service-uri de prin Germania Castrol (si chiar si varianta lor low-cost care imi scapa cum se numeste - foarte foarte buna) si nu am avut probleme cu banditul niciodata de 3 ani incoace. Castrol au de toate: experienta, calitate, diversitate si cred k si preturi competitive (nu fac reclama, dar cu asta imi merge bine). P.S.: pe Minsk am avut tot Castrol in cutia de viteze ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Au ei de toate, dar preturi competitive mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 hai ca schimb eu subiectul:) mi.a spus cineva ca toba mea stoc are un silencer pe ea si intradevar are o teava sudata cred in capat si prinsa intr.un punct de sudura jos. intrebarea:a scos cineva teava aia se aude mai bine a intampinat probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dumitru Adrian Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Eu am alta problema la un bandit din 93, are cineva la vanzare motorul si nu merge . Zice el ca ar fi cdi-ul din cate stiu eu cdi au motoarele mai noi pe injectie . Se merita sa cumpar motorul ? Costa vreo 400 € din cate am vazut un cdi sh pentru bandit si costa cam 300 de lei.sfaturi idei...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 adrian, cdi are si al meu care e din 96. daca e in bucuresti roaga si tu pe cineva sa mearga cu tine sa testezi cdi`ul respectiv pe alt bandit. eu momentan sunt cam ranit si nu pre am cum sa ma deplasez cu magaru. Pana la urma are careva maneta de ambreaj de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Eu am alta problema la un bandit din 93, are cineva la vanzare motorul si nu merge . Zice el ca ar fi cdi-ul din cate stiu eu cdi au motoarele mai noi pe injectie . Se merita sa cumpar motorul ? Costa vreo 400 € din cate am vazut un cdi sh pentru bandit si costa cam 300 de lei.sfaturi idei...? Presupun ca motorul este de 400 sau 250 si in cazul asta sa dai 400e pe un motor este nebunie pe criza asta, chiar daca ar avea compresia ca din fabrica...in general se strica partea electrica cdi/cititor la cele de 400 si mecanic pompa de apa si carburile...dar nu te poti baza pe asta...ca poate avea compresia 6-7 si atunci trebuie sa-i faci segmentarea...si mai arunci inca 200e...asa mai bine iti desfaci si repari motorul tau sau daca nu ti la el prea mult vinde-l piese si cauta-ti unul de 600 care este mult peste la toate capitolele. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 zven uite eu am cumparat de aici 10ron transportul a2a zi ajunge http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=366_422&products_id=638 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 singura problema e ca ai tras concluzia ca motul e prost insa tu ai pus alt indicativ ..eram curios sa imi spui cu un 10w-40. Eu sunt sigur ca daca pui 15w-50 de la alta marca in timp vei avea aceleasi probleme... Eu folosesc Motul 10w40 de 3 ani. E ok pana la 6-7000km. Recomandarea este sa se schimbe la 5000km sau la 1an. Producatorul (Suzuki) recomanda 10w40 semisintetic. Credeti ca-s nebuni? de 3 ani si aprope 25.000 km folosesc Motul 7100 10W40 in Bandit..nicio problema, niciodata, d-aia si sunt reticent in a pune altceva...asta i-a mers f bine de ce full-sintetic...pai, cica rezista mai bine la temperaturi inalte, si pt oras...Banditul cu racirea lui aer+ulei mi s-a parut o idee buna....motorul are 56.000 pe ceas. Acelasi ulei il pun si in Honda pretinei (CB500)....la fel, merge unsa de 4 ani. tot 7100 dar varianta pt cruisere am folosit-o pe Yamaha Virago 250/535/750 si Kawasaki VN800A si la fel, nicio problema, niciodata... Atat timp cat uleiul asta nu mi-a creat nicio problema in atatia ani si km si pe 6 motociclete diferite, nu vad de ce l-as schimba. Multi spun ca stric orzul pe gaste, dar atat timp cat uleiul e cel mai important lucru in motorul unei mobre...n-am de ce sa ma zgarcesc. PS: Va saluta un Bandit blanos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ce tare e blanosuu ... sa-ti traiasca si sa fie cuminte acolo unde sta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.