Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

singura problema e ca ai tras concluzia ca motul e prost insa tu ai pus alt indicativ ..eram curios sa imi spui cu un 10w-40. Eu sunt sigur ca daca pui 15w-50 de la alta marca in timp vei avea aceleasi probleme...

 

 

Eu folosesc Motul 10w40 de 3 ani. E ok pana la 6-7000km. Recomandarea este sa se schimbe la 5000km sau la 1an. Producatorul (Suzuki) recomanda 10w40 semisintetic. Credeti ca-s nebuni?

 

de 3 ani si aprope 25.000 km folosesc Motul 7100 10W40 in Bandit..nicio problema, niciodata, d-aia si sunt reticent in a pune altceva...asta i-a mers f bine

de ce full-sintetic...pai, cica rezista mai bine la temperaturi inalte, si pt oras...Banditul cu racirea lui aer+ulei mi s-a parut o idee buna....motorul are 56.000 pe ceas.

 

Acelasi ulei il pun si in Honda pretinei (CB500)....la fel, merge unsa de 4 ani.

 

tot 7100 dar varianta pt cruisere am folosit-o pe Yamaha Virago 250/535/750 si Kawasaki VN800A si la fel, nicio problema, niciodata...

Atat timp cat uleiul asta nu mi-a creat nicio problema in atatia ani si km si pe 6 motociclete diferite, nu vad de ce l-as schimba.

Multi spun ca stric orzul pe gaste, dar atat timp cat uleiul e cel mai important lucru in motorul unei mobre...n-am de ce sa ma zgarcesc.

 

 

PS:

Va saluta un Bandit blanos! :grinbandit:

 

 

390691_512358292157644_1339477726_n.jpg

 

947106_512349372158536_480562605_n.jpg

 

943741_512349582158515_1461833154_n.jpg

 

308519_512349558825184_78040855_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

long time no see...

 

vă propun un material de studiu:

de pe saitul "Le Repaire des Motards" http://www.preventionroutiere.asso.fr/education/motoprev/motoprev.htm?v1=APR&module este în franceza dar cu video si foooooarte instructiv. cred că ar trebui pus și în secțiunea accidente sau tutoriale dar mi-e lene... oricum.. enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? :(

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

Editat de cipry189
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. eu la vitezele spuse de tine am scos 4.55%. verifica si schimba si filtrul de aer pe langa ce vrei sa faci la carburi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, e prima data cand postez in sectiunea asta, dar as vrea sa stiu de la cei ce au bandit daca e normal ca la un drum de 180 de km facuti destul de lejer 80-90 pe alocuri 110 sa am un consum de 6,5 in timp ce un sv650 din 2001 a consumat cam 3,6 am facut consumul dupa metoda plin-plin, singura problema cred ca ar fi carburatoarele, abia le-am curatat acum o luna jumate de apa si am impresia ca iar s-au infundat, cand intra motorul in sarcina mai ridicata imediat se infunda si intra in frana de motor dupa care isi revine cate putin, e posibil sa fie si nesincronizae sau asta e consumul in general la bandit? :(

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

Eu i-am calculat consumul acum 4 zile, am un bandit 600 din 2000, am masurat un plin bagand o rigla pt a vedea exact cantitatea pana la ce liniuta e apoi cand am facut plinul urmator am pus pana la axceasi liniuta, zic eu ca asa a fost mai exact calculul, mi-a iesit 4% cu viteza 80-100 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alimentat sapt trecuta la Mangalia...

am trecut de 330 km si inca nu mi-a intrat rezerva :)

mers 90-120 pe DN / A si vreo 50 km de oras sportiv ...

deci pana acum un 4.5 relativ mixt :P...astept sa-mi intre rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot regla si carburatoarele sa aibe mai putini cai,de ex eu cand am dus.o la reglat/curatat i.am spus mecanicului sa o faca cat mai anemica si intradevar dupa 7000 de ture nu mai accelereaza violent ca inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul

 

ps. banditul meu e un gsf 650 n, din 2005

 

uite si la mine. http://www.spritmonitor.de/en/detail/471112.html

majoritatea km sunt in oras, se poate vedea si drum lung.

 

Nu comparati GSF600 cu cel de 650, ultimul e mai gras cu cateva kg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca melcul de kilometraj de la un Bandit 600 N din 97 se potriveste si cu cele de la alte modele? Trebuie sa inlocuiesc melcul si se pare ca nu sunt atat de multe Bandit-uri la dezmembrari si ma gandeam sa iau de la alt model de suzuki daca se potriveste. In mod normal ar trebuie sa fie compatibil cu RF sau GSXR-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

 

da jos lamelele de la ambreiaj si curate-le vezi daca nu gasesti si lipite intre ele. la mine de-acolo a fost ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ieri am dat o tura Ploiesti - Cheia - BV - Valea PH - Ploiesti si am constatat ca imi cam "agata" treptele de viteza atunci cand schimb. E doar de la ulei (nu l-am schimbat pe anul asta) sau poate fi si altceva? Cablul de ambreiaj a fost verificat si intins. Numa' bini si ne vedem @ Bucarest

poti sa schimbi si uleiul ... sa vezi ce si cum, nu de alta da daca a stat peste iarna isi pierde din calitati. spor!

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...