alinpa Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Salutare, de cateva luni am un Bandit 600 N din 2002 cu 20500km. Propietarul anterior a fost tot incepator, a avut motorul 2 ani si folosit doar 1 an. si nu prea avut grija la partea de mentenanta, gen curatat lantul. Fiind primul motor si pentru mine, inainte de itp l-am dus la service sa imi schimbe kitul de lant, curatat si sincronizat carburatoare, schimbat bujii (NGK iridium) si mai tarziu i-am schimbat si filtrul de aer. Intre timp am facut cam 1500 km, din naveta la lucru si inapoi majoritatea (15 km). Care e rostul povestii? Pai cu toate ca merg in afara orasului si foarte rar trag de motor, in principiu merg in jur de 110-120 km/h, imi consuma peste 6,5/100.La primele 2-3plinuri am zis ca oricum invatam plecari, opriri, ma obisnuiam cu ambreiajul, dar acum ia ceva mai putin , dar tot la intre 6, 5 si 7 sunt. Uneori, cand e cald afara, la decelarari are tendinta sa acelereze pentru o fractiune de secunda. Eu schimb a 2-a pe la 4000, a 3-a cam tot pe acolo si urmatoarele prefer sa schimb dupa 6000, deoarece acolo mi se pare motorul ca vrea asta. Am incercat si mai jos, dar merge ca vechea Dacie acolo. Service-ul unde am fost are feedback-uri pozitive si nu vreau sa arunc cu namol aiurea in lume, azi sunandu-i, dupa 3 luni cred, au fost amabili si deschisi sa verifice, probabil saptamana viitoare, dar au zis ca, consumul e normal. Imi scapa mie ceva, ar trebui verificat si altceva? Voi cum schimbati si ce consum aveti la drumuri din astea scurte? Scuze de povestea lunga si eventualel greseli, dar scriu de pe telefon. Multumesc anticipat de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Bravo! Chiar o megatura...De ce nu-l mai vinzi? m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul. eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full: - consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5 - dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial) - mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa) - super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa. si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km. mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier. cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP ...poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul. eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full: - consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5 - dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial) - mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa) - super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa. si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km. salut, daca nu te deranjeaza, motorocker, ce tip/serie sunt carburatoarele de pe a ta?, de exemplu la a mea e: 31F0 si totusi nu am reusit niciodata sa scot sub 5,5 extraurban si 6 si ceva in oras.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul. eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full: - consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5 - dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial) - mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa) - super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa. si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km. mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier. cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP ...poate! Multumesc pentru raspuns! Ma bucur sa aud asemenea parere dupa un asemenea parcurs solicitant, atat pentru motor cat si pentru pilot, parere care sa confirme inca odata fiabilitatea, manevrabilitatea si pozitia comoda in sa a acestui street-touring... Numai bine si la cat mai multe "megature" fara necazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Mie imi consuma 5% in conditiile in care merg cu pasager 50% din drumuri, dar nu-i dau ture decat cand am nevoie, nu cum spunea mai devreme un coleg cu schimbatul la 6000. Asa e normal sa consume 7%. Cred ca fiecare motor consuma atat cat il lasi sa consume. Sportivitatea si consumul mic nu au fost nicidata prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Acel coleg (adica eu) e săracul în primele lui luni de motociclism, deci învață. Așa mi-a zis lumea sa schimb, așa am schimbat Am bănuit că e cam ca la mașină să schimbi în prima jumătate din turația maxima. Și ca și viteză, 100-120, extra urban, mi se pare decent, draq, mergeam cu bicileta pana pe la 70, dar acum sunt batran și mi-am luat și eu motor. Deci orice sfat e binevenit. Unele chestii s-au discutat deja, dar nu intotdeauna le gasesc cu search, deci scuze. Apropos, aveti ceva recomandari pentru parbriz? Am cam 1.87m si cu asta sport și ieftin ma cam bate vantu, că îmi ridică și rucsacul în spate. Top case am văzut la Polo un Shad de 46l la "reducere" la 99 euro, dacă mai sunt și alții interesați. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Numai bine si la cat mai multe "megature" fara necazuri! Merci man! salut, daca nu te deranjeaza, motorocker, ce tip/serie sunt carburatoarele de pe a ta?, de exemplu la a mea e: 31F0 si totusi nu am reusit niciodata sa scot sub 5,5 extraurban si 6 si ceva in oras.... unde scrie seria asta? sa stiu unde ma uit. am si eu o mica mare problema cu banditu meu, poate stiti detalii aici: /index.php?/topic/701392-superglue-pe-rezervorsa-si-portierele-masinii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Intre timp am facut cam 1500 km, din naveta la lucru si inapoi majoritatea (15 km). imi consuma peste 6,5/100. e ok. cum descrii tu pare mai degraba consum de oras/naveta de oras. la drum lung cat iti ia? PS: ce inseamna ca nu tragi? ca daca ii dai mici spritzuri in fiecare treapta .. consumul creste. depinde mult cat tragi de treapta. daca ajungi spre 6 mii consumul e chiar ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Multumesc Macke de raspuns. Pai sincer eu merg in afara orasului. Adica pe timpul verii prefer sa stau in afara orasului si firma unde lucrez are sediul pe Centura Timisoarei, stiu, suna urat ;)Sa inteleg ca ideal ar fi sa schimb pana in 4k si accelerarile sa se faca fara prea multe sprituri daca vreau consum mai ok.Cel mai lung drum pana acum a fost de max 60km, deci la drum lung nu stiu cat consuma. Anul asta nu am avut timp de plecari. @Motorocker, superglue-ul se dizolva in apa fierbinte cu detergent uzual, cu cat mai fierbinte cu atat mai bine si multa rabdare. Alternativa e acetona, am scos ceva vopsea de la portiera unei prietene, pe portiera mea, a zis sa imi lase o amintire probabil. Lacul si vopseaua de la masina mea nu au fost afectate. Incearca intr-un loc mai putin vizibil, daca nu reusesti cu apa, folosind betisoare cu vata, sau o carpa moale, asteapta 10-15 minute si vezi daca vopseaua e ok. In ultima instanta poti apela la un atelier specializat pe polish si vopsitorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Probleme cu consumul am avut si eu. Banditul meu din 96 consuma cand l-am luat, acu 3 ani, undeva pe la 6% consum mixt. Era ok, si nu prea imi bateam capu, desi tot vedeam pe forum ca altii consuma mai putin. Insa cam de pe la inceputul anului am observat ca a inceput sa consume cam mult, de exemplu drum de zalau-brasov, brasov zalau consum 7,5%. Si m-am gandit ca nu prea e in regula, iar de vreo 2 luni vedeam cum se scurgea benzina foarte repede, gen 8-9 % si totusi credeam ca e din cauza ca mergeam prin oras sau o mai ardeam eu din cand in cand. Insa mi-a pus capac acum 2 saptamani cand am scos benzina din rezervor, masurata, bagat apoi vreo 100 de km, apoi iar masurat. Am ramas gura casca: 10,3 % consum. Si asta in timp ce la turatii de pana in 5000 se ineca pur si simplu, nu puteam sa tin mobra turata constant la 4000 de ex ca simteam ca se ineaca si tot timpu trebuia sa ii dau cate un sprit. La turatii de peste 5000 nu mai aveam probleme dar crestea consumul ca naiba. Si m-am gandit ca o fi de la carburatoare. Asa ca am dat joas carburatoarele (m-am uitat pe net si in manual de intretinere cum se face), nu sunt eu mare mester, dar e destul de simplu, te chinui un pic pana le dai jos. Asa ca le-am curatat, am reglat nivelul la plutitoare la fix, asa cum scrie in carte, am masurat si de 3 sau 4 ori ca sa fie ok( erau total aiurea, bagau benzina la greu in carburi). Le-am pus la loc, am masurat din nou benzina si am dat o tura intre 80-100 km/h si abia am asteptat sa ajung inapoi sa vad consumul. Asa cum era de asteptat consumul a scazut: 5,5 %. Iar de inecat nu se mai ineca, tragea foarte fain in orice turatie. Tocmai m-am intors iar de la o tura de zalau-brasov, brasov-zalau viteza intre 80-100 km/h, in general, cu sprituri mai mari la depasiri sau pe autostrada, consumul intre 5 si 5,5%, chiar un 4,9% pe un sector. Am eu o banuiala ca dupa ce sincronizez carburatoarele, operatie pe care o sa o fac chiar maine, consumul va mai scadea. Sincronizarea o sa o fac cu un aparat din ala homemade cum sunt o gramada pe youtube. La mine de la carburatoare a fost problema consumului prea mare, mai exact plutitoarele nu erau reglate ca lumea. A, si am avut si bafta ca am gasit pe youtube filmulete exact cu tipul de carburatoare pe care le am eu : .Uite, de aia imi iubesc banditu la nebunie, si nu l-as da pe nimic in lume, am inceput sa ma pricep sa il mesteresc, si chiar daca ma bate vantu si ma doare c....u dupa vreo 400 de km de nu mai am stare pe motor, e motor de motor:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 eu vin dupa vreo 400 km din care 200 pe autostrada (viteza 110-130-150+) si 200km pe curbe (rasnov fundata), cu 2 cutii laterale pline: consum 5.92; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Da... ce se intampla cu cunsumurile astea, parerea mea, e ca banditul nu a fost gandint pentru viteza de croaziera pe care o suporta. Adica si tu si ea se simt excelent la +/- 100 km/h. MA REFER LA 600 cmc. La 1200 sunt convins ca lucrurile stau altfel. E clar un motor vanjos si destul de vioi in ture inalte, dar categoric ca si consumul creste. Alinpa, cum povestesti tu de viteze 100-120 alea deja sunt viteze care motorul are nevoie de gaz in 5000-6000 ture (in treapta a 6-a cam asta e raporul, viteza este dublul cifrei de la turatie +/- daca lucrurile sunt reglate corect, dar cam aici e). Asa ca un consum de 6,5% nu e de speriat. Daca mai pui la socoteala reglat carburatoare (cum zicea geografu si are dreptate) + filtre + calitatea carburantului + directia vantului + kg tale si rezinstenta la aer pe care o pui la viteaza aia (eu am facut autostrada buc-plo cu 130 constant si m-a durut capul toata ziua) + stilul de mers... usor usor toate concura spre un consum mai mare. Mai zicea cineva o data ca "domne, ti-ai luat motor sa te dai sau sa faci economie", dar nu l-am crezut si nu l-am inteles. Atata timp cat motorul este pus la punct din TOATE punctele de vedere (inclusiv presiunea din pneuri) si se coreleaza cu un stil de mers normal spre decent, te poti astepta la un consum scazut, fara ca placerea pilotatului sa fie stirbita. In caz k n-am plictisit pe nimeni si ca nu m-am aberat prea tare, poate ti-a fost de folos cu ceva postul asta. Concluzia ar fi sa-ti verifici toate punctele critice ale motorului si apoi... s-o lasi mai moale poate. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Multumesc Macke de raspuns. Pai sincer eu merg in afara orasului. Adica pe timpul verii prefer sa stau in afara orasului si firma unde lucrez are sediul pe Centura Timisoarei, stiu, suna urat ;)Sa inteleg ca ideal ar fi sa schimb pana in 4k si accelerarile sa se faca fara prea multe sprituri daca vreau consum mai ok.Cel mai lung drum pana acum a fost de max 60km, deci la drum lung nu stiu cat consuma. Anul asta nu am avut timp de plecari. NU, nu trebuie sa schimbi la 4k, e subturat. Doar voiam sa iti spun ca atunci cand urci in ture .. consuma. Nu mi se pare exagerat consumul. Acum ... daca ai schimbat filtrul de aer urmatorul reglaj e cel de carburi asa cum spune si geografu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Pai cam asta ar fi problema, carburatoarele au fost curatate si reglate, teoretic. De asemeni bujiile schimbate inainte de reglajul carburilor. Drumurile mele sunt relativ scurte, astia 15 km de naveta ii fac uzual in mai putin de 15 minute, deci nici nu stiu cat se incalzeste motorul sa fie in parametrii. Cand sta in soare mai multe ore, nu prea vrea sa porneasca fara sa-i dau gaz exact in momentul in care il pornesc (cu socul de fiecare data). Am inteles can Banditurile sunt renumite pentru fitele lor la pornire, la voi face la fel? Sa mai fac o tura la gagii care au reglat carburatia sa le verifice inca o data, sau eu sunt de vina, asta e intrebarea ? Atelierul respectiv zic eu ca are experienta deoarece sunt mecanicii care seteaza mobre pentru curse (oficiale), dar se mai intampla si accidente. Eu incep sa am o banuiala ca eu as fi ala prafalete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Daca ii dai gaz cand il pornesti suna a motor inecat, de aici, posibil, si consumul ceva mai ridicat. Poate un set de reparatie carburator ti-ar prinde bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 alinpa, la fel si la mine cand il porneam dupa ce statea mai mult trebuia sa trag de maneta usor sa ii dau gaz, altfel parea sa porneasca un pic mai greu, dar daca te inarmezi cu rabdare (eu am stat o zi jumate cu carburatoarele pe masa, nu m-am grabit deloc, urmaream tutorialele de 2 ori inainte sa desfac vreun surub) sunt sigur ca o sa reusesti sa desfaci si sa reglezi singur si atunci o sa iti faci o parere proprie cam ce ai facut si cum se comporta. Acuma, nu stiu ce motor ai tu, al meu banditu din 96, de 600. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 cea mai mare parte a motocicletelor pe carburatie pornesc cu un mic "spritz" de acceleratie. Scrie si prin manuale ALin, ai avut filtru K&N inainte si acum ai pus normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Pai cam asta ar fi problema, carburatoarele au fost curatate si reglate, teoretic. De asemeni bujiile schimbate inainte de reglajul carburilor. Drumurile mele sunt relativ scurte, astia 15 km de naveta ii fac uzual in mai putin de 15 minute, deci nici nu stiu cat se incalzeste motorul sa fie in parametrii. Cand sta in soare mai multe ore, nu prea vrea sa porneasca fara sa-i dau gaz exact in momentul in care il pornesc (cu socul de fiecare data). Am inteles can Banditurile sunt renumite pentru fitele lor la pornire, la voi face la fel? Sa mai fac o tura la gagii care au reglat carburatia sa le verifice inca o data, sau eu sunt de vina, asta e intrebarea ? Atelierul respectiv zic eu ca are experienta deoarece sunt mecanicii care seteaza mobre pentru curse (oficiale), dar se mai intampla si accidente. Eu incep sa am o banuiala ca eu as fi ala prafalete E aiurea sa folosesti socul pe caldura asta. E suficient sa dai un mic sprit de acceleratie cand apesi starterul, exact ce zicea Macke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Salut, mersi mult de raspunsuri in primul rand. Cum spuneam, sunt in proces de invatare Tocmai am pornit motorul de test in parcare, fara soc, fara acceleratie si ghici ce? A pornit. Deci banuiesc ca eu de fapt inecam motorul cu socul :\ Nu radeti. Filtrul de aer era cel original, prafuit si vai mama lui, dar carburatia din cate imi amintesc a facut-o fara filtru, filtrul l-am schimbat cateva zile mai tarziu dupa ce am vazut cum arata cel original si am pus Hiflo Iar legat de setatul carburatiei, problema mea e timpul, care creste exponential cu necunoasterea mea in mecanica Dar la fel ca si la masina (si nu numai), unde datorita service-urilor din RO am invatat diverse, ma gandesc ca o sa fiu nevoit sa invat si la motor. Ieri am alimentat de la Gazprom si cum au statii din astea mai noi, sper sa nu fi invatat astia inca sa le manareasca, o sa vad consumul saptamana asta. PS: Motorul e din 2002 si acum, cel putin teoretic are aproape 22k km si dupa cum arata cred ca sunt cat de cat reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Tocmai am pornit motorul de test in parcare, fara soc, fara acceleratie si ghici ce? A pornit. Deci banuiesc ca eu de fapt inecam motorul cu socul :\ acum ai pornit motorul cand inca era cald. nu inecai nimic cu socul. la mine face la fel, porneste din prima daca il ajut cu putina acceleratie sau daca nu e foarte cald... si pana ajunge benzina sa scapareasca dureaza vreo 1-2 porniri. iarna nu am "problema" asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 acum ai pornit motorul cand inca era cald. nu inecai nimic cu socul. la mine face la fel, porneste din prima daca il ajut cu putina acceleratie sau daca nu e foarte cald... si pana ajunge benzina sa scapareasca dureaza vreo 1-2 porniri. iarna nu am "problema" asta Cald de la soare poate, ca am venit la lucru de la 7 Dar intr-adevar, acasa nu sta la soare si nu face figuri din astea, doar la lucru sa ma fac de cacao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 m-ati cam pus pe ganduri ... al meu inca face figurele desi i-am facut carburatia in primavara. mai aiurea e ca scoate mult fum negru daca ma dau la el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Daca motorul a stat 5-6 ore trebuie sa porneasca cu soc. Daca nu va porneste cu soc s-a umblat la pilot screw, suruburile de sub carburi in partea cu motorul, desurubandu-se mai mult decat scrie cartea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 m-ati cam pus pe ganduri ... al meu inca face figurele desi i-am facut carburatia in primavara. mai aiurea e ca scoate mult fum negru daca ma dau la el ... Tocmai fumul negru m-a facut pe mine sa fac carburatia; niciodata nu imi scosese fum, iar la o depasire, cand s-a chinuit motorul pana a ajuns la ture mai inalte, ma uit in oglinda si am vazut fum, mult, in prima clipa nici nu am crezut ca e de la mine, dar apoi am repetat figura si la fel imi facea si atunci am decis sa surubaresc imediat cum am ajuns acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 ideea e ca nu e doar fum negru. Treaba sta in felul urmator: 1. Daca de exemplu ma duc acuma acasa si il ponesc, desi e cald afara fara soc nu sta pornit pana se incalzeste cat de cat 2. Pana sa ajunga in temperatura optima de functionare, sau mai bine zis primele 10-20 de min merge rotund si frumos. Dupa ce se incalzeste bine incepe sa-mi faca figuri, adica intre 4 si 5,5 mii de ture se pune in nas daca trag de gaz frumos si elegant. Daca ii dau blana are cam 3 hopuri unde da innapoi scurt, dupa care raspunde la comenzi asa cum ar trebui. 3. Pe langa fumul negru vad ca a inceput sa pape si ulei, si cam mult. 4. Consumul a fost mare spre foarte(pus 10 litri de benzina plecat la giurgiu, dat in 2 reprize 140-150, in rest mers la 110-120; la intoarcere mers si mai cuminte. la 20 km de buc intrat pe rezerva. ) si abia cand am venit de la ai mei de acasa pe oituz si pe cheia a scazut sub 6. Interesant este faptul ca pe oituz am mers destul de sus in ture. Asa ca acuma stau cuminte si astept sa vina sezonu rece sa ma bag in el, daca nu cumva mai devreme ca si asa imi expira asigurarea pe 2 sept si ma gandesc sa nu o mai fac daca tot mere asa naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.