Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sincer sa fiu, la banii aia nu cred ca juliturile-s beleaua. Chiar m-as astepta sa fie julit. Sa nu fie julit extrem pe dinauntru, asta-i beleaua.

 

Btw, nu stiu pe unde-a ajuns Banditul ala de 400 MUCI care-a trecut odata si prin Iasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am eu Bandit de 400 si merge destul de bine asa ca nu mai aberati ca sunt stricacioase daca nici nu ati avut asa ceva. E destul de buna deoarece a mea e din 92 si anul trecut cand am duso la mecanic pentru o revizie completa nu ma asteptam sa scap doar platind manopera pe reglaje. Si treaba cu piesele e relativa in sensul ca piese se gasesc la Suzuki (absolut tot ce vrei) dar nu se gasesc prea multe la mana a doua, oricum daca te uiti pe net acum exista ebay si Amazon unde gasesti aproape orice.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/707871-bandit-600/

 

poftim.

 

parerea mea e ca mai bine bagi bani in timp in ea sa o faci cum iti place decat sa bagi bani sa o faci sa mearga.

@Ionut, poate ai avut tu noroc la un motor mai bine ingrijit. La service depinde si ce reglaje ti-au facut. Faza e ca sunt prea multi s-au plans de ele ca is stricacioase.

Chiar de au fost motociclete pe mana incepatorilor, forjatori, combinatori, eu nu am auzit bandit de 600 stricat sau de vanzare pe la dezmembrari cu motorul stricat(nu din cauza nui accident)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus "destul de bine" deoarece nu am testat eu toate motocicletele din lume de clasa B4 ca sa pot spune mai mult de atat, ideea e ca merge si nu te lasa pe jos.... altceva nu stiu ce sa iti spun, ca eu unu nu merg nici tare nici cu genunchii pe jos sau alte cele..... deci eu sunt multumit de ea si nici nu vreau altceva mai mare.

@Cosmin, cum adica depinde de ce reglaje? I-am facut verificare completa cum am spus, reglaj supape, curatare completa carburatoare, verificare distributie (care la anu tre schimbat lantul), verificare compresie, verificat cutie, sincronizare si restul nu le mai pun cauciucuri, furca fata si ce a mai fost...

Sau da poate am nimerit eu un B4 bine intretinut. Iarasi probabil B6 este mai fiabil dar nu le detin pe amandoua ca sa pot compara.

Doar ce vroiam sa spun e ca un B4 intretinut merge destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice motocicleta rezista mult si bine daca este folosita cum a fost conceputa si sa fie si servisata la timp

Ce zic colegii e ca astea mai mari accepta mai multe abuzuri si neglijari:))

App sa va prezint si noua mea ''adaugire'' la bandit defapt are un an...Ventilatoare pe radiator

post-73620-0-33246000-1391904978_thumb.jpg

post-73620-0-65654000-1391905011_thumb.jpg

post-73620-0-94706700-1391905108_thumb.jpg

Editat de alexdx09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Bandit de 400 si merge destul de bine asa ca nu mai aberati ca sunt stricacioase daca nici nu ati avut asa ceva. E destul de buna deoarece a mea e din 92 si anul trecut cand am duso la mecanic pentru o revizie completa nu ma asteptam sa scap doar platind manopera pe reglaje. Si treaba cu piesele e relativa in sensul ca piese se gasesc la Suzuki (absolut tot ce vrei) dar nu se gasesc prea multe la mana a doua, oricum daca te uiti pe net acum exista ebay si Amazon unde gasesti aproape orice.

nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere.

 

Cam orice motocicleta rezista mult si bine daca este folosita cum a fost conceputa si sa fie si servisata la timp

Ce zic colegii e ca astea mai mari accepta mai multe abuzuri si neglijari:))

App sa va prezint si noua mea ''adaugire'' la bandit defapt are un an...Ventilatoare pe radiator

tare..e buna inventia mai trebuie un ceas de temp la ulei sa vezi daca fac treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, m-ati cam speriat si nu ma risc, nu vreau dureri de cap, am destule.

acum am pus ochii pe un cb500 in stare buna, schimbate multe pe el, cauciucuri, lant, suspensie spate, consumabile si cred ca ar fii o afacere buna, nu prea mai necesita nici o investitie motocicleta aia. bine, nu e 500 de euro ca banditul, e dublu, dar daca incep iau banditu si incep sa bag in el cred ca trec foarte usor de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele nu se evalueaza si cumpara doar din anunturi de pe net. Ce face Dacro e inutil, gaseste anunturi si le supune aprobarii publice, sperand poate sa economiseasca bani si timp cu cautatul. Dar raspunderea tot a celui care da banul ramane :) ala va trage foloasele sau ponoasele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa Kevinn, clar ca o sa testez motocicleta cat pot eu de bine cand ma duc sa o vad doar ca mai incerc si eu sa strang o informatie, doua. Sunt habarnist si de asta intreb atatea si imi pun atatea semne de intrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul asta solutia e simpla: ia cu tine pe cineva de meserie sau macar priceput. Mai bine dai 50 de euro decat sa iei o teapa de 1000. Si stai linistit, toti am trecut prin asta. Eu, din 5 motoare cumparate, cu 2 am luat teapa grea si cu unul una mai usoara :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam asa. Eu am motorul luat de la motohaus din Germania. Am vazut B6 luat din Italia. Probabilistic al meu ar fi trebuit sa fie in stare mai buna pt. ca, stim toti, in Germania toti oamenii sint corecti, in limba germana nu exista cuvintul "minciuna" etc, pe cind italienii sint niste latini neseriosi, tepari toti si care nu fac decit mizerii gen Ferrari, Lamborghini si Brembo.

Dar totusi Banditul din IT a fost luat in stare mai buna in comparatie cu al meu si la bani mult mai putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere.

Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne.

Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta.

Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere"

Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne.

Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta.

Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere"

Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns.

deci daca cu un miar ai merge majoritatea timpului in a treia sunt sigur ca nu sti cum trebuie sa mearga unul de 400 dar tu zici ca merge bine..am avut 2 de 400 unul japonez unul european adica unul cu bordul negru unul cu bordul alb unul cu capacul la culbutori rosu unul . cu capacul in culoarea gri.cel european are lantul de distributie normal ca dacia cel japonez avea in w cica mai putin zgomotos si totusi sa vi sa vezi ce multe piese am de la ele si curios de la celelate nema...bine daca mergi o data pe luna si 1000km pe an si maxim 120...e bun nu bun foarte bun..o sa te tina o viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu treapta ma gandeam mai mult la o sportiva dar cum ti-am spus nu am mers pe 1000 ca nu am fost curios sa imi cumpar deoarece am alte "antecedente" cu o alta mobra nervoasa.

Si da chiar cu 120 maxim merg am si zis ca nu o alerg si aia 120 in depasiri, defapt merg lafel ca si cu masina.

Am precizat de la inceput ca nu merg tare iar in rest porneste de fiecare data la sfert, nu mananca ulei, nu da nici un semn ca ar fi obosita, deci in cazul asta ce sa zic de ea? Ca e stricacioasa nu am cum, ca nu s-a stricat.

Si km fac ceva pe an doar numarand aproximativ 10 drumuri pe an pana Franta-Spania sa cumpar tigari mai ieftine :D (sa vezi ce se chiorasc aia la numarul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...