dark_lord86 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 fugi de 400. a avut un prieten si numai belele a avut cu el. mai bine mai pui ceva si iti iei unul de 600. tot bandit de 600 am avut ca prima motocicleta. nu e chiar de speriat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 da, nu ma sperii din cauza puterii, nu sunt inconstient, o sa o iau pas cu pas. nu ma incadrez cu banii la un bandit de 600, normal eram intre cb500 si gs500 dar am vazut anuntul asta si chiar mi-a atras atentia. voi ziceti de rele, am vorbit cu un prieten care a avut, a facut vreo 10mii de km cu el, nu a avut probleme deloc, si mai vreo 2 persoane cu care am vorbit le lauda... e bine totusi ca e modelul de europa asta din anunt, nu stiu ce sa mai zic, sunt asa intre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 auzi da o tura pana acolo si vezi cu merge motorul...cum porneste la rece si cum se aude..si pe urma ne spui si noua..nu trebuie neaparat sa-l cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) pai sunt cam 200 de km dus, deci 400 dus-intors, nu prea ma duc eu doar asa in plimbare. oricum mi-am facut o lista cu ce sa verific, m-au mai ajutat niste colegi de forum de aici: -pornirea la rece sa fie la sfert de cheie -kitul de lant, vizual, sa nu fie ascutiti dintii. -relatiul rotund -furca sa nu curga -cardu, furca nelovite Editat Februarie 8, 2014 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) vezi ce modificari are sa nu te doara capul la ITP (din poze pare sa nu aiba modificari) verifica seriile cu cele din acte! verifica macar ochiometric partea electrica; daca ai un multimetru verfica cat incarca verifica starea furtunurilor si a cauciucurilor de pe la motor sa nu fie crapate, imbatranite vezi daca treci cu motorul printr-o balta sa nu lase 2 dare paralele... Editat Februarie 8, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) pai sunt cam 200 de km dus, deci 400 dus-intors, nu prea ma duc eu doar asa in plimbare. Atunci de ce iti iei moto? Kit de lant, anvelope, lichid frana, placute, baterie, etc. sunt consumabile. Costa ceva, insa mai bine e sa ai motorul si cadrul in stare ok: - motorul ideal e sa o ia la sfert, insa nu e mare buba daca invarte un pic. Poate chiar sa moara prima oara. E carburator, temperaturile joase, bateriile obosite, benzina veche. - verifica rezervorul de rugina. - vezi cadrul/furca/jantele de indoituri, vezi ciclistica, sa nu danseze cand iei curba sau iei mainile de pe ghidon. (mie unul imi e frica sa iau mainile de pe ghidon si nu as face testul asta ) - motorul sa nu se auda ciudat la rece, sa aiba ulei (daca e sub nivel mult, deja iti dai seama cum a fost intretinut). - sa porneasca usor si la cald. - verifica incarcarea (de preferat sa ai un multimetru cu tine) si pui pe baterie si vezi ce zice. - vezi instalatia electrica sa nu aiba modificari. Editat Februarie 8, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) vezi ce pagube s-au produs la cazatura de pe stanga! Din poze se vad doar julituri superficiale, dar VERIFICA atent! Editat Februarie 8, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sincer sa fiu, la banii aia nu cred ca juliturile-s beleaua. Chiar m-as astepta sa fie julit. Sa nu fie julit extrem pe dinauntru, asta-i beleaua. Btw, nu stiu pe unde-a ajuns Banditul ala de 400 MUCI care-a trecut odata si prin Iasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 da, mi-a zis omul ca a cazut cu ea la viteza mica intr-o curba. pare hairplay asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Am eu Bandit de 400 si merge destul de bine asa ca nu mai aberati ca sunt stricacioase daca nici nu ati avut asa ceva. E destul de buna deoarece a mea e din 92 si anul trecut cand am duso la mecanic pentru o revizie completa nu ma asteptam sa scap doar platind manopera pe reglaje. Si treaba cu piesele e relativa in sensul ca piese se gasesc la Suzuki (absolut tot ce vrei) dar nu se gasesc prea multe la mana a doua, oricum daca te uiti pe net acum exista ebay si Amazon unde gasesti aproape orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 dar de ce merge doar "destul" de bine? si nu bine sau foarte bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 /index.php?/topic/707871-bandit-600/ poftim. parerea mea e ca mai bine bagi bani in timp in ea sa o faci cum iti place decat sa bagi bani sa o faci sa mearga. @Ionut, poate ai avut tu noroc la un motor mai bine ingrijit. La service depinde si ce reglaje ti-au facut. Faza e ca sunt prea multi s-au plans de ele ca is stricacioase. Chiar de au fost motociclete pe mana incepatorilor, forjatori, combinatori, eu nu am auzit bandit de 600 stricat sau de vanzare pe la dezmembrari cu motorul stricat(nu din cauza nui accident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 am vazut banditul ala, dar am 700 de km pana la constanta daca nu 750 , deci 1500 de km dus intors doar drumu, si l-as face si la risc, adica poate tot nu as lua-o, nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Am spus "destul de bine" deoarece nu am testat eu toate motocicletele din lume de clasa B4 ca sa pot spune mai mult de atat, ideea e ca merge si nu te lasa pe jos.... altceva nu stiu ce sa iti spun, ca eu unu nu merg nici tare nici cu genunchii pe jos sau alte cele..... deci eu sunt multumit de ea si nici nu vreau altceva mai mare. @Cosmin, cum adica depinde de ce reglaje? I-am facut verificare completa cum am spus, reglaj supape, curatare completa carburatoare, verificare distributie (care la anu tre schimbat lantul), verificare compresie, verificat cutie, sincronizare si restul nu le mai pun cauciucuri, furca fata si ce a mai fost... Sau da poate am nimerit eu un B4 bine intretinut. Iarasi probabil B6 este mai fiabil dar nu le detin pe amandoua ca sa pot compara. Doar ce vroiam sa spun e ca un B4 intretinut merge destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Cam orice motocicleta rezista mult si bine daca este folosita cum a fost conceputa si sa fie si servisata la timp Ce zic colegii e ca astea mai mari accepta mai multe abuzuri si neglijari:)) App sa va prezint si noua mea ''adaugire'' la bandit defapt are un an...Ventilatoare pe radiator Editat Februarie 9, 2014 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Am eu Bandit de 400 si merge destul de bine asa ca nu mai aberati ca sunt stricacioase daca nici nu ati avut asa ceva. E destul de buna deoarece a mea e din 92 si anul trecut cand am duso la mecanic pentru o revizie completa nu ma asteptam sa scap doar platind manopera pe reglaje. Si treaba cu piesele e relativa in sensul ca piese se gasesc la Suzuki (absolut tot ce vrei) dar nu se gasesc prea multe la mana a doua, oricum daca te uiti pe net acum exista ebay si Amazon unde gasesti aproape orice. nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere. Cam orice motocicleta rezista mult si bine daca este folosita cum a fost conceputa si sa fie si servisata la timp Ce zic colegii e ca astea mai mari accepta mai multe abuzuri si neglijari:)) App sa va prezint si noua mea ''adaugire'' la bandit defapt are un an...Ventilatoare pe radiator tare..e buna inventia mai trebuie un ceas de temp la ulei sa vezi daca fac treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Darco, e fix cum ti-am zis, au ba? ) http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xbandit+600&_nkw=bandit+600&_sacat=0&_from=R40 24,426 results for bandit 600 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+600&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.Xbandit+400&_nkw=bandit+400&_sacat=0 5,574 results for bandit 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 sincer, m-ati cam speriat si nu ma risc, nu vreau dureri de cap, am destule. acum am pus ochii pe un cb500 in stare buna, schimbate multe pe el, cauciucuri, lant, suspensie spate, consumabile si cred ca ar fii o afacere buna, nu prea mai necesita nici o investitie motocicleta aia. bine, nu e 500 de euro ca banditul, e dublu, dar daca incep iau banditu si incep sa bag in el cred ca trec foarte usor de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Poate sa fie si CB-ul muci, in poze toate par ok. Ideea e ca pina nu vezi, nu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Motoarele nu se evalueaza si cumpara doar din anunturi de pe net. Ce face Dacro e inutil, gaseste anunturi si le supune aprobarii publice, sperand poate sa economiseasca bani si timp cu cautatul. Dar raspunderea tot a celui care da banul ramane ala va trage foloasele sau ponoasele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 nu e chiar asa Kevinn, clar ca o sa testez motocicleta cat pot eu de bine cand ma duc sa o vad doar ca mai incerc si eu sa strang o informatie, doua. Sunt habarnist si de asta intreb atatea si imi pun atatea semne de intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Pai in cazul asta solutia e simpla: ia cu tine pe cineva de meserie sau macar priceput. Mai bine dai 50 de euro decat sa iei o teapa de 1000. Si stai linistit, toti am trecut prin asta. Eu, din 5 motoare cumparate, cu 2 am luat teapa grea si cu unul una mai usoara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Hai s-o luam asa. Eu am motorul luat de la motohaus din Germania. Am vazut B6 luat din Italia. Probabilistic al meu ar fi trebuit sa fie in stare mai buna pt. ca, stim toti, in Germania toti oamenii sint corecti, in limba germana nu exista cuvintul "minciuna" etc, pe cind italienii sint niste latini neseriosi, tepari toti si care nu fac decit mizerii gen Ferrari, Lamborghini si Brembo. Dar totusi Banditul din IT a fost luat in stare mai buna in comparatie cu al meu si la bani mult mai putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere. Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne. Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta. Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere" Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 va certati degeaba ! am un bandit de 600..si merge super ! sunt foarte multumit de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.